Версия за печат

00983-2015-0026

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000083633

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна, гр. Варна, ул. Марин Дринов №55, За: Елена Панева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: гр. Варна, ул. Марин Дринов №55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mu-varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile.

Електронен достъп до информация: http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/OP-MikroscopFDM.aspx.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на стереомикроскоп за нуждите на учебния процес в Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ – Варна

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Варна, бул. "Цар Освободител" № 84 , Факултет по Дентална медицина
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата поръчка е: „Доставка на стереомикроскоп за нуждите на учебния процес в Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ – Варна“.Основната цел на доставката, монтажа, въвеждането в експлоатация, обучението за работа и гаранционното обслужване на стереомикроскопа предмет на обществената поръчка е осигуряване на качествено, в срок и в съответствие с договорните изисквания обезпечаване на учебният процес за нормалното му функциониране. Поръчката включва доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение за работа и гаранционно обслужване на стереомикроскоп конкретизиран по вид (търговска номенклатура), технически данни, комплектация и количества. Предложеният стереомикроскоп трябва да е нов, неупотребяван, нерециклиран, да не е свален от производство и да е в производствената листа на производителя (посочен в техническото предложение) към датата на подаване на предложението. Окомплектоването на стереомикроскопа следва да включва всички принадлежности, необходими за правилната му работа и въвеждане в експлоатация. Доставеният стереомикроскоп трябва да отговаря на изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, посочени в техническите спецификации.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

38510000

Описание:

Микроскопи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4935 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

2015-038

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 207 - 375160 от 24.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДДЕ-10 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Инфомед ЕООД, гр. София, бул. Витоша 81-83, Република България 1463, София, Тел.: 02 4891700, E-mail: office@infomed.bg, Факс: 02 4918818

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4935 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - гр. Варна, гр. Варна, ул. Марин Дринов №55, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Интернет адрес/и:

URL: http://www.mu-varna.bg/.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Инфомед ЕООД, ЕИК 121155656, гр. София, бул. Витоша 81-83, представлявано от Калин Атанасов Киряков - управител. 2. Елпак-лизинг ЕООД, ЕИК 103506445, гр. Варна, ул. Иван Богоров 12, ет.2, представлявано от Пламен Антонов Калайджиев - управител. 3. Лабтех ЕООД, ЕИК 115752045, гр. Пловдив, ул. Богомил 48, вх.Б, ет.4, ап.10, представлявано от Стамен Георгиев Стоянов - управител.