Версия за печат

00145-2015-0228

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, бул. Александър Стамболийски № 62-64, За: Лъчезар Хаджистоянов, Република България 1303, София, Тел.: 02 9261094, E-mail: Lachezar.hadzhistoyanov@nssi.bg, Факс: 02 9261424

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/hq/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=2189&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fhq%2F2014%2F29%2D2015%2D1016%2D40%2D425&RecSrc=%2Ftp%2Fhq%2F2014%2F29%2D2015%2D1016%2D40%2D425.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за Централно управление на Националния осигурителен институт.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Централно управление на Националния осигурителен институт
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възлагането на обществената поръчка има за цел осигуряване на ежедневната административна дейност на Централно управление на Националния осигурителен институт, чрез извършване на периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Приложение № 1 (“Списък на канцеларските материали по видове и прогнозни количества”) и представен от изпълнителя каталог на предлаганите от него канцеларски материали и офис принадлежности.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
42000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 695276 от 02.11.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1005-40-72 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за Централно управление на Националния осигурителен институт.
V.1) Дата на сключване договора
14.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.03.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация Панда 000885099, бул. Цариградско шосе №139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: zop@hq.office1.eu, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 42000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 42000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

21.03.2016 г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ПЕРУН ККБ ЕООД; РОЕЛ 98 ООД; КООПЕРАЦИЯ ПАНДА; РОНОС ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор