Версия за печат

00158-2015-0007

BG-Павел баня: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павел баня, Ул. Освобождение №15, За: Йордана Енева - Зам. кмет на община Павел баня, Република България 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, E-mail: mayor_pb@mail.bg, Факс: 04361 2094

Място/места за контакт: Община Павел баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=2369.

Адрес на профила на купувача: http://www.pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=2369.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЮДЖЕТНИТЕ ДЕЙНОСТИ В ОБЩИНА ПАВЕЛ БАНЯ – 2016г.“ в пет обособени позиции както следва : 1.ПОЗИЦИЯ №1 : „ДОСТАВКА НА ВСЯКАКЪВ ВИД ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ДЕТСКА МЛЕЧНА КУХНЯ И ДЕТСКИ ЯСЛИ“; 2.ПОЗИЦИЯ №2 : „ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ЦДГ“; 3.ПОЗИЦИЯ №3 : „ДОСТАВКА НА ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ /ПЛОДОВЕ, ЗЕЛЕНЧУЦИ , КОНСЕРВИ / ЗА ЦДГ“; 4.ПОЗИЦИЯ №4 : “ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОССУ“; 5.ПОЗИЦИЯ №5 : “ДОСТАВКА НА ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ /ПЛОДОВЕ, ЗЕЛЕНЧУЦИ, КОНСЕРВИ / ЗА ОССУ.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Населените места на община Павел баня, в които има разкрити детска ясла и/или целодневна детска градина.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Настоящите договори са сключени след провеждане на процедура по реда на ЗОП за доставка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните дейности / ОССУ / на община Павел баня, а именно: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора в с. Търничене и Дневен център за стари хора в с. Манолово.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
122370.1 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

В РОП 00158-2015-0007

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 699413 от 26.11.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 32 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОССУ
V.1) Дата на сключване договора
05.05.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НИК-ИНВЕСТ-КАЗАНЛЪК ЕООД, ЕИК123732779, Ул. Розова долина №18, Република България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 68539, Факс: 0431 68590

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 81000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 90079.6 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 33 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:ДОСТАВКА НА ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ /ПЛОДОВЕ, ЗЕЛЕНЧУЦИ, КОНСЕРВИ / ЗА ОССУ
V.1) Дата на сключване договора
05.05.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НИК-ИНВЕСТ-КАЗАНЛЪК, Ул. Розова долина №18, Република България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 68539, Факс: 0431 68590

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 25000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 32290.5 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

С Решение №35/15.02.2016г. са обявени изпълнители по Позиция 4 и Позиция 5.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.„ФУУЛ ДЕЛИВЪРИ ЕКСПРЕС» ЕООД, гр. Пловдив / „ЕС ЕНД ДИ КОРПОРЕЙШЪН“ЕООД, гр. Пловдив / ; 2. „НАДЕЖДА 2000 “ЕООД, гр. Пловдив; 3. „СТЕЛИТ 1 “ЕООД, гр. Севлиево; 4. „НИК-ИНВЕСТ КАЗАНЛЪК “ЕООД, гр. Казанлък.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор