Версия за печат

00184-2016-0002

BG-гр.Пещера: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пещера, гр.Пещера, ул. Дойранска епопея №17, За: Веселин Джелатов - 0878557443 - efspop@outlook.com, Република България 4550, гр.Пещера, Тел.: 0894 677707, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165

Място/места за контакт: Община Пещера

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160414ZNwa692187.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на Ремонтни дейности на улици и пътища на територията на Община Пещера и населените места от територията на общината - с. Радилово и с. Капитан Димитриево“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Предмета на обществената поръчка касае изпълнение на дейности на територията на Община Пещера и населените места от територията на общината - с. Радилово и с. Капитан Димитриево - улиците и пътищата
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Ремонтни дейности на улици и пътища на територията на Община Пещера и населените места от територията на общината - с. Радилово и с. Капитан Димитриево“ , която Пътната инфраструктура на гр. Пещера и населените места от територията на Община Пещера има необходимост да бъде постоянно поддържана в добро техническо състояние. Има участъци от нея, които не са в добро състояние, такива, в които настилката на места е с изровено асфалтово покритие, а за нейното възстановяване, поддържане и подобряване е необходимо изпълнение на съответни строителни дейности. Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 45233140-2 Пътни работи; 45233141-9 Работи по поддържане на пътища; 45233142-6 Работи по ремонт на пътища; 45233200-1 Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища; 45233223-8 Работи по подравняване на пътна настилка на пътища; 45233252-0 Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици; 45233253-7 Строителни работи по полагане на пътна настилка на пешеходни улици; 45233330-1 Строителни работи по изпълнение на основа на улици; 45112730-1 Строителни работи по оформяне на зелени площи около пътищата; Изпълнение на Ремонтни дейности на улици и пътища на територията на Община Пещера и населените места от територията на общината - с. Радилово и с. Капитан Димитриево, които улици се явяват Обектите, предмет на пътно-ремонтни строителни работи, ще бъдат възлагани на Изпълнителя с възлагателни писма. Количеството на извършените работи ще се констатира с протокол за действително извършените работи, подписан от представители на Възложителя и на Изпълнител и които Обхваща следното: 1.Изкърпване асфалтова настилка с дебелина 4 см; 2.Изкърпване асфалтова настилка с дебелина 4-6см; 3.Изкърпване асфалтова настилка с дебелина 6-8см; 4.Студено изкърпване на пътни настилки с полимермодифицирана битумна емулсия и фракция под налягане; 5.Аварийно изкърпване при зимни условия с дебелина до 4 см; 6.Аварийно изкърпване при зимни условия с дебелина до 6 см; 7.Подготовка, продухване и почистване на ремонтния участъка; 8.Направа на битумен разлив за връзка; 9.Доставка и полагане на асфалтова смес за основен пласт; 10.Доставка и полагане на асфалтова смес за долен пласт на покритието /биндер/; 11.Доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип ''А'' /износващ/; 12.Обработка на контактни фуги; 13.Рязане асфалтова настилка; 14.Разваляне съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване на транспорт; 15.Разбиване бетонова или асфалтова настилка, включително натоварване на транспорт; 16.Технологично фрезоване на пътен участък с дебелина до 4.0см; 17.Технологично фрезоване на уличен участък с дебелина до 4.0см; 18.Фрезоване асфалтова настилка при изкърпване; 19.Възстановяване паважна настилка при ремонти; 20.Направа на нова паважна настилка; 21.Разваляне основа от трошен камък, включително натоварване на транспорт; 22.Разваляне на паважна настилка и пясъчен пласт, включително натоварване на транспорт; 23.Направа пътна основа от несортиран трошен камък 0-63; 24.Направа пътна основа от сортиран трошен камък; 25.Направа пътна основа от остатъчен материал /от фрезован асфалт/; 26.Възстановяване или направа пътни насипи с баластра; 27.Направа на пътни насипи с баластра от взаимствен изкоп; 28.Доставка и полагане пътни бетонови бордюри 50/35/18; 29.Полагане пътни бетонови бордюри 50/35/18, без стойността на бордюрите; 30.Доставка и полагане на бетонови бордюри 50/25/15 см; 31.Полагане пътни бетонови бордюри 50/25/15, без стойността на бордюрите; 32.Доставка и полагане градински бетонови бордюри 50/16/8; 33.Полагане градински бетонови бордюри 50/16/8, без стойността на бордюрите; 34.Доставка и полагане пътни бетонови ивици; 35.Полагане пътни бетонови ивици, без стойността на пътните ивици; 36.Полагане бетон клас В15

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233140, 45233141, 45233142, 45233200, 45233223, 45233252, 45233253, 45233330, 45112730

Описание:

Пътни работи
Работи по поддръжане на пътища
Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Работи по подравняване на пътна настилка на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пешеходни улици
Строителни работи по изпълнение на основа на улици
Строителни работи по оформяне на зелени площи около пътищата

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Ремонтни дейности на улици и пътища на територията на Община Пещера и населените места от територията на общината - с. Радилово и с. Капитан Димитриево“ , която Пътната инфраструктура на гр. Пещера и населените места от територията на Община Пещера има необходимост да бъде постоянно поддържана в добро техническо състояние. Има участъци от нея, които не са в добро състояние, такива, в които настилката на места е с изровено асфалтово покритие, а за нейното възстановяване, поддържане и подобряване е необходимо изпълнение на съответни строителни дейности. Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 45233140-2 Пътни работи; 45233141-9 Работи по поддържане на пътища; 45233142-6 Работи по ремонт на пътища; 45233200-1 Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища; 45233223-8 Работи по подравняване на пътна настилка на пътища; 45233252-0 Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици; 45233253-7 Строителни работи по полагане на пътна настилка на пешеходни улици; 45233330-1 Строителни работи по изпълнение на основа на улици; 45112730-1 Строителни работи по оформяне на зелени площи около пътищата; Изпълнение на Ремонтни дейности на улици и пътища на територията на Община Пещера и населените места от територията на общината - с. Радилово и с. Капитан Димитриево, които улици се явяват Обектите, предмет на пътно-ремонтни строителни работи, ще бъдат възлагани на Изпълнителя с възлагателни писма. Количеството на извършените работи ще се констатира с протокол за действително извършените работи, подписан от представители на Възложителя и на Изпълнител и които Обхваща следното: 1.Изкърпване асфалтова настилка с дебелина 4 см; 2.Изкърпване асфалтова настилка с дебелина 4-6см; 3.Изкърпване асфалтова настилка с дебелина 6-8см; 4.Студено изкърпване на пътни настилки с полимермодифицирана битумна емулсия и фракция под налягане; 5.Аварийно изкърпване при зимни условия с дебелина до 4 см; 6.Аварийно изкърпване при зимни условия с дебелина до 6 см; 7.Подготовка, продухване и почистване на ремонтния участъка; 8.Направа на битумен разлив за връзка; 9.Доставка и полагане на асфалтова смес за основен пласт; 10.Доставка и полагане на асфалтова смес за долен пласт на покритието /биндер/; 11.Доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип ''А'' /износващ/; 12.Обработка на контактни фуги; 13.Рязане асфалтова настилка; 14.Разваляне съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване на транспорт; 15.Разбиване бетонова или асфалтова настилка, включително натоварване на транспорт; 16.Технологично фрезоване на пътен участък с дебелина до 4.0см; 17.Технологично фрезоване на уличен участък с дебелина до 4.0см; 18.Фрезоване асфалтова настилка при изкърпване; 19.Възстановяване паважна настилка при ремонти; 20.Направа на нова паважна настилка; 21.Разваляне основа от трошен камък, включително натоварване на транспорт; 22.Разваляне на паважна настилка и пясъчен пласт, включително натоварване на транспорт; 23.Направа пътна основа от несортиран трошен камък 0-63; 24.Направа пътна основа от сортиран трошен камък; 25.Направа пътна основа от остатъчен материал /от фрезован асфалт/; 26.Възстановяване или направа пътни насипи с баластра; 27.Направа на пътни насипи с баластра от взаимствен изкоп; 28.Доставка и полагане пътни бетонови бордюри 50/35/18; 29.Полагане пътни бетонови бордюри 50/35/18, без стойността на бордюрите; 30.Доставка и полагане на бетонови бордюри 50/25/15 см; 31.Полагане пътни бетонови бордюри 50/25/15, без стойността на бордюрите; 32.Доставка и полагане градински бетонови бордюри 50/16/8; 33.Полагане градински бетонови бордюри 50/16/8, без стойността на бордюрите; 34.Доставка и полагане пътни бетонови ивици; 35.Полагане пътни бетонови ивици, без стойността на пътните ивици; 36.Полагане бетон клас В15

Прогнозна стойност без ДДС
800000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Изпълнението на предмета на обществената поръчка, ще е в рамките на СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА Строителните дейности, които ще бъдат възлагани по предмета на настоящата обществена поръчка, ще се изпълняват в период от 36 /тридесет и шест/ месеца, считано датата на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съответно е в размер на 8 000лв. . Гаранцията за участие може да се внесе на каса в сградата на Община Пещера намираща се на гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17 или да се предостави по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност не по-малко от е 90 календарни дни считано от датата, която е посочена в обявлението за краен срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата Обществена поръчка. Банковата гаранция за участие следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№18 – Банкова гаранция за участие (примерен образец). Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG87SOMB91303332970201, BIC: SOMBBGSF, банка: Общинска банка АД гр. Пещера Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет на сто) от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА без включен ДДС, посочена в Ценовото предложение и се представя под формата на банкова гаранция за обезпечаване на задълженията по договора или може да бъде внесена в касата или по сметка на Възложителя. На основание Чл.59, ал.6 от ЗОП в случаите по чл.16г от ЗОП възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG87SOMB91303332970201, BIC: SOMBBGSF, банка: Общинска банка АД гр. Пещера Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, то тя трябва да бъде под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, която следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№19 – Банкова гаранция за изпълнение на Договора (примерен образец). В банковата гаранция, трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко 30 календарни дни от изтичане на срока на договора Гаранция за обезпечаване на авансово плащане не се предвижда, тъй като няма предвидено авансово плащане Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обща Прогнозната стойност на поръчката е 800 000,00лв. без ДДС, която се явява и максимална стойност за офериране от участниците при подаване на офертата. Прогнозната стойност в документацията е наименувана, като ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА. Предложените единични цени за съответните дейности от КОЛИЧЕСТВЕНАТА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от участникът трябва да бъдат в лева без ДДС закръглена до втория знак след десетичната запетая, включваща всички разходи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, свързани с качествено изпълнение на предмета на договора. Оферти, надвишаващи посочената прогнозна стойност на поръчката, ще бъдат отстранени от участие обществената поръчка, като неотговарящи на това предварително обявено условие. Единичните цени на съответните дейности, посочени в ценовото предложение на участника определен за изпълнител на поръчката не се променят за срока на договора. Обектите, предмет на пътно-ремонтни строителни работи, ще бъдат възлагани на Изпълнителя с възлагателни писма. Възложителят извършва плащане на действително извършените видове работи след приключване на строителните дейности по съответно възлагателно писмо, в срок до 30 /тридесет/ дни след приемането на приключилите строителни дейности, удостоверено с Протокол за действително извършени работи, и представяне на оригинална фактура от страна на Изпълнителя. . Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума се заплаща по банков път в срок от 30 (тридесет) дни, считано от датата на получаване на фактурата. Фактурата се предоставя след одобряването на Протокола за действително извършени работи. Цените отразени в Ценовото предложение на участника, определен за Изпълнител, не могат да се променят за срока на действие на договора, освен в случаите на чл.43, ал.2 от ЗОП. В случай, че за изпълнението на договора за обществена поръчка, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил един или повече договори за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи, които са приети по определения в договора ред. Условието не се прилага в случаите по чл.45б, ал.2 от ЗОП

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществената поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Общи изисквания, към обединението/сдружението/консорциума В случай че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът, допълнителното споразумение или анекса между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: т.1 Да е определен представляващ обединението; т.2 Да е отразено, че всички съдружници носят солидарна отговорност за изпълнението на договора; т.3 Разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите т.4 Да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора. т.5 Да е определено наименованието на участника Съгласно Чл.55, ал.5 от ЗОП Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Съгласно Чл.55, ал.6 от ЗОП В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща обществена поръчка. Когато състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Съгласно Чл.25, ал.8 от ЗОП При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по Чл.49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: т.1 Съгласно Чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; т.2 Съгласно Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; т.3 Съгласно Чл.56, ал.3, т.3 от ЗОП декларация по Чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно изискванията на чл. 47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1 и ал.5, т.1 и т.2 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Лице по чл.47, ал.4 от ЗОП е Осъдено с влязла в сила присъда за: а) Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253 - 260 от Наказателния кодекс б) Подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс в) Участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс г) Престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от Наказателния кодекс д) Престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от Наказателния кодекс т.2 Лице по чл.47, ал.4 от ЗОП е: а) Свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация т.3 Участника - дружеството, което е: а) Обявено в несъстоятелност б) В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове в) Сключело договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси г) В открито производство за обявяване в несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си т.4 Представляваното от мен дружество няма а) Задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен Съгласно изискванията на чл.56, ал.1, т.6 от Закона за обществени поръчки и за свързаност с възложителя, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Участникът е: а) свързано лице с друг участник в настоящата обществена поръчка, съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП б) свързано лице с лице участвало, като външен експерт по чл.8, ал.7 от ЗОП при подготовката на документацията за настоящата обществена поръчка в) свързано лице с възложителя Съгласно изискванията на чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Участникът – Дружеството е: а) регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. б) свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим т.2 Участникът - дружеството не попада в: а) изключенията на чл.4, от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Всеки участник, при който е налице някое от обстоятелства по чл. 106, ал. 1, чл. 107 и чл. 109, ал. 1, б. „а“ и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) 966/2012 г., относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Европейската общност, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се състои от три части: т.1 ПЛИК “1” с надпис “Документи за подбор” – документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 8, 12 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; т.2 ПЛИК “2” с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” – съдържащ документи, свързани с изпълнението на поръчката и същите са изброени в ТОЧКА II-I.6.2.3 от настоящите указания. ПЛИК “2”; т.3 ПЛИК “3” с надпис “Предлагана цена” – съдържащ Ценово предложение, което е отразена в ТОЧКА II-I.6.2.4 от настоящите указания. ПЛИК “3”;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква документи и информация за доказване на изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да попълни и предостави ОБРАЗЕЦ№17 – Списък за изпълнените дейности еднакви или сходни с предмета на поръчката Участникът следва да приложи, като доказателство за извършеното Строителство удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или участникът следва да посочи публичен регистър, в който е публикувана информация за извършеното Строителство. Участникът доказва регистрацията си в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, или представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка Копия на Сертификати или еквивалентен документ удостоверяващи за внедрени и действащи системи ISO 9001;2008 и ISO 14001;2004 или еквивалентни по смисъла на Чл.53, ал.4 от ЗОП, като всички системи да са с обхват строителство или еквивалент. Участникът трябва да попълни и предостави ОБРАЗЕЦ№16 – Списък на предложения от участника екип, ангажиран в изпълнението в който е отразено за всеки един от експертите приложимото за тях, а именно: 1-Наименование на позицията и изискванията, към ней поставени от Възложителя, като минимални; 2-Трите имена на лицето; 3-Вид образование и специалност; 4-Вид правоотношение /трудово/ гражданско/ друго/; 5-Професионален опит; 6-Обхват на удостоверението за съответната правоспособност; 7-Посочване на № на валидно удостоверение за съответната правоспособност; Забележка: т.1 Когато участник в поръчката е обединение, което не е юридическо лице, документите доказващи технически възможности и квалификация на основание Чл.25, ал.8 и Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. т.2 Когато участник в поръчката е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите доказващи технически възможности и квалификация са на чужд език на основание Чл.56, ал.4 от ЗОП се представят и в превод. т.3 Възложителят и Комисията за провеждане на поръчката, ще приемат, че участникът ще има на разположение ресурсите на трети лица, при предоставяне на обвързващи документи между тях или при предоставяне на ОБРАЗЕЦ№15 – Декларация за съгласие за предоставяне на ресурс, подписан и когато е приложимо и подпечатан от всяко едно от лицата, което е ангажирано в обществената поръчка и е посочено в офертата от участника, че ще предоставят своя ресурс
Минимални изисквания: Участникът да е участвал в изпълнението на строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката и изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, като с изпълнението им да е извършил пътностроително-ремонтни работи в обем – не по-малък от 50 000 кв.м. ремонтирана площ; Участникът да разполага със следното техническо оборудване за изпълнение на строителството: т.1 Комплект механизация за изкопни работи: а) колесен багер-товарач – 2 бр., от които поне 1 бр. с обем на кофата 0,5 м3 и с хидравличен чук ; б) багер – верижен хидравличен – 1 бр; в) автосамосвал – 2 бр.; г) булдозер –1 бр.; т.2 Комплект механизация за уплътняване: а) бандажен вибрационен валяк – 8 или 10т. – 1 бр.; б) двубандажен вибрационен валяк – 3т. – 1 бр.; в) автогрейдер – 1 бр.; г) трамбовка вибрационна – 1 бр. т.3 Комплект механизация за асфалтополагане: а) асфалтополагаща машина – 1 бр.; б) двубандажен вибрационен валяк – 1,5т. – 1 бр.; в) валяк с пневматични гуми – 24т. – 1 бр.; г) моторна пръскачка за битумна емулсия – 1 бр. д) пътна фреза – 1 бр.; е) мини челен товарач – 1 бр.; ж) фугорезачка за асфалтови настилки – 1 бр.; з) къртач – 1 бр.; и) генератор - 1 бр.; к) комбинирана машина - мотометачка с цистерна – 1 бр.; т.4 Комплект механизация за бетонови работи и тротоарни настилки: а) бетоновоз – 1 бр.; б) иглен вибратор – 1 бр.; Участникът трябва да има внедрени от акредитиран орган следните системи: Система за управление на качество ISO 9001;2008 и Система за управление на околната среда ISO 14001;2004 или еквивалентни по смисъла на Чл.53, ал.4 от ЗОП, като всички системи да са с обхват строителство Участникът трябва да е вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи, съответстващи на направената регистрация по чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите за строежи съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква „а” и т.4, буква „а” от ЗУТ и чл. 6, ал.3, т.3 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение, с технически лица (инженерно-технически персонал) за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ, а именно: т.1 ЕКСПЕРТ-1 - Ръководител (координатор) – Изисквания: инженер, квалификационна степен “Магистър”, специалност “ТС”, “ПГС”, или еквивалентна /ако образователната степен е придобита в държава, където няма специалност “ТС”, “ПГС”, /. Професионален опит: 5 (пет) години в строителството, реконструкцията и/или ремонта на пътища и улици, включително техните съоръжения; т.2 ЕКСПЕРТ-2 - Ръководители на отделните звена (общо 2 лица). Изисквания: инженер, квалификационна степен “Магистър”, специалност “ТС”, “ПГС”, или еквивалентна /ако образователната степен е придобита в държава, където няма специалност “ТС”, “ПГС”, /. Професионален опит: 3 (три) години в строителството, реконструкцията и/или ремонта на пътища и улици, включително техните съоръжения т.3 ЕКСПЕРТ-3 - Геодезист Изисквания: инженер, квалификационна степен “Магистър”, специалност “Геодезия” или еквивалентна /ако образователната степен е придобита в държава, където няма специалност “Геодезия”/ Професионален опит: 3 (три) години в строителството, реконструкцията и/или ремонта на пътища и улици, включително техните съоръжения; т.4 ЕКСПЕРТ-4 - Отговорник по качеството Изисквания: Притежаващ Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на строителните продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалентно и да има професионален опит минимум 3 години в строителството; т.5 ЕКСПЕРТ-5 - Отговорник по опазване на околна среда – да има минимум 3 години опит в контрол по опазва
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: т.1 КО – „КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА“ на офертата на участника се изчислява по формулата: КО = П1 + П2 + П3; [КО – „КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА“] = [П1 – „ЦЕНА-1“] + [П2 – „ЦЕНА-2“] + [П3 – „КАЧЕСТВО”]. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката и е с максимална стойност от 100 точки. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Относителни тегла на показателите за оценяване: П1 – „ЦЕНА-1“ = 40 точки, максимална стойност; П2– „ЦЕНА-2“ = 10 точки, максимална стойност; П3 – „КАЧЕСТВО” = 50 точки, максимална стойност;; тежест: 100
Показател: т.2 П1 – „ЦЕНА-1“, която е с максимална стойност от 40 точки, които се формират, като най-ниско предложената цена от между всички участници се дели на предложената цена на съответния разглеждан участник и получения резултат - частно се умножи по 40, а именно: П1 = (Ц1min/Ц1)x40; [П1 – „ЦЕНА-1“] = ([Ц1min – най-ниско предложена цена от между всички участници]/[Ц1 – предложената цена на съответния разглеждан участник]) x 40. Наименованието „ЦЕНА-1“ отразява стойността получена при сумиране на предложените от участниците стойности за единични цени дейностите от №1 до №30 от КОЛИЧЕСТВЕНАТА СМЕТКА ПРЕДОСТАВЕНА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и остойностена от участниците в ЦЕНОВОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 40
Показател: т.3 П2 – „ЦЕНА-2“, която е с максимална стойност от 10 точки, които се формират, като най-ниско предложената цена от между всички участници се дели на предложената цена на съответния разглеждан участник и получения резултат - частно се умножи по 10, а именно: П2 = (Ц2min/Ц2)x10; [П2 – „ЦЕНА-2“] = ([Ц2min – най-ниско предложена цена от между всички участници]/[Ц2 – предложената цена на съответния разглеждан участник]) x 10. Наименованието „ЦЕНА-2“ отразява стойността получена при сумиране на предложените от участниците стойности за единични цени дейностите от №31 до №106 от КОЛИЧЕСТВЕНАТА СМЕТКА ПРЕДОСТАВЕНА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и остойностена от участниците в ЦЕНОВОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ;;; тежест: 10
Показател: т.4 П3 – „КАЧЕСТВО”, която е с максимална стойност от 50 точки. Точките (оценките) са точно фиксирани и са (10;30;50) и които се поставят от комисията, както следва: 10 ТОЧКИ – (Участникът е предложил програма за реализиране на целите на настоящата поръчката, в която са изброени и описани дейности предмет на поръчката, като за всяка една е посочено, 1-съответните инструменти и методи за постигане на заложените цели;); 30 ТОЧКИ – (Участникът е предложил програма за реализиране на целите на настоящата поръчката, в която са изброени и описани дейности предмет на поръчката, като за всяка една е посочено, 1-съответните инструменти и методи за постигане на заложените цели; 2- обвързването на съответните инструменти и методи за постигане на заложените цели с приложимите нормативни документи, изисквания, стандарти, указания на действащото законодателство в Р. България.); 50 ТОЧКИ – (Участникът е предложил програма за реализиране на целите на настоящата поръчката, в която са изброени и описани дейности предмет на поръчката, като за всяка една е посочено, 1-съответните инструменти и методи за постигане на заложените цели; 2- обвързването на съответните инструменти и методи за постигане на заложените цели с приложимите нормативни документи, изисквания, стандарти, указания на действащото законодателство в Р. България; 3-конкретни мерки за гарантиране на най-високо качество на изпълнение);; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр.Пещера, Община Пещера, ул."Дойранска епопея" №17, І -ви етаж в стая №5 в Общинска администрация гр. Пещера

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 3, т.2 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, с цел намаляване на сроковете по чл.64,ал.1 от ЗОП е предоставен пълен достъп по електронен път на цялата документация за участие в процедурата и същата е публикувана и може да бъде намерена на интернет адрес на профила на купувача, както следва: http://op.peshtera.bg, от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка. Във връзка, с което срокът за получаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването на всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка се извършва съгласно част четвърта „Обжалване и контрол”, Глава единадесета “Обжалване” от ЗОП. Всяко решение на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. На обжалване по реда на Глава единадесета “Обжалване” от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура по ЗОП и/или решението за промяна са регламентирани в чл.120,ал.5,т.1 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: •изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; •получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалба по чл. 120, ал. 4 от ЗОП може да се подава от: •всяко заинтересовано лице – в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, ал.7 от ЗОП; •всеки заинтересован участник в процедурата - в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 4 и ал. 7 от ЗОП. В срока по чл.120, ал.5,т.1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата срещу решение, действие или бездействие на Възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка по чл.120а, ал. 1 от ЗОП, процедурата за възлагане на обществена поръчка се спира до влизане в сила на: -определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или -решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалбата срещу решението за определяне на Изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Пещера, Дирекция ЕФСПОП, ул.Дойранска епопея №17, Република България 4550, Пещера, Тел.: 0350 62203/110/, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165

Интернет адрес/и:

URL: www.peshtera.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ