Версия за печат

00037-2016-0006

BG-Тетвен: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тетевен, пл. Сава Младенов 9, За: Тони Стоев, Република България 5700, Тетвен, Тел.: 0678 52200, E-mail: mayortn@abv.bg, Факс: 0678 52170

Място/места за контакт: Община Тетевен, пл. Сава Младенов 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://teteven.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://teteven.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=2693%3A2016-04-13-07-07-08&catid=130%3A2011-01-28-10-34-01&Itemid=276&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен по пет обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Община Тетевен
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен по пет обособени позиции” Обособена позиция 1-Многофамилна жилищна сграда - Блок "Иглика", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 11; РЗП - 3753 кв.м. Мерките за изпълнение на СМР, предписани в техническия паспорт и в Доклада за обследване за енергийна ефективност Обособена позиция 2-Многофамилна жилищна сграда - Блок "Строител", находяща се на административен адрес: град Тетевен, ул. „Равни камък” № 16А; РЗП - 4458 кв.м. Мерките за изпълнение на СМР, предписани в техническия паспорт и в Доклада за обследване за енергийна ефективност Обособена позиция 3-Многофамилна жилищна сграда - Блок "Синчец", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 9; РЗП - 3509 кв.м. Мерките за изпълнение на СМР, предписани в техническия паспорт и в Доклада за обследване за енергийна ефективност Обособена позиция 4-Многофамилна жилищна сграда - Блок "Иван Туйков", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 6; РЗП - 4010 кв.м. Мерките за изпълнение на СМР, предписани в техническия паспорт и в Доклада за обследване за енергийна ефективност Обособена позиция 5-Многофамилна жилищна сграда - Блок "Еделвайс", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 5; РЗП - 3772 кв.м. Мерките за изпълнение на СМР, предписани в техническия паспорт и в Доклада за обследване за енергийна ефективност

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 71220000, 45421000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Архитектурно проектиране
Монтажни работи на дограма

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работните проекти се изработват в обхват и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Осъществяване на авторски надзор: Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект.Подробно описание на дейностите, предвиждани за изпълнение в рамките на настоящата общ.поръчка са дадени в Техническата спецификация към документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
2886296 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие -Гаранцията за участие е в размер до 1% (едно на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Размер на гаранцията за участие за : Обособена позиция № 1 “Многофамилна жилищна сграда - Блок "Иглика", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 11 - 5 554.44 (пет хиляди петстотин петдесет и четири лева и 44 ст.) лв. Обособена позиция № 2 “Многофамилна жилищна сграда - Блок "Строител", находяща се на административен адрес: град Тетевен, ул. „Равни камък” № 16А”- 6 597.84 (шест хиляди петстотин деветдесет и седем лева и 84 ст.) лв. Обособена позиция № 3 “Многофамилна жилищна сграда - Блок "Синчец", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 9”- 5 193,32 (пет хиляди сто деветдесет и три лева и 32 ст.) лв. Обособена позиция № 4 “Многофамилна жилищна сграда - Блок "Иван Туйков", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 6”- 5 934.80 (пет хиляди деветстотин тридесет и четири лева и 80 ст.) лв. Обособена позиция № 5 “Многофамилна жилищна сграда - Блок "Еделвайс", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 5”- 5 582,56 (пет хиляди петстотин осемдесет и два лева и 56 ст.) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банкова сметка (IBAN): BG88 IORT 8046 3310 0100 00 Банков код (BIC): IORTBGSF Банка: «Инвестбанк» АД, клон Ловеч, офис Тетевен, като в платежното нареждане се посочва обособената позиция, за която участникът кандидатства. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Тетевен или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банкова сметка (IBAN): BG88 IORT 8046 3310 0100 00 Банков код (BIC): IORTBGSF Банка: «Инвестбанк» АД, клон Ловеч, офис Тетевен.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Плащания по договора: 1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 35 % /тридесет и пет процента/ от общата стойност на договора с ДДС. Авансовото плащане се извършва в срок до 15 (петнадесет) календарни дни, от датата на предоставяне на целево финансиране от страна на Българска банка за развитие по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Авансовото плащане се извършва в случай, че Изпълнителя е представил банкова гаранция за обезпечаване на целия размер на авансовото плащане в полза на “Българска банка за развитие“АД. 2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80 % /осемдесет/ от стойността на договора с ДДС, след пропорционално приспадане на авансовото плащане, се извършват в срок до 15 /петнадесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Условие за извършване на междинните плащания са и документите, посочени по-долу. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ се извършват за: 1. извършени проектантски работи в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след влизане в сила на Разрешение за строеж по смисъла на ЗУТ, издадено въз основа на изготвен, одобрен и съгласуван инвестиционен проект. 2. реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в КСС към инвестиционния проект единична цена за всяка позиция. 3. доставени и/или монтирани и/или технологично изпитани машини и технологично оборудване в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. 4. осъществен авторски надзор върху реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа съобразно напредъка на строителството. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ е в размер до 20% от стойността на договора, се извършва от Възложителя при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година в срок до 15 /петнадесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ суми по договора се приспаднат извършените плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор за обединение. Следва да бъде представено копие от договора за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено и копие на анекс към първоначално сключения договор. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 3. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 6. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договорът за създаването на обединение или в приложеният договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП – участникът може да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в процедурта.

ІІІ.1.4) Други особени условия

ОГЛЕДИ НА ОБЕКТИТЕ Посещение на строителните площадки се организира от Възложителя всеки петък в часовете 10:00 до 12:00 часа до крайната дата за подаване на офертите. Всеки участник изпраща предварително писмено уведомление до Възложителя, в което посочва дата, на която ще посети обекта и прилага копие от Удостоверение за актуално състояние или ЕИК. Лицата следва да носят със себе си лична карта. Посещението се извършва от законния представител на участника лично или чрез надлежно и изрично упълномощен да извърши огледа представител с нотариално заверено пълномощно. Копие от пълномощното се прилага към уведомлението за предстоящ оглед. Към своята оферта всеки участник прилага Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и подписано от Възложителя удостоверение за направен оглед на обекта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и документацията за участие. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Офертата се състои от три части: Плик №1 “Документи за подбор” , в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 - 5, 8, 11 – 14 от ЗОП. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец (Образец №9) и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП.Плик №3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. Ценовото предложение следва да бъде изготвено съгласно приложения образец (Образец №10) и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик. Плик №1 - 1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.Представя се от участниците в свободна форма.1.2. Представяне на участника, изготвена по образец (Приложение № 1):1.3. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки (Образец № 2).1.4. Документи, с които се доказват минималните изисквания за икономически и финансови възможности на участниците;1.5. Декларация-Списък на изпълнените договори по чл. 51, ал. 1, т. 1 и 2 ЗОП (Образец № 3);1.6. Декларация-Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 4);1.7. Заверено копие на валиден серт ISO 9001 - „ Системи за упр. на качеството” или еквивалент; 1.8. Заверено копие на валиден серт ISO 14001- „Сис. за упр. околната среда1.9. Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки (Образец № 5);1.10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец №6);1.11Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 7);1.12. Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Образец № 8);1.13. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Образец № 12);1.14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 13);1.15. Декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт (Образец № 14);1.16. Декларация за запознаване с условията на откритата процедура и строителната площадка (Образец № 15).1.17. Декларация за реално осигуряване при изпълнение на поръчката на предложения от участника ресурс (финансов, човешки и материален), ако бъде избран за Изпълнител (Образец № 16).1.18. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнител (Образец № 17).1.19. Документа за гаранция за участие – в оригинал;1.20. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) –представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.1.21. Автобиография на експерт(образец № 18)- попълва се за всички експерти описани в Образец №4; 2. „Предложение за изпълнение на поръчката” (Образец №9) и, ако е приложимо, декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (свободен текст).3. „Предлагана цена” (Образец №10).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участниците доказват наличието на изисквания от Възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1.1. Удостоверение от банка; 1.2. Годишният финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участника е установен. Когато по обективни причини участника не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. 1. При участие на обединения, които не са юридически лица изискването по т.1.1.1 ще се доказва от един или повече от участниците в обединението. 2. Участниците могат да докажат наличието на изискуемия разполагаем финансов ресурс, съгласно чл. 51а от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участниците следва да разполагат с финансов ресурс в размер на 35 на сто от прогнозната стойност на обособената позиция за която кандидатстват, необходим за осигуряване на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки и др.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Данните се посочват в декларация-списък на изпълнените договори, сходни с обекта на настоящата обществена поръчка (по образец), към който се прилагат следните доказателства: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актове въвеждане на строежите в експлоатация, с данни за компетентните органи, и актовете, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и ви строителството И/ИЛИ - удостоверения (препоръки) за добро изпълнение от възложителите, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с норматив изисквания. Удостоверенията следва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, И/ИЛИ -копия от документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнени строителни дейности. Документите или информацията в публичните регистри трябва по недвусмислен начин да доказват изпълнението на видовете и количества строителни работи, както и строителните работи -са изпълнени качествено и в срок 2.Обстоятелството се удостоверява със заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от участника за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. 3.Доказва се със заверени копия на валидни сертификати за внедрени системи - ISO 9001 - „ Системи за управление на качеството” или еквивалент, и - ISO 14001 „Системи за управление на околната среда" или еквивалент. 4.Доказва се с попълнена Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка, предложен за изпълнението на поръчката (по образец), с приложени декларации за ангажираност от експертите (по образец) и автобиографии.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил/извършил през последните три години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно поне един договор за проектиране, свързан с въвеждане на мерки за подобряване на енергийната ефективност и през последните пет години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно поне един договор за строително-монтажни работи и/или инженеринг, свързани с въвеждане на мерки за подобряване на енергийната ефективност (забележка: изискването за изпълнени договори за проектиране се счита за покрито при изпълнението на инженеринг). 2.Лицето, което ще бъде ангажирано в изпълнението на СМР, следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група строежи, трета категория строежи, или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език. 3.Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрени системи, както следва: - ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалент, - ISO 14001:2004 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент. Обхвата на внедрените системи трябва да е за строителни дейности и проектиране. 4.Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: За изпълнение на проектирането и авторския надзор: 1. Архитект: висше образование специалност Архитектура, или еквивалент; валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност /ППП/; 2. Строителен инженер: висше образование Строителен инженер, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП, или еквивалент; 3. Електроинженер: висше образование специалност Електроинженер, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП. 4. Инженер ОВК: висше образование специалност Отопление, вентилация и климатизация, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП; 5. Инженер ВиK: висше образование инженер ВиК, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП; 6. Строителен инженер: висше образование Строителен инженер, който ще осъществява технически контрол по част Конструктивна. Валидно удостоверение за ППП; Валидно удостоверение за Технически контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да е вписан в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на ЕС, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; За изпълнение на СМР: 1. Технически ръководител на обекта: Да има завършено образование, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал.2 и 3 от ЗУТ; Да има най-малко 3 (три) години опит като технически ръководител. 2. Отговорник за контрола на качеството: Да има най-малко 2 (две) години опит в контрола по качеството на строителни обекти; Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. 3. Експерт по безопасност и здраве в строителството: Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по ПЗОЗБУТ или еквивалентно;Да има най-малко 2 (две) години опит като специалист по специлността
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ; тежест: 20
Показател: ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 50
Показател: ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на община Тетевен, град Тетевен, пл. Сава Младенов 9, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;- София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331;- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика:- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443 Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя, посочен в Раздел I.1 на Обявлението в "Профил на купувача" от денят на публикуване на обявлението за обществената поръчка.Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява чрез изрично съобщение на официалната интернет страница на възложителя, посочен в Раздел I.1 на Обявлението в "Профил на купувача".Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата открита процедура, са в писмен вид. Участникът може да представя своите писма и уведомления в деловодството на Община Тетевен, гр. Тетевен, п.к. 5700, пл. „Сава Младенов“ № 9, всеки работен ден; по пощата, по факс; по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; чрез препоръчано писмо с обратна разписка или куриерска служба. Решенията на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се изпращат по факс или по електронен път, връчват се лично срещу подпис, изпращат се с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез комбинация от тези средства, по избор на Възложителя. За получено се счита това уведомление по време на откритата процедура, което е достигнало до адресата на посочения от него адрес. Когато адресатът е сменил своя адрес и не е информирал своевременно за това ответната страна или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса, известен на изпращача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №1
1) Кратко описание

Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен за обект1 - Многофамилна жилищна сграда - Блок "Иглика", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 11; РЗП - 3753 кв.м. Мерките за изпълнение на СМР, предписани в техническия паспорт и в Доклада за обследване за енергийна ефективност

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 45421000, 71220000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма
Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Количеството и обема са подробно разписани в документацията за участие нерзаделна част от процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка и в Техническа спецификация.

Прогнозна стойност, без ДДС
555444 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №2
1) Кратко описание

Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен за обект 2- 2. Многофамилна жилищна сграда - Блок "Строител", находяща се на административен адрес: град Тетевен, ул. „Равни камък” № 16А;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 45421000, 71220000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма
Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Количеството и обема са подробно разписани в документацията за участие нерзаделна част от процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка, и в Техническата спецификация.

Прогнозна стойност, без ДДС
659784 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №3
1) Кратко описание

Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен за обект 3-3. Многофамилна жилищна сграда - Блок "Синчец", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 9

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 45421000, 71220000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма
Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Количеството и обема са подробно разписани в документацията за участие нерзаделна част от процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка и в Техническата спецификация.

Прогнозна стойност, без ДДС
519332 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №4
1) Кратко описание

Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен за обект 4. Многофамилна жилищна сграда - Блок "Иван Туйков", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 6

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 45421000, 71220000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма
Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Количеството и обема са подробно разписани в документацията за участие нерзаделна част от процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка и в Техническата спецификация.

Прогнозна стойност, без ДДС
593480 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №5
1) Кратко описание

Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Тетевен за обект 5 - 5. Многофамилна жилищна сграда - Блок "Еделвайс", находяща се на административен адрес: град Тетевен, жк. Пеновото № 5

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 45421000, 71220000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма
Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Количеството и обема са подробно разписани в документацията за участие нерзаделна част от процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка и в Техническата спецификация.

Прогнозна стойност, без ДДС
558256 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г.