00043-2016-0006
Технически редакции | ||
14.04.2016 15:13 ч. : | 14/04/2016 15:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 15:13 ч. : | 14/04/2016 15:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Дулово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Дулово, ул. Васил Левски № 18, За: д-р Юксел Ахмед, Република България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020
Място/места за контакт: Община ДуловоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/dulovo-145/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Избор на проектант за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически проект“ за обект: „Основен ремонт на СОУ „Васил Левски“ с внедряване на мерки за енергийна ефективност“, за кандидатстване на община Дулово по програми, финансирани със средства от европейския и/или националния бюджет и последващо осъществяване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи "
Възлагане на обществена поръчка
"Избор на проектант за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически проект“ за обект: „Основен ремонт на СОУ „Васил Левски“ с внедряване на мерки за енергийна ефективност“, за кандидатстване на община Дулово по програми, финансирани със средства от европейския и/или националния бюджет и последващо осъществяване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи " Ще бъде възложено изготвянето на инвестиционен проект във фаза „технически проект”. Обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности: Дейност 1: Изготвяне на технически проект за обект: „Основен ремонт на СОУ „Васил Левски“ с внедряване на мерки за енергийна ефективност“, съгласно утвърденото от Възложителя задание за проектиране Дейност 2: "Упражняване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи“;
71220000, 71221000, 71315000, 71320000, 71321000, 71321200, 71323100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изготвянето на инвестиционен проект във фаза „технически проект”. Включва изпълнението на следните дейности: Дейност 1: Изготвяне на технически проект за обект: „Основен ремонт на СОУ „Васил Левски“ с внедряване на мерки за енергийна ефективност“, съгласно утвърденото от Възложителя задание за проектиране и Дейност 2: "Упражняване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи“. Инвестиционният проект да се представи в обхват и съдържание, съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, както следва: 1.част Архитектура; 2.част Конструктивна;3. част Електрозахранване и електрически инсталации;4. част Водоснабдяване и канализация;5.част Отопление, вентилация и климатизация;6.част Енергийна ефективност;7.част Геодезия;8.част План безопасност и здраве;9.част Пожарна безопасност;10.част Временна организация и безопасност на движението;11.част План за управление на строителните отпадъци;12.част Сметна документация.Дейност 2: "Упражняване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи“;
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ: Гаранция за участие в процедурата - в размер на 975 лв. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА: Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 5 % от общата стойност на договора без включен ДДС, която трябва да обхваща целия срок на договора, удължен с 30 календарни дни. Гаранцията може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гаранцията е под формата на парична сума, тя следва да бъде внесена по банков път на името на Община Кайнарджа, по следната сметка на Община Дулово Банка: „Първа инвестиционна банка“ АД, Клон Силистра, Офис Дулово, IBAN: BG65FINV91503315830466; BIC: FINVBGSF, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася тя. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка. Ако банковата гаранция е на език, различен от българския, тя се представя в превод на български език. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка.Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: отстранените кандидати или участници в срок 5 раб.дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 раб.дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Съгласно чл. 61, ал.1 от ЗОП Възложителят ще се възползва от възможността до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Съгласно чл. 61, ал. 2 от ЗОП Възложителят ще усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка.
Възнаграждението по договора ще се изплаща на изпълнителя както следва: 1.1. Авансово плащане – в размер на 20% от цената по чл.3, ал.2 от договора (цената за проектиране) след представяне на фактура. Авансовото плащане по договора се извършва в срок до 20 (десет) работни дни след подписването му и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 1.2. Окончателно плащане на цената по чл.3, ал. 2 ог договора (цената за проектиране) - в размер на 80% в срок от 10 работни дни след подписване на договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ между Община Дулово и финансиращия орган и постъпване на финансовите средства по сметката на Община Дулово и представяне на оригинална фактура от изпълнителя. 1.3. Заплащането на дължимото възнаграждение за авторски надзор, се извършва в 5-дневен срок след представяне на месечни отчети, пропорционално на изпълнените СМР, за действително вложеното време на обекта и фактура в оригинал от изпълнителя. 2. В случай, че финансиращият орган одобри суми по-малки от посочената в договора, Възложителят ще изплати на Изпълнителя възнаграждение в размер до одобрените от финансиращия орган суми. 3. В случай, че финансиращият орган по проекта не одобри платени от Възложителя разходи, констатирани като неправомерно изплатени суми, в резултат на несвършена или некачествено изпълнена работа, изпълнителят възстановява съответните дължими суми в едно с размера на наложените санкции, в срок от 10 работни дни от получаване на искане за това от Възложителя. 4. Плащанията по договора се извършват с платежно нареждане по сметка на изпълнителя.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение/неперсонифицирано дружество на физически и/или юридически лица. Когато обаче участникът е обединение, което не е юридическо лице / неперсонифицирано дружество по Закона за задълженията и договорите, договорът за обединението задължително трябва да съдържа клаузи, които: - да съдържат информация за разпределението на участието на лицата, включени в обединението, при изпълнението на дейностите, предмет на съответната обособена позиция – описание на видовете работи и дейности, които ще изпълнява всеки участник в обединението; - да гарантират по безусловен начин, че: - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на поръчката, в това число за качественото й изпълнение и за отстраняване на недостатъците и несъответствията в изпълнението съгласно договора за изпълнение на обществената поръчка независимо от срока, за който е създадено обединението; - съставът на обединението няма да се променя след изтичането на срока за подаване на офертите; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за настоящата обществена поръчка, в случай че обединението бъде избрано за изпълнител.
На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: 1. Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 2. Участникът е лишен от правото да упражнява професията проектант или дейността изработване на инвестиционни проекти съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. 3. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 4. Участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 5. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, 2, 2а, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника (Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - по образец съгласно приложение № 4). В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя.
ДА
Чл. 229, ал.1, чл. 230, ал.1 и § 13 от ПЗР на ЗУТ.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. Дулово
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и/или представяне на съответното пълномощно, когато е необходимо, а останалите лица – след удостоверяване на качеството, в което присъстват.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Програма за развитие на селските районни 2014-2020
Продължение от Раздел III 2.3 Технически възможности Продължава от раздел III 2.3 2.8 Проектант по част „Пожарна безопасност“ – инженер (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност) притежаващ пълна проектантска правоспособност по /ЗКАИИП/ или еквивалентна правоспособност и минимум 3 години опит в тази област 2.9 Проектант по част „План за безопасност и здраве“ – инженер (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), който да притежава правоспособност по част „ПБЗ“ или еквивалентна правоспособност и минимум 3 години опит в тази област *В случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ, изискванията се отнасят общо за лицата, включени в обединението, като документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. При участие на подизпълнители изискването се прилага, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, съгласно вида и дела на тяхното участие. Участниците могат да използват ресурсите на други ФЛ или ЮЛ при изпълнение на поръчката, при условия че докажат, че ще имат на свое разположение тези ресурси. Условието се прилага и при участници-обединения от ФЛ и/или ЮЛ. ** Едно ФЛ може да изпълнява функциите само на един ключов експерт в екипа на участника. Стаж по специалността е времето, през което съответният експерт е упражнявал трудова дейност, свързана с придобитата от същото лице и относима към поставените мин. изисквания образователна квалификация. ***При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът трябва да осигури за целия период на изпълнение на обществената поръчка, екип от експерти, чиято компетентност покрива спецификата на поръчката (обособената позиция) и частите на съответните обекти, съгласно техническите задания за проектиране. Всеки проектант от екипа трябва да притежава пълна проектантска правоспособност по съответната част, съгласно изискванията на чл. 230 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП Съгласно чл. 10 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, съгласно който право да упражняват професиите „архитект”, „ландшафтен архитект”, „урбанист” и „инженер в устройственото планиране и/или в инвестиционното проектиране” в Република България имат чужденци и граждани на държави-членки на Европейския съюз, другите държави от Европейското икономическо пространство и Швейцария, на които е призната професионалната квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации. Съгласно чл. 49 ал. 3 от ЗОП възложителят ще приеме предложени от участника специалисти, установени в друга държава-членка на Европейския съюз, които представят сертификати или документи за регистрация от административен орган, ако те представляват еквивалентен документ, издаден от държавата в която са установени и доказват изпълнението на минималните изисквания; Възложителят ще се възползва от възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 3 от ЗОП - Обявлението ще бъде изпратено по електронен път и предоставя пълен и безплатен достъп по електронен път до документацията за участие е предоставен на интернет адреса на Община Дулово-http://sop.bg/dulovo-145/ Всички комуникации между възложителя и участниците, свързани с настоящата процедура се извършват на български език и в писмена форма. Обменът на информация може да се извършва по един от следните начини: по пощата, по факс, по елек. път при условиятаи по реда на ЗЕДЕП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Редът за обжалване е регламентиран в чл. 120, ал. 5, ЗОП.
Община Дулово, ул. Васил Левски № 18, Република България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ