Версия за печат

00601-2016-0007

BG-гр.Долна Митрополия: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Долна Митрополия, ул.Св.св.Кирил и Методий №39, За: Пепа Герашка - Директор Д ОССИКИ, Република България 5855, гр.Долна Митрополия, Тел.: 064 680704, E-mail: obshtina@dolnamitropolia.bg, Факс: 064 680704

Място/места за контакт: Община Долна Митрополия, ул. Св.св. Кирил и Методий №39

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dolnamitropolia.com.

Адрес на профила на купувача: http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160414Xuwb808251.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„„Избор на изпълнител за проектиране и упражняване на авторски надзор на обекти, собственост на община Долна Митрополия по Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. по обособени позиции“ Обособена позиция №1: „Реконструкция на общински пътища № PVN 1020 с. Славовица / ІІ -11/ Гиген - Искър - Граница общ. ( Гулянци - Долна Митрополия ) - Славовица - / ІІІ - 3004 /; № PVN 1045 с. Горна - Долна / ІІІ - 118 / Долна Митрополия - Горна Митрополия / РVN 1047/ и № PVN 2043 /ІІІ - 118 Подем - Долна Митрополия/Победа - Тръстеник/ ІІІ - 3004/ на територията на община Долна Митрополия“; Обособена позиция №2:„Реконструкция и обновяване на съществуващи стадиони в град Тръстеник, град Долна Митрополия, село Горна Митрополия и село Комарево“;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Долна Митрополия
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Община Долна Митрополия ще проведе открита процедура съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Избор на изпълнител за проектиране и упражняване на авторски надзор на обекти, собственост на община Долна Митрополия по Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. по обособени позиции“ В поръчката са включени следните обособени позиции: Обособена позиция №1: Реконструкция на общински пътища № PVN 1020 с. Славовица / ІІ -11/ Гиген - Искър - Граница общ. ( Гулянци - Долна Митрополия ) - Славовица - / ІІІ - 3004 /; № PVN 1045 с. Горна - Долна / ІІІ - 118 / Долна Митрополия - Горна Митрополия / РVN 1047/ и № PVN 2043 /ІІІ - 118 Подем - Долна Митрополия/Победа - Тръстеник/ ІІІ - 3004/ на територията на община Долна Митрополия; Обособена позиция №2:„Реконструкция и обновяване на съществуващи стадиони в град Тръстеник, град Долна Митрополия, село Горна Митрополия и село Комарево“; Инвестиционните проекти следва да се изготвят в съответствие с изискванията, разписани в настоящите технически спецификации, както и нормативните актове, съгласно чл.169, ал. 1 от ЗУТ. Инвестиционните проекти следва да бъдат изготвен в обхват и съдържание съгласно Наредба №4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Проектите следва да съдържат работни чертежи и детайли в необходимия обхват, съобразно спецификата на строежа. Всички части на проекта следва да бъдат съставени и подписани от проектанти с пълна проектантска правоспособност. Проектната документация следва да бъде представена на Възложителя в четири екземпляра на хартиен и на електронен носител, отговарящи на Наредба №4 за обхват и съдържание на инвестиционните проекти. Проектните материали трябва да са съгласувани от всички специалисти. Към всеки от проектите следва да бъде представена обяснителна записка, работни чертежи и детайли, както и проектно-сметна документация, която да включва количествени сметки по всички части: Общи и подробни Количествено-стойностни сметки, придружени с анализ на единичните цени за всички видове работи, включени в нея. Избраният за изпълнител участник по настоящата процедура следва да извърши и упражняване на Авторски надзор за съответните обекти , което включва: 1. Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строително– монтажните работи, съгласно одобрения работен проект, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане. 2. Подписване на всички актове и протоколи по време на изпълнение на строително–монтажните работи, съгласно ЗУТ и Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 3. Посещение на обекта (строежа) по време на упражняване на авторския надзор; 4. Експертни дейности и консултации и съдействие на Възложителя при реализацията на проекта. 5. При упражняване на Авторски надзор, предписанията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него работен проект, се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството. Пълна информация относно предмета на поръчката в това число цели и обхват на проектите, съществуващо положение, изисквания към проектите: общи изисквания, проектни части и други изисквания се съдържат в Техническите спецификации, неразделна част от документацията към настоящото обявление.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71240000, 71247000

Описание:

Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
Контрол на строителните работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е 310 000,00 лв (триста и десет хиляди лева) без ДДС, която се явява и максимална обща стойност за офериране от участниците при подаване на оферта, в това число: - за проектиране – 248 000.00 лв (двеста четиридесет и осем хиляди лева) без ДДС; - за осъществяване на авторски надзор – 62 000.00 лв (шестдесет и две хиляди лева) без ДДС. Прогнозната цена по всяка обособена позиция е както следва в стойности без ДДС: Обособена позиция № 1: «Реконструкция на общински пътища № PVN 1020 с. Славовица / ІІ -11/ Гиген - Искър - Граница общ. ( Гулянци - Долна Митрополия ) - Славовица - / ІІІ - 3004 /; № PVN 1045 с. Горна - Долна / ІІІ - 118 / Долна Митрополия - Горна Митрополия / РVN 1047/ и № PVN 2043 /ІІІ - 118 Подем - Долна Митрополия/Победа - Тръстеник/ ІІІ - 3004/ на територията на община Долна Митрополия – общо 250 000,00 лв. (двеста и петдесет хиляди лева),от които 20000 лв. без ДДС за проектиране и 50000 лв. без ДДС за авторски надзор Обособена позиция №2:„Реконструкция и обновяване на съществуващи стадиони в град Тръстеник, град Долна Митрополия, село Горна Митрополия и село Комарево“ общо 60 000,00 лв. (шестдесет хиляди лева),от които 48000 лв. без ДДС за проектиране и 12000 лв. без ДДС за авторски надзор

Прогнозна стойност без ДДС
310000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

3.1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложителят не изисква гаранция за участие във възлагателната процедура. 3.2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на Договора е в размер на 3% (три процента) от цената на договора, без ДДС. Гаранцията за изпълнение на Договора може да се внесе в брой на касата на Община Долна Митрополия, по сметката на Община Долна Митрополия, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Долна Митрополия. IBAN: BG54IABG74733310030073, BIC код IABGBGSF, банка „Интернешънъл Асет Банк“ АД – клон Плевен Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Долна Митрополия; - със срок на валидност най-малко 60 дни след срока на изпълнение на договора; При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на настоящата поръчка ще бъдат осигурени от Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски земеделски фонд за развитие на европейските райони, или друг финансов източник. Плащането се извършва както следва: 1.8.1. Стойността за изготвяне на инвестиционния проект следва да бъде изплатена на Изпълнителя по следния начин и условия: Авансово плащане, в размер на абсолютна сума за всяка от обособените позиции както следва: Обособена позиция №1: Реконструкция на общински пътища № PVN 1020 с. Славовица / ІІ -11/ Гиген - Искър - Граница общ. ( Гулянци - Долна Митрополия ) - Славовица - / ІІІ - 3004 /; № PVN 1045 с. Горна - Долна / ІІІ - 118 / Долна Митрополия - Горна Митрополия / РVN 1047/ и № PVN 2043 /ІІІ - 118 Подем - Долна Митрополия/Победа - Тръстеник/ ІІІ - 3004/ на територията на община Долна Митрополия – 20 000 (двадесет хиляди) лв. без ДДС; Обособена позиция №2:„Реконструкция и обновяване на съществуващи стадиони в град Тръстеник, град Долна Митрополия, село Горна Митрополия и село Комарево“ – 11 000 (единадесет хиляди) лв. без ДДС; Авансовите плащания за отделните обособени позиции са дължими в срок до 20 (двадесет) работни дни след сключване на договор за съответната обособена позиция и издадена фактура от Изпълнителя – оригинал за авансово плащане . Окончателно плащане, в размер на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в Раздел ІІ, т.2.1.1. от Договора за съответната обособена позиция, в срок до 20 (двадесет) календарни дни след получаване от Възложителя на авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ и издадена фактура от Изпълнителя. 1.8.2. Стойността за изпълнение на поръчката за авторския надзор следва да бъде изплатена на Изпълнителя по следния начин и условия: 1. Авансово плащане не се предвижда; 2. Цената, в размер на 100% от стойността, посочена в Раздел III, т. 2.1.2. от договора, се заплаща на Изпълнителя до 30 /тридесет/ календарни дни, след получаване на финансиране за проекта от Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. или друг финансов източник и при наличие на следните кумулативни условия: - приемане на обекта и въвеждането му в експлоатация, като следва да бъдат представени и: - подписан протокол за упражнен авторски надзор и - представена от Изпълнителя фактура – оригинал за окончателно плащане. 3. При редуциране на одобрените суми за проектиране и авторски надзор от финансиращия орган, те автоматично и без допълнителни анекси се редуцират като задължение на Възложителя към Изпълнителя. Разходи извършени от Изпълнителя, но не одобрени от финансиращия орган и / или редуцирани не са задължения на Възложителя. За направените, но неодобрени от Държавен фонд „Земеделие” разходи, предмет на договора, Възложителят не носи отговорност и не дължи плащане 4. Съотношенията на предложената цена за проектиране и авторския надзор към обема на СМР, предмет на поръчката, остава константна величина и задължение за плащане/ възнаграждение при кандидатстване за БФП с част от общия обем на проектираните СМР. Съответните проценти и стойности за всяко заявление за кандидатстване с обем , по-малък от общия обем на проектираните СМР, предмет на този договор, са предмет на допълнително споразумение към договора по настоящата процедура. Стойността на задължението/ възнаграждението е до одобрената стойност от финансиращия орган.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия

ВАЖНО! 1. Предвид факта, че настоящата обществена поръчка е открита преди приемане на нормативните документи, свързани с реализирането на проекта, предмет на поръчката, за целите на изпълнението на настоящиата поръчка: възникнали след откриването на процедурата правила и указания на Управляващия орган на ПРСР 2014-2020 г., които поставят клаузи от изготвения проект на договор в противоречие с тях или клаузи от проекта на договор уреждат по различен начин отношенията между страните, имат предимство пред клаузите на настоящия договор. В този смисъл възникването на нови правила и условия в нормативен документ, договорът за безвъзмездна финансова помощ, както и всякакви други документи и указания от УО, свързани с размера на цената по проекта на договор, начина на плащане, начина на отчитане, както и всякакви други условия от настоящата процедура, продиктувани от новите правила се считат за основание за промяна на сключения договор по смисъла на чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП (в сила от 15.04.2016 г.), като обхватът и естествето на възможните измениня, както и условията, при които те могат да се използват не трябва да води до промяна в предмета на договора. 2. В случаите на настъпване на горните юридически факти, страните се съгласяват да отразят новите договорености по между си, които са функция на настъпилите изменения в допълнително споразумение към сключения договор. Горните изменения следва да повтарят изрично и точно правилата, отразени в документите по т. 1 и те единствено могат да бъдат предмет на изменението на договора. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Не може да участва в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 от Закона за обществените поръчки. Когато участникът е обединение, при изпълнение на поръчката изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, се прилагат за всички съдружници на обединението. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обще¬стве¬на поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК №1 с надпис “Документи за подбор”;ПЛИК №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”;ПЛИК №3 с надпис “Предлагана цена”.ВАЖНО: Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции. Плик №1 съдържа: 1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2) Представяне на участника – Образец №1, което включва: - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение №1 към Образец №1 Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Образец №1 се представя от обединението участник, като се попълват данните и за всеки един участник в обединението, а Приложение №1 към Образец №1 се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; 4) Копие на договора за обединение, при участник обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5) Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката – Образец №2; 6) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец №3 7) Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гарация за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума по банкова сметка или документ за вснесена сума в касата на Възложителя; Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документът по настоящата точка се предствя от обединението или от който и да е участник в него. 8) Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действитени собственици - Образец №4; Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Образец №4 се представя от всеки участник в обединението. 9) Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - Образец №5; Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Образзец №5 се представя от всеки участник-юридическо лице в обединението. 10) Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец №6 Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Образец №6 се представя от обединението-участник. 11) Документи за доказване на изсикванията към техническите възможности и/или квалификация на участниците - съгласно Раздел III.2.3) Технически възможности от настоящото Обявление. Плик №2 съдържа: Образец №9 „Предложение за изпълнение на поръчката”, придружен от Работна програма (която подлежи на оценка, съгласно методиката за оценка), неразделна част от него и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП. ...продължава в Раздел VI.3. Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо
Минимални изисквания: Възложителят не залага изисквания към иконоческите и финансови възможности на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата от съответния участник - Образец №7. Списъкът трябва да бъде придружен от документите, посочени в чл. 51, ал. 4 от ЗОП, а именно: а) доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или б) доказателство за извършените услуги чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. Образец № 7 заедно с доказателства за извършените услуги се подава отделно за всяка една обособена позиция, за която участникът кандидатстава. 2) Декларация за разполагаемия правоспособен технически персонал от квалифицирани ключови експерти - специалисти-проектанти с пълна проектантска правоспособност, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на поръчката - Образец №8 Образец № 8 се подава отделно за всяка една обособена позиция, за която участникът кандидатстава. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, горните документи по т. 1 и т. 2 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си със съответния критерий за подбор. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни документи на посочените изисквани от Възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите за доказване на технически възможности, квалификация и опит са на чужд език, същите се представят и в превод. Съгласно чл. 51а от ЗОП участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението напоръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: 1) Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, както следва: За Обособена позиция №1:– изготвяне на минимум 1 (един) инвестиционен проект за изграждане на нови и/или реконструкция на съществуващи пътища и/или улици от първостепенната улична мрежа и съоръженията към тях . За Обособена позиция №2 – изготвяне на минимум 1 (един) инвестиционен проект, включващ благоустрояване на терени с площ минимум 10 000 кв.м.; 2) Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен технически персонал от квалифицирани ключови експерти - специалисти-проектанти с пълна проектантска правоспособност, които да се ангажират с изпълнение на поръчката. Минимални изисквания към ключовия персонал: 2.1. За Обособена позиция №1: Минимални изисквания към ключовия персонал: • Експерт „Пътно строителство“– обр. степен магистър „Пътно строителство“ или екв.и пълна ПП или еквивалентна; • Експерт „Геодезия“– обр. степен магистър „Геодезия“ или екв.и пълна ПП или еквивалентна;; • Експерт „ПБЗ“- обр. степен магистър в областта на строителство или екв.и пълна ПП или еквивалентна; • Експерт „ПБ“– обр. степен магистър в областта на строителството или екв. и притежаващи удостоверение по интердисциплинарна част „ПБ”; • Експерт „ПУСО“ за част „Управление на строителните отпадъци“ – обр. степен магистър в областта на строителството или еквивалентно, завършил успешно квалификационен курс на обучение: „Нормативен контекст, основни положения и практически указания по приложението на Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали“ и притежаващ такъв сертификат или еквивалент. За Обособена позиция №2 Минимални изисквания към ключовия персонал: • Експерт „Архитект“– обр. степен магистър „Архитектура“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; • Експерт „Ландшафтен архитект“ обр. степен магистър „Ландшафтна архитектура“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; • Експерт „Конструктор“ обр. степен магистър „Конструкции“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; • Експерт „Електро-инженер“ обр. степен магистър спец. „Електро” или еквивалентна специалност и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; • Експерт „ВиК“ обр. степен магистър „ВиК“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; • Експерт „ОВиК“– обр. степен магистър „ОВиК” или еквивалентна специалност и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; • Експерт „Геодезия“ обр. степен магистър „Геодезия“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; • Експерт „ПБЗ“- обр. степен магистър в областта на строителство или екв.и пълна ПП или еквивалентна; • Експерт „ПБ“– обр. степен магистър в областта на строителството или екв. и притежаващи удостоверение по интердисциплинарна част „ПБ”; • Експерт „ПУСО“ за част „Управление на строителните отпадъци“ – обр. степен магистър в областта на строителството или еквивалентно, завършил успешно квалификационен курс на обучение: „Нормативен контекст, основни положения и практически указания по приложението на Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали“ и притежаващ такъв сертификат или еквивалент. Посочените от участника проектанти могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на проектирането, ако отговарят на поставените от Възложителя мин. изисквания за съответната позиция и притежават съответните удостоверения, изискващите се за съответната част от инвестиционния проек или еквивалент. За целите на настоящата процедура под „еквивалентна специалност” следва да се разбира специалност, получена в наше или чуждо учебно заведение, където съответната специалност е наименована по друг начин.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изготвяне на работния проект - П1; тежест: 20
Показател: Подход и стратегия – П2; тежест: 30
Показател: Предлагана цена – П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.05.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.05.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр. Долна Митрополия, ул.Св.Св. Кирил и Методий №39, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим до достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Средствата за изпълнение на настоящата поръчка ще бъдат осигурени от Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. (ПРСР 2014-2020г.), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски земеделски фонд за развитие на европейските райони.

VI.3) Допълнителна информация

...продължава от Раздел III.2.1 Когато участникът участва за повече от една обособена позиция Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” се представя толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът участва, като на плика следва да е изписан номера и наименованието на обособената позиция, за която се отнася предложението. Изисквания към кандидатите или участниците - В Предложението за изпълнение на поръчката, участникът прави предложения за следния срок: - Срок за изготвяне на инвестиционния проект, посочен в календарни дни, включващ времето от датата следваща датата на получаване на Възлагателно писмо придружено с цялата необходима информация и документи необходими за изпълнение на дейността от Изпълнителя, до окончателното изпълнение на дейността от Изпълнителя и предаване на извършеното на Възложителя с приемо-предавателен протокол. Срокът за изготвяне на инвестиционния ппроект не може да бъде по-дълъг от 60 календарни дни. В случай че, участник посочи срок за изготвяне на инвестиционен проект по-дълъг от определения максимален срок от 60 календарни дни, ще бъде отстранен от участие в процедурата. Към Предложението за изпълнение на поръчката - Образец №9 участникът прилага и Работна програма, в съответствие с Техническите спецификации и Методиката за оценка на офертите. Участник, чиито график за изпълнение на дейности има липсващи елементи, показва технологична несъвместимост на отделните дейности, както и противоречие с описаното в работната програма, техническите спецификации, методиката за оценка или други условия, заложени в документацията за участие, обявлението или нормативен документ, уреждащ изпълнението, се отстранява. ПЛИК №3 съдържа: попълнен и подписан Образец №10 - оригинал, като стойностите следва да не бъдат закръглени, а да бъдат изписани до стотинка (до втория знак след десетичната запетая), да бъдат посочени стойностите без ДДС и стойностите с ДДС. Когато участникът участва за повече от една обособена позиция Плик №3 „Предлагана цена“ се представя толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът участва, като на плика следва да е изписан номерът и наименованието на обособената позиция, за която се отнася предложението. Ценовата оферта трябва да съответства на Предложението за изпълнение на поръчката по отношение на дейностите, предвидени за изпълнение на поръчката, в противен случай, участникът се отстранява. Участникът е единствено отговорен за евентуално допуснати грешки и пропуски в изчисленията на предложените от него цени, което удостоверява с подпис и печат на всеки един документ, включен в ценовото предложение. При несъответствие между цифровата и изписаната с думи цена ще се взима в предвид изписаната с думи. Забележка: Извън плика с надпис „Предлагана цена“ не трябва да е посочена никаква информация за цената. ВАЖНО :Всеки от пликовете(опаковки) номер 1, 2 и 3 трябва да съдържа един оригинал на хартиен носител и едно копие от документите в плика на електронен носител(диск) е нередактируем формат(например PDF или еквивалент) от съответните документи. Във връзка с чл.64, ал.3 от ЗОП , Възложителят е намалил срока по ал.1 на същия член до 28 дни - със 7 календарни дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път и с 5 дни, поради това, че от датата на публикуване на настоящото обявление, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Профила на купувача, посочен в раздел I.1).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция на общински пътища № PVN 1020 с. Славовица / ІІ -11/ Гиген - Искър - Граница общ. ( Гулянци - Долна Митрополия ) - Славовица - / ІІІ - 3004 /; № PVN 1045 с. Горна - Долна / ІІІ - 118 / Долна Митрополия - Горна Митрополия / РVN 1047/ и № PVN 2043 /ІІІ - 118 Подем - Долна Митрополия/Победа - Тръстеник/ ІІІ - 3004/ на територията на община Долна Митрополия;
1) Кратко описание

Разработване на инвестиционен проект и упражняване на последващ авторски надзор за три обекта от общинската пътна мрежа: •Път № PVN 1020 /II-11/ Гиген – Искър - Граница общ.(Гулянци - Долна Митрополия)–Славовица - / III- 3004/, от км 16+100 до км 21+200 • Път № PVN 1045 /III-118/ Долна Митрополия – Горна Митрополия - / PVN 1047/, от км 2+150 до км 6+300 • Път № PVN 2043 /ІІІ -118, Подем Долна - Митрополия / Победа Тръстеник /ІІІ – 3004/ от км. 0 + 930 до км. 5 + 960 Целта на проекта е чрез реализацията му да се увеличи носимоспособността, устойчивостта и трайността на ремонтираните пътни участъци от Общинската пътна мрежа. Възстановяване и подобряване на транспортно - експлоатационните качества на пътната настилка и пътното тяло с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и добро отводняване на пътя. Подобряване връзките с Републиканска пътна мрежа /път ІІІ – 3004 и път ІІІ – 118/.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71240000, 71247000

Описание:

Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
Контрол на строителните работи

3) Количество или обем

Общата прогнозна стойност за Обособена позиция № 1: «Реконструкция на общински пътища № PVN 1020 с. Славовица / ІІ -11/ Гиген - Искър - Граница общ. ( Гулянци - Долна Митрополия ) - Славовица - / ІІІ - 3004 /; № PVN 1045 с. Горна - Долна / ІІІ - 118 / Долна Митрополия - Горна Митрополия / РVN 1047/ и № PVN 2043 /ІІІ - 118 Подем - Долна Митрополия/Победа - Тръстеник/ ІІІ - 3004/ на територията на община Долна Митрополия – общо 250 000,00 лв. (двеста и петдесет хиляди лева) от които 200000лв. без ДДС за проектиране и 50 000 лв. без ДДС за авторски надзор

Прогнозна стойност, без ДДС
250000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция :„Реконструкция и обновяване на съществуващи стадиони в град Тръстеник, град Долна Митрополия, село Горна Митрополия и село Комарево“
1) Кратко описание

Изработване на инвестиционни проекти за обекти от спортната инфраструктура, собственост на община Долна Митрополия и осъществяване на последващ авторски надзор, както следва: 1.Реконструкция и обновяване на съществуващ стадион в гр.Тръстеник, находящ се в ПИ 000181 по КВС на землището 2. Реконструкция и обновяване на съществуващ стадион в гр. Долна Митрополия, находящ се в УПИ VІІ -8, кв.82 по плана на населеното място 3.Реконструкция и обновяване на съществуващ стадион в с. Горна Митрополия, находящ се в ПИ 085004 по КВС на землището 4. Реконструкция и обновяване на съществуващ стадион в с. Комарево, находящ се в УПИ ІІІ , кв.123 по плана на населеното място.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71240000, 71247000

Описание:

Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
Контрол на строителните работи

3) Количество или обем

Общата прогнозна стойност на Обособена позиция №2:„Реконструкция и обновяване на съществуващи стадиони в град Тръстеник, град Долна Митрополия, село Горна Митрополия и село Комарево“ общо 60 000,00 лв. (шестдесет хиляди лева), от които 48 000 лв. без ДДС за проектиране и 12000 лв.без ДДС за авторски надзор

Прогнозна стойност, без ДДС
60000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60