Версия за печат

00056-2016-0003

BG-Харманли: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, пл. Възраждане 1, За: Инж. Тончо Тончев, Добромира Иванова, Република България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg/obshhestveni-porchki/inzhenering-i-smr-po-npeemzhs/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на Инженеринг- проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на Община Харманли по 2 обособени позиции“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр.Харманли
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Кратка информация за отделните обособени позиции, съгласно документациите, изготвени по фаза 1 от Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради, а именно- доклади за технически характеристики по чл.169 от ЗУТ и доклади за енергийно обследване на сградите В обхвата на поръчката да се включат само тези дейности, които са допустими за изпълнение и за които всички разходи ще се поемат от Програмата. Това означава, че изпълнителят трябва да разработи в инвестиционните проекти и реализира от докладите за техническото обследване и от докладите за енергийно обследване на сградите само тези мерки, които са допустими и ще бъдат финансирани от Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Обособена позиция №1 „Сграда с административен адрес гр. Харманли, жк "Тракия", блок 7, блок 8 и блок 18“ . Сградата, за която следва да се изпълни инженеринга е трета категория строеж, съгласно с чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „в” от ЗУТ. Сграда с административен адрес гр. Харманли, жк "Тракия", блок 7, блок 8 и блок 18“ , с ПИ ид.: Блок № 7-77181.12.114.1,Блок № 8- 77181.12.113.1,Блок № 18-77181.12.112.1 е построена и въведена в експлоатация през жк „Тракия”, блок 7: 1978г.,жк „Тракия”, блок 8: 1977г.,жк „Тракия”, блок 18: 1980 г., с предназначение за жилищна сграда. Конструкцията на сградата е сглобяема стоманобетонна панелна конструкция ЕПЖС. Покривът при блок №18 е плосък, с наклони за вътрешно отводняване и множество коминни тела. Покривите на блокове №7 и №8 са с топъл покрив, но отводняването е външно посредством леки двускатни наклони, върху е положена битумна хидроизолация. Парапетите на балконите и лоджиите са от плътни панели на североизточната фасада и с ажурни детайли – на югозападната. Общата височина на парапетите е 124 см при секция при блок №18 и 112см при блокове №7 и №8 ,а височината спрямо готовия под на балконите е 107см, респективно 95см. По фасадите в процеса на експлоатация частично са извършвани ремонтни дейности с топлоизолиране и нанасяне на мазилка. Полувкопаният етаж играе роля на цокъл и е със сива груба мазилка. Дограмата при въвеждането на сградата в експлоатация е била бяла дървена слепена с единично бяло стъкло. Към този момент част от апартаментите са с подменена с бяла или с дървесен фладер PVC/ Алуминиева дограма със стъклопакет. Сградата е частично фасадно топлоизолирана и пребоядисана, с остъклени балкони и лоджии с PVC и алуминиева дограма и метална единична дограма, а голяма част от балконите/лоджиите към кухните са усвоени и придадени към площта на кухните. На места е запазена изначалната слепена дървена дограма с единично стъкло. Обособена позиция №2 „Сграда с административен адрес гр. Харманли, жк „Тракия”, блок 11 и блок 13“. Сградата, за която следва да се изпълни инженеринга е четвърта категория строеж, съгласно с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б” от ЗУТ. Сграда с административен адрес гр. Харманли, жк „Тракия”, блок 11 и блок 13, ПИ ид. № Блок 11- 77181.12.108.1,Блок 13- 77181.12.109.1,е построена и въведена в експлоатация през 1978 година, с предназначение за жилищна сграда. Конструкцията на сградата е сглобяема стоманобетонна панелна конструкция ЕПЖС. Покривите на бл.11 и бл.13 са топли покриви, но отводняването е външно посредством леки двускатни наклони, върху които в процеса на експлоатация е положена битумна хидроизолация. Достъпът до покривите се осъществява за бл. 11 от секция “Б” за бл.13 от секция “Б” чрез метална стълба разположена на петия етаж в складовото помещение. Парапетите на балконите и лоджиите са ажурни. Общата височина на парапетите е 100. По фасадите в процеса на експлоатация частично са извършвани ремонтни дейности с топлоизолиране и нанасяне на мазилка. Полувкопаният етаж играе роля на цокъл и е със сива груба мазилка. Дограмата при въвеждането на сградата в експлоатация е била бяла дървена слепена с единично бяло стъкло.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45321000, 45261000, 71000000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Топлоизолационни строителни работи
Покривни работи
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническа спецификация, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
2166468.4 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

160


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата. Размерът на гаранцията за участие в процедурата е в абсолютна сума, която не превишава едно на сто от стойността на съответната обособена позиция и е както следва: -за обособена позиция №1 -13658,03 лв.; -за обособена позиция №2 – 8006,62 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, той трябва да представи в офертата си оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност поне 180 дни от крайният срок за подаване на офертите. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността за всяка от обособените позиции. Гаранцията се представя при подписване на договора за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност поне 60 календарни дни след изтичане срока на договора. Условията, при които се удължава, освобождава или задържа гаранцията за изпълнение, са уредени в условията на договора, приложен в документацията. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие или изпълнение като парична сума, тя се внася по сметка: IBAN BG45UNCR70003322494670 BIC: UNCRBGSF в "Уникредит Булбанк” АД, клон Харманли. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят освобождава гаранциите за участие по реда предвиден в чл. 62 от ЗОП: -на отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; -на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, когато участника: -оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; -е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участник обжалва решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите за участие се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Условията, редът и срока за освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с клаузите на проекто-договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Източник на финансиране – целево финансиране по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Начин на разплащане Изпълнителят няма право на авансово плащане. За изготвяне на инвестиционните проекти: - Плащането на стойността за изготвяне на инвестиционните проекти по всички части ще се извърши в срок от 30 календарни дни след получаване на фактура и след издаване на разрешение за строеж на обекта. За изпълнение на СМР: -Първо плащане - след доказване на реално извършени видове работи в обем не по-малък от 50% и не по-голям от 70% от предвидените в проекта СМР. Изплащането се извършва в срок до 30 календарни дни след подписване и представяне на протокол – обр. №19 за действително извършени и подлежащи на разплащане видове работи, документи по Наредба №3 за съставяне на протоколи по време на изпълнение на строителството, документи доказващи произход, качество и съответствие на влаганите материали и представяне на фактура; -Окончателното плащане - в размер на остатъка от стойността на СМР, предмет на договора, ще се извърши до 30 календарни дни след подписване и представяне на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация на сградата, екзекутивна документация, протокол – обр. № 19 за действително извършени и подлежащи на заплащане на окончателни видове СМР по одобрени цени, подписани от страните, документи по Наредба №3 за съставяне на протоколи по време на изпълнение на строителството, документи доказващи произход, качество и съответствие на влаганите материали, удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума и съгласно клаузите договора. От окончателното плащане се приспадат всички суми за неизвършени СМР и начислени неустойки, в случай че има такива. За авторски надзор: - Плащането на стойността на авторския надзор ще се извърши до 30 календарни дни след подписване и представяне на екзекутивна документация, Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация на сградата и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума и съгласно клаузите договора. Непредвидените разходи следва да са в размер на максимум 10% от стойността на СМР. Тези разходи се отчитат на окончателно плащане. Следва да се има предвид, че ще бъдат признати само разходи за възлагането на допълнителни работи в резултат от настъпването на непредвидени обстоятелства.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1. Който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; 2. Който е обявен в несъстоятелност. 3. Който се намира в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. Който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 5. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 6. Който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 7. Който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 8. Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 9. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 10. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са осъдени с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 11. Изискванията на т. 1, т. 5., т. 9., т. 10., се прилагат съгласно документацията за участие. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лицe с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по см на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците представят в Плик №1: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 4. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия; 5. Пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението на Участника и цялата свързана с него документация, в случай, че не е законен представител. 6. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 7.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП; 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 9.Декларация за участие на подизпълнител/и, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, съдържаща информация относно видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващите на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка; 10.Декларация за запознаване и приемане на условията на документацията за участие и условията в клаузите на проекта на договор; 11.Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката.12.Декларация в свободен текст от участника, че е вписан в централния професионален регистър на строителя за определените СМР, посочени в Националния класификатор на икономическите дейности: - за обособена позиция 1 - за строежи от първа група – строежи от високото строителство (жилищно, обществено-обслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения – трета или по-висока категория или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в която е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума; - за обособена позиция 2 - за строежи от първа група – строежи от високото строителство (жилищно, обществено-обслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения – четвърта или по-висока категория или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в която е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума; 13.Документи, удостоверяващи икономическото и финансово състояние на участника; 14. Документи, удостоверяващи техническите възможности и квалификация на участника. В плик №2: Подписано и подпечатано Техническо предложение, придружено със съответните приложения съгласно указанията, посочени в образеца. В плик №3: Подписано и подпечатано Ценовото предложение на участника - оригинал, изготвено съгласно образеца на възложителя.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът е необходимо да има осигурен финансов ресурс за закупуване на строителни материали, средства за работна заплата, както и свързаните с последната данъци и осигуровки, възложителят. Обстоятелството се удостоверява с банкова атестация/банково удостоверение от обслужваща банка и/или писмо за намерение за кредитиране от банка за изпълнение на обектите, които да удостоверяват наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства, от която да става ясно, че участникът ще има на разположение изисквания от възложителя финансов ресурс за изпълнение на обществената поръчка.В случай на участник чуждестранно юридическо или физическо лице, посоченото изискване се удостоверява с еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която същият е установен, с годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или друга приемлива форма на разполагаеми средства, от която да става ясно, че участникът ще има на разположение изисквания от възложителя финансов ресурс за изпълнение на обществената поръчка.
Минимални изисквания: Участникът трябва да притежава финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер не по-малък от 30 % от прогнозната стойност на съответната обособена позиция както следва: -за обособена позиция 1 – 409741,83 лв. (четиристотин и девет хиляди , седемстотин четиридесет и един лева и 83 ст.) без ДДС; -за обособена позиция 2 – 240198,67 лв. (двеста и четиридесет хиляди сто деветдесет и осем лева и 67 ст.) без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща Списък на услугите, по изготвяне на технически / работни проекти (в съответствие с Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, от 21 Май 2001 г.) за проектиране на нови сгради или преустройство/ реконструкция/ основен ремонт на съществуващи сгради и упражняване на авторски надзор по време на строителството по чл. 162 от ЗУТ , за услуги еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга. 2. Декларация, съдържаща Списък на извършено строителство представлялващо строеж/преустройство/реконструкция/основен ремонт, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка , изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, ведно с доказателства за извършеното строителство, които се предоставят под формата на: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 3. Декларация, съдържаща данни за техническите лица. 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка 5. Заверено копие на сертификат ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП; 6. Заверено копие на сертификат ISO 14001:2008 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да са изпълнили точно и добросъвестно, съобразно нормативните изисквания, в уговорените срокове поне една услуга, еднаква или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3( три) години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под проектиране „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги по изготвяне на технически / работни проекти (в съответствие с Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, от 21 Май 2001 г.) за проектиране на нови сгради или преустройство/ реконструкция/ основен ремонт на съществуващи сгради и упражняване на авторски надзор по време на строителството по чл. 162 от ЗУТ за жилищни сгради с РЗП: минимум 1500 кв.м /отнася се за всички обособени позиции/. Услугата следва да е предоставена в посочения период и да е приключило изпълнението, за което се предоставят съответните доказателства. 2. Участниците трябва да са изпълнили точно и добросъвестно, в съответствие с нормативните изисквания не по-малко от един обект за строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж - еднакъв или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: строеж/преустройство/реконструкция/основен ремонт на обект от същата група и категория, съгл. ЗУТ и ПРВВЦПРС. За обособена позиция 1 – категорията строеж е трета съгласно чл. 137, ал.1, т.3 от ЗУТ. За обособена позиция 2 - категорията строеж е четвърта съгласно чл. 137, ал.1, т.4 от ЗУТ. 3. 1.Участникът следва да разполага със следните технически лица: 1.1. За изготвяне на инвестиционните проекти, за всяка обособена позиция: Проектант по част „Архитектурна“- един Проектант по част „Конструктивна“- един Проектант по част „В и К” - един Проектант по част „ОВК” - един Проектант по част „Електрическа” - един Проектант по част „Енергийна ефективност“-един Проектант по част „Пожарна безопасност” -един Проектант с квалификация по част „ПБЗ”-един Проектант по част „Управление на отпадъците – един Технически Контрол по част „Конструктивна“-един Всички проектанти следва да притежават пълна проектантска правоспособност или еквивалентна. Физическото лице, упражняващо технически контрол по част “Конструктивна“ следва да отговаря на изискванията на чл.142, ал.10 от ЗУТ. 1.2. За изпълнение на строителството 1.2.1 Ръководни технически лица: -Технически ръководител – един, за всяка обособена позиция • Да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; професионален опит: • 5 (пет) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ. -Експерт Контрол по качеството - един за всяка обособена позиция. Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. • Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. • 1 (една) години опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР. 1.2.2 Работници: 1. Работници топлоизолация – мин. 10 бр. за обособена позиция 1; минимум 7 бр. за обособена позиция 2; 2. Работници хидроизолация – мин. 3 бр. за всяка обособена позиция; 3. Ел. работници – мин. 2 бр. за всяка обособена позиция; 4. В и К работници –мин. 2 бр. за всяка обособена позиция; 5. Работници монтаж дограма – мин. 5 бр. за обособена позиция 1; минимум 3 бр. за обособена позиция 2; 6. Бояджии – мин. 3 бр. за всяка обособена позиция; 7. Общи работници –мин. 7 бр. за обособена позиция 1; минимум 5 бр. за обособена позиция 2. 4. Участникът следва да разполага със следното техническо оборудване: -Заваръчен апарат – 2 бр. за всяка обособена позиция; -Оградни пана - 200 м.л. за всяка обособена позиция; -Тръбно скеле - 2000
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател Т - Техническо предложение -60 точки от общата комплексна оценка; тежест: 60
Показател: Показател Ц - Предлагана цена - 40 точки от общата комплексна оценка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

град Харманли, пл. "Възраждане"1, ет. 4, Конферентна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата, посочени в чл. 68 ал. 3 ЗОП. Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.В конкретния случай, видно от посочения максимален разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на дейностите, предмет на настоящата поръчка, възложителят прилага опростените правила съгласно чл. 14, ал. 3, т. 1. от ЗОП. 2.Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и обявлението на профила на купувача, на който тя може да бъде намерена, съответно на основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП. 3.Участниците могат да получат необходимата информация относно: Задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите : Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg Задълженията за опазване на околната среда : Министерство на околната среда и водите Информационен център на МОСВ : работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "Мария Луиза" № 22 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ Задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 8119

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Сграда /сградна композиция/ с административен адрес гр. Харманли, жк "Тракия", блок 7, блок 8 и блок 18“
1) Кратко описание

Обектът на обществена поръчка е многофамилна жилищна сграда, ситуирана в ж.к. "Тракия", бл. №18, бл.№ 8, вх. А и Б, бл. № 7 вх. А и Б, гр. Харманли, се състои от три блока, проектирани с две деформационни фуги една спрямо друга. Особеност в проектирането е обединяването на входове „А“ и „Б“ при блок № 8 и блок №7 в една обща секция с 2 стълбищни ядра и 2 асансьорни шахти. Блок №8 и блок №7 са осеметажни жилищни структури, а блок №18 – шестетажна, всяка с обособени стълбищни ядра, които осигуряват достъп до жилищните етажи, покриви и сутерени, без да са отделени в самостоятелни стълбищни клетки.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Обектът на обществена поръчка е многофамилна жилищна сграда, ситуирана в ж.к. "Тракия", бл. №18, бл.№ 8, вх. А и Б, бл. № 7 вх. А и Б, гр. Харманли, се състои от три блока, проектирани с две деформационни фуги една спрямо друга. Особеност в проектирането е обединяването на входове „А“ и „Б“ при блок № 8 и блок №7 в една обща секция с 2 стълбищни ядра и 2 асансьорни шахти. Блок №8 и блок №7 са осеметажни жилищни структури, а блок №18 – шестетажна, всяка с обособени стълбищни ядра, които осигуряват достъп до жилищните етажи, покриви и сутерени, без да са отделени в самостоятелни стълбищни клетки.

Прогнозна стойност, без ДДС
1365806.16 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 160

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Сграда / сградна композиция/ с административен адрес гр. Харманли, жк „Тракия”, блок 11 и блок 13"
1) Кратко описание

Обектът на обществена поръчка е многофамилна жилищна сграда, ситуирана в жк.„Тракия“ бл.11 и бл.13, гр. Харманли, Общ. Харманли, се състои от два блока, проектирани на деформационна фуга един спрямо друг.Всеки от блоковете се състои от две секции, всяка с отделен вход. Общата разгъната застроена площ е 5409,88кв. м.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Обектът на обществена поръчка е многофамилна жилищна сграда, ситуирана в жк.„Тракия“ бл.11 и бл.13, гр. Харманли, Общ. Харманли, се състои от два блока, проектирани на деформационна фуга един спрямо друг.Всеки от блоковете се състои от две секции, всяка с отделен вход. Общата разгъната застроена площ е 5409,88кв. м.

Прогнозна стойност, без ДДС
800662.24 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 160