Версия за печат

00338-2016-0008

BG-Разград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул.Бели Лом № 37А, За: инж. Ем.Георгиева и Виргиния Станкова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618183; 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: началник отдел ИД и ст.юрисконсулт-общ. поръчки в дирекция ПНО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160413oLuU1519407.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул.Бели Лом № 37А, За: Силвия Янева; Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство на Община Разград

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на строителен надзор при изпълнение на Реконструкция на водопроводи в ж.к. „Орел“, гр. Разград“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: ж.к. „Орел“, гр. Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на строителен надзор при изпълнение на Реконструкция на водопроводи в ж.к. „Орел“, гр. Разград

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71530000

Описание:

Строителен надзор
Строителни консултантски услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната обща максимална стойност на настоящата обществена поръчка възлиза 20 000 лв. (двадесет хиляди лева) без вкл. ДДС. Същевременно стойностите на отделните етапи не трябва да надвишават следните стойности в лева без ДДС, посочени в следната таблица: Етап № Цена за упражняване на строителен надзор 1 етап 12 000.00 лв. 2 етап 8 000.00 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
20000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

210


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните, избрана от него, форми на стойност 200 (двеста) лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната банкова сметка на Община Разград: БАНКА: Общинска банка АД – Финансов център, Разград IBAN:BG63SOMB91303358628200 BIC: SOMBBGSF Банкова гаранция в полза на Възложителя. Представената банкова гаранция трябва да бъде в съответствие с условията по приложения в документацията образец на „Банкова гаранция за участие” (Образец № 7). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Валидността на гаранцията за участие трябва да бъде не по-малка от срока на валидност на офертите. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: • отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; • класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; • останалите участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка, обжалва решението на Възложителя за определяне на Изпълнител – до решаване на спора или да усвои гаранцията за участие, когато участникът: • оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; • е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. При подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора (без ДДС) в лева, в една от следните, избрана от него форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната банкова сметка на Община Разград: БАНКА: Общинска банка АД – Финансов център, Разград IBAN:BG63SOMB91303358628200 BIC: SOMBBGSF • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на „Банкова гаранция за изпълнение” (Образец № 21). В случай, че банката-гарант има собствен образец на гаранция за изпълнение, участникът може да представи такава гаранция, при положение, че тя отговаря на изискванията и условията, посочени в образеца на гаранция за изпълнение, представен от Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението на съответните етапи по настоящата обществена поръчка е под условие и зависи от получаването на целево финансиране за изпълнение на СМР от Министерство на регионалното развитие и благоустройството по силата на споразумение, сключено между него и Община Разград.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Обединението на физически и/или юридически лица има качеството на "участник" в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. Когато участник, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице. Задължителен елемент от съдържанието на офертата, при участници - обединения, е представяне на копие на договора за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение - чл.49, ал.1 от ППЗОП. Съгласно ал.2 от цитираната разпоредба - в случаите по ал.1, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ. поръчка има право да участва всяко бълг. или чужд. ФЛ илиЮЛ, както и техни обединения.Не може да участва в процедурата участник за когото са налице обст.по чл.47, ал.1 и ал.5 и обст. по чл.47, ал.2, т.1, т.2, т.4 и т.5 от ЗОП и за които е налице забраната по чл. 3, т. 8 от Закона за икон. и фин. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключението по чл. 4 от същия закон.Не може да участва в процедура за възлагане на общ. поръчка чуждестранно ФЛ или ЮЛ, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обст. посочени в чл.47, ал.1 и ал.5 и обст. по чл.47,ал.2,т.1,т.2,т.4 и т.5 от ЗОП.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за последните се прилагат изискв. по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП.Участникът трябва да притежава валидно удостоверение, издадено при условията на чл.166,ал.2 във връзка с ал.1,т.1 от Закон за устройство на територията и Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответстветствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор или еквивалентен.Участникът подава офертата в запечатан непрозрачен плик/пакет, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика:плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите-Оферта -обр.1 и Списък на документите-Обр.1а,Представяне на участника-Обр.2,Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата- когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това,Копие на договор за създаване на обединение за участие в общ. поръчка – когато участникът е обединение, което не е ЮЛ,Докумен подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият в приложимите случаи. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП-обр.3,Декларация по чл. 56,ал.1,т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, вкл. списък с имената на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършат и дела на тяхното участие обр. 4, и обр.4а,Декларация по чл. 56,ал.1,т.11 от ЗОП обр.5,Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП обр.6, Документ за внесена гаранция за участие заверено копие на плат. нареждане или банк. гаранция обр.7,Валидно удостоверение, издадено при условията на чл166,ал.2 във връзка с ал.1,т.1 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответстветствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор или еквивалентен,Декларация по чл.166, ал.3 и ал.4 от ЗУТ обр.8,Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответ. с чл.55,ал.7 от ЗОП и за липса на обстоятел. по чл.8, ал.8,т.2 от ЗОП обр.11,Декларация по чл.3,т.8 от Закона за иконом. и фин. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици обр.12,Декларация по чл.4 от Закона за иконом. и фин. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици обр.13,Декларации за липса на обстоят. по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП и за ангажираност на експерт. Експертите попълват Декларация за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП и за съгласие за участие като експерт по обр.14-продължава в т.VI.3 от настоящото обявление
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от ЗОП, възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояниена участниците в настоящата поръчка.
Минимални изисквания: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от ЗОП, възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояниена участниците в настоящата поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на изпълнени услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата (Образец № 9), придружен с: - удостоверения за добро изпълнение, издадени от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената услуга. 2.„Списък на инженерно-техническия състав, ангажиран за изпълнението на услугата” (Образец № 10)
Минимални изисквания: 1.Участниците в процедурата да имат опит в услугата/ите, която/които е/са еднаква/и или сходна/и* с предмета на поръчката изпълнена/изпълнени през последните 3(три) години, считано от датата на подаване на офертата. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо (кумулативно) за обединението 2.Участникът трябва да разполага с подходящ инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, включващ минимум следните позиции: Един инженер със специалност „Водоснабдяване и Канализация“ или аналогична; с минимален стаж пет години по специалността - да е вписан в основния списък. Един инженер със специалност „Геодезия” или аналогична; с минимален стаж пет години по специалността - да е вписан в основния списък. Един строителен инженер с правоспособност да упражнява технически контрол по част „Конструктивна“; с минимален стаж в изпълнение на технически контрол по част „Конструктивна“ – пет години – да е вписан в основния или разширения списък и да е включен в списък, изготвен и ежегодно актуализиран от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране, който се обнародва в "Държавен вестник", или в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ). Един координатор по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ – да е вписан в основния или разширения списък. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо (кумулативно) за обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническa оценка; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.05.2016 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на Община Разград , с адред гр.Разград, бул. Бели Лом №37А, зала №102.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

продължение на III.2-Съдържанието на плика се представя и на електронен носител. Изготвените и комплектовани документи – подписани и подпечатани, се сканират и обединяват от участника в един общ файл формат *.pdf. Файлът се записва на ел. носител, който се поставя в плика, където се съдържа и хартиеният еквивалент на съответните документи;плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката - Техническо предложение – Обр.15 и Приложение 1 към обр.15, както и Срок за изпълнение на поръчката – Обр.16. Съдържанието на плика се представя и на ел. носител. Изготвените и комплектовани документи – подписани и подпечатани, се сканират и обединяват от участника в един общ файл формат *.pdf. Файлът се записва на ел. носител, който се поставя в плика, където се съдържа и хартиеният еквивалент на съответните документи.Всеки участник може в офертата си изрично да посочи информацията, съдържаща се нея, която представлява конфиден. информация по отношение на техн. или търговски тайни. За целта участникът представя декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП-Обр. 17, в която посочва кои части от офертата представляват конф. информация. Декларацията се прилага към Техн. предложение на участника.Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа цен. предложение на участника Обр.18. Съдържанието на плика се представя и на ел. носител. Изготвените и комплектовани документи – подписани и подпечатани, се сканират и обединяват от участника в един общ файл формат *.pdf. Файлът се записва на ел. носител, който се поставя в плика, където се съдържа и хартиеният еквивалент на съответните документи. Върху общия плик участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, наименованието на процедурата, за която се подава офертата.Участникът трябва да проучи всички образци, условия и спецификации от настоящата документация. Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан или скъсан плик.До изтичане на срока за подаване на оферти всеки участник в процедурата може да промени, допълни или оттегли офертата си. Допълнението и промяната на офертата трябва да отговарят на изискванията и условията за представяне на първоначалната оферта, като върху плика бъде отбелязан и текст “Допълнение/Промяна на оферта (с входящ номер)”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването е регламентирано в Глава единадесета "Обжалване" на Закона за обществените поръчка /ЗОП/, като срока за подаване на жалба е определен в чл.120, ал.5 на ЗОП, включен в посочената по - горе глава единадесета.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Разград, бул.Бели Лом № 37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

URL: www.razgrad.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ