Версия за печат

02718-2016-0004

BG-к.к. Пампорово, общ. Чепеларе, обл. Смолян: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 201619580

Южноцентрално държавно предприятие град Смолян, ., За: Иван Свирков, Република България 4870, к.к. Пампорово, общ. Чепеларе, обл. Смолян, Тел.: 03095 8003, E-mail: ucdp@ucdp-smolian.com, Факс: 03095 8005

Място/места за контакт: Административна сграда на ТП ДГС Смолян

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=884.

Електронен достъп до информация: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=884.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Управление на горски територии - държавна собственост, ловно стопански дейности

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка и гаранционна поддръжка на таблетни компютри (таблети) и мобилни принтери за нуждите на ЮЦДП град Смолян по обособени позиции”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Териториалния обхват на Южноцентрално държавно предприятие град Смолян, включващо административните области Смолян, Пловдив, Пазарджик и Кърджали
Код NUTS: BG42
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка и гаранционна поддръжка на таблетни компютри (таблети) и мобилни принтери за нуждите на ЮЦДП град Смолян по обособени позиции. Първоначалната заявка на Възложителя е 210 броя таблетни компютри (таблети) и 210 броя мобилни принтери. За срока на договора Възложителят при необходимост може да заявява и допълнителни количества таблетни компютри (таблети) и/или мобилни принтери. Пълният обхват на поръчката е съгласно техническата спецификация към одобрената документация за участие – Приложение № 2.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30232100, 30213200

Описание:

Принтери и плотери
Таблетен компютър

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 012 - 016599 от 19.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 77 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка и гаранционна поддръжка на таблетни компютри (таблети)”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„КОНТРАКС” АД, ЕИК 175415627, район „Изгрев”, ул. „Тинтява” № 13, Република България 1113, София, Тел.: 02 960977

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 58820 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 78 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка и гаранционна поддръжка на мобилни принтери"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„КОНТРАКС” АД, ЕИК 175415627, район „Изгрев”, ул. „Тинтява” № 13, Република България 1113, София, Тел.: 02 960977

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 71180 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта с Вх. № 87/25.02.2016г., 11:00 ч. от „Мойра – 3“ ЕООД с ЕИК 831429895 за обособена позиция № 2; 2. Оферта с Вх. № 88/25.02.2016г., 11:50 ч. от „Специализирани бизнес системи“ АД с ЕИК 121814067 за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2; 3. Оферта с Вх. № 89/25.02.2016г., 11:55 ч. от Кооперация „Панда“ с ЕИК 000885099 за обособена позиция № 2; 4. Оферта с Вх. № 90/25.02.2016г., 12:00 ч. от „Пик компютър“ ООД с ЕИК 115317438 за обособена позиция № 1; 5. Оферта с Вх. № 91/25.02.2016г., 14:10 ч. от „Форест логистик“ ЕООД с ЕИК 203347862 за обособена позиция № 2; 6. Оферта с Вх. № 92/25.02.2016г., 15:30 ч. от „Контракс“ АД с ЕИК 175415627 за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2;