Версия за печат

02709-2016-0013

BG-Мездра: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СЗДП ДП ТП Държавно горско стопанство Мездра, ул.Родопи №2, За: инж.Евгения Константинова Христова, РБългария 3100, Мездра, Тел.: 0910 92312, E-mail: dlmezdra@abv.bg, Факс: 0910 93387

Място/места за контакт: СЗДП ДП ТП ДГС Мездра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160114kGgx6003895.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване и опазване на горски територии държавна собственост.Друго (моля пояснете): Стопанисване и опазване на горски територии държавна собственост.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ТП ДГС Мездра за срок от 3/три / години.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Сградата на ТП ДГС Мездра
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ТП ДГС Мездра за срок от 3/три / години.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22800000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5690.65 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 707659 от 14.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 25 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ТП ДГС Мездра за срок от 3 години
V.1) Дата на сключване договора
28.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.01.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Хорека Логистик ООД, ЕИК 201718799, р-н Красно село ,жк Борово бл23 ет14 ап69, РБългария 1680, София, Тел.: 02 4789776, E-mail: info.horeka@mail.bg

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 21000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5690.65 BGN без ДДС
В Брой години 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Ей Енд Ай- Асенов,Игнатова"ЕООД, ЕИК: 202149870 Хорека Логистик ООД , ЕИК: 201718799 Ка Ел Офис ООД, ЕИК:200799937 Елтех ЕООД, ЕИК:040470310 Джейди Вижън ООД, ЕИК: 106619925


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор