Версия за печат

00422-2015-0026

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

Министерство на труда и социалната политика, ул. Триадица № 2, За: Христиан Георгиев, България 1051, София, Тел.: 02 8119600, E-mail: efipp@mlsp.government.bg, Факс: 02 9816978

Място/места за контакт: Главна дирекция Европейски фондове, международни програми и проекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.esf.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mlsp.government.bg.

Електронен достъп до информация: http://profile.mlsp.government.bg/dd81881abf8de0c80a76d4fac4811c07.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Социална закрила
Друг: Осигуряване на заетост и повишаване на жизнения стандарт.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на компютърна и периферна техника, офис оборудване и работни столове за УО на ОПРЧР и МТСП”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, гр. София, п.к. 1051, ул. Триадица №2, ет.4, главна дирекция "Европейски фондове, международни програми и проекти", Министерсто на труда и социалната политика.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на поръчката представлява доставка на компютърна и периферна техника, офис оборудване и работни столове за Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси и Министерството на труда и социалната политика, подробно описани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие. Поръчката е разделена на три обособени позиции: А. Обособена позиция № 1 – Компютърна и периферна техника Б. Обособена позиция № 2 – Офис оборудване В. Обособена позиция № 3 – Работни столове

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 38651000, 30191400, 42991100, 30171000, 32552110, 39711310, 39110000

Описание:

Принадлежности за офиса
Фотографски апарати
Устройства за унищожаване на документи
Машини за подвързване
Машини датници или номератори
Безжични телефони
Електрически уреди за приготвяне на кафе
Седалки, столове и свързани с тях продукти, и части към тях

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
25515 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 043 - 073734 от 03.03.2015 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 197 - 356331 от 10.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД04-62 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Работни столове“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ГЪРКОВ КОНСУЛТ“ ЕООД, р-н Красно село, ж.к. Борово, ул. „Родопски извор“ № 40, вх. В, ет. 3, Република българия 1680, София, Тел.: 0895 414885, E-mail: bsi.bg@abv.bg, Факс: 02 4011000

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 52500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 25515 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Средствата са осигурени от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси", приоритетна ос "Техническа помощ"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „ГЪРКОВ КОНСУЛТ“ ЕООД с ЕИК 203394328; 2. „ГАМА/СОФИЯ“ ЕООД с ЕИК 030232620; 3. „2А ПРОПАГАНДА“ ООД с ЕИК 130530938; 4.„ТРАНС КО 04” ЕООД с ЕИК 131230324; 5. „ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ” ЕООД;