01019-2016-0006
Технически редакции | ||
14.04.2016 14:04 ч. : | 14/04/2016 14:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 14:04 ч. : | 14/04/2016 14:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Неделино: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Неделино, ул. Александър Стамболийски №104, За: Боян Радоев Кехайов - Кмет на Община Неделино, Република България 4990, Неделино, Тел.: 0892 278476, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03072 8850
Място/места за контакт: Община НеделиноИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nedelino.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.nedelino.bg/2014-10-31-08-42-27.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Друг: Общинска Администрация
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги за община Неделино, свързани с подготовка за кандидатстване и последващо управление, отчитане и подготовка на процедури за избор на изпълнители за проект „Реконструкция на водоснабдителна система и съоръжения в с. Козарка, община Неделино“, финансиран със средства по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020 г.
Възлагане на обществена поръчка
„Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги за община Неделино, свързани с подготовка за кандидатстване и последващо управление, отчитане и подготовка на процедури за избор на изпълнители за проект „Реконструкция на водоснабдителна система и съоръжения в с. Козарка, община Неделино“, финансиран със средства по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020 г. Настоящата обществена поръчка включва следните дейности: Дейност 1: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта, включващи подготовка на заявление за кандидатстване, окомплектоване на документите за кандидатстване, анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности, подлежащи за подпомагане Дейност 2: Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта, включително подготовката на заявка за плащане и окомплектоването на изискуемите документи за отчитане, както и подготовка на тръжни процедури за избор на изпълнители.
79400000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер на 93 879,84 лв. (деветдесет и три хиляди осемстотин седемдесет и девет лева и осемдесет и четири стотинки) без ДДС, или 112 655,80 (сто и дванадесет хиляди шестстотин петдесет и пет лева и осемдесет стотинки) разпределени както следва: Дейност 1: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта, включващи подготовка на заявление за кандидатстване, окомплектоване на документите за кандидатстване, анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности, подлежащи за подпомагане – 46 939, 92 лв. (четиридесет и шест хиляди деветстотин тридесет и девет лева и деветдесет и две стотинки) без ДДС, или 56 327, 90 лв. (петдесет и шест хиляди триста двадесет и седем лева и деветдесет стотинки) с ДДС Дейност 2: Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта, включително подготовката на заявка за плащане и окомплектоването на изискуемите документи за отчитане, както и подготовка на тръжни процедури за избор на изпълнители – 46 939, 92 лв. (четиридесет и шест хиляди деветстотин тридесет и девет лева и деветдесет и две стотинки) без ДДС, или 56 327, 90 лв. (петдесет и шест хиляди триста двадесет и седем лева и деветдесет стотинки) с ДДС Офертите на участниците не трябва да надхвърлят прогнозните стойности на настоящата поръчка (съответните дейности). Определените единични стойности по дейности се явяват максимални по процедурата, оферти над тях ще бъдат отстранявани. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил единична цена по-висока от прогнозните, ще бъде отстранен от участие в процедурата. Възложителят ще заплаща само реално извършените дейности по обществената поръчка. Предложениета на участниците не следва да надвишават посочената сума, като разходите за консултиране ще се формират от произведението на сумата на инвестиционните разходи посочени в заявлението и оферирания процент.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът следва да представи с офертата оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума в размер на 930лв. /деветстотин и тридесет лева/. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (изготвя се по образец №: 13.1. от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Неделино: Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити:Банков код (BIC): IABGBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за участие в ОП открита с Решение №:…………/……...”.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (изготвя се по образец №: 13.2 от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Неделино:Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити:Банков код (BIC): IABGBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за добро изпълнение на ОП за КУ открита с Решение №:……….”.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Неделино и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на самия договор. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка.
Настоящата обществена поръчка ще се финансира по Програма за развитие на селските райони 2014г. – 2020г. Важно! При липса на сключен договор (отказ за финансиране) за отпускане на финансова помощ за финансиране на някое от проектните предложение/проект от Държавен фонд «Земеделие», Възложителят не дължи възнаграждение и Възложителят и Изпълнителят не дължат неустойки или пропуснати ползи една към друга от какъвто и да било характер и/или предмет, които са в обхвата на проекта за който липсва сключен договор за отпусната финансова помощ или одобрен разход за дейността. В случай, че бъде сключен договор (осигурено финансиране) за един от двете проектните предложение/проект от Държавен фонд «Земеделие», Възложителя ще извършва плащания по съответните дейности съгласно настоящата документация и ценовата оферта на участника, определен за изпълнител. Възнаграждението по настоящата поръчка се извършва по ред, определен в договора за обществена поръчка и се изплаща по следния ред: 1. Първо плащане в размер 50% от оферираната от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена за изпълнение на дейности от публичната помощ, свързана с одобрените допустими разходи, за Дейност 1: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта, включващи подготовка на заявление за кандидатстване, окомплектоване на документите за кандидатстване, анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности, подлежащи за подпомагане, платима в срок до 15 календарни дни след получено авансово плащане в община Дългопол от Държавен фонд „Земеделие”, вследствие на подписан договор с Държавен фонд „Земеделие” за финансово подпомагане по съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Авансово плащане в размер 50% от стойността на одобрената за финансиране дейност от настоящия договор от страна на Финансиращия орган, за Дейност 2: Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта, включително подготовката на заявка за плащане и окомплектоването на изискуемите документи за отчитане, както и подготовка на тръжни процедури за избор на изпълнители, платима в срок до 15 календарни дни след получено авансово плащане в община Дългопол от Държавен фонд „Земеделие”, вследствие на подписан договор с Държавен фонд „Земеделие” за отпускане на финансова помощ по съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3.Окончателно плащане в размер до остатъка за плащане от стойността на одобрената за финансиране дейност от настоящия договор от страна на Финансиращия орган на Дейност1 и Дейност 2 за съответното одобрено проектно предложение, платима в срок до 30 календарни дни след приемане с двустранно подписан констативен протокол от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за всички дейности по изпълнение на проекта, без забележки, в т.ч. и подготовката и окомплектоване на искане за окончателно плащанепо Договор за безвъзмездна финансова помощ за съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Срок за изпълнение на поръчката е както следва: Срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на подписване на договора с избрания изпълнител и приключва с предаването на Възложителя на пълен комплект - Заявка за окончателноплащане по договори сключени между Възложителя и ДФ «Земеделие» по М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селскитерайони” от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020г..и подписване между страните по тези договори на Приемо-предавателни протоколи, но не по – късно от предвидения краен срок за приключване на дейностите по ПРСР 2014-20120и не по-късно от предвидения в чл. 5, ал.4 от ЗОП максимален срок за възлагане на обществените поръчки. 1. За дейност 1: Изготвянето на Заявлението за кандидатстване, окомплектоването на необходимите документи по проектното предложение, както и изготвянето на анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности, подлежащи за подпомагане, ще се извършат след датата на получено при Изпълнителя уведомление/известие от Възложителя за стартиране изпълнението на съответната дейност. Крайният срок за изпълнение на възложената с уведомлението/известието дейност е не по късно от 5 (пет) календарни дни, предхождащи крайната дата за прием на проектно предложение по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”, съгласно официално публикуваната Заповед за прием на Заявления за подпомагане, публикувана на официалната интернет страница на „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”. Срокът за представяне на корекции по заявления за кандидатстване е до 2 календарни дни от датата на получаване на уведомително писмо от страна на Възложителя. 2. За дейност 2: Срокът за предоставяне на тръжни документации по ЗОП е до 15 дни след получаване на уведомително писмо от страна на Възложителя. В срока, упоменат в Договора за отпускане на финансова помощ, Изпълнителят на обществената поръчка, след получаване на необходимата информация от Възложителя, е длъжен да изготви Списък с планираните обществени поръчки, Описателен документ към него и/или всяка друга необходима документация, съгласно изискванията на ДФЗ. Срокът за изпълнение на съответната дейност започва своето действие за проекта след сключване на договор за отпускане на финансова помощ за финансирането му и съгласно уведомлението на възложителя до изпълнителя. Крайният срок за изпълнение на дейност 2 е до датата на внасяне на заявка за окончателно плащане по финансирания проект. Срок за представяне на заявката за окончателно плащане, окомплектована с всички необходими документи - до 15 дни след изпълнение на всички обществени поръчки по съответния проект, предмет на финансиране по Договора за бъзвъзмездна финанасова помощ и предоставяне на цялата изискуема информация и документи по проекта от страна на Възложителя; Важно! При липса на сключен договор за отпускане на финансова помощ за финансиране на някое от проектните предложение/проект от Държавен фонд «Земеделие», Дейност 2 няма да се изпълнява за съответния нефинансиран проект и двете страни (община Неделино и Изпълнителят) не дължат неустойки или пропуснати ползи една към друга от какъвто и да било характер и/или предмет, които са в обхвата на проекта, за който липсва сключен договор за отпусната финансова помощ.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Гр. Неделино, ул."Александър Стамболийски" 104 в Заседателната зала на общинска администрация, ет.4
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължава от раздел технически възможности , минимални изисквания... ЮРИСТ- Юристът следва да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“ професионално направление „Право” съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна.Професионален опит - Участие като юрист при изпълнението на минимум 3 броя дейности/проект, свързани с подготовка на процедури за избор на изпълнители. ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК- Експертът – технически сътрудник следва да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки”, „Хуманитарни науки“ и „Технически науки”, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна.Професионален – Общ професионален опит минимум 1 година Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе. След публикуване на обявата в регистъра на АОП, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до Документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на Възложителя - http://www.nedelino.bg/2014-10-31-08-42-27. Лицата могат да изтеглят публикуваната Документация безплатно. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, както и всички отговори на въпроси и друга информация за обществената поръчка, ще бъдат публикувани на посочения интернет адрес на Възложителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ