Версия за печат

01019-2016-0006

BG-Неделино: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Неделино, ул. Александър Стамболийски №104, За: Боян Радоев Кехайов - Кмет на Община Неделино, Република България 4990, Неделино, Тел.: 0892 278476, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03072 8850

Място/места за контакт: Община Неделино

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nedelino.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nedelino.bg/2014-10-31-08-42-27.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинска Администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги за община Неделино, свързани с подготовка за кандидатстване и последващо управление, отчитане и подготовка на процедури за избор на изпълнители за проект „Реконструкция на водоснабдителна система и съоръжения в с. Козарка, община Неделино“, финансиран със средства по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: гр. Неделино
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги за община Неделино, свързани с подготовка за кандидатстване и последващо управление, отчитане и подготовка на процедури за избор на изпълнители за проект „Реконструкция на водоснабдителна система и съоръжения в с. Козарка, община Неделино“, финансиран със средства по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020 г. Настоящата обществена поръчка включва следните дейности: Дейност 1: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта, включващи подготовка на заявление за кандидатстване, окомплектоване на документите за кандидатстване, анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности, подлежащи за подпомагане Дейност 2: Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта, включително подготовката на заявка за плащане и окомплектоването на изискуемите документи за отчитане, както и подготовка на тръжни процедури за избор на изпълнители.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер на 93 879,84 лв. (деветдесет и три хиляди осемстотин седемдесет и девет лева и осемдесет и четири стотинки) без ДДС, или 112 655,80 (сто и дванадесет хиляди шестстотин петдесет и пет лева и осемдесет стотинки) разпределени както следва: Дейност 1: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта, включващи подготовка на заявление за кандидатстване, окомплектоване на документите за кандидатстване, анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности, подлежащи за подпомагане – 46 939, 92 лв. (четиридесет и шест хиляди деветстотин тридесет и девет лева и деветдесет и две стотинки) без ДДС, или 56 327, 90 лв. (петдесет и шест хиляди триста двадесет и седем лева и деветдесет стотинки) с ДДС Дейност 2: Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта, включително подготовката на заявка за плащане и окомплектоването на изискуемите документи за отчитане, както и подготовка на тръжни процедури за избор на изпълнители – 46 939, 92 лв. (четиридесет и шест хиляди деветстотин тридесет и девет лева и деветдесет и две стотинки) без ДДС, или 56 327, 90 лв. (петдесет и шест хиляди триста двадесет и седем лева и деветдесет стотинки) с ДДС Офертите на участниците не трябва да надхвърлят прогнозните стойности на настоящата поръчка (съответните дейности). Определените единични стойности по дейности се явяват максимални по процедурата, оферти над тях ще бъдат отстранявани. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил единична цена по-висока от прогнозните, ще бъде отстранен от участие в процедурата. Възложителят ще заплаща само реално извършените дейности по обществената поръчка. Предложениета на участниците не следва да надвишават посочената сума, като разходите за консултиране ще се формират от произведението на сумата на инвестиционните разходи посочени в заявлението и оферирания процент.

Прогнозна стойност без ДДС
93879.84 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума в размер на 930лв. /деветстотин и тридесет лева/. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (изготвя се по образец №: 13.1. от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Неделино: Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити:Банков код (BIC): IABGBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за участие в ОП открита с Решение №:…………/……...”.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (изготвя се по образец №: 13.2 от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Неделино:Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити:Банков код (BIC): IABGBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за добро изпълнение на ОП за КУ открита с Решение №:……….”.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Неделино и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на самия договор. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка ще се финансира по Програма за развитие на селските райони 2014г. – 2020г. Важно! При липса на сключен договор (отказ за финансиране) за отпускане на финансова помощ за финансиране на някое от проектните предложение/проект от Държавен фонд «Земеделие», Възложителят не дължи възнаграждение и Възложителят и Изпълнителят не дължат неустойки или пропуснати ползи една към друга от какъвто и да било характер и/или предмет, които са в обхвата на проекта за който липсва сключен договор за отпусната финансова помощ или одобрен разход за дейността. В случай, че бъде сключен договор (осигурено финансиране) за един от двете проектните предложение/проект от Държавен фонд «Земеделие», Възложителя ще извършва плащания по съответните дейности съгласно настоящата документация и ценовата оферта на участника, определен за изпълнител. Възнаграждението по настоящата поръчка се извършва по ред, определен в договора за обществена поръчка и се изплаща по следния ред: 1. Първо плащане в размер 50% от оферираната от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена за изпълнение на дейности от публичната помощ, свързана с одобрените допустими разходи, за Дейност 1: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта, включващи подготовка на заявление за кандидатстване, окомплектоване на документите за кандидатстване, анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности, подлежащи за подпомагане, платима в срок до 15 календарни дни след получено авансово плащане в община Дългопол от Държавен фонд „Земеделие”, вследствие на подписан договор с Държавен фонд „Земеделие” за финансово подпомагане по съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Авансово плащане в размер 50% от стойността на одобрената за финансиране дейност от настоящия договор от страна на Финансиращия орган, за Дейност 2: Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта, включително подготовката на заявка за плащане и окомплектоването на изискуемите документи за отчитане, както и подготовка на тръжни процедури за избор на изпълнители, платима в срок до 15 календарни дни след получено авансово плащане в община Дългопол от Държавен фонд „Земеделие”, вследствие на подписан договор с Държавен фонд „Земеделие” за отпускане на финансова помощ по съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3.Окончателно плащане в размер до остатъка за плащане от стойността на одобрената за финансиране дейност от настоящия договор от страна на Финансиращия орган на Дейност1 и Дейност 2 за съответното одобрено проектно предложение, платима в срок до 30 календарни дни след приемане с двустранно подписан констативен протокол от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за всички дейности по изпълнение на проекта, без забележки, в т.ч. и подготовката и окомплектоване на искане за окончателно плащанепо Договор за безвъзмездна финансова помощ за съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срок за изпълнение на поръчката е както следва: Срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на подписване на договора с избрания изпълнител и приключва с предаването на Възложителя на пълен комплект - Заявка за окончателноплащане по договори сключени между Възложителя и ДФ «Земеделие» по М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селскитерайони” от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020г..и подписване между страните по тези договори на Приемо-предавателни протоколи, но не по – късно от предвидения краен срок за приключване на дейностите по ПРСР 2014-20120и не по-късно от предвидения в чл. 5, ал.4 от ЗОП максимален срок за възлагане на обществените поръчки. 1. За дейност 1: Изготвянето на Заявлението за кандидатстване, окомплектоването на необходимите документи по проектното предложение, както и изготвянето на анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности, подлежащи за подпомагане, ще се извършат след датата на получено при Изпълнителя уведомление/известие от Възложителя за стартиране изпълнението на съответната дейност. Крайният срок за изпълнение на възложената с уведомлението/известието дейност е не по късно от 5 (пет) календарни дни, предхождащи крайната дата за прием на проектно предложение по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”, съгласно официално публикуваната Заповед за прием на Заявления за подпомагане, публикувана на официалната интернет страница на „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”. Срокът за представяне на корекции по заявления за кандидатстване е до 2 календарни дни от датата на получаване на уведомително писмо от страна на Възложителя. 2. За дейност 2: Срокът за предоставяне на тръжни документации по ЗОП е до 15 дни след получаване на уведомително писмо от страна на Възложителя. В срока, упоменат в Договора за отпускане на финансова помощ, Изпълнителят на обществената поръчка, след получаване на необходимата информация от Възложителя, е длъжен да изготви Списък с планираните обществени поръчки, Описателен документ към него и/или всяка друга необходима документация, съгласно изискванията на ДФЗ. Срокът за изпълнение на съответната дейност започва своето действие за проекта след сключване на договор за отпускане на финансова помощ за финансирането му и съгласно уведомлението на възложителя до изпълнителя. Крайният срок за изпълнение на дейност 2 е до датата на внасяне на заявка за окончателно плащане по финансирания проект. Срок за представяне на заявката за окончателно плащане, окомплектована с всички необходими документи - до 15 дни след изпълнение на всички обществени поръчки по съответния проект, предмет на финансиране по Договора за бъзвъзмездна финанасова помощ и предоставяне на цялата изискуема информация и документи по проекта от страна на Възложителя; Важно! При липса на сключен договор за отпускане на финансова помощ за финансиране на някое от проектните предложение/проект от Държавен фонд «Земеделие», Дейност 2 няма да се изпълнява за съответния нефинансиран проект и двете страни (община Неделино и Изпълнителят) не дължат неустойки или пропуснати ползи една към друга от какъвто и да било характер и/или предмет, които са в обхвата на проекта, за който липсва сключен договор за отпусната финансова помощ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на ПЛИК № 1 „Документи за подбор” – документи и образци:Образец на Оферта за участие с приложен към него Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1 и Приложение № 1.1;Справка - представяне на участника – попълва се Образец № 2, към която се прилагат документина участника удостоверяващи правосубектност и се Посочва се единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Участникът обединение/консорциум, което не е юридическо лице прилага оригинал на учредителен акт (договор)/споразумение за създаване на обединението или заверено копие (от участника) на същия. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – попълва се Образец № 3; Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – попълва се Образец № 4; Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – попълва се Образец №: 5 Декларацияпо чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари –попълва се Образец №: 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация);Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – попълва се Образец № 11;Декларация от членовете на обединението –попълва се Образец № 12;Участникът трябва да Декларира, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителяСъдържание на ПЛИК № 2: „Предложение за изпълнение на поръчката” – попълва се Образец № 14, както и Декларация 14-1 за това, коя част от офертата има конфиденциален характер и участникът изисква от Възложителя да не я разкрива; Съдържание на ПЛИК № 3 „Предлагана цена” Попълва се Образец № 15 „Предлагана цена” .Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената;Участници, които и по какъвто начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съответствие с изискването за финансов ресурс се доказва с един или няколко от следните документи: 1. представяне на удостоверениe от банкa; 2. представяне на заверено копие на годишния финансов отчет за 2015 или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението, като документите се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискуемия финансов ресурс.
Минимални изисквания: участникът трябва да има на разположение финансов ресурс за изпълнение на услугата за осигуряване на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки в размер на 20 % от прогнозната стойност на поръчката, или 18775лв. /осемнадесет хиляди седемстотин седемдесет и пет лева/
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП за еднаквите или сходни услуги, изпълнени от участника през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), заедно с доказателства за извършените услуги – попълва се образец №: 7; Доказателството за извършените услуги се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган - заверено от участника копие, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършените услуги (чл. 51, ал. 4 от ЗОП). Заверено копие от сертификат ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 или еквивалентно с обхват на дейност, сходна с предмета на настоящата процедура или еквивалентни мерки за осигуряване на контрол на качеството. Декларация – Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (попълва се образец №: 8). За всички експерти от екипа, участникът е длъжен да представи попълнени по образец №: 9 и собственоръчно подписани от съответния експерт, професионални автобиографии, съдържащи информация за образованието, професионалната квалификация и опит и декларации за липса на обстоятелството по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП и за ангажираност на съответния експерт по поръчката(попълва се образец №: 10). !!! Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от предлагания от него екип за изпълнение на обществената поръчка отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен екип).
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано до датата, посочена в обявлението като крайна за получаване на офертите, минимум 3 /три/ услуги с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката, а именно предоставяне на „консултантски услуги във връзка с кандидатстване, подготовка на процедури за избор на изпълнители, управление и отчитане, финансиран по национални и/или европейски и/или международни програми и проект”. Всеки участник следва да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 с обхват на дейностите по предмета на поръчката, а именно: „управление и отчитане”или еквивалентно с обхват на дейност, сходна с предмета на настоящата процедура или еквивалентни мерки за осигуряване на контрол на качеството; РЪКОВОДИТЕЛ НА ЕКИПА - да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование „Социални, стопански и правни науки” или „Технически науки”, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна. Професионален опит - Участие като ръководител на екип при изпълнението на минимум 3 броя дейности/проект, свързани с консултантски услуги във връзка с кандидатстване, управление и отчитане, финансиран по национални и/или европейски и/или международни програми и проект. ФИНАНСИСТ - Финансистът следва да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки” , професионално направление „Икономика“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) специалност „Финанси“ или „Счетоводство“ или други в областта на икономиката или еквивалентна. Професионален опит - Участие като финансист при изпълнението на минимум 3 броя дейности/проект, свързани с консултантски услуги във връзка с кандидатстване, управление и отчитане, финансиран по национални и/или европейски и/или международни програми и проект. СТРОИТЕЛЕН ИНЖЕНЕР - Строителният инженер следва да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Технически науки“ , професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия” съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна. Професионален опит – Общ професионален опит минимум 1 (една) година. Продължава в раздел Допълнителна информация...
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение; тежест: 50
Показател: Ценово предложение; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 14:00
Място

Гр. Неделино, ул."Александър Стамболийски" 104 в Заседателната зала на общинска администрация, ет.4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел технически възможности , минимални изисквания... ЮРИСТ- Юристът следва да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“ професионално направление „Право” съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна.Професионален опит - Участие като юрист при изпълнението на минимум 3 броя дейности/проект, свързани с подготовка на процедури за избор на изпълнители. ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК- Експертът – технически сътрудник следва да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки”, „Хуманитарни науки“ и „Технически науки”, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна.Професионален – Общ професионален опит минимум 1 година Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе. След публикуване на обявата в регистъра на АОП, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до Документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на Възложителя - http://www.nedelino.bg/2014-10-31-08-42-27. Лицата могат да изтеглят публикуваната Документация безплатно. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, както и всички отговори на въпроси и друга информация за обществената поръчка, ще бъдат публикувани на посочения интернет адрес на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ