Версия за печат

00226-2015-0037

BG-Плевен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Плевен, пл.Възраждане 2, За: Цеца Овчарова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Цеца Овчарова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://eservices.pleven.bg/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на обзавеждане (включително офис-обзавеждане), мебелировка и електродомакински уреди за нуждите на Община Плевен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Оборудването и обзавеждането е подробно описано в Приложенията към договора за обществена поръчка. Всички стоки, предмет на доставка по настоящата обществена поръчка трябва да са нови и неупотребявани, да бъдат произведени от качествени материали,осигуряващи нормална, безпроблемна и безопасна експлоатация за периода на ползването им; да отговарят на европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива, приложими за него). Оборудването трябва да се достави със съответната оригинална опаковка в цялостен вид без да бъде нарушавано нейното съдържание, да е ново и да отговаря на всички нормативни изисквания на БДС и EN. Всеки компонент да бъде доставен с гаранционния му документ от производителя или с такъв от изпълнителя на поръчката (ако е приложимо). Всеки от компонентите трябва да бъде в перфектно състояние – без следи от удари, драскотини и изменения на материята от застояване. Всеки от уредите трябва да бъде готов за експлоатация със съответните необходими за това приспособления. След всеки посочен конкретен стандарт, спецификация, техническо одобрение или друга техническа референция участникът/изпълнителят да чете думите "или еквивалент".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20407.8 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

ОП-93/15.12.2015 г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 702962 от 16.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ИРО-2036 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка и монтаж на обзавеждане (включително офис-обзавеждане), мебелировка и електродомакински уреди за нуждите на Община Плевен”
V.1) Дата на сключване договора
08.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.03.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Гърков Консулт” ЕООД, ЕИК 203394328, р-н Красно село, жк „Борово”, ул. „Родопски извор” №40 вх. В ет.3 ап.32, България 1680, София, Тел.: 02 4011000, E-mail: bsi.bg@abv.bg, Факс: 02 4011000

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20407.8 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.„Лукс Доорс” ЕООД, гр.Варна, ЕИК 202235650 2. „Гърков Консулт” ЕООД, гр.София, ЕИК 203394328 3. „Над Дизайн” ЕООД, гр.София, ЕИК 203407291 4.„Транс КО 04” ЕООД, гр.София, ЕИК 131230324 5.„Лидер Конструкт” ЕООД, гр.София, ЕИК 203750968 6.„Амо” ЕООД, гр.София, ЕИК 831589871 7.„Веселин Балев” ЕООД, гр.Плевен, ЕИК 114616366


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор