Версия за печат

00184-2016-0004

BG-гр.Пещера: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пещера, гр.Пещера, ул. Дойранска епопея №17, За: Веселин Джелатов - 0878557443 - efspop@outlook.com, Република България 4550, гр.Пещера, Тел.: 0894 677707, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165

Място/места за контакт: Община Пещера

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160414AjVR710765.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на Инженеринг (изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР) на много фамилни жилищни сгради на територията на Община Пещера по три обособени позиции“ Обособена позиция №1 „Изпълнение на инженеринг на Жилищна сграда с административен адрес : гр. Пещера, ул. “Симон Налбант“ 52 вх. А и вх. Б“ ,Обособена позиция №2 „Изпълнение на инженеринг на Жилищна сграда с административен адрес : гр. Пещера, ул. “Симон Налбант“ 54“ Обособена позиция №3 „Изпълнение на инженеринг на Жилищна сграда с административен адрес : гр. Пещера, ул. “Хан Пресиян“ 12 вх. А и вх. Б“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Предмета на обществената поръчка касае изпълнение на дейности на територията на град Пещера. Някои от видовете работи могат да се извършват в офиса и/или друго място и/или производствени бази и площадки на изпълнителя и/или трети лица, ако това е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение на съответния вид дейност
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Инженеринг (изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР) на много фамилни жилищни сгради на територията на Община Пещера по три обособени позиции“ , която Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 71315000-9 Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради; 45321000-3 Топлоизолационни строителни работи; 45261000-4 Покривни работи; 45420000-7 Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи; Обхваща следното: За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 3852м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;); За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 1673м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;); За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 3834м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;)

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45321000, 45261000, 45420000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Топлоизолационни строителни работи
Покривни работи
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Инженеринг (изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР) на много фамилни жилищни сгради на територията на Община Пещера по три обособени позиции“ , която Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 71315000-9 Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради; 45321000-3 Топлоизолационни строителни работи; 45261000-4 Покривни работи; 45420000-7 Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи; Обхваща следното: За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 3852м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;); За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 1673м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;); За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 3834м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;)

Прогнозна стойност без ДДС
1385132 BGN
ІІ.2.2) Опции

Изпълнението на предмета на обществената поръчка, ще е в рамките на СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА (за всяка една обособена позиция) е до 120 календарни дни, започва да тече от датата определена във възлагателно писмо на Възложителя и е до подписването на съответния образец на документи от Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството с който се приема строежа - обекта на интервенция и се формира, както следва: СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ (за всяка една обособена позиция) е до 30 календарни дни и започва да тече от датата определена във възлагателно писмо на Възложителя и е до датата предоставянето му на Възложителя в пълен обем съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ подлежи на промяна като УЧАСТНИЦИТЕ не могат да предлагат по-малък срок от 10 календарни дни и по-голям от 30 календарни дни в своето „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР (за всяка една обособена позиция) e периода от Началото на строителството (датата, на съставяне и подписване на Протокол обр. 2 по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка и е до Датата на пускането в експлоатация на строежа - обекта на интервенция. СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ДЕЙНОСТТА СМР (за всяка една обособена позиция) e до 90 календарни дни, започва да тече от Началото на строителството (датата, на съставяне и подписване на Протокол обр. 2 по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка и е до Датата на подписването на съответния образец на документи от Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството с който се приема строежа - обекта на интервенция. Периодът от уведомлението за готовността за приемане на строежа - обекта на интервенция и съставяне на образец на документи от Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, до назначаването на комисията от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ не се включва в СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР в случай че с така назначената комисия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ бъде подписан образец на документи от Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ДЕЙНОСТТА СМР подлежи на промяна като УЧАСТНИЦИТЕ не могат да предлагат по-малък срок от 30 календарни дни и по-голям от 90 календарни дни в своето „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”.. СРОК ЗА СЪОБЩАВАНЕ ДЕФЕКТИ възлиза на 360 календарни дни, и започва да тече от датата на съставяне на образец на документи от Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за приемане на строежа - обекта на интервенция и е до изтичане на определения срок. След изтичане на срока за съобщаване на дефекти ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранцията за изпълнение на договора. СРОК ЗА СЪОБЩАВАНЕ ДЕФЕКТИ не подлежи на промяна. СРОК ЗА ГАРАНЦИОННА ОТГОВОРНОСТ обхваща всички гаранционни срокове отнасящи се за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти изпълнени на Строежа, съгласно Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (обн., ДВ, 72 от 2003 г., изм. и последно изм. и доп., бр.98 от 2012 г.) и е до изтичане на най-големия минимален гаранционен срок от между всички гаранционни срокове отнасящи се за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти изпълнени на Строежа, съгласно Наредба №2. СРОК ЗА ГАРАНЦИОННА ОТГОВОРНОСТ започва с началото на ГАРАНЦИОННИТЕ СРОКОВЕ, които започва да се отброява от пускането в експлоатация на строежа - обекта на интервенция и е до Датата на тяхното изтичане

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съответно за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 е в размер на 5 700лв.; за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 е в размер на 2 470лв.; за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 е в размер на 5 670лв. . Гаранцията за участие може да се внесе на каса в сградата на Община Пещера намираща се на гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17 или да се предостави по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност не по-малко от е 90 календарни дни считано от датата, която е посочена в обявлението за краен срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата Обществена поръчка. Банковата гаранция за участие следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№18 – Банкова гаранция за участие (примерен образец). Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG87SOMB91303332970201, BIC: SOMBBGSF, банка: Общинска банка АД гр. Пещера Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет на сто) от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА за съответната обособена позиция без включен ДДС, посочена в Ценовото предложение и се представя под формата на банкова гаранция за обезпечаване на задълженията по договора или може да бъде внесена в касата или по сметка на Възложителя. На основание Чл.59, ал.6 от ЗОП в случаите по чл.16г от ЗОП възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или внесена на касата на Възложителя гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG87SOMB91303332970201, BIC: SOMBBGSF, банка: Общинска банка АД гр. Пещера Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, то тя трябва да бъде под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, която следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№19 – Банкова гаранция за изпълнение на Договора (примерен образец). В банковата гаранция, трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко 30 календарни дни от изтичане на срока за съобщаване и отстраняване на дефекти Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията Гаранция за обезпечаване на авансово плащане следва да бъде безусловна и неотменима в полза на съответното Сдружение по съответната обособена позиция в пълния размер съответен на заявения процент на авансовото плащане с включен ДДС от Изпълнителя и срок на валидност 30 (тридесет) дни след СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ - се заявява от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер до 35% (тридесет и пет на сто) от стойността получена при сумиране на 1-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ събрана с 2-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР събрана с 3-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР, което се заявява от Изпълнителя след уведомяване от Възложителя, че е предоставено целево финансиране от страна на Българска банка за развитие по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Авансовото плащане е платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на предоставяне на фактура в оригинал и обезпечение под формата на банкова гаранция за авансово плащане с включен ДДС. Банковата гаранция следва да бъде безусловна и неотменима в полза на съответното Сдружение по съответната обособена позиция в размер съответен на заявения процент на авансовото плащане от Изпълнителя и срок на валидност 30 (тридесет) дни след СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ - в размер 100% от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на предоставяне на оригинална фактура, която се предоставя след одобряване на Доклад - Протокол за плащане и РАБОТНИЯ ПРОЕКТ и след уведомяване от Възложителя, че е предоставено целево финансиране от страна на Българска банка за развитие. От ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ се приспадат съответните суми: 1-за удръжка равна на процента заявен аванс за погасяване на част от предоставения аванс и 2-за дейности, които не са изпълнени и/или не са изпълнени със съответното качество, упоменато в договора и 3-на всички неустойки/удръжки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, към датата на плащането. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР - в размер 100% от ЦЕНА ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на предоставяне на оригинална фактура, която се предоставя след одобряване на Доклад - Протокол за плащане, датата на подписване на констативния протокол, с който ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ одобрява и приема изготвения от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ доклад за упражнен авторски надзор през СРОКЪТ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР и след уведомяване от Възложителя, че е предоставено целево финансиране от страна на Българска банка за развитие. От ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР се приспадат съответните суми: 1-за удръжка равна на процента заявен аванс за погасяване на част от предоставения аванс и 2-за дейности, които не са изпълнени и/или не са изпълнени със съответното качество, упоменато в договора и 3-на всички неустойки/удръжки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, към датата на плащането. . ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ДЕЙНОСТТА СМР - в размер 100% от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на предоставяне на оригинална фактура, която се предоставя след одобряване на Доклад - Протокол за плащане, датата на приемане на строежа - обекта на интервенция и съставяне на образец на документи от Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и след уведомяване от Възложителя, че е предоставено целево финансиране от страна на Българска банка за развитие. От ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ДЕЙНОСТТА СМР се приспадат съответните суми: 1-за удръжка равна на процента заявен аванс за погасяване на част от предоставения аванс и 2-за дейности и количества, които не са изпълнени и/или не са изпълнени със съответното качество, упоменато в договора и 3-на всички неустойки/удръжки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, към датата на плащането ПЛАЩАНЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НЕПРЕДВИДЕНИ ДЕЙНОСТИ ЗА СМР пълния размер от стойността, която е приета и одобрена от Възложителя за НЕПРЕДВИДЕНИ ДЕЙНОСТИ ЗА СМР, но не повече от 10% (десет на сто) от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР .....

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществената поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Общи изисквания, към обединението/сдружението/консорциума В случай че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът, допълнителното споразумение или анекса между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: т.1 Да е определен представляващ обединението; т.2 Да е отразено, че всички съдружници носят солидарна отговорност за изпълнението на договора; т.3 Разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите т.4 Да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора. т.5 Да е определено наименованието на участника Съгласно Чл.55, ал.5 от ЗОП Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Съгласно Чл.55, ал.6 от ЗОП В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща обществена поръчка. Когато състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Съгласно Чл.25, ал.8 от ЗОП При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по Чл.49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: т.1 Съгласно Чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; т.2 Съгласно Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; т.3 Съгласно Чл.56, ал.3, т.3 от ЗОП декларация по Чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно изискванията на чл. 47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1 и ал.5, т.1 и т.2 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Лице по чл.47, ал.4 от ЗОП е Осъдено с влязла в сила присъда за: а) Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253 - 260 от Наказателния кодекс б) Подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс в) Участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс г) Престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от Наказателния кодекс д) Престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от Наказателния кодекс т.2 Лице по чл.47, ал.4 от ЗОП е: а) Свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация т.3 Участника - дружеството, което е: а) Обявено в несъстоятелност б) В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове в) Сключело договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси г) В открито производство за обявяване в несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си т.4 Представляваното от мен дружество няма а) Задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен Съгласно изискванията на чл.56, ал.1, т.6 от Закона за обществени поръчки и за свързаност с възложителя, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Участникът е: а) свързано лице с друг участник в настоящата обществена поръчка, съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП б) свързано лице с лице участвало, като външен експерт по чл.8, ал.7 от ЗОП при подготовката на документацията за настоящата обществена поръчка в) свързано лице с възложителя Съгласно изискванията на чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Участникът – Дружеството е: а) регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. б) свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим т.2 Участникът - дружеството не попада в: а) изключенията на чл.4, от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Всеки участник, при който е налице някое от обстоятелства по чл. 106, ал. 1, чл. 107 и чл. 109, ал. 1, б. „а“ и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) 966/2012 г., относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Европейската общност, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се състои от три части: т.1 ПЛИК “1” с надпис “Документи за подбор” – документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 8, 12 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; т.2 ПЛИК “2” с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” – съдържащ документи, свързани с изпълнението на поръчката и същите са изброени в ТОЧКА II-I.6.2.3 от настоящите указания. ПЛИК “2”; т.3 ПЛИК “3” с надпис “Предлагана цена” – съдържащ Ценово предложение, което е отразена в ТОЧКА II-I.6.2.4 от настоящите указания. ПЛИК “3”; За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1, №2 и №3 - Участниците да разполага, към момента на подаване на офертата и за целия срок на изпълнение на договора, чиято компетентност покриваща спецификата на поръчката в част на работното проектиране и осъществяване на авторски надзор, а именно проектанти притежаващи пълна проектантска правоспособност, съгласно Чл.230 от ЗУТ и ЗКАИИП, по всяка една от частите на работния проект, които следва да бъде изготвен, като това са минимум: т.6 ЕКСПЕРТ-6 – Проектант по част Архитектура да е участвал в изготвянето на най-малко една проектна част Архитектура, към Инвестиционна проект (без значение дали е във фаза Идеен, Технически или Работен) предвиждащ мерки за подобряване на енергийната ефективност; т.7 ЕКСПЕРТ-7 - Проектант по част Енергийна Ефективност да е участвал в изготвянето на най-малко една проектна част Енергийна Ефективност, към Инвестиционна проект (без значение дали е във фаза Идеен, Технически или Работен) предвиждащ мерки за подобряване на енергийната ефективност; т.8 ЕКСПЕРТ-8 - Проектант по част Конструктивна да е участвал в изготвянето на най-малко една проектна част Конструктивна, към Инвестиционна проект (без значение дали е във фаза Идеен, Технически или Работен) предвиждащ мерки за подобряване на енергийната ефективност; т.9 ЕКСПЕРТ-9 - Проектант по част Електро да е участвал в изготвянето на най-малко една проектна част Електро, към Инвестиционна проект (без значение дали е във фаза Идеен, Технически или Работен) предвиждащ мерки за подобряване на енергийната ефективност; т.10 ЕКСПЕРТ-10 - Проектант по част ВиК да е участвал в изготвянето на най-малко една проектна част ВиК, към Инвестиционна проект (без значение дали е във фаза Идеен, Технически или Работен) предвиждащ мерки за подобряване на енергийната ефективност; т.11 ЕКСПЕРТ-11 - Проектант по част ОВК да е участвал в изготвянето на най-малко една проектна част ОВК, към Инвестиционна проект (без значение дали е във фаза Идеен, Технически или Работен) предвиждащ мерки за подобряване на енергийната ефективност;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква документи и информация за доказване на изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да попълни и предостави ОБРАЗЕЦ№17 – Списък за изпълнените дейности еднакви или сходни с предмета на поръчката Участникът следва да приложи, като доказателство за извършеното Строителство удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или участникът следва да посочи публичен регистър, в който е публикувана информация за извършеното Строителство. Участникът доказва регистрацията си в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, или представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка Копия на Сертификати или еквивалентен документ удостоверяващи за внедрени и действащи системи ISO 9001;2008 и ISO 14001;2004 или еквивалентни по смисъла на Чл.53, ал.4 от ЗОП, като всички системи да са с обхват строителство или еквивалент. Участникът трябва да попълни и предостави ОБРАЗЕЦ№16 – Списък на предложения от участника екип, ангажиран в изпълнението в който е отразено за всеки един от експертите приложимото за тях, а именно: 1-Наименование на позицията и изискванията, към ней поставени от Възложителя, като минимални; 2-Трите имена на лицето; 3-Вид образование и специалност; 4-Вид правоотношение /трудово/ гражданско/ друго/; 5-Професионален опит; 6-Обхват на удостоверението за съответната правоспособност; 7-Посочване на № на валидно удостоверение за съответната правоспособност; Забележка: т.1 Когато участник в поръчката е обединение, което не е юридическо лице, документите доказващи технически възможности и квалификация на основание Чл.25, ал.8 и Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. т.2 Когато участник в поръчката е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите доказващи технически възможности и квалификация са на чужд език на основание Чл.56, ал.4 от ЗОП се представят и в превод. т.3 Възложителят и Комисията за провеждане на поръчката, ще приемат, че участникът ще има на разположение ресурсите на трети лица, при предоставяне на обвързващи документи между тях или при предоставяне на ОБРАЗЕЦ№15 – Декларация за съгласие за предоставяне на ресурс, подписан и когато е приложимо и подпечатан от всяко едно от лицата, което е ангажирано в обществената поръчка и е посочено в офертата от участника, че ще предоставят своя ресурс
Минимални изисквания: За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1, №2 и №3 - Участниците да е участвал в изпълнението на най-малко едно Строителство еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата; За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1, №2 и №3 - Участниците да е участвал в изготвянето на най-малко един Инвестиционна проект (без значение дали е във фаза Идеен, Технически или Работен) предвиждащ мерки за подобряване на енергийната ефективност през последните три години, считано от датата на подаване на офертата; За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1, №2 и №3 - Участникът трябва да е вписван в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности от ПЪРВА ГРУПА строежи за ТРЕТА КАТЕГОРИЯ или по висока категория или еквивалентно, съгласно националното законодателство в държавата в която е установен. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1, №2 и №3 - Участникът трябва да има внедрени от акредитиран орган следните системи: Система за управление на качество ISO 9001;2008 и Система за управление на околната среда ISO 14001;2004 или еквивалентни по смисъла на Чл.53, ал.4 от ЗОП, като всички системи да са с обхват строителство Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение, с технически лица (инженерно-технически персонал) за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ, а именно: т.1 ЕКСПЕРТ-1 - Ръководител на проект – технически правоспособно лице по смисъла на Чл.163а, ал.2 от ЗУТ; да има опит като ръководител Проект или Строеж на минимум един обект, на който е изпълнявано строителни дейности по подобряване на енергийната ефективност на сгради и/или подмяна на дограма и топлинно изолиране на сграда и/или еквивалентно; т.2 ЕКСПЕРТ-2 - Технически ръководител – да има завършено образование с придобита образователна степен средно специално с квалификация „Строителство“ или висше с квалификация „Строителство” или еквивалентно; да има опит като Технически ръководител на минимум един обект, на който е изпълнявано строителни дейности по подобряване на енергийната ефективност на сгради и/или подмяна на дограма и топлинно изолиране на сграда и/или еквивалентно т.3 ЕКСПЕРТ-3 - Координатор по безопасност и здраве – да има минимум 3 години опит на тази позиция при изпълнение на СМР; т.4 ЕКСПЕРТ-4 - Отговорник по качеството – да има минимум 3 години опит, в контрол на качеството при изпълнение на СМР; т.5 ЕКСПЕРТ-5 - Отговорник по опазване на околна среда – да има минимум 3 години опит в контрол по опазване на околната среда при изпълнение на СМР; Забележка: т.1 Под „еднакво” или „сходно” с предмета на настоящата обществена поръчка се счита изпълняване на строителни дейности по подобряване на енергийната ефективност на сгради и/или подмяна на дограма и топлинно изолиране на сграда и/или еквивалентно, които строителни дейности могат да бъдат изпълнени в рамките на един или няколко отделни договора, както и да касаят един или няколко отделни сгради – обекта на интервенция . т.2 В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице на основание по Чл.25, ал.8 от ЗОП, минималното изискване трябва да бъде изпълнено от един или повече от участниците в обединението. т.3 Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, участникът следва да представи доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица, съгласно Чл.51а от ЗОП. Възложителят и Комисията за провеждане на поръчката, ще приемат, че участникът ще има на разположение ресурсите на трети лица, при предоставяне на обвързващи документи между тях или при предоставяне на ОБРАЗЕЦ№15 – Декларация за съгласие за предоставяне на ресурс, подписани и когато е приложимо и подпечатани от всяко едно от лица, което е ангажирано в обществената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: т.1 КО – „КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА“ на офертата на участника се изчислява по формулата: КО = П1 + П2 + П3 + П4+ П5+ П6; [КО – „КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА“] = [П1 – „ЦЕНА-1“] + [П2 – „ЦЕНА-2“] + [П3 – „ЦЕНА-3“] + [П4 – „КАЧЕСТВО”]+ [П5 – „СРОК-1”]+ [П6 – „СРОК-2”]. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката и е с максимална стойност от 100 точки. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Относителни тегла на показателите за оценяване: П1 – „ЦЕНА-1“ = 30 точки, максимална стойност; П2 – „ЦЕНА-2” = 10 точки, максимална стойност; П3 – „ЦЕНА-3“ = 10 точки, максимална стойност; П4 – „КАЧЕСТВО“ = 30 точки, максимална стойност; П5 – „СРОК-1“ = 10 точки, максимална стойност; П6 – „СРОК-2“ = 10 точки, максимална стойност;; тежест: 100
Показател: т.2 П1 – „ЦЕНА-1“, която е с максимална стойност от 30 точки, които се формират, като най-ниско предложената ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР от между всички участници се дели на предложената ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР на съответния разглеждан участник и получения резултат - частно се умножи по 30, а именно: П1 = (Цmin1/Ц1)x30; [П1 – „ЦЕНА-1“] = ([Цmin1 – най-ниско предложената ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР от между всички участници]/[Ц1 – предложената ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР на съответния разглеждан участник]) x 30;; тежест: 30
Показател: т.3 П2 – „ЦЕНА-2“, която е с максимална стойност от 10 точки, които се формират, като най-ниско предложената ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ от между всички участници се дели на предложената ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ на съответния разглеждан участник и получения резултат - частно се умножи по 10, а именно: П2 = (Цmin2/Ц2)x10; [П2 – „ЦЕНА-2“] = ([Цmin2 – най-ниско предложената ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ от между всички участници]/[Ц2 – предложената ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ на съответния разглеждан участник])x10;; тежест: 10
Показател: т.4 П3 – „ЦЕНА-3“, която е с максимална стойност от 10 точки, които се формират, като най-ниско предложената ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР от между всички участници се дели на предложената ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР на съответния разглеждан участник и получения резултат - частно се умножи по 10, а именно: П3 = (Цmin3/Ц3)x10; [П3 – „ЦЕНА-3“] = ([Цmin3 – най-ниско предложената ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР от между всички участници]/[Ц3 – предложената ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР на съответния разглеждан участник])x10; тежест: 10
Показател: т.5 П4 – „КАЧЕСТВО”, която е с максимална стойност от 30 точки. Точките (оценките) са точно фиксирани и са (10;20;30) и които се поставят от всеки един член на комисията, както следва: 10 ТОЧКИ – (Предложил да използва скеле и/или подемни платформи и/или еквивалентно оборудване, посредством което се постига качество и функционалност на изпълнението с което да покрие минимум площта на една дълга фасада на сградата на интервенция, която е както следва: (за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№1 Дълга фасада с 910кв.м; за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№2 Дълга фасада с 430кв.м; за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№3 Дълга фасада с 910кв.м;)); 20 ТОЧКИ – (Предложил да използва скеле и/или подемни платформи и/или еквивалентно оборудване, посредством което се постига качество и функционалност на изпълнението с което да покрие минимум площта на една дълга и една къса фасада на сградата на интервенция, които са както следва: (за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№1 Дълга фасада с 910кв.м и Къса фасада 280кв.м; за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№2 Дълга фасада с 430кв.м и Къса фасада 250кв.м; за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№3 Дълга фасада с 910кв.м и Къса фасада 280кв.м;)); 30 ТОЧКИ – (Предложил да използва скеле и/или подемни платформи и/или еквивалентно оборудване, посредством което се постига качество и функционалност на изпълнението с което да покрие минимум площта на една дълга и една къса фасада на сградата на интервенция, които са както следва: (за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№1 Дълга фасада с 910кв.м и Къса фасада 280кв.м; за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№2 Дълга фасада с 430кв.м и Къса фасада 250кв.м; за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№3 Дълга фасада с 910кв.м и Къса фасада 280кв.м;, като за постигането на качество и функционалност на изпълнението е посочено начина на обвързването им (посочване начина на взаимодействие) с описаните общи мерки на изпълнение в методологията);; тежест: 30
Показател: т.6 П5 – „СРОК-1“, който е с максимална стойност от 10 точки, които се формира, като най-ниско предложения СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ДЕЙНОСТТА СМР от между всички участници се дели на предложения СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ДЕЙНОСТТА СМР на съответния разглеждан участник и получения резултат - частно се умножи по 10, а именно: П5 = (Сmin1/С1)x10; [П5 – „СРОК-1“] = ([Сmin1 – най-ниско предложения СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ДЕЙНОСТТА СМР от между всички участници]/[С1 – предложения СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ДЕЙНОСТТА СМР на съответния разглеждан участник])x10.; тежест: 10
Показател: т.7 П6 – „СРОК-2“, който е с максимална стойност от 10 точки, които се формира, като най-ниско предложения СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ от между всички участници се дели на предложения СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ на съответния разглеждан участник и получения резултат - частно се умножи по 10, а именно: П6 = (Сmin2/С2)x10; [П6 – „СРОК-2“] = ([Сmin2 – най-ниско предложения СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ от между всички участници]/[С2 – предложения СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ на съответния разглеждан участник])x10.; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр.Пещера, Община Пещера, ул."Дойранска епопея" №17, І -ви етаж в стая №5 в Общинска администрация гр. Пещера

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 3, т.2 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, с цел намаляване на сроковете по чл.64,ал.1 от ЗОП е предоставен пълен достъп по електронен път на цялата документация за участие в процедурата и същата е публикувана и може да бъде намерена на интернет адрес на профила на купувача, както следва: http://op.peshtera.bg, от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка. Във връзка, с което срокът за получаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването на всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка се извършва съгласно част четвърта „Обжалване и контрол”, Глава единадесета “Обжалване” от ЗОП. Всяко решение на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. На обжалване по реда на Глава единадесета “Обжалване” от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура по ЗОП и/или решението за промяна са регламентирани в чл.120,ал.5,т.1 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: •изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; •получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалба по чл. 120, ал. 4 от ЗОП може да се подава от: •всяко заинтересовано лице – в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, ал.7 от ЗОП; •всеки заинтересован участник в процедурата - в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 4 и ал. 7 от ЗОП. В срока по чл.120, ал.5,т.1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата срещу решение, действие или бездействие на Възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка по чл.120а, ал. 1 от ЗОП, процедурата за възлагане на обществена поръчка се спира до влизане в сила на: -определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или -решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалбата срещу решението за определяне на Изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Пещера, Дирекция ЕФСПОП, ул.Дойранска епопея №17, Република България 4550, Пещера, Тел.: 0350 62203/110/, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165

Интернет адрес/и:

URL: www.peshtera.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №1 „Изпълнение на инженеринг на Жилищна сграда с административен адрес : гр. Пещера, ул. “Симон Налбант“ 52 вх. А и вх. Б“
1) Кратко описание

Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Инженеринг (изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР) на много фамилни жилищни сгради на територията на Община Пещера по три обособени позиции“ , която Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 71315000-9 Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради; 45321000-3 Топлоизолационни строителни работи; 45261000-4 Покривни работи; 45420000-7 Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45321000, 45261000, 45420000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Топлоизолационни строителни работи
Покривни работи
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи

3) Количество или обем

За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 3852м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;);

Прогнозна стойност, без ДДС
570096 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120
5) Допълнителна информация

За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 - ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА е на стойност от 570 096,00лв. без ДДС, която се образува при сумирането на следните стойности: 1-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ, която е 20 030,40лв. без ДДС, 2-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР, която е 10 785,60лв. без ДДС, 3-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР, която е 490 254,55лв. без ДДС, и 4-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НЕПРЕДВИДЕНИ ДЕЙНОСТИ ЗА СМР, която е 10% (десет на сто) от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР и възлиза на стойност от 49 025,45лв. без ДДС


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №2 „Изпълнение на инженеринг на Жилищна сграда с административен адрес : гр. Пещера, ул. “Симон Налбант“ 54“
1) Кратко описание

Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Инженеринг (изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР) на много фамилни жилищни сгради на територията на Община Пещера по три обособени позиции“ , която Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 71315000-9 Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради; 45321000-3 Топлоизолационни строителни работи; 45261000-4 Покривни работи; 45420000-7 Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45321000, 45261000, 45420000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Топлоизолационни строителни работи
Покривни работи
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи

3) Количество или обем

За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 1673м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;);

Прогнозна стойност, без ДДС
247604 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120
5) Допълнителна информация

За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 - ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА е на стойност от 247 604,00лв. без ДДС, която се образува при сумирането на следните стойности: 1-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ, която е 8 699,60лв. без ДДС, 2-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР, която е 4 684,40лв. без ДДС, 3-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР, която е 212 927,27лв. без ДДС, и 4-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НЕПРЕДВИДЕНИ ДЕЙНОСТИ ЗА СМР, която е 10% (десет на сто) от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР и възлиза на стойност от 21 292,73лв. без ДДС


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №3 „Изпълнение на инженеринг на Жилищна сграда с административен адрес : гр. Пещера, ул. “Хан Пресиян“ 12 вх. А и вх. Б“
1) Кратко описание

Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Инженеринг (изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР) на много фамилни жилищни сгради на територията на Община Пещера по три обособени позиции“ , която Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 71315000-9 Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради; 45321000-3 Топлоизолационни строителни работи; 45261000-4 Покривни работи; 45420000-7 Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45321000, 45261000, 45420000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Топлоизолационни строителни работи
Покривни работи
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи

3) Количество или обем

За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 3834м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;)

Прогнозна стойност, без ДДС
567432 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120
5) Допълнителна информация

За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 - ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА е на стойност от 567 432,00лв. без ДДС, която се образува при сумирането на следните стойности: 1-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ, която е 19 936,80лв. без ДДС, 2-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР, която е 10 735,20лв. без ДДС, 3-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР, която е 487 963,64лв. без ДДС, и 4-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НЕПРЕДВИДЕНИ ДЕЙНОСТИ ЗА СМР, която е 10% (десет на сто) от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР и възлиза на стойност от 48 796,36лв. без ДДС