00085-2016-0013
Технически редакции | ||
14.04.2016 16:06 ч. : | 14/04/2016 16:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 16:06 ч. : | 14/04/2016 16:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Цветан Петров Кременски, България 1606, София, Тел.: 02 9225069, E-mail: mmm@vma.bg, Факс: 02 9225012
Място/места за контакт: ет. 2, ст. 24 - Централна администрацияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Виолета Тодорова Николчева, България 1606, София, Тел.: 02 9225527
Място/места за контакт: ст. 26 - Явно деловодствоПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„Периодична доставка на лекарствени продукти по 2 (две) обособени позиции за нуждите на ВМА“.
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Периодична доставка на лекарствени продукти по 2 (две) обособени позиции за нуждите на ВМА“.
33600000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Посочените количества на лекарствен продукт в Техническа спецификация – Приложения от 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности на Възложителя в срока на действие на договорите.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е в размер до 1 % от прогнозната стойност за Позиция 1 - 4400 лв. без ДДС; Позиция 2 - 600 лв. без ДДС, със срок на валидност не по-малко от 30 дни (тридесет дни) след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Документът за внесена гаранция за участие - в оригинал, да е придружен със списък на позицията/позициите, за които е внесена гаранция за участие. В списъка се посочва обособената позиция, размер на внесена гаранция за участие по обособената позиция и обща сума, формирана като сбор на всички внесени суми за гаранция за участие по обособените позициите, за които участникът подава оферта. Гаранция за изпълнение на договора – 3 % от стойността на сключения договор без ДДС и да е със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на договора.
Срок на плащане: доставките по сключените договори ще се заплащат при условията на отложено плащане - от 60 (шестдесет) календарни дни, от датата на фактуриране на доставката. Начин на плащане: плащанията на доставките по сключеният договор, се извършват в български лева, чрез банков превод, по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след доставка на стоките и представяне на следните документи: фактура и приемо-предавателен протокол за доставените лекарствени продукти.
В процедурата не могат да участват физически или юридически лица, както и техни обединения, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т.1, т.2, 3 и 4 от ЗОП. В офертата не могат да бъдат включени като подизпълнители лица, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 и чл. 47, ал. 2, т.1,4 и 5 от ЗОП. Пликът, в който се поставя офертата съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни плика, както следва: Плик № 1, който съдържа: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Представяне на участника по образец. 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. 4. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 6. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС по образец. 7. Документ за гаранция за участие. Към документа за внесена гаранция, участникът представя опис на обособените позиции и стойността на гаранцията за участие, за които е внесъл гаранция. 8. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника посочени от възложителя в т. ІII. 2.2 на обявлението за обществена поръчка. 9. Доказателства за техническите възможности на участника посочени от възложителя в т. ІІI. 2.3 на обявлението за обществена поръчка. 10. Списък на копията на Разрешения за употреба на лекарствените продукти, съгласно ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) № 726/2004 г. на Европейския парламент и Съвет. 11. Списък, подписан от участника с производителите на лекарствени продукти, с които участва в процедурата. 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от участника за предвидени подизпълнители (ако предвижда такива), видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка по образец. 13. Декларация за съгласие за участие на подизпълнителя, ако участникът предвижда такъв - оригинал, по образец; 14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник - оригинал, по образец; 15. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 за приемане условията на проекта на договора оригинал - по образец; 16. Декларация (оригинал, свободен текст) за срока на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от датата, обявена като краен срок за получаване на офертите. 17. Плик № 2 се представя за всяка позиция, за която се участва и съдържа: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец. Декларация за срок на годност на доставяните лекарственят продукт (свободен текст).Декларация по чл. 33, ал. 4 - в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. 18. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника по образец.
Документи доказващи икономическото и финансово състояние на участника - не се изискват.
Възложителят не поставя изисквания за финансово и икономическо състояние.
1. Валидно разрешение или удостоверение за търговия на едро с лекарствени продукти издадено по реда на ЗЛПХМ – заверено копие. 2. Списък на доставките - оригинал, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган – заверено от участника копие, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 3. Оторизационно писмо от производителя на лекарствени продукти, с което участникът участва в процедурата, удостоверяващо права за представителство и търговия – оригинал или заверено копие на оригинала, придружено с превод на български език. * Срокът на оторизация следва да е еднакъв със срока на изпълнение на обществената поръчка. В случай, че срокът на валидност на оторизацията е по-кратък, участникът представя декларация, че се задължава да поднови и поддържа оторизицията за срока на изпълнение на обществената поръчка. *При представянето на оторизационните писма/пълномощни, да се представи списък за кои точно предложени обособени позиции от Приложение № 1.1 се отнасят конкретните оторизационни писма. *При представяне на оторизации се прилага чл. 33а, ал. 2 от ЗОП. 4. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на качеството – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език. 5. Декларация (свободен текст) за складовите бази и транспортните средства, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката.
1. Участникът да е физическо или юридическо лице, което е регистрирано като търговец по националното законодателство на държава членка или държава от Европейското икономическо пространство и притежава разрешение или удостоверение за търговия на едро с лекарствени продукти по смисъла на ЗЛПХМ. 2. Участникът трябва да има доказан опит в изпълнението на еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка доставки – да има изпълнени най-малко три доставки, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. * Под „доставки еднакви с предмета на поръчката” се разбира доставката на лекарствени продукти за лечебни заведения. * Под „доставки сходни с предмета на поръчката” се разбира доставката на лекарствени подукти за други юридически лица. 3. Участникът да е производител, вносител или търговец на едро, оторизиран от производителя или официалния вносител на лекарствени продукти. 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна. 5. Участникът следва да разполага със складова база и транспортни средства, които осигуряват възможност доставките на лекарствените продукти до ВМА и подчинените й структури в страната да се извършват в оферираните от участниците срокове, а при спешна необходимост – до 2 часа.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Само когато кандидат или участник изиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, документацията се заплаща в размер на 6 (шест) лева, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD и след представяне на доказателство за извършено плащане. Телефон за справки – 02 9225195, всеки работен ден от 8:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 ч.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
София, ВМА - партер, зала №10
При извършване на действия на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 , могат да присъстват участниците в тях или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и наюридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица е необходимо да представят следните документи: документ за самоличност, за упълномощените представители и нотариално заверено пълномощно, за представителите на медиите - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното им положение, по силата на което лицето има право да присъства.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
14.04.2016 г.
Цитостатик моноклонално антитяло при метастазирал меланом
33600000
Описание:
Съгласно Техническа спецификация – Приложения от 1.1.
Цитостатик протеинкиназен инхибитор
33600000
Описание:
Съгласно Техническа спецификация – Приложения от 1.1.