Версия за печат

00184-2016-0003

BG-гр.Пещера: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пещера, гр.Пещера, ул. Дойранска епопея №17, За: Веселин Джелатов - 0878557443 - efspop@outlook.com, Република България 4550, гр.Пещера, Тел.: 0894 677707, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165

Място/места за контакт: Община Пещера

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160414hjyB700831.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на Пред инвестиционни проучвания, Идеен проект и Анализ разходи-ползи“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Предмета на обществената поръчка касае изпълнение на дейности на територията на град Пещера. Някои от дейностите могат да се извършват в офиса и/или друго място на изпълнителя и/или трети лица, ако това е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение на съответния вид дейност
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изготвяне на Пред инвестиционни проучвания, Идеен проект и Анализ разходи-ползи“ , която Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 71315000-9 Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради; Обхваща изпълнението на следните дейности: ДЕЙНОСТ №1: ИЗГОТВЯНЕ НА ПРЕД ИНВЕСТИЦИОННИ ПРОУЧВАНИЯ (ПИП); ДЕЙНОСТ №2: ИЗГОТВЯНЕ НА ИДЕЕН ПРОЕКТ; ДЕЙНОСТ №3: ИЗГОТВЯНЕ НА АНАЛИЗ РАЗХОДИ-ПОЛЗИ;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изготвяне на Пред инвестиционни проучвания, Идеен проект и Анализ разходи-ползи“ , която Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 71315000-9 Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради; Обхваща изпълнението на следните дейности: ДЕЙНОСТ №1: ИЗГОТВЯНЕ НА ПРЕД ИНВЕСТИЦИОННИ ПРОУЧВАНИЯ (ПИП); ДЕЙНОСТ №2: ИЗГОТВЯНЕ НА ИДЕЕН ПРОЕКТ; ДЕЙНОСТ №3: ИЗГОТВЯНЕ НА АНАЛИЗ РАЗХОДИ-ПОЛЗИ;

Прогнозна стойност без ДДС
165000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Срокът за изпълнение на ДЕЙНОСТ№1, №2, №3 е до 25.07.2016 година и започва да тече от датата на влизане на ПУП в сила.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

25.07.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съответно: е в размер на 500лв. . Гаранцията за участие може да се внесе на каса в сградата на Община Пещера намираща се на гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17 или да се предостави по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност не по-малко от е 90 календарни дни считано от датата, която е посочена в обявлението за краен срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата Обществена поръчка. Банковата гаранция за участие следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№18 – Банкова гаранция за участие (примерен образец). Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG87SOMB91303332970201, BIC: SOMBBGSF, банка: Общинска банка АД гр. Пещера Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% (две на сто) от стойността на обществената поръчка без включен ДДС, посочена в Ценовото предложение и се представя под формата на банкова гаранция за обезпечаване на задълженията по договора или може да бъде внесена в касата или по сметка на Възложителя. На основание Чл.59, ал.6 от ЗОП в случаите по чл.16г от ЗОП възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG87SOMB91303332970201, BIC: SOMBBGSF, банка: Общинска банка АД гр. Пещера Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, то тя трябва да бъде под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, която следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№19 – Банкова гаранция за изпълнение на Договора (примерен образец). В банковата гаранция, трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко 30 календарни дни от крайния срок за изпълнение на поръчката При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

II-I.1.9.1. Обща Прогнозната стойност на поръчката е 165 000.00лв. без ДДС, която се явява и максимална обща стойност за офериране от участниците при подаване на оферта Общата Прогнозната стойност на поръчката се формира при сумиране на прогнозните стойности на съответните Дейности, а именно: За ДЕЙНОСТ №1: ИЗГОТВЯНЕ НА ПРЕД ИНВЕСТИЦИОННИ ПРОУЧВАНИЯ (ПИП) - стойност от 65 000,00лв. без ДДС За ДЕЙНОСТ №2: ИЗГОТВЯНЕ НА ИДЕЕН ПРОЕКТ - стойност от 70 000,00лв. без ДДС За ДЕЙНОСТ №3: ИЗГОТВЯНЕ НА АНАЛИЗ РАЗХОДИ-ПОЛЗИ - стойност от 30 000,00лв. без ДДС. II-I.1.10.1. С документите, резултат от изпълнението на настоящата обществена поръчка, Община Пещера ще кандидатства за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020г.“ - ОПОС, приоритетна ос "Отпадъци", разходите за които са предварително допустими по програмата, така и същите подлежат на разплащане от оперативната програма след подписването на Договор за безвъзмездна финансова помощ между бенефициента – Община Пещера и Управляващия Орган на ОПОС, като в случая Окончателно плащане се извършва в пълния размер на изпълнените ДЕЙНОСТ№1, №2, №3 платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни, когато са изпълнение следните условия: 1-Изпълнение са ДЕЙНОСТ№1, №2, №3 за което има изготвени съответните приемо-предавателни протоколи, и 2-Подписан е Договор за безвъзмездна финансова помощ между бенефициента – Община Пещера и Управляващия Орган на ОПОС, и 3-Подадена фактура оригинал. От Окончателното плащане се приспадат съответните удръжки за дейности, които на се изпълнени и сумата на всички неустойки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, към датата на плащането. .

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществената поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Общи изисквания, към обединението/сдружението/консорциума В случай че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът, допълнителното споразумение или анекса между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: т.1 Да е определен представляващ обединението; т.2 Да е отразено, че всички съдружници носят солидарна отговорност за изпълнението на договора; т.3 Разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите т.4 Да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора. т.5 Да е определено наименованието на участника Съгласно Чл.55, ал.5 от ЗОП Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Съгласно Чл.55, ал.6 от ЗОП В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща обществена поръчка. Когато състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Съгласно Чл.25, ал.8 от ЗОП При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по Чл.49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: т.1 Съгласно Чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; т.2 Съгласно Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; т.3 Съгласно Чл.56, ал.3, т.3 от ЗОП декларация по Чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно изискванията на чл. 47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1 и ал.5, т.1 и т.2 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Лице по чл.47, ал.4 от ЗОП е Осъдено с влязла в сила присъда за: а) Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253 - 260 от Наказателния кодекс б) Подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс в) Участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс г) Престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от Наказателния кодекс д) Престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от Наказателния кодекс т.2 Лице по чл.47, ал.4 от ЗОП е: а) Свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация т.3 Участника - дружеството, което е: а) Обявено в несъстоятелност б) В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове в) Сключело договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси г) В открито производство за обявяване в несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си т.4 Представляваното от мен дружество няма а) Задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен Съгласно изискванията на чл.56, ал.1, т.6 от Закона за обществени поръчки и за свързаност с възложителя, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Участникът е: а) свързано лице с друг участник в настоящата обществена поръчка, съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП б) свързано лице с лице участвало, като външен експерт по чл.8, ал.7 от ЗОП при подготовката на документацията за настоящата обществена поръчка в) свързано лице с възложителя Съгласно изискванията на чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Участникът – Дружеството е: а) регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. б) свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим т.2 Участникът - дружеството не попада в: а) изключенията на чл.4, от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Всеки участник, при който е налице някое от обстоятелства по чл. 106, ал. 1, чл. 107 и чл. 109, ал. 1, б. „а“ и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) 966/2012 г., относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Европейската общност, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се състои от три части: т.1 ПЛИК “1” с надпис “Документи за подбор” – документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 8, 12 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; т.2 ПЛИК “2” с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” – съдържащ документи, свързани с изпълнението на поръчката и същите са изброени в ТОЧКА II-I.6.2.3 от настоящите указания. ПЛИК “2”; т.3 ПЛИК “3” с надпис “Предлагана цена” – съдържащ Ценово предложение, което е отразена в ТОЧКА II-I.6.2.4 от настоящите указания. ПЛИК “3”;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква документи и информация за доказване на изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да попълни и предостави ОБРАЗЕЦ№17 – Списък за изпълнени Услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката, в който са отразени изпълнените Услуги с предмет еднакъв или сходен на настоящата поръчка. В списъка следва да посочи за всяка изпълнена Услуга наименованието на Възложителя, нейния обхват, период на изпълнение (начало и край) и адрес и тел. за контакти с Възложителя и Доказателство за извършената Услуга. Участникът следва да приложи, като доказателство за извършена Услуга удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или участникът следва да посочи публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената Услуга. Копия на Удостоверение или Сертификат или други документи удостоверяващи за внедрени и действащи Система за управление на качество ISO 9001;2008 или еквивалентни с обхват „Консултантски услуги“ или „Инвестиционно проектиране“ или еквивалентен Участникът трябва да попълни и предостави ОБРАЗЕЦ№16 – Списък на предложения от участника екип, ангажиран в изпълнението в който е отразено за всеки един от експертите приложимото за тях, а именно: 1-Наименование на позицията и изискванията, към ней поставени от Възложителя, като минимални; 2-Трите имена на лицето; 3-Вид образование и специалност; 4-Вид правоотношение /трудово/ гражданско/ друго/; 5-Професионален опит; 6-Обхват на удостоверението за съответната правоспособност; 7-Посочване на № на валидно удостоверение за съответната правоспособност; Забележка: т.1 Когато участник в поръчката е обединение, което не е юридическо лице, документите доказващи технически възможности и квалификация на основание Чл.25, ал.8 и Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. т.2 Когато участник в поръчката е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите доказващи технически възможности и квалификация са на чужд език на основание Чл.56, ал.4 от ЗОП се представят и в превод. т.3 Възложителят и Комисията за провеждане на поръчката, ще приемат, че участникът ще има на разположение ресурсите на трети лица, при предоставяне на обвързващи документи между тях или при предоставяне на ОБРАЗЕЦ№15 – Декларация за съгласие за предоставяне на ресурс, подписан и когато е приложимо и подпечатан от всяко едно от лицата, което е ангажирано в обществената поръчка и е посочено в офертата от участника, че ще предоставят своя ресурс
Минимални изисквания: Участниците да са изпълнили най-малко една Услуга еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата; Участникът трябва да има внедрена Система за управление на качество ISO 9001;2008 или еквивалентни по смисъла на Чл.53, ал.4 от ЗОП, като системата да е с обхват „Консултантски услуги“ или „Инвестиционно проектиране“ или еквивалентен Участниците да разполага, към момента на подаване на офертата и за целия срок на изпълнение на договора, с експерти, ангажирани с изпълнението на поръчката, както следва: т.1 ЕКСПЕРТ-1 - Ръководител на екипа - с Квалификация - образование - висше, образователно-квалификационна степен „магистър” с професионална квалификация „Инженерни науки“ или еквивалентно и с професионален опит минимум 3 години опит на ръководна позиция (ръководител или еквивалент) в изпълнението на проекти/договори за услуги за подготовка на инвестиционен/и проект/и в сектор управление на отпадъците; т.2 ЕКСПЕРТ-2 - Подготовка на проекти - с Квалификация - образование - висше, образователно-квалификационна степен „магистър”, с професионална квалификация „Инженерни науки“, „Право“, „Финанси“ и/или „Икономика“ или еквивалент и с професионален опит минимум 5 (пет) години по съответната специалност, мин. 3 години специфичен опит в проекти/договори за подготовка на инвестици- онни проекти за кандидатстване по донорски програми, в рамките на които експертът е подготвял и формуляр за кандидатстване /или еквивалент на формуляр за кандидатстване т.3 ЕКСПЕРТ-3 - Финансист - с Квалификация - образование - висше, образователно-квалификационна степен „магистър”, с професионална квалификация „Финанси“ и/или „Икономика“ или еквивалент и с професионален опит минимум 5 (пет) години по съответната специалност като експерт икономист/финансист, специфичен опит в разработването на минимум един Анализ разходи-ползи; т.4 ЕКСПЕРТ-4 - Юрист - с Квалификация - образование - висше, образователно-квалификационна степен „магистър“ с квалификация „Право“ или еквивалентно и с професионален опит опит като член на екип – юрист при изпълнение на минимум 2 проекта за подготовка и/или управление на проекти, специфичен опит в разработване на минимум 1 документация за обществена поръчка (открита процедура) за изпълнение на Инженеринг (проектиране и строителство); т.5 ЕКСПЕРТ-5 - Експерт третиране на отпадъци - с Квалификация - образование - висше, образователно-квалификационна степен „магистър” с професионална квалификация „Инженерни науки“ или еквивалентно и с професионален опит минимум 5 (пет) години по съответната специалност, мин. 3 години специфичен опит в областта на проектирането и/или експлоатацията на инсталации за третиране на битови отпадъци; т.6 ЕКСПЕРТ-6 - Еколог - с Квалификация - образование - висше, образователно-квалификационна степен „магистър” с професионална квалификация „ Екология и опазване на околната среда“ или еквивалентно и с професионален опит минимум 5 (пет) години по съответната специалност, мин. 3 години специфичен опит в областта „Екология и опазване на околната среда“ на или изготвяне на програми за опазване на околната среда; Забележка: т.1 Под „еднакви” или „сходни” с предмета на настоящата обществена поръчка се счита изготвянето на Прединвестиционно проучване (ПИП) за целите за управление на битови отпадъци и на Идеен и/или Технически и/или Работен проект за съоръжения за третиране на битови отпадъци, които могат да бъдат изпълнени в рамките на един или няколко отделни договора, както и да касаят един или няколко отделни обекта . т.2 В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице на основание по Чл.25, ал.8 от ЗОП, минималното изискване трябва да бъде изпълнено от един или повече от участниците в обединението. т.3 Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: т.1 КО – „КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА“ на офертата на участника се изчислява по формулата: КО = П1 + П2; [КО – „КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА“] = [П1 – „ЦЕНА“] + [П2 – „КАЧЕСТВО”]. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката и е с максимална стойност от 100 точки. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Относителни тегла на показателите за оценяване: П1 – „ЦЕНА“ = 50 точки, максимална стойност; П2 – „КАЧЕСТВО” = 50 точки, максимална стойност;.; тежест: 100
Показател: т.2 П1 – „ЦЕНА“, която е с максимална стойност от 50 точки, които се формират, като най-ниско предложената цена от между всички участници се дели на предложената цена на съответния разглеждан участник и получения резултат - частно се умножи по 50, а именно: П1 = (Ц1min/Ц1)x50; [П1 – „ЦЕНА“] = ([Ц1min – най-ниско предложена цена от между всички участници]/[Ц1 – предложената цена на съответния разглеждан участник]) x 50;; тежест: 50
Показател: т.3 П2 – „КАЧЕСТВО”, която е с максимална стойност от 50 точки. Точките (оценките) са точно фиксирани и са (10;30;50) и които се поставят от комисията, както следва: 10 ТОЧКИ – (Участникът е предложил програма за реализиране на целите на настоящата поръчката, в която са изброени и описани дейности предмет на поръчката, като за всяка една е посочено, 1-съответните инструменти и методи за постигане на заложените цели;); 30 ТОЧКИ – (Участникът е предложил програма за реализиране на целите на настоящата поръчката, в която са изброени и описани дейности предмет на поръчката, като за всяка една е посочено, 1-съответните инструменти и методи за постигане на заложените цели; 2- обвързването на съответните инструменти и методи за постигане на заложените цели с приложимите нормативни документи, изисквания, стандарти, указания на действащото законодателство в Р. България.); 50 ТОЧКИ – (Участникът е предложил програма за реализиране на целите на настоящата поръчката, в която са изброени и описани дейности предмет на поръчката, като за всяка една е посочено, 1-съответните инструменти и методи за постигане на заложените цели; 2- обвързването на съответните инструменти и методи за постигане на заложените цели с приложимите нормативни документи, изисквания, стандарти, указания на действащото законодателство в Р. България; 3-конкретни мерки за гарантиране на най-високо качество на изпълнение).; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр.Пещера, Община Пещера, ул."Дойранска епопея" №17, І -ви етаж в стая №5 в Общинска администрация гр. Пещера

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 3, т.2 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, с цел намаляване на сроковете по чл.64,ал.1 от ЗОП е предоставен пълен достъп по електронен път на цялата документация за участие в процедурата и същата е публикувана и може да бъде намерена на интернет адрес на профила на купувача, както следва: http://op.peshtera.bg, от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка. Във връзка, с което срокът за получаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването на всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка се извършва съгласно част четвърта „Обжалване и контрол”, Глава единадесета “Обжалване” от ЗОП. Всяко решение на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. На обжалване по реда на Глава единадесета “Обжалване” от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура по ЗОП и/или решението за промяна са регламентирани в чл.120,ал.5,т.1 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: •изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; •получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалба по чл. 120, ал. 4 от ЗОП може да се подава от: •всяко заинтересовано лице – в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, ал.7 от ЗОП; •всеки заинтересован участник в процедурата - в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 4 и ал. 7 от ЗОП. В срока по чл.120, ал.5,т.1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата срещу решение, действие или бездействие на Възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка по чл.120а, ал. 1 от ЗОП, процедурата за възлагане на обществена поръчка се спира до влизане в сила на: -определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или -решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалбата срещу решението за определяне на Изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Пещера, Дирекция ЕФСПОП, ул.Дойранска епопея №17, Република България 4550, Пещера, Тел.: 0350 62203/110/, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165

Интернет адрес/и:

URL: www.peshtera.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ