Версия за печат

00638-2016-0013

BG-гр. Симеоновград: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Симеоновград, Община Симеоновград, гр. Симеоновград, пл. Шейновски № 3, За: Мими Цонева Дачева, България 6490, гр. Симеоновград, Тел.: 03781 2341, E-mail: obshtina_simgrad@abv.bg, Факс: 03781 2006

Място/места за контакт: Мими Цонева Дачева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.simeonovgrad.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.simeonovgrad.bg/..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на консултантски услуги при разработване и окомплектоване на проектни предложения за кандидатстване по под-мярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ към Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. и управление на одобрените проектни предложения-за пет проектни предложения”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: гр.Симеоновград, Община Симеоновград, Област Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка цели да се осигури необходимата подкрепа на община Симеоновград от страна на компетентен екип консултанти при изготвяне и окомплектоване на проектни предложения с ясно дефинирани цели, описание на конкретни дейности за постигането на тези цели, които водят до постигане на определени резултати и ефекти върху дефинирана целева група по Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г. В обхвата на настоящата обществена поръчка се включват следните дейности: Дейност № 1: Предоставяне на консултантски услуги по изготвяне и окомплектоване на Заявления за подпомагане необходими на община Симеоновград за кандидатстване с проектни предложения по Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г. включващи: •Под-дейност 1.1. Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Симеоновград за кандидатстване с проектно предложение за „Обновяване на междублокови пространства на многофамилни жилищни сгради гр. Симеоновград“; •Под-дейност 1.2. Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Симеоновград за кандидатстване с проектно предложение за „Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на Административна сграда на Община Симеоновград, гр. Симеоновград“; •Под-дейност 1.3. Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Симеоновград за кандидатстване с проектно предложение за „Реконструкция и преустройство на съществуващи сгради в Центрове за социални услуги и изграждане на огради гр. Симеоновград“; •Под-дейност 1.4. Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Симеоновград за кандидатстване с проектно предложение за „Обновяване на гробищен парк и изграждане на ограда, гр. Симеоновград“; •Под-дейност 1.5. Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Симеоновград за кандидатстване с проектно предложение за „Ремонт на НУ „Отец Паисий“, изграждане на спортни съоръжения и ограда, гр. Симеоновград“; Дейност № 2: Предоставяне на Консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на десет броя проекти на община Симеоновград след сключване на Договори за предоставяне на финансова помощ по всеки от одобрените проекти, както следва: Под-дейност 2.1. Предоставяне на Консултантски услуги при управление, изпълнение и отчитане на проект „Обновяване на междублокови пространства на многофамилни жилищни сгради гр. Симеоновград“; Под-дейност 2.2. Предоставяне на Консултантски услуги при управление, изпълнение и отчитане на проект „Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на Административна сграда на Община Симеоновград, гр. Симеоновград“ Под-дейност 2.3. Предоставяне на Консултантски услуги при управление, изпълнение и отчитане на проект „Реконструкция и преустройство на съществуващи сгради в Центрове за социални услуги и изграждане на огради гр. Симеоновград“; Под-дейност 2.4. Предоставяне на Консултантски услуги при управление, изпълнение и отчитане на проект „Обновяване на гробищен парк и изграждане на ограда, гр. Симеоновград“; Под-дейност 2.5. Предоставяне на Консултантски услуги при управление, изпълнение и отчитане на проект „Ремонт на НУ „Отец Паисий“, изграждане на спортни съоръжения и ограда, гр. Симеоновград“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер 174 780,00 лв. (сто седемдесет и четири хиляди седемстотин и осемдесет лева) без ДДС, разпределени както следва: За Дейност 1: Прогнозната обща стойност на Дейност 1 за всички под-дейности е в размер на 87 390,00 лв. (осемдесет и седем хиляди триста и деветдесет лева) без ДДС, от които: Под-дейност 1.1. Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Симеоновград за кандидатстване с проектно предложение за „Обновяване на междублокови пространства на многофамилни жилищни сгради гр. Симеоновград“ – 25 950,00 лв. (двадесет и пет хиляди деветстотин и петдесет лева) без ДДС; Под-дейност 1.2. Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Симеоновград за кандидатстване с проектно предложение за „Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на Административна сграда на Община Симеоновград, гр. Симеоновград“ – 9 900,00 лв. (девет хиляди и деветстотин лева) без ДДС; Под-дейност 1.3. Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Симеоновград за кандидатстване с проектно предложение за Реконструкция и преустройство на съществуващи сгради в Центрове за социални услуги и изграждане на огради гр. Симеоновград“ – 28 740,00 лв. (двадесет и осем хиляди седемстотин и четиредесет лева) без ДДС; Под-дейност 1.4. Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Симеоновград за кандидатстване с проектно предложение за „Обновяване на гробищен парк и изграждане на ограда, гр. Симеоновград“ – 10 050,00 лв. (десет хиляди и петедесет лева) без ДДС; Под-дейност 1.5. Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Симеоновград за кандидатстване с проектно предложение за „Ремонт на НУ „Отец Паисий“, изграждане на спортни съоръжения и ограда, гр. Симеоновград“ – 12 750,00 лв. (дванадесет хиляди седемстотин и петдесет лева) без ДДС; За Дейност 2: 87 390,00 лв. (осемдесет и седем хиляди триста и деветдесет лева) без ДДС. Под-дейност 2.1. Предоставяне на Консултантски услуги при управление, изпълнение и отчитане на проект „Обновяване на междублокови пространства на многофамилни жилищни сгради гр. Симеоновград“ – 25 950,00 лв. (двадесет и пет хиляди деветстотин и петдесет лева) без ДДС; Под-дейност 2.2. Предоставяне на Консултантски услуги при управление, изпълнение и отчитане на проект „Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на Административна сграда на Община Симеоновград, гр. Симеоновград“ – 9 900,00 лв. (девет хиляди и деветстотин лева) без ДДС; Под-дейност 2.3. Предоставяне на Консултантски услуги при управление, изпълнение и отчитане на проект „Реконструкция и преустройство на съществуващи сгради в Центрове за социални услуги и изграждане на огради гр. Симеоновград“ – 28 740,00 лв. (двадесет и осем хиляди седемстотин и четиредесет лева) без ДДС; Под-дейност 2.4. Предоставяне на Консултантски услуги при управление, изпълнение и отчитане на проект „Обновяване на гробищен парк и изграждане на ограда, гр. Симеоновград“ – 10 050,00 лв. (десет хиляди и петдесет лева) без ДДС; Под-дейност 2.5. Предоставяне на Консултантски услуги при управление, изпълнение и отчитане на проект „Ремонт на НУ „Отец Паисий“, изграждане на спортни съоръжения и ограда, гр. Симеоновград“ – 12 750,00 лв. (дванадесет хиляди седемстотин и петдесет лева) без ДДС;

Прогнозна стойност без ДДС
174780 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2020 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложителят не изисква гаранция за участие във възлагателната процедура. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1 % /един процент/ от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възнаграждението по сключен договор за обществената поръчка ще се плаща по следния начин: • Възнаграждение в размер на 100 лв. /сто лева/ без ДДС от посоченото в чл. 2, ал. 2 от Договора за обществена поръчка дължимо възнаграждение за изпълнението на всяка една от под-дейностите, включени в обхвата на Дейност 1, в срок от 10 (десет) календарни дни след предаване на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на изготвеното конкретно заявление за кандидатстване със съответното проектно предложение по съответната под-дейност по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.” и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. •Сума в размер равна на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в чл. 2, ал. 2 от Договора за обществена поръчка, за изпълнението на всяка една от под-дейностите, включени в обхвата на Дейност 1, в срок до 10 (десет) календарни дни при наличие на получено от Възложителя авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ за съответен проект/съответна под-дейност и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. •Авансово плащане в размер на 50 % от дължимото възнаграждение посочено в чл. 2, ал. 3 от Договора за обществена поръчка за изпълнение на всяка една от под-дейностите, включени в обхвата на Дейност 2, в срок до 10 (десет) календарни дни при наличие на получено от Възложителя авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ за съответен проект/съответна под дейност и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. •Окончателно плащане в размер на сума равна на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в чл. 2, ал. 3 от Договора за обществена поръчка, за изпълнението на всяка една от под-дейностите, включени в обхвата на Дейност 2, в срок до 10 (десет) календарни дни след одобрение от Възложителя на Окончателен доклад за извършена работа по съответния проект/съответната под-дейност и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения. 1. Обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, наличието на които е основание за отстраняване на Участниците. От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 1 С НАДПИС „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“ 1. Списък на документите, приложени в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1; 2. Справка - представяне на участника – попълва се Образец № 2; 3. Документи на участника удостоверяващи правосубектност: Посочва се единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците/подизпълнителите/ - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти заверено копие на удостоверение за актуално състояние. 4. Участникът обединение/консорциум, което не е юридическо лице прилага копие на споразумение за създаване на обединението. 5.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП – попълва се Образец № 3; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – попълва се Образец № 4. В случай, че участникът е обединение, Декларацията се попълва и представя от всяко едно лице включено в обединението. 7. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици – попълва се Образец №: 5. В случай, че участникът е обединение, Декларацията се попълва и представя от всяко едно лице включено в обединението. 8. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП за услуги, изпълнени от участника през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателства за извършените услуги – попълва се Образец №: 6; 9. Декларация – Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (попълва се Образец №: 7) декларации за ангажираност на съответния експерт по поръчката (попълва се Образец №: 8), ако е приложима при хипотезата на чл. 51а от ЗОП. 10. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – попълва се Образец № 9; 12. Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 10; СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 С НАДПИС „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” 1. „Предложение за изпълнение на поръчката” – попълва се Образец № 13, както и Декларация (Образец № 11, когато е приложимо) за това, коя част от офертата има конфиденциален характер и участникът изисква от Възложителя да не я разкрива; Декларацията се попълва по желание на участника! Следва да бъде изготвено Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително да включва: 2.Организационна структура и разпределение на експертния състав: 3.Предложен линеен график за изпълнение на дейностите: 4.Методология за изпълнение на поръчката СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 С НАДПИС „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“ Попълва се Образец № 14 „Предлагана цена”
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП за услуги, изпълнени от участника през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателства за извършените услуги – попълва се образец №: 6 от Том III - приложения Декларация – Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (попълва се образец №: 7 от Том III - приложения) декларации за ангажираност на съответния експерт по поръчката (попълва се образец №: 8 от Том III - приложения)
Минимални изисквания: През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил следните услуги: A) най-малко 3 (три) услуги свързана с изготвяне на Заявления и/или Формуляри за кандидат. или еквивалентни, необходими за кандидат. с проектни предложения по програма/и, финансирана/и напълно или частично със средства от ЕС, или с други финансови източници, или с други донорски програми или фин. инструменти. Б) Най-малко 3 (три) услуги по управление и/или изпълнение и/или отчитане на проект. Под „изпълнена услуга” се разбира такава, при която независимо от датата на сключването , е приключена и приета в последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за изпълнените услуги, се отнася за обединението като цяло, т. е. Достатъчно е един или повече от съдружниците в обединението да докажат/покрият изискванията на Възложителя. Доказателството за извършената доставка или услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. 2. За изпълнение на настоящата поръчка участникът трябва да предложи необходимия експертен състав от ключови експерти, който да извърши дейностите, предмет на настоящата процедура. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка трябва да разполага като минимум със следните ключови експерти: • ЕКСПЕРТ – Икономист, притежаващ висше образование, степен „Бакалавър“ или „Магистър” или еквивалентна, по специалност от област професионално направление „Икономика“ или еквивалентна. Професионален опит по специалността: минимум 3 години; •ЕКСПЕРТ – Юрист, притежаващ висше образование, степен „Магистър” или еквивалентна, по специалност „Право“ или еквивалента. Професионален опит по специалността: минимум 3 години; •ЕКСПЕРТ - Координатор на екипа - икономист, финансист, строителен инженер или еквивалентна специалност с професионален опит по специалността – минимум 3 години; Забележка: Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” да се разбира придобито образование или специалност приравнени към посочените.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена – Пц; тежест: 50
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 13:30
Място

гр. Симеоновград, пл. Шейновски № 3, зала №14, ет.2 в сградата на Общинска администрация

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка цели да се осигури необходимата подкрепа на община Симеоновград от страна на компетентен екип консултанти при изготвяне и окомплектоване на проектни предложения по Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете, посочени в чл.120, ал.5, т.1 от Закона за обществени поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ