Версия за печат

00037-2016-0007

BG-Тетвен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тетевен, пл. Сава Младенов 9, За: Тони Стоев, Република България 5700, Тетвен, Тел.: 0678 52200, E-mail: mayortn@abv.bg, Факс: 0678 52170

Място/места за контакт: Община Тетевен, пл. Сава Младенов 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.teteven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://teteven.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=2694%3A2016-04-13-07-07-39&catid=130%3A2011-01-28-10-34-01&Itemid=276&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при реализацията на „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен по 5 обособени позиции”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Тетевен
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ОБЕКТ на настоящата поръчка са многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен, одобрени за обновяване в рамките на Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. Предмет на поръчката е упражняване на строителен надзор, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при реализацията на „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен по 5 обособени позиции”. Общата прогнозна РЗП е 19 502 кв.м., разпределена по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 Многофамилна жилищна сграда - Блок "Иглика", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 11; РЗП - 3753 кв.м. Мерките за изпълнение на СМР, предписани в техническия паспорт и в Доклада за обследване за енергийна ефективност Обособена позиция 2 Многофамилна жилищна сграда - Блок "Строител", находяща се на административен адрес: град Тетевен, ул. „Равни камък” № 16А; ; РЗП - 4458 кв.м. Мерките за изпълнение на СМР, предписани в техническия паспорт и в Доклада за обследване за енергийна ефективност Обособена позиция 3 Многофамилна жилищна сграда - Блок "Синчец", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 9; ; РЗП - 3509 кв.м. Мерките за изпълнение на СМР, предписани в техническия паспорт и в Доклада за обследване за енергийна ефективност Обособена позиция 4 Многофамилна жилищна сграда - Блок "Иван Туйков", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 6; ; РЗП - 4010 кв.м. Мерките за изпълнение на СМР, предписани в техническия паспорт и в Доклада за обследване за енергийна ефективност Обособена позиция 5 Многофамилна жилищна сграда - Блок "Еделвайс", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 5; ; РЗП - 3772 кв.м. Мерките за изпълнение на СМР, предписани в техническия паспорт и в Доклада за обследване за енергийна ефективност

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Избраният изпълнител следва да упражнява строителен надзор в обхвата съгласно изискванията:Предвидени за изпълнение са следните дейности за всяка обособена позиция: 1.Изготвяне на комплексни доклади за оценка на съответствието на предстоящите за изработване проекти с оглед съответствието им с основните изисквания към строежите по смисъла на чл. 142, ал. 4 и ал. 5 от ЗУТ, в съответствие с 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ. 2. За дейностите на строителен надзор, Изпълнителят следва изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва: - Отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; - отговорност за спазване на изискванията за здравословно и безопасни условия за труд в строителството; в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл.5, ал.1, точка 2 от Наредба №2. - КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба №2 - отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; - отговоност за оценка на енергийната ефективност; - отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно ,изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите , съставени по време на строителството; - отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти. - обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи.Изпълнителят е длъжен:1.Да следи за хода на изпълнение на СМР съгласно график на строителя, да оценява забавата и да определя какви мерки трябва да се вземат в това отношение. Съгласувано с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да нарежда извършването на изменения в графика или да взема решения по такива изменения, предлагани от изпълнителя. 2.Да контролира качеството на влаганите строителни материали и изделия, като изисква от Изпълнителя на строежа сертификати и протоколи от контролните изпитания за влаганите в строежа материали и съоръжения и съответствието им с нормите на безопасност.3.Да изисква провеждането само в негово присъствие и да контролира правилността, пълнотата и законосъобразността на всички функционални проби, пускови изпитания и пробна експлоатация, доказващи годността на строежа за въвеждане в експлоатация.4.Да вписва всички свои решения и указания в заповедната книга на строежа.5. Да контролира правилното водене на заповедната книга на строежа.6.Да изготви окончателен доклад придружен с „Технически паспорт” до “Дирекцията за национален строителен контрол” относно готовността на строежа за въвеждане в експлоатация заедно с технически паспорт на обекта.7.Да внесе от името на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ писмено искане за назначаване на Държавна приемателна комисия придружено от необходимите документи, съгласно Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.ПРОДЪЛЖЕНИЕ В РАЗДЕЛ VI.3

Прогнозна стойност без ДДС
73132.5 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие -Гаранцията за участие е в размер до 1% (едно на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Размер на гаранцията за участие за : Обособена позиция № 1 “Многофамилна жилищна сграда - Блок "Иглика", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 11”- 140.74 (сто и четиридесет лева и 74 ст.) лв. Обособена позиция № 2 “Многофамилна жилищна сграда - Блок "Строител", находяща се на административен адрес: град Тетевен, ул. „Равни камък” № 16А”- 167.18 (сто и шестдесет и седем лева и 18 ст.) лв. Обособена позиция № 3 “Многофамилна жилищна сграда - Блок "Синчец", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 9”- 131.59 (сто тридесет и един лева и 59 ст.) лв. Обособена позиция № 4 “Многофамилна жилищна сграда - Блок "Иван Туйков", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 6”- 150. 38 (сто и петдесет лева и 38 ст.) лв. Обособена позиция № 5 “Многофамилна жилищна сграда - Блок "Еделвайс", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 5”- 141. 45 (сто и четиридесет и един лева и 45 ст.) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банкова сметка (IBAN): BG88 IORT 8046 3310 0100 00 Банков код (BIC): IORTBGSF Банка: «Инвестбанк» АД, клон Ловеч, офис Тетевен, като в платежното нареждане се посочва обособената позиция, за която участникът кандидатства. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Тетевен или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банкова сметка (IBAN): BG88 IORT 8046 3310 0100 00 Банков код (BIC): IORTBGSF Банка: «Инвестбанк» АД, клон Ловеч, офис Тетевен.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. Плащанията за всеки от обектите ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Плащания по договори за всеки от обектите ще се извършва, както следва: 1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 35 % /тридесет и пет процента/ от общата стойност на договора с ДДС – платимо в срок до 15 (петнадесет) календарни дни, от датата на предоставяне на целево финансиране от страна на Българска банка за развитие по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Авансовото плащане се извършва в случай, че Изпълнителя е представил банкова гаранция в полза на “Българска банка за развитие“АД/ Сдружението на собствениците за всеки един обект, предмет на договора.След извършване на авансовото плащане изпълнителят представя фактура за размера му. 2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ съответстващи до достигане на 80 % /осемдесет/ от стойността на договора с ДДС, след пропорционално приспадане на авансовото плащане, се извършват в срок до 15 /петнадесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и Междинното плащане се извършва след изготвяне на междинен доклад, съдържащ актуална и текуща информация за състоянието на строежа, която информация следва да дава данни за обстоятелствата по чл. 168 от ЗУТ. Периодът между два отделни междинни доклада не може да е по-кратък от две календарни седмици. 3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Протокол за установяване годността за ползване – Приложение № 16 към чл. 7, ал. 3, т. 16 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година в срок до 15 /петнадесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ суми по договора се приспаднат извършените плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор за обединение. Следва да бъде представено копие от договора за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено и копие на анекс към първоначално сключения договор. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 3. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 6. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договорът за създаването на обединение или в приложеният договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП – участникът може да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в процедурта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и документацията за участие. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Офертата се състои от три части: Плик №1 “Документи за подбор” , в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 - 5, 8, 11 – 14 от ЗОП. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец (Образец №9) и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП.Плик №3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. Ценовото предложение следва да бъде изготвено съгласно приложения образец (Образец №10) и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик. Плик №1 - Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки (Образец № 2).В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларациите се попълват от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението при условията на чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Декларация-Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП (Образец № 3); Декларация-Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 4), с приложени Декларации по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт (Образец № 13); Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки) за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие.Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката. За целта подизпълнителите попълват декларация, която участникът представя в офертата си. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 6);Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 7); Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Образец № 8);. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Образец № 11); Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 12); Копие от Лиценз за извършване на дейностите, съгласно Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г., или Удостоверение, издадено от ДНСК съгласно чл.166 ал.2 от ЗУТ, придружен от поименния списък по образец (приложение № 2) на технически правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.;Декларация за запознаване с условията на откритата процедура и строителната площадка (Образец № 14). Документа за гаранция за участие – в оригинал; Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие);
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за Икономчески и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за Икономчески и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Изискуемите данни и параметри целят установяване на опит от страна на участника, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Данните се посочват в Декларация-Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП (по образец), към който се прилагат доказателства за извършените слуги.Доказателството/Доказателствата за извършената /извършените услуга/и се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата/услугите. 2.Изпълнението на това изискване се доказва от участниците с представяне на заверено копие от Лиценз за извършване на дейностите, съгласно Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г., или Удостоверение, издадено от Началника на ДНСК съгласно чл.166 ал.2 от ЗУТ, придружен от поименния списък по образец (приложение № 2) на технически правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 3.Доказва се с попълнена Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка, предложен за изпълнението на поръчката (по образец), с приложени автобиографии и декларации за ангажираност от експертите (по образец). 4.Доказва се с копия на валидни сертификати за внедрени системи - ISO 9001 - „ Системи за управление на качеството” или еквивалент Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Участниците следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентните стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, по който участникът следва да бъде сертифициран.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е изпълнил/извършил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, успешно поне една услуга/услуги, включващи заедно и/или поотделно консултантски услуги по оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на независим строителен надзор при изпълнение на строителство. Участниците трябва да притежават валиден Лиценз съгласно Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г. или Удостоверение за извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка, издадено от Началника на ДНСК съгласно чл.166 ал.2 от ЗУТ. Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 3.Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: 2.3.1. Ръководител обект – строителен инженер с образователна степен „магистър”, специалност „ПГС“ / „ССС“ или еквивалентна специалност, с минимум 10г. професионален опит; 2.3.2. Специалист с образователна степен „магистър”, специалност „Архитектура” или еквивалентна специалност, с минимум 5г. професионален опит; 2.3.3. Инженер с образователна степен „магистър”, специалност „Електро” или еквивалентна специалност, с минимум 5г. професионален опит; 2.3.4. Строителен инженер с образователна степен „магистър”, специалност „ВиК” или еквивалентна специалност, с минимум 5г. професионален опит; 2.3.5. Инженер с образователна степен „магистър”, специалност „ОВиК” или еквивалентна специалност, с минимум 5г. професионален опит 2.3.6. Строителен инженер с образователна степен „магистър”, с професионална квалификация придобито удостоверение „Обследване за енергийна ефективност на сгради и сетифициране на сгради“ или еквивалентна, с минимум 5г. професионален опит; 2.3.7. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - инженер с образователна степен „магистър”, с минимум 5г. професионален опит 2.3.8. Специалист по качеството и съответствието на материалите - инженер с обр.степен „магистър”, с минимум 5г. професионален опит. При изпълнение на поръчката посочените специалисти следва да са вписани в Списъка на екипа на правоспособните физически лица, неразделна част от Удостоверението/Лиценза за осъществяване на строителен надзор. 4.4.Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедренa системи, както следва: - ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалент, Обхвата на внедрените системи трябва да е за извършване консултантски дейности по оценка на съответствието на инвестиционни проект и/или строителен надзор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Лиценз/Удостоверение за упражняване на строителен надзор съгласно ЗУТ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

Административна сграда на община Тетевен, град Тетевен, пл. Сава Младенов 9

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;- София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331;- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика:- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443 Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя, посочен в Раздел I.1 на Обявлението в "Профил на купувача" от денят на публикуване на обявлението за обществената поръчка.Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява чрез изрично съобщение на официалната интернет страница на възложителя, посочен в Раздел I.1 на Обявлението в "Профил на купувача".Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата открита процедура, са в писмен вид. Участникът може да представя своите писма и уведомления в деловодството на Община Тетевен, гр. Тетевен, п.к. 5700, пл. „Сава Младенов“ № 9, всеки работен ден; по пощата, по факс; по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; чрез препоръчано писмо с обратна разписка или куриерска служба. Решенията на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се изпращат по факс или по електронен път, връчват се лично срещу подпис, изпращат се с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез комбинация от тези средства, по избор на Възложителя. За получено се счита това уведомление по време на откритата процедура, което е достигнало до адресата на посочения от него адрес. Когато адресатът е сменил своя адрес и не е информирал своевременно за това ответната страна или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса, известен на изпращача. / ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ II.2.1/ Да участва в заседанията на Държавната приемателна комисия, като я запознае с изпълнения строеж съгласно съставения окончателен доклад и приложената документация към него;Да подписва протоколите от заседанията на Държавната приемателна комисия, като не допуска приемането на строежа при неспазване на изискванията на нормативните актове;. Да подържа точно и систематизирано деловодство, счетоводство и отчетност във връзка с извършваните дейности по т. І; Да не възлага изпълнението на услугите по този договор или на части от него на трети лица;да осигури на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и на всяко лице, упълномощено от него, достъп по всяко приемливо време до документацията, свързана с извършените услуги, за извършване на проверки и изготвяне на копия, за времето на изпълнение на договора и след това;Да запази поверителния характер на факти, обстоятелства и документи, свързани с договора, през периода на изпълнението му и след това. Във връзка с това, освен с предварително писмено съгласие на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, нито ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ, нито лицата, наети или ангажирани от него във връзка с изпълнението на договора, не могат да съобщават по никакъв повод на което и да е лице или организация поверителна информация, която им е предоставена или която са придобили по друг начин, нито да оповестяват каквато и да е информация, свързана с препоръките, формулирани в процеса на извършване на услугите или в резултат от него. Освен това, те не могат да използват в ущърб на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ информация, която им е предоставена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №1
1) Кратко описание

Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при реализацията на „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен за обект1 - Многофамилна жилищна сграда - Блок "Иглика", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 11; РЗП - 3753 кв.м. Мерките за изпълнение на СМР, предписани в техническия паспорт и в Доклада за обследване за енергийна ефективност

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Количеството и обема са подробно разписани в документацията за участие нерзаделна част от процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
14073.75 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция№2
1) Кратко описание

Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при реализацията на „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен за обект 2- 2. Многофамилна жилищна сграда - Блок "Строител", находяща се на административен адрес: град Тетевен, ул. „Равни камък” № 16А;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Количеството и обема са подробно разписани в документацията за участие нерзаделна част от процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
16717.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №3
1) Кратко описание

Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при реализацията на „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен за обект 3-3. Многофамилна жилищна сграда - Блок "Синчец", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 9

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Количеството и обема са подробно разписани в документацията за участие нерзаделна част от процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
13158.75 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №4
1) Кратко описание

Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при реализацията на „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен за обект 4. Многофамилна жилищна сграда - Блок "Иван Туйков", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 6

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Количеството и обема са подробно разписани в документацията за участие нерзаделна част от процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
15037.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №5
1) Кратко описание

Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при реализацията на „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен за обект 5 - 5. Многофамилна жилищна сграда - Блок "Еделвайс", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 5

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Количеството и обема са подробно разписани в документацията за участие нерзаделна част от процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
14145 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г.