Версия за печат

00010-2015-0016

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 832018046

УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на медицински изделия (медицинско оборудване) за нуждите на „КАИЛ”, „Клиника по съдова хирургия” и „Клиника по кардиохирургия“ при УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с изделията/медицинското оборудване/”,

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Място на изпълнение на доставката на медицинските изделия (медицинско оборудване) по обособена позиция №3 е: сградата на УМБАЛ “Света Екатерина” ЕАД, “, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад; 2. Място на изпълнение на услугите по монтажа и гаранционна поддръжка на манипулационна/превързочна количка, по обособена позиция № 3 е „Клиника по кардиохирургия“ при УМБАЛ “Света Екатерина” ЕАД.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обособена позиция № 3 - Доставка, монтаж и гаранционна поддръжка на манипулационна/превързочна количка – 1 брой за нуждите на Клиника по кардиохирургия при УМБАЛ “Света Екатерина” ЕАД.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33162000, 33172000, 33192300

Описание:

Медицинско оборудване
Уреди и инструменти за операционен блок
Уреди за анестезия и реанимация
Медицинска мебел, с изключение на легла и маси

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
870 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 228 - 414627 от 25.11.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-50 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Доставка, монтаж и гаранционна поддръжка на манипулационна/превързочна количка – 1 брой за нуждите на Клиника по кардиохирургия при УМБАЛ “Света Екатерина” ЕАД.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ВАЛДИ 2000 ООД, ЕИК 130502230, ул. Христо Смирненски №50, България 1320, Банкя, Тел.: 02 9271929, Факс: 02 9271929

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 900 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 870 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Срокът за изпълнение на доставките на медицинските изделия (медицинското оборудване) по обособена позиция №3 е както следва: до 15 (петнадесет) работни дни от датата на подписване на договора. 2. Срокът за монтиране и пускане в експлоатация на медицинското изделие (медицинското оборудване) по обособена позиция №3 е до 2 (два) работни дни след доставката му; 3. Срокът за обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с медицинското изделие (медицинското оборудване) по обособена позиция №3 е до 1 (един) работен ден, след деня на пускане в експлоатация. 4. Срокът за извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок на медицинското изделие (медицинско оборудване) по обособена позиция №3 е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписване на протокола за монтиране и пускане в експлоатация. 5. Срокът за изпълнение на поръчката включва и срока за гаранционното поддържане.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1431, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „НОВИМЕД“ ООД, гр. София-1404, жк. „Манастирски ливади“ Б, бл. 65, сгр. Евроцентър, ет. 2; 2. „СОФАРМА ТРЕЙДИНГ“АД, гр. София – 1756, ул. „Лъчезар Станчев“ № 5, Софарма Бизнес Тауърс, сграда 9; 3. „ВАЛДИ 2000“ ООД, гр. Банкя, ул. «Христо Смирненски» № 50.