Версия за печат

00983-2015-0038

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000083633

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна, ул. Марин Дринов № 55, За: Елена Панева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: Варна, ул. Марин Дринов № 55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mu-varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/OP_KSOL.aspx.

Електронен достъп до информация: http://www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/OP_KSOL.aspx.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„ДОСТАВКА НА КОМУНИКАЦИОННО И СЪРВЪРНО ОБОРУДВАНЕ, ЛИЦЕНЗИ, ХАРДУЕРНА И СОФТУЕРНА ПОДДРЪЖКА ЗА НАЛИЧНОТО КОМУНИКАЦИОННО И СЪРВЪРНО ОБОРУДВАНЕ В МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ “ПРОФ. Д-Р ПАРАСКЕВ СТОЯНОВ” – ВАРНА”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов -гр. Варна, ул. Марин Дринов № 55 и основните звена на Възложителя
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител за доставка, инсталация и конфигурация, на комуникационно и сървърно оборудване, доставка на лицензи, хардуерна и софтуерна поддръжка за наличното комуникационно и сървърно оборудване в Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов”- Варна, наричани за краткост в документацията за участие "стоки" или „техника”. Гаранционната поддръжка включва отстраняване на проблеми с работоспособността на техниката, допълнителни настройки на комуникационното оборудване, навременно отстраняване на проблеми и др. дейности и услуги, гарантиращи безпрепятствената употреба на техниката. Поръчката включва периодични доставки на стоките след предварително заявени и конкретизирани по вид (търговска номенклатура), технически данни, комплектация и количества. Възложителят си запазва правото да поръчва „стоки”, които не са включени в спецификацията. Цената на тези стоки ще се определя като фактурираната от производителя цена на стоката се увеличи с посочен от участника в ценовото му предложение процент надценка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48800000, 48200000

Описание:

Информационни системи и сървъри
Софтуерни пакети за работа в мрежи интернет и интранет

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Обща стойност без ДДС; тежест: 50
Критерий: Часова ставка; тежест: 3
Критерий: Процент надценка; тежест: 2
Критерий: Организация на изпълнение на поръчката; тежест: 45
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

2015-053

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 250 - 457204 от 26.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДДП-18 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ЛИРЕКС БГ“ ООД, гр. София, район „Младост“, ж.к. „Младост“3, бл. 306, вх.2, Република България 1712, София, Тел.: 02 9691691, E-mail: office@lirex.bg, Факс: 02 9691692

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1100000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна, ул. Марин Дринов 55, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Интернет адрес/и:

URL: http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/ProceduresAll.aspx.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

СТЕМО ООД, ЕИК 817080126, гр. Габрово, ул. „Николаевска“ № 48, представлявано от управителите Стефан Райчев Моров, Георги Тихомиров Тихов и Христо Тотев Ковачев с начин на представляване – поотделно. ЛИРЕКС БГ ООД, EИК 121057952, гр. София 1712, район Младост, ж.к. Младост 3, бл. 306, вх.2, представлявано от управителите Димитринка Иванова Илиева и Манол Янков Илиев – поотделно.