Версия за печат

00193-2015-0015

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Технически университет - София, бул. Климент Охридски № 8, За: Петя Иванова, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9652031, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: Петя Иванова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/87.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на нови консумативи за копирна и печатаща техника за Технически университет – София и за проект BG051PO001-3.3.06-0046 „Подкрепа за развитието на докторанти, постдокторанти и млади учени в областта на виртуалното инженерство и индустриалните технологии” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на нови консумативи за копирна и печатаща техника за Технически университет – София Обособена позиция 2: Доставка на нови консумативи за копирна и печатаща техника за Технически университет – София по проект BG051PO001-3.3.06-0046 „Подкрепа за развитието на докторанти, постдокторанти и млади учени в областта на виртуалното инженерство и индустриалните технологии” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: до склада на ТУ-София, гр. София, бул. „Св. Кл. Охридски“ № 8. -до склада на Филиал Пловдив към ТУ-София, гр. Пловдив, бул. „Цанко Дюстабанов”, № 25. -до склада на Факултет и Колеж Сливен към ТУ-София, гр. Сливен, бул. „Бургаско шосе”, № 59.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката еЗа обособени позиции 1, 2, 3, 4 и 5: Предлаганите консумативи трябва да са оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани, трябва да отговарят на посоченото от възложителя описание - да бъде спазено съчетанието букви/цифри при продуктовия номер, съгласно Техническата спецификация или на напълно еквивалентен технически продуктов номер, изрично деклариран от производителя. Те трябва да отговарят на техническите изисквания, приложени в документацията. Под „оригинални“ да се разбират консумативите, които са произведени от проиводителя на съответната марка техника, в оригинална опаковка с ненарушена цялост. Не се допуска заместване със съвместими консумативи. С цел доказване качеството на предлаганите консумативи, участниците трябва да бъдат оторизирани от производителя или официалния представител на производителя (дистрибутора) на съответните марки консумативи относно правата на съответния участник за разпространение на територията на Република България. В случай, че оторизацията е от официален представител (дистрибутор), следва да се представят доказателства от съответния производител, удостоверяващи предоставените на дистрибутора права. Забележки: 1. Всички представени от участниците документи, доказващи права за разпространение, трябва да бъдат актуални към момента на подаване на офертата. 2. При изтичане на срока на правата за разпространение по време на изпълнение на договора за възлагане, сключен с участника, определен за изпълнител, изпълнителят ще бъде задължен да представи своевременно документ, доказващ предоставянето на права минимум със срок, покриващ остатъчния срок на договора. За обособена позиция 6: Предлаганите консумативи трябва да са нови, неупотребявани и нерециклирани, трябва да отговарят на посоченото от възложителя описание - да бъде спазено съчетанието букви/цифри при продуктовия номер, съгласно Техническата спецификация или на напълно еквивалентен технически продуктов номер, изрично деклариран от производителя. Те трябва да отговарят на техническите изисквания, приложени в документацията. Под „съвместими“ да се разбират консумативи, заместващи оригиналните на съответните марка и модел. Допуска се предлагането на оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани консумативи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125120, 30125110

Описание:

Тонер за фотокопирни машини
Тонер за лазерни принтери/факс машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
22204.44 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 698440 от 20.11.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № З-17 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:„Доставка на нови оригинални консумативи за копирна и печатаща техника с марка BROTHER“
V.1) Дата на сключване договора
22.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.03.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ГРИЙН ОФИС“ ЕООД, ЕИК: 131418721, гр. София, район „Красно село“, ул. „Солун“, No 74, ап. 3, Р. България 1680, гр. София, Тел.: 07 0015205

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 9400 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9351.55 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № З-18 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Доставка на нови оригинални консумативи за копирна и печатаща техника с марка LEXMARK“
V.1) Дата на сключване договора
22.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.03.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ГРИЙН ОФИС“ ЕООД, ЕИК: 131418721, гр. София, 1680, район „Красно село“, ул. „Солун“, No 74, ап. 3, Р. България 1680, гр. София, Тел.: 07 0015205

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12900 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12852.89 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Лирекс БГ“ ООД - обособени позиции 1, 2 2. „АТС България“ ООД - обособени позиции 3,4, и 6 3. „Диджитек“ ООД - обособени позиции 3, 4 и 5 4. „Грийн Офис“ ЕООД- обособени позиции 3 и 4


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор