00184-2016-0002
Технически редакции | ||
14.04.2016 14:07 ч. : | 14/04/2016 14:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 14:07 ч. : | 14/04/2016 14:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр.Пещера: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пещера, гр.Пещера, ул. Дойранска епопея №17, За: Веселин Джелатов - 0878557443 - efspop@outlook.com, Република България 4550, гр.Пещера, Тел.: 0894 677707, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165
Място/места за контакт: Община ПещераИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160414ZNwa692187.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на Ремонтни дейности на улици и пътища на територията на Община Пещера и населените места от територията на общината - с. Радилово и с. Капитан Димитриево“
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Ремонтни дейности на улици и пътища на територията на Община Пещера и населените места от територията на общината - с. Радилово и с. Капитан Димитриево“ , която Пътната инфраструктура на гр. Пещера и населените места от територията на Община Пещера има необходимост да бъде постоянно поддържана в добро техническо състояние. Има участъци от нея, които не са в добро състояние, такива, в които настилката на места е с изровено асфалтово покритие, а за нейното възстановяване, поддържане и подобряване е необходимо изпълнение на съответни строителни дейности. Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 45233140-2 Пътни работи; 45233141-9 Работи по поддържане на пътища; 45233142-6 Работи по ремонт на пътища; 45233200-1 Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища; 45233223-8 Работи по подравняване на пътна настилка на пътища; 45233252-0 Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици; 45233253-7 Строителни работи по полагане на пътна настилка на пешеходни улици; 45233330-1 Строителни работи по изпълнение на основа на улици; 45112730-1 Строителни работи по оформяне на зелени площи около пътищата; Изпълнение на Ремонтни дейности на улици и пътища на територията на Община Пещера и населените места от територията на общината - с. Радилово и с. Капитан Димитриево, които улици се явяват Обектите, предмет на пътно-ремонтни строителни работи, ще бъдат възлагани на Изпълнителя с възлагателни писма. Количеството на извършените работи ще се констатира с протокол за действително извършените работи, подписан от представители на Възложителя и на Изпълнител и които Обхваща следното: 1.Изкърпване асфалтова настилка с дебелина 4 см; 2.Изкърпване асфалтова настилка с дебелина 4-6см; 3.Изкърпване асфалтова настилка с дебелина 6-8см; 4.Студено изкърпване на пътни настилки с полимермодифицирана битумна емулсия и фракция под налягане; 5.Аварийно изкърпване при зимни условия с дебелина до 4 см; 6.Аварийно изкърпване при зимни условия с дебелина до 6 см; 7.Подготовка, продухване и почистване на ремонтния участъка; 8.Направа на битумен разлив за връзка; 9.Доставка и полагане на асфалтова смес за основен пласт; 10.Доставка и полагане на асфалтова смес за долен пласт на покритието /биндер/; 11.Доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип ''А'' /износващ/; 12.Обработка на контактни фуги; 13.Рязане асфалтова настилка; 14.Разваляне съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване на транспорт; 15.Разбиване бетонова или асфалтова настилка, включително натоварване на транспорт; 16.Технологично фрезоване на пътен участък с дебелина до 4.0см; 17.Технологично фрезоване на уличен участък с дебелина до 4.0см; 18.Фрезоване асфалтова настилка при изкърпване; 19.Възстановяване паважна настилка при ремонти; 20.Направа на нова паважна настилка; 21.Разваляне основа от трошен камък, включително натоварване на транспорт; 22.Разваляне на паважна настилка и пясъчен пласт, включително натоварване на транспорт; 23.Направа пътна основа от несортиран трошен камък 0-63; 24.Направа пътна основа от сортиран трошен камък; 25.Направа пътна основа от остатъчен материал /от фрезован асфалт/; 26.Възстановяване или направа пътни насипи с баластра; 27.Направа на пътни насипи с баластра от взаимствен изкоп; 28.Доставка и полагане пътни бетонови бордюри 50/35/18; 29.Полагане пътни бетонови бордюри 50/35/18, без стойността на бордюрите; 30.Доставка и полагане на бетонови бордюри 50/25/15 см; 31.Полагане пътни бетонови бордюри 50/25/15, без стойността на бордюрите; 32.Доставка и полагане градински бетонови бордюри 50/16/8; 33.Полагане градински бетонови бордюри 50/16/8, без стойността на бордюрите; 34.Доставка и полагане пътни бетонови ивици; 35.Полагане пътни бетонови ивици, без стойността на пътните ивици; 36.Полагане бетон клас В15
45233140, 45233141, 45233142, 45233200, 45233223, 45233252, 45233253, 45233330, 45112730
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Ремонтни дейности на улици и пътища на територията на Община Пещера и населените места от територията на общината - с. Радилово и с. Капитан Димитриево“ , която Пътната инфраструктура на гр. Пещера и населените места от територията на Община Пещера има необходимост да бъде постоянно поддържана в добро техническо състояние. Има участъци от нея, които не са в добро състояние, такива, в които настилката на места е с изровено асфалтово покритие, а за нейното възстановяване, поддържане и подобряване е необходимо изпълнение на съответни строителни дейности. Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 45233140-2 Пътни работи; 45233141-9 Работи по поддържане на пътища; 45233142-6 Работи по ремонт на пътища; 45233200-1 Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища; 45233223-8 Работи по подравняване на пътна настилка на пътища; 45233252-0 Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици; 45233253-7 Строителни работи по полагане на пътна настилка на пешеходни улици; 45233330-1 Строителни работи по изпълнение на основа на улици; 45112730-1 Строителни работи по оформяне на зелени площи около пътищата; Изпълнение на Ремонтни дейности на улици и пътища на територията на Община Пещера и населените места от територията на общината - с. Радилово и с. Капитан Димитриево, които улици се явяват Обектите, предмет на пътно-ремонтни строителни работи, ще бъдат възлагани на Изпълнителя с възлагателни писма. Количеството на извършените работи ще се констатира с протокол за действително извършените работи, подписан от представители на Възложителя и на Изпълнител и които Обхваща следното: 1.Изкърпване асфалтова настилка с дебелина 4 см; 2.Изкърпване асфалтова настилка с дебелина 4-6см; 3.Изкърпване асфалтова настилка с дебелина 6-8см; 4.Студено изкърпване на пътни настилки с полимермодифицирана битумна емулсия и фракция под налягане; 5.Аварийно изкърпване при зимни условия с дебелина до 4 см; 6.Аварийно изкърпване при зимни условия с дебелина до 6 см; 7.Подготовка, продухване и почистване на ремонтния участъка; 8.Направа на битумен разлив за връзка; 9.Доставка и полагане на асфалтова смес за основен пласт; 10.Доставка и полагане на асфалтова смес за долен пласт на покритието /биндер/; 11.Доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип ''А'' /износващ/; 12.Обработка на контактни фуги; 13.Рязане асфалтова настилка; 14.Разваляне съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване на транспорт; 15.Разбиване бетонова или асфалтова настилка, включително натоварване на транспорт; 16.Технологично фрезоване на пътен участък с дебелина до 4.0см; 17.Технологично фрезоване на уличен участък с дебелина до 4.0см; 18.Фрезоване асфалтова настилка при изкърпване; 19.Възстановяване паважна настилка при ремонти; 20.Направа на нова паважна настилка; 21.Разваляне основа от трошен камък, включително натоварване на транспорт; 22.Разваляне на паважна настилка и пясъчен пласт, включително натоварване на транспорт; 23.Направа пътна основа от несортиран трошен камък 0-63; 24.Направа пътна основа от сортиран трошен камък; 25.Направа пътна основа от остатъчен материал /от фрезован асфалт/; 26.Възстановяване или направа пътни насипи с баластра; 27.Направа на пътни насипи с баластра от взаимствен изкоп; 28.Доставка и полагане пътни бетонови бордюри 50/35/18; 29.Полагане пътни бетонови бордюри 50/35/18, без стойността на бордюрите; 30.Доставка и полагане на бетонови бордюри 50/25/15 см; 31.Полагане пътни бетонови бордюри 50/25/15, без стойността на бордюрите; 32.Доставка и полагане градински бетонови бордюри 50/16/8; 33.Полагане градински бетонови бордюри 50/16/8, без стойността на бордюрите; 34.Доставка и полагане пътни бетонови ивици; 35.Полагане пътни бетонови ивици, без стойността на пътните ивици; 36.Полагане бетон клас В15
Изпълнението на предмета на обществената поръчка, ще е в рамките на СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА Строителните дейности, които ще бъдат възлагани по предмета на настоящата обществена поръчка, ще се изпълняват в период от 36 /тридесет и шест/ месеца, считано датата на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие съответно е в размер на 8 000лв. . Гаранцията за участие може да се внесе на каса в сградата на Община Пещера намираща се на гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17 или да се предостави по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност не по-малко от е 90 календарни дни считано от датата, която е посочена в обявлението за краен срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата Обществена поръчка. Банковата гаранция за участие следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№18 – Банкова гаранция за участие (примерен образец). Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG87SOMB91303332970201, BIC: SOMBBGSF, банка: Общинска банка АД гр. Пещера Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет на сто) от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА без включен ДДС, посочена в Ценовото предложение и се представя под формата на банкова гаранция за обезпечаване на задълженията по договора или може да бъде внесена в касата или по сметка на Възложителя. На основание Чл.59, ал.6 от ЗОП в случаите по чл.16г от ЗОП възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG87SOMB91303332970201, BIC: SOMBBGSF, банка: Общинска банка АД гр. Пещера Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, то тя трябва да бъде под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, която следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№19 – Банкова гаранция за изпълнение на Договора (примерен образец). В банковата гаранция, трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко 30 календарни дни от изтичане на срока на договора Гаранция за обезпечаване на авансово плащане не се предвижда, тъй като няма предвидено авансово плащане Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
Обща Прогнозната стойност на поръчката е 800 000,00лв. без ДДС, която се явява и максимална стойност за офериране от участниците при подаване на офертата. Прогнозната стойност в документацията е наименувана, като ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА. Предложените единични цени за съответните дейности от КОЛИЧЕСТВЕНАТА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от участникът трябва да бъдат в лева без ДДС закръглена до втория знак след десетичната запетая, включваща всички разходи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, свързани с качествено изпълнение на предмета на договора. Оферти, надвишаващи посочената прогнозна стойност на поръчката, ще бъдат отстранени от участие обществената поръчка, като неотговарящи на това предварително обявено условие. Единичните цени на съответните дейности, посочени в ценовото предложение на участника определен за изпълнител на поръчката не се променят за срока на договора. Обектите, предмет на пътно-ремонтни строителни работи, ще бъдат възлагани на Изпълнителя с възлагателни писма. Възложителят извършва плащане на действително извършените видове работи след приключване на строителните дейности по съответно възлагателно писмо, в срок до 30 /тридесет/ дни след приемането на приключилите строителни дейности, удостоверено с Протокол за действително извършени работи, и представяне на оригинална фактура от страна на Изпълнителя. . Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума се заплаща по банков път в срок от 30 (тридесет) дни, считано от датата на получаване на фактурата. Фактурата се предоставя след одобряването на Протокола за действително извършени работи. Цените отразени в Ценовото предложение на участника, определен за Изпълнител, не могат да се променят за срока на действие на договора, освен в случаите на чл.43, ал.2 от ЗОП. В случай, че за изпълнението на договора за обществена поръчка, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил един или повече договори за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи, които са приети по определения в договора ред. Условието не се прилага в случаите по чл.45б, ал.2 от ЗОП
В случай, че участникът определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществената поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Общи изисквания, към обединението/сдружението/консорциума В случай че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът, допълнителното споразумение или анекса между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: т.1 Да е определен представляващ обединението; т.2 Да е отразено, че всички съдружници носят солидарна отговорност за изпълнението на договора; т.3 Разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите т.4 Да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора. т.5 Да е определено наименованието на участника Съгласно Чл.55, ал.5 от ЗОП Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Съгласно Чл.55, ал.6 от ЗОП В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща обществена поръчка. Когато състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Съгласно Чл.25, ал.8 от ЗОП При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по Чл.49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: т.1 Съгласно Чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; т.2 Съгласно Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; т.3 Съгласно Чл.56, ал.3, т.3 от ЗОП декларация по Чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги
Съгласно изискванията на чл. 47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1 и ал.5, т.1 и т.2 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Лице по чл.47, ал.4 от ЗОП е Осъдено с влязла в сила присъда за: а) Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253 - 260 от Наказателния кодекс б) Подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс в) Участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс г) Престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от Наказателния кодекс д) Престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от Наказателния кодекс т.2 Лице по чл.47, ал.4 от ЗОП е: а) Свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация т.3 Участника - дружеството, което е: а) Обявено в несъстоятелност б) В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове в) Сключело договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси г) В открито производство за обявяване в несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си т.4 Представляваното от мен дружество няма а) Задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен Съгласно изискванията на чл.56, ал.1, т.6 от Закона за обществени поръчки и за свързаност с възложителя, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Участникът е: а) свързано лице с друг участник в настоящата обществена поръчка, съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП б) свързано лице с лице участвало, като външен експерт по чл.8, ал.7 от ЗОП при подготовката на документацията за настоящата обществена поръчка в) свързано лице с възложителя Съгласно изискванията на чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Участникът – Дружеството е: а) регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. б) свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим т.2 Участникът - дружеството не попада в: а) изключенията на чл.4, от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Всеки участник, при който е налице някое от обстоятелства по чл. 106, ал. 1, чл. 107 и чл. 109, ал. 1, б. „а“ и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) 966/2012 г., относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Европейската общност, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
гр.Пещера, Община Пещера, ул."Дойранска епопея" №17, І -ви етаж в стая №5 в Общинска администрация гр. Пещера
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 3, т.2 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, с цел намаляване на сроковете по чл.64,ал.1 от ЗОП е предоставен пълен достъп по електронен път на цялата документация за участие в процедурата и същата е публикувана и може да бъде намерена на интернет адрес на профила на купувача, както следва: http://op.peshtera.bg, от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка. Във връзка, с което срокът за получаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Обжалването на всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка се извършва съгласно част четвърта „Обжалване и контрол”, Глава единадесета “Обжалване” от ЗОП. Всяко решение на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. На обжалване по реда на Глава единадесета “Обжалване” от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура по ЗОП и/или решението за промяна са регламентирани в чл.120,ал.5,т.1 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: •изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; •получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалба по чл. 120, ал. 4 от ЗОП може да се подава от: •всяко заинтересовано лице – в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, ал.7 от ЗОП; •всеки заинтересован участник в процедурата - в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 4 и ал. 7 от ЗОП. В срока по чл.120, ал.5,т.1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата срещу решение, действие или бездействие на Възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка по чл.120а, ал. 1 от ЗОП, процедурата за възлагане на обществена поръчка се спира до влизане в сила на: -определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или -решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалбата срещу решението за определяне на Изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.
Община Пещера, Дирекция ЕФСПОП, ул.Дойранска епопея №17, Република България 4550, Пещера, Тел.: 0350 62203/110/, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165
Интернет адрес/и:
URL: www.peshtera.bg.
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ