Версия за печат

00311-2015-0033

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121604974

Агенция по заетостта, бул. Княз Александър Дондуков №3, За: Албена Маркова, България 1000, София, Тел.: 02 9265402, E-mail: A.Markova@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Място/места за контакт: Отдел обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.az.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.az.government.bg/profiles/index/procedure/.

Електронен достъп до информация: https://www.az.government.bg/bg/profiles/view/165-ay-periodichni-dostavki-na-kancelarski-materiali-i-ofis-konsumativi-po-zajavka-na-vyzlojitelja-v-agencija-po-zaetost/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Насърчаване на заетостта

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта, съгласно приложена спецификация” за нуждите на проект 2014BGO5M90PO01-1.2014.001 – „Младежка заетост” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 "Доставка на канцеларски материали"; Обособена позиция № 2 "Доставка на офис консумативи";

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София - Централна администрация, бул. Княз Александър Дондуков № 3.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта, съгласно приложена спецификация” за нуждите на проект 2014BGO5M90PO01-1.2014.001 – „Младежка заетост” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 "Доставка на канцеларски материали"; Обособена позиция № 2 "Доставка на офис консумативи";

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197643, 30192121, 30192160, 30199230, 30124400, 30192130, 30192100, 30125120, 30125110

Описание:

Фотокопирна хартия
Химикалки
Коректори
Пощенски пликове
Кутии с телчета за телбод
Моливи
Гуми за триене
Тонер за фотокопирни машини
Тонер за лазерни принтери/факс машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
22073.98 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 204 - 370133 от 21.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 18 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на канцеларски материали".
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

АТС-България ООД, ж.к. Младост 1, ул.Димитър Моллов № 16, България 1750, София, Тел.: 02 9752202

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 12948.43 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 19 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на офис консумативи
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

АТС-България ООД, ж.к. Младост 1, ул. Димитър Моллов № 16, България 1750, София, Тел.: 02 9752202

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9125.55 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Настоящата обществена поръчка се финансира със средства по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси 2014 - 2020" във връзка с реализирането на проект 2014BGO5M90P01-1.2014.001 - "Младежка заетост".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

1.1. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. 1.2. Действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията. 2. Подаване на жалба 2.1. Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; - получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. - в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 2.2. Жалба се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участник №1 – „Перун ККБ” ЕООД с управител КИРИЛ ГЕОРГИЕВ КИРИЛОВ ; Участник №2 – „АТС-България“ ООД с управител Георги Александтров Александров; Участник №3 – „Кукуда Груп” ООД с управител ПЕТЪР ГЕОРГИЕВ КИМЕНОВ; Участник №4– „Диджитек” ООД с управител ЕЛЕНА АНТОНОВА КОЛЕВА; Участник №5 – „Принтерджет” ООД с управител Николай Станков Ефтимов; Участник №6 – „Роел 98” ООД с управител РОБЕРТ АВРАМОВ ЛЕВИЕВ; Участник №7 – „Кооперация Панда” с управител ЕЛКА НИКОЛОВА КАМЕНОВА-ЦАНКОВА; Участник №8 – „Мултико 92” ООД с управител ИЛИЯН ДИМИТРОВ ПЕТРОВ; Участник №9 – „Ронос” ООД с управител ЖАНА КИРИЛОВА БОЯНОВА; Участник №10 – „Мениджмънт Бизнес Машин” (МиБМ) ООД ПАВЕЛ СТОЯНОВ ПЕТРОВ с управител