Версия за печат

00145-2015-0251

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, чрез Териториално поделение - Варна, ул. Охрид № 6, За: Марияна Михайлова, Тодор Тодоров, Р България 9000, Варна, Тел.: 052 663269; 052 663215; 052 663201, E-mail: mariana.mihajlova@varna.nssi.bg, Факс: 052 663240

Място/места за контакт: ТП на НОИ - Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www. noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/var/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=429&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fvar%2F2014%2F03%2D2015%2D1006%2D03%2D8%2D1&RecSrc=%2Ftp%2Fvar%2F2014%2F03%2D2015%2D1006%2D03%2D8%2D1.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ-Варна” по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №1; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №2”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Варна, ул. Охрид № 6
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ-Варна” по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №1; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №2”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 22850000, 30145100, 30197220, 22852000, 22852100, 22800000, 30197000, 24910000, 30199000

Описание:

Принадлежности за офиса
Класьори и аксесоари за тях
Ролки за калкулатори
Кламери
Папки за сортиране
Папки за досиета
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Дребно офис оборудване
Лепила
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
19604.79 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 704652 от 28.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:“Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ-Варна” по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №1;
V.1) Дата на сключване договора
25.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Офис трейд България ЕООД, ЕИК 200664302, ул. Райко Даскалов № 16, Р България 7800, Попово, Тел.: 0898 525048, E-mail: zaprianovivan@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4184.99 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:“Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ-Варна” по обособени позиции: Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №2”
V.1) Дата на сключване договора
25.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Офис трейд България ЕООД, ЕИК 200664302, ул. Райко Даскалов № 16, Р България 7800, Попово, Тел.: 0898 525048, E-mail: zaprianovivan@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20800 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 15419.8 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Ил Туо Виаджо ЕООД град София, ЕИК 202825430 Офис трейд България ЕООД град Попово, ЕИК 200664302 Фобс БГ ЕООД град Хасково, ЕИК 200312685


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор