Версия за печат

02724-2015-0261

BG-Благоевград: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 201627506

Югозападно държавно предприятие ДП, ул. Зора 18, За: Асие Гадирова, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 0887 095837, E-mail: praven@uzdp.bg, Факс: 073 884203

Място/места за контакт: Административната сграда на ЮЗДП ДП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg/orders_new/1/ПРОФИЛ-НА-КУПУВАЧА.html.

Електронен достъп до информация: www.uzdp.bg/orders_new/1/ПРОФИЛ-НА-КУПУВАЧА.html.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Управление на горски територии - държана собственост, ловностопански дейности

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на всички ТП ДГС/ДЛС и ЦУ на ЮЗДП ДП "„Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на всички ТП ДГС/ДЛС и ЦУ на ЮЗДП ДП

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Централно управление на "Югозападно държавно предприятие" ДП
Код NUTS: BG41
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сключен договор № 50/11.04.2016г. с предмет: "„Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите Централно управление на "Югозападно държавно предприятие" ДП

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50320000, 50324200, 30237000, 30216110, 30100000, 30232110

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри
Услуги по профилактично поддържане на персонални компютри
Части, аксесоари и принадлежности за компютри
Скенери за компютри
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Лазерни принтери

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
189831 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 022 - 394174 от 07.11.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 50 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Подръжка на офис техника/компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефони и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др. техника в извънгаранционене срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника за нуждите на Централно упарвление на Югозападно държавно предприятие ДП, гр. Благоевград
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД, Бул.Цар Борис III № 93-95, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 10462 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 51 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДЛС Арамлиец
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg, Факс: 02 4233587

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1347 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 52 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДЛС Витошко - Студена
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg, Факс: 02 4233587

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1631 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 53 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ДЛС Дикчан
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg, Факс: 02 4233587

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5030 BGN без ДДС
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 54 / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите ТП ДЛС Искър
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1581 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 55 / Обособена позиция №: 6 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТПДЛС Осогово
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 14715 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 56 / Обособена позиция №: 7 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГСБелица
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1900 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 57 / Обособена позиция №: 8 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Белово
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4447 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 58 / Обособена позиция №: 9 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Благоевград
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1905 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 59 / Обособена позиция №: 10 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Брезник
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2150 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 60 / Обособена позиция №: 11 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Гоце Делчев
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република Бъ;гария 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 8001 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 61 / Обособена позиция №: 12 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите наТП ДГС Гърмен
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република Бълагария 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7479 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 62 / Обособена позиция №: 13 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Добринище
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3710 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 63 / Обособена позиция №: 14 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Дупница
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 10640 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 64 / Обособена позиция №: 15 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Елешница
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3245 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 65 / Обособена позиция №: 16 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Елин Пелин
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4645 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 66 / Обособена позиция №: 17 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Етрополе
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3622 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 67 / Обособена позиция №: 18 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Земен
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1478 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 68 / Обособена позиция №: 19 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Ихтиман
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2689 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 69 / Обособена позиция №: 20 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Катунци
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3390 BGN без ДДС
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 70 / Обособена позиция №: 21 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Костенец
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4900 BGN без ДДС
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 71 / Обособена позиция №: 23 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Места
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3296 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 72 / Обособена позиция №: 24 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Невестино
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2441 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 73 / Обособена позиция №: 25 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Петрич
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1656 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 74 / Обособена позиция №: 26 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Пирдоп
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3215 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 75 / Обособена позиция №: 27 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Първомай
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6665 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 76 / Обособена позиция №: 28 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Радомир
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3705 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 77 / Обособена позиция №: 30 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Рибарица
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2155 BGN без ДДС
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 78 / Обособена позиция №: 31 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Самоков
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4540 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 79 / Обособена позиция №: 32 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Сандански
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: Office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6740 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 80 / Обособена позиция №: 33 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Симитли
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3835 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 81 / Обособена позиция №: 34 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите наТП ДГС София
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 21228 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 82 / Обособена позиция №: 35 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите наТП ДГС Струмяни
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3000 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 83 / Обособена позиция №: 36 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Тетевен
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5033 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 84 / Обособена позиция №: 37 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Трън
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3128 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 85 / Обособена позиция №: 38 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Якоруда
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4775 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 86 / Обособена позиция №: 39 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Рилски манастир
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Асап ЕООД ЕИК 175370880, гр. София 1612, община Столична, район Красно село, бул. „Цар Борис III” № 93-95, ет. 2, офис 1, Република България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6076 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 112 / Обособена позиция №: 22 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на териториално поделение „Държавно горско стопанство Кресна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Престиж Бизнес ООД ЕИК 811130355, гр. Благоевград, ул. „Тодор Александров” № 37, Република Бълагария 2700, Благоевград, Тел.: 073 880988

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5210 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 113 / Обособена позиция №: 29 / Заглавие на обособената позиция: „Поддръжка на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутъри и др, техника в извънгаранционен срок и доставка чрез закупуване на резервни части за офис техника“ за нуждите на ТП ДГС Разлог
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Престиж Бизнес ООД ЕИК 811130355, гр. Благоевград, ул. „Тодор Александров” № 37, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 880988, E-mail: pb93ltd@outlook.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4166 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Хард Софт 1967 ООД, с ЕИК 175456428 Парафлоу Комуникейшънс ООД, с ЕИК 831913775 Видиком 7 ЕООД, с ЕИК 201573535 Елком Сервиз ООД, с ЕИК 109039742 Престиж Бизнес 93 ООД, с ЕИК 811130355 Асап ООД, с ЕИК 175370880 Смарт Софт ЕООД, с ЕИК 832069304