Версия за печат

00647-2014-0008

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на културата, бул. Ал.Стамболийски № 17, За: арх. Иван Мечкунов, България 1040, София, Тел.: 02 9400949, Факс: 02 9818145

Място/места за контакт: Дирекция Управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mc.government.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.profilnakupuvacha.com/Министерство%20на%20културата.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя История

Друг: осъществява държавната политика в областта на културата



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Строителство
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: Р-14 от 24.06.2014 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00647-2014-0008
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Обектът е разположен в Централната градска част на гр. София – кв.1 и кв.2, м. „ЦГЧ“ - зона „Г-14“. Територията е част от централната зона на вътрешния античен град Сердика, обявен за Архитектурно-исторически резерват „Сердика – Средец“ с ПМС №36/1976г.Предназначение и цели на комплекса Проектът предвижда устройването на разкритите археологически нива, като комплекс за провеждане на съвременни културни, културно-образователни и културно-развлекателни събития от възможно най-широк културен спектър, разположен сред консервирана, реставрирана и експонирана уникална и автентична археологическа среда. Целта на проекта е, чрез обвързване на съвременните градски структури с историческата среда и на новите със съществуващите подземни пространства, да прояви археологическия потенциал на тази територия и да я превърне в публично пространство с национална и общоградска значимост, наситено със съвременни културни функции, обвързани в историческия контекст на археологическата среда.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: РД11-03-23 История от 08.04.2015 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

Дружество по ЗЗД Антична Сердика, БУЛСТАТ 176843196, район Приморски, ж.к. „Бриз–Юг”, ул. „д-р Николай Коларов” № 3, България 9000, Варна, Тел.: 052 613000, E-mail: office@pmmostove.com, Факс: 052 603457

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Изпълнение на строително- монтажни и консервационно-реставрационни работи, експониране и социализация на археологическите нива под бул. „Княгиня Мария Луиза“ и под пл. „Независимост“ на обект „ Античен Културно-Комуникационен Комплекс „Сердика“- втори и трети етап”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

05.05.2015 г. 

Крайна дата

20.01.2016 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
12563272.8 BGN с ДДС 20%
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

20.01.2016 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

ДА

Променено условие: промяна в срока на договора по чл.2; Преди промяната: срокът на договора е 200 календарни дни; След промяната: срокът на договора е до 20.01.2016 г.; Правно основание: чл.43, ал.2,т.1, буква
Променено условие: чл.6, ал.4; Преди промяната: окончателното плащане по договора в размер на останалите 30% се заплаща в срок не повече от 30 дни след издаване на фактура, протокол обр.16, подписан окончателен доклад от строителния надзор, приет без възражения от възложителя; След промяната: окончателно плащане в размер на остатъка от стойността на договора се заплаща в срок до 18.12.2015г. след представяне на фактура и оригинал на банкова гаранция в размер на 5198197.03лв.,издадена в полза на възложителя.Посочената банкова гаранция следва да бъде със срок на валидност, покриващ срока на изпълнение на договора, удължен с не по-малко от 60 дни. Банковата гаранция са освобождава в срок до 30 дни след представяне на протокол обр.16 за установяване годността за ползване на строежа съгласно ЗУТ, подписан окончателен доклад от строителния надзор, приет без възражения от възложителя и предаване на пълен комплект на документацията на обекта; Правно основание: чл.43, ал.2,т.1, буква
Променено условие: чл. 42; Преди промяната: окончателното плащане се извършва в срок до 30 дни след издаване на фактура от изпълнителя, придружена с протокол, образец 16 за установяване на годността за ползване на строежа, съгласно ЗУТ, подписан Окончателен доклад от строителния надзор, приет без възражения от възложителя и предаване на пълен комплект на документацията на обекта; След промяната: окончателното плащане се извършва в срок до 18.12.2015 г.; Правно основание: чл.43, ал.2,т.1, буква
Променено условие: чл.47, ал.7; Преди промяната: възложителят има право да приспада начислените по чл. 47 неустойки от цената за изпълнение на договора, от гаранцията за изпълнение на договора или, от която и да е друга сума, дължима на изпълнителя по договора; След промяната: възложителят има право да приспада начислените по чл. 47 обезщетения от цената за изпълнение на договора, от гаранцията за изпълнение на договора, от банковата гаранция по чл.6, ал.4 или от която и да е друга сума, дължима на изпълинтеля по договора. Банковата гаранция по чл.6, ал.4 служи като обезпечение за извършеното окончателно плащане по договора от Възложителя към Изпълнителя.; Правно основание: чл.43, ал.2,т.1, буква
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
12563272.8 BGN с ДДС 20%
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

изпълнението на договора е спирано с подписване на актове обр.10 поради обективни причини.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

22.04.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Татяна Цветанова Ценовска
Длъжност: директор дирекция "ПООП", съгласно заповед за делегиране на правомощия № РД09-201/13.04.2016 г. на министъра на културата