Версия за печат

00797-2016-0039

BG-Бургас: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: инж. Мирослав Жеков; Даниела Георгиева, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907281; 056 907242, E-mail: d.georgieva@burgas.bg, Факс: 056 841996

Място/места за контакт: Дирекция Устройство на територията; Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Електронен достъп до информация: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/26014.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнение на СМР по одобрени технически инвестиционни и работни инвестиционни проекти по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Обновяване на дворно пространство и площадки в ОУ Братя Миладинови, гр. Бургас - II и III етап“ Обособена позиция 2: „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на ЦДГ 2 „Ханс Кристиян Андерсен“ - филиал, к-с Лазур“ Обособена позиция 3: „Ремонт и реконструкция, както и внедряване на мерки за енергийна ефективност и обновяване на прилежащ терен/дворни пространства и площадки в стара баня на ОУ „Л. Каравелов“ Обособена позиция 4: „Изграждане на нова детска градина в районен център – Меден Рудник“ Обособена позиция 5: „Обновяване на прилежащ терен/дворни пространства и площадки в СОУ „Петко Росен“ І етап“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Бургас
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнение на строително- монтажни работи по одобрени технически инвестиционни и работни инвестиционни проекти на обекти на образователната инфраструктура на територията на гр. Бургас, включващи обновяване на дворно пространство и площадки в училище, внедряване на мерки за енергийна ефективност в детска градина, ремонт и реконструкция, както и внедряване на мерки за енергийна ефективност и обновяване на прилежащ терен/дворни пространства и площадки в стара баня на ОУ "Л. Каравелов", изграждане на нова детска градина, обновяване на прилежащ терен/дворни пространства и площадки в училищен двор, както следва: Обособена позиция 1: “Обновяване на дворно пространство и площадки в ОУ Братя Миладинови, гр. Бургас“ - II и III етап по изготвен технически инвестиционен проект: „Благоустрояване и реконструкция на двор и ограда на ОУ „Братя Миладинови“-I-ви, II-ри и III-ти етапи, в УПИ I, кв.25 по плана на ж.к. „Братя Миладинови“, гр.Бургас, ПИ с идентификатор 07079.620.110 по КК на гр.Бургас. Обособена позиция 2: "Внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на ЦДГ 2 "Ханс Кристиян Андерсен" - филиал, к-с Лазур" по изготвен технически инвестиционен проект: „Реконструкция, вътрешно преустройство и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на филиал на ЦДГ №2 „Х. К. Андерсен“, обновяване на дворно пространство и ограда“, находяща се в ПИ с идентификатор 07079.607.374 по КККР на град Бургас - УПИ VI, кв.39 по плана на ж.к „Лазур“ Обособена позиция 3: "Ремонт и реконструкция, както и внедряване на мерки за енергийна ефективност и обновяване на прилежащ терен/дворни пространства и площадки в стара баня на ОУ "Л. Каравелов" по изготвен технически инвестиционен проект: „Преустройство и реконструкция на съществуваща сграда-бивша баня в учебен център „Академия Европа“ Обособена позиция 4: "Изграждане на нова детска градина в районен център – Меден Рудник" по изготвен работен инвестиционен проект: „Детска градина" - етапно изпълнение; І-етап - „Сграда за детска градина за 3 градински групи с по 26 деца всяка и за една яслена група с 20 деца, стопански и обслужващи помещения, котелно с котел с комбинирана горелка, 3 бр. Асансьори"; 4 отделни детски площадки за всяка група; Игрище за мини футбол и баскетбол; Опитна (зеленчукова/цветна) градинка; Газово стопанство; Ажурна ограда с височина 2м, озеленяване, площадкови ВиК и Ел. мрежи и сграднн водопроводно и канализационно отклонения" ІІ-етап - „Сграда за детска градина за 2 градински групи по 26 деца всяка; 2 отделни детски площадки за всяка група" Находящ се в УПИ II, кв.134 по плана на „РЦ", ж.р. „Меден Рудник", гр.Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.73 по КК на гр.Бургас" Обособена позиция 5: "Обновяване на прилежащ терен/дворни пространства и площадки в СОУ "Петко Росен" І етап“ по изготвен технически инвестиционен проект: „Благоустрояване и реновация на съществуващи спортни терени и дворно пространство, обособяване на нови спортни терени на СОУ „Петко Росен“, в УПИ II, кв.7 по плана на ж.р. „Меден Рудник“, Зона „А“, гр. Бургас, ПИ с иодентификатор 07079.651.306 по КК на гр.Бургас.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45236110, 45200000, 45212200, 45112710, 45262330, 45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи на спортни терени
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Строителни работи по оформяне на зелени площи
Работи по ремонт на бетонни конструкции
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция 1: “Обновяване на дворно пространство и площадки в ОУ Братя Миладинови, гр. Бургас“ - II и III етап по изготвен технически инвестиционен проект: „Благоустрояване и реконструкция на двор и ограда на ОУ „Братя Миладинови“-I-ви, II-ри и III-ти етапи, в УПИ I, кв.25 по плана на ж.к. „Братя Миладинови“, гр.Бургас, ПИ с идентификатор 07079.620.110 по КК на гр.Бургас. Обособена позиция 2: "Внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на ЦДГ 2 "Ханс Кристиян Андерсен" - филиал, к-с Лазур" по изготвен технически инвестиционен проект: „Реконструкция, вътрешно преустройство и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на филиал на ЦДГ №2 „Х. К. Андерсен“, обновяване на дворно пространство и ограда“, находяща се в ПИ с идентификатор 07079.607.374 по КККР на град Бургас - УПИ VI, кв.39 по плана на ж.к „Лазур“ Обособена позиция 3: "Ремонт и реконструкция, както и внедряване на мерки за енергийна ефективност и обновяване на прилежащ терен/дворни пространства и площадки в стара баня на ОУ "Л. Каравелов" по изготвен технически инвестиционен проект: „Преустройство и реконструкция на съществуваща сграда-бивша баня в учебен център „Академия Европа“ Обособена позиция 4: "Изграждане на нова детска градина в районен център – Меден Рудник" по изготвен работен инвестиционен проект: „Детска градина" - етапно изпълнение; І-етап - „Сграда за детска градина за 3 градински групи с по 26 деца всяка и за една яслена група с 20 деца, стопански и обслужващи помещения, котелно с котел с комбинирана горелка, 3 бр. Асансьори"; 4 отделни детски площадки за всяка група; Игрище за мини футбол и баскетбол; Опитна (зеленчукова/цветна) градинка; Газово стопанство; Ажурна ограда с височина 2м, озеленяване, площадкови ВиК и Ел. мрежи и сграднн водопроводно и канализационно отклонения" ІІ-етап - „Сграда за детска градина за 2 градински групи по 26 деца всяка; 2 отделни детски площадки за всяка група" Находящ се в УПИ II, кв.134 по плана на „РЦ", ж.р. „Меден Рудник", гр.Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.73 по КК на гр.Бургас" Обособена позиция 5: "Обновяване на прилежащ терен/дворни пространства и площадки в СОУ "Петко Росен" І етап“ по изготвен технически инвестиционен проект: „Благоустрояване и реновация на съществуващи спортни терени и дворно пространство, обособяване на нови спортни терени на СОУ „Петко Росен“, в УПИ II, кв.7 по плана на ж.р. „Меден Рудник“, Зона „А“, гр. Бургас, ПИ с иодентификатор 07079.651.306 по КК на гр.Бургас.

Стойност, без да се включва ДДС
7135941.66 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

370

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранциите за участие по обособените позиции са в размер, както следва: За ОП 1 – 6 000 (шест хиляди) лева За ОП 2 – 17 000 (седемнадесет хиляди) лева За ОП 3 – 6 000 (шест хиляди) лева За ОП 4 – 30 000 (тридесет хиляди) лева За ОП 5 – 5 000 (пет хиляди) лева Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя (Приложение № 15) или по образец на банката- издател, в който следва да са спазени условията на възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, с изрично посочена обособената позиция от настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Община Бургас IBAN – BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ „Общинска банка“ АД, клон Бургас Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 2.Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 ЗОП. 3. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 4 % от стойността на договора без включен ДДС за съответната обособена позиция, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 (тридесет) дни (в случай, че участникът представя оригинал на банкова гаранция). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка на Възложителя: Община Бургас IBAN – BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ „Общинска банка“ АД, клон Бургас или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка представя банковата гаранция (Приложение № 13) или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4.Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка и представяне на фактура/и от Изпълнителя, Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на Изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. 2. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 3. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след издаване на Акт-Образец 15 за обекта и представяне на фактура от Изпълнителя. 4. Възложителят ще заплати и до 5 % (пет на сто) непредвидени разходи за СМР, включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост и направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им. 5. Плащанията се извършват по посочена от Изпълнителя банкова сметка. 6. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/и за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/ите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на определен в договора за изпълнение. Това правило не се прилага, ако при приемане на работата Изпълнителят докаже, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП или някое от посочените в обявлението за настоящата процедура обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по предходното изречение с декларацията по чл. 47, ал. 9 ЗОП. Когато законодателството на държавата, в която участникът е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата, посочени по-горе в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: 1. документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП, издадени от компетентен орган, или 2. извлечение от съдебен регистър, или 3. еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в държавата, в която участникът е установен, не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал 2, т.1, 2 (предложение първо), 2а (предложение първо), 4 и 5 води до отстраняване от участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани със строителство, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предложение първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис • чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата до изтичане на срока за получаването й, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), както и датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 52-дневен срок за подаване на оферти чрез използване на предвидените в закона способи. Посочената прогнозна стойност за всяка обособена позиция е максимално предвиденият финансов ресурс, с който възложителят разполага. Участник, чиято ценова оферта, надвишава прогнозна стойност за съответната обособена позиция ще бъде отстранен от участие! Срокът за изпълнение на всички СМР-та е по предложение на участника.Срокът за изпълнение на СМР е по предложение на участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата,подписан от представляващия участника, в оригинал; 2.Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търг. регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в дог-ра не е посочено лицето, което представлява участниците в обед-ето - и документ, подписан от лицата в обед-ето, в който се посочва представляващият. Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП. б) Декл-я по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предл-е първо), т. 2а (предл-е първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 ЗОП (оригинал). в) доказ-во за упражняване на профес. дейност: Участникът трябва да има регистрация в Централния профес. регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, съобразно обособената позиция, за която участва. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката както следва:ОП1-Обектът е четвърта (IV) категория,съгласно чл. 9, ал. 2 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл.137, ал.1, т.4, буква „д“ от ЗУТ;ОП2-Обектът е трета (III-та) категория, съгласно чл. 137,ал. 1,т. 3,буква “ж“от ЗУТ и чл.7 ал.1 от Наредба N1/30.07.2003год. за номенклатурата на видовете строежи;ОП3-Обектът е четвърта (IV-та) категория, по смисъла на чл.8 ,ал.2,т.3 от Наредба N1/30.07.2003г за Номенклатурата на видовете строежи;ОП4-Обекта е първа (І-ва) категория, съгласно чл. 2, ал. 4, т. 1,буква „Д“ от Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137, ал. 1, т. 1, буква. „г“ от ЗУТ;ОП5-Обектът е четвърта (IV-та) категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква “Д“ от ЗУТ и чл. 9, ал. 2 от Наредба № 1 на МРРБ от 01.07.2003 г.за номенклатура на видовете строежи.Това обстоятелство се доказва с Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - (заверено копие). За чуждестранните лица се изисква да докажат регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която са установени или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. 3.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Декл-иите в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник.4.Декл-я по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС)(оригинал) –Декл-ята се попълва и подписва по приложения образец към настоящата документация. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декл-ята се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата.5.Декл.по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС(оригинал)-ког. е приложимо.6.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал (ког. е приложимо).Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители,като изчерпателно ги изброи в Приложение-представяне на участника.ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VІ.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка (по образец), и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2.Декларация- списък на екипа от технически лица, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка-по образец. 2.1.Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на техническите лица (оригинал, Приложение № 11) – попълва се и се представя от техническите лица, посочени от участника в декларацията-списък – които не са служители на участникаои образец. 3.Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - (заверено копие) Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Под строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: - За Обособена позиция 1 – изграждане и/или реконструкция на спортна площадка, както и благоустрояване, паркоустрояване и озеленяване на обществени публични пространства. - За Обособена позиция 2 - изграждане и/или реконструкция на сграда с обществено предназначение, както и благоустрояване, паркоустрояване и озеленяване на обществени публични пространства; - За Обособена позиция 3 – изграждане и/или реконструкция на спортна площадка, както и благоустрояване, паркоустрояване и озеленяване на обществени публични пространства. - За Обособена позиция 4 - изграждане и/или реконструкция на сграда с обществено предназначение, както и благоустрояване, паркоустрояване и озеленяване на обществени публични пространства; - За Обособена позиция 5 - изграждане и/или реконструкция на спортна площадка, както и благоустрояване, паркоустрояване и озеленяване на обществени публични пространства. 2.За изпълнение на предмета на поръчката, са необходими минимум следните технически лица (за всички обособени позиции): 2.1. Ръководител на екипа -образование и квалификация – висше образование, инженер в областта на строителството или еквивалент; - общ професионален опит – минимум 5 години професионален опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството. -специфичен професионален опит – опит на управленска/координираща позиция при строителство и/или реконструкция на минимум 1 строителен обект с предмет, подобен на предмета на съответната обособена позиция на обществената поръчка. 2.2. Технически ръководител - професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна; - общ професионален опит – минимум 3 години в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на подобна позиция. 2.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за завършен курс по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно. 3.Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството (за всички обособени позиции). Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката се доказва от участника в обединението, който ще изпълни строителството. За допустими се считат и всички еквивалентни предложения за доказване на минималните изисквания за участие от потенциалните участници в поръчката, относими към всяко конкретно поставено от възложителя изискване.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на Техническото предложение, в тази част: Работна програма (текстова част)-10 точки;Обяснителна записка-30 точки;Предложен срок-5точки.; тежест: 45
Показател: Оценка на ценовото предложение на участника; тежест: 55
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

93-ОП-68

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.06.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
13.06.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.06.2016 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" № 26

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020, във връзка с реализация на проект „Подобряване качеството на образованието чрез модернизиране на образователната инфраструктура в град Бургас“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020.

VI.3) Допълнителна информация

ПРОДЪЛЖАВА ОТ РАЗДЕЛ ІІІ.2.1:7.Банкова гаранция за участие в обществената поръчка по образец или по образеца на банката, която я издава, но съдържаща изискванията и условията на възложителя, когато гаранцията е банкова, представена в оригинал или Документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума (копие).8.Декл-я за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от процедурата. 12. Декл-я по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Приложение № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП. 13. Декл-я за липсата на обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 14. Декл-я за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012. 15. Декл-я /свободен текст/ за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката. 16. Доказ-ва за техн. възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление. 17. Техническо предложение, вкл-що срок за изпълнение на предвидените в проекта СМР, изготвено по образец при съблюдаване на изискванията на Техн. спецификации, инвестиц. проекти, изискв-ята към офертата и усл-ята за изпълн-е на поръчката, представено в оригинал, към което, ако е приложимо, се прилага декл-я за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Към Технич. предл-е се прилагат също Работна програма и Обяснителна записка, обосноваващи предлож.срок, както и техн. описание на материалите и оборудването, които ще бъдат доставени и монтирани в зависимост от обос. позиция, за която се участва, сертификати, каталози. Техн. предл-е се представя и на електр. носител (диск) в нередакт. формат (например PDF или еквивалент). 18. Ценово предложение, изготвено по образец, представено в оригинал заедно с приложенията му. Цената следва да бъде представена в лева без ДДС с включена стойност на допълнително възникнали и непредвидени видове работи в размер на 5 % от цената на строит. – монтажните работи. Към оригинала следва да се постави електр. носител (диск) в редактируем формат (например Excel или еквивалент), за да бъде направена аритм. проверка на данните, заложени в предл. цена и остойностени колич. сметки. На този диск да се представят всички прилож-я, вкл. анализи за формиране на единичните цени. В конкр. анал. цени да се включват всички операции, необходими за извършване на съотв. вид работа.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Обновяване на дворно пространство и площадки в ОУ Братя Миладинови, гр. Бургас - II и III етап“
1) Кратко описание

Технически инвестиционен проект: „Благоустрояване и реконструкция на двор и ограда на ОУ „Братя Миладинови“-I-ви, II-ри и III-ти етапи, в УПИ I, кв.25 по плана на ж.к. „Братя Миладинови“, гр.Бургас, ПИ с идентификатор 07079.620.110 по КК на гр.Бургас. Основно училище "Братя Миладинови" е едно от най-големите училища в Югоизточна България. Към настоящия момент в него се обучават 1270 ученици от първи до седми клас. Училището разполага с модерно обзаведена сграда, със седем корпуса, включваща 40 класни стаи и кабинети - кабинети по избразително изкуство, хореография, игротека, модерна библиотека, медицински кабинет , плувен басейн, столова, спортни площадки, три компютърни кабинета, два мултифункционални кабинета, предназначени за интерактивно и чуждоезиково обучение. Разположено в близост до централна градска част в зона с жилищни и публични функции. Училището и прилежащото му пространство е построено през 1986 г, а през годините сградата е газифицирана и санирана. Дворното пространство не е ремонтирано и голяма част от двора е в незадоволително състояние да удовлетворява изискванията за провеждане на спортни училищни и извънкласни дейности, рекреация и колективни мероприятия. Настилките са с нарушена цялост и не изпълняват своите функции. Същите не са подходящи за практикуване на лекоатлетически дисциплини, баскетбол, футбол, волейбол, хандбал. Макар преди две години да е ремонтирана частично северната част на двора, където е обособена комбинирана площадка с две баскетболни и едно футболно игрища, то при изпълнението не е положена настилка, която да предотвратява от травми и съоръженията не са монтирани правилно и безопасно. Проектът предлага съвременно решение за обновяване, което съчетава в себе си функционалност, надежност и качество. Проектът предвижда етапност на изпълнение – в три етапа. Със средства осигурени от бюджета на Община Бургас е изпълнен I-ви етап от благоустрояването на дворното пространство, което обхваща югоизточната част на двора, т.н. площадно пространство и зона отдих, пространството пред главния вход на училищната сграда. Изградено е районно осветление и част от поливна система, реконструирани са съществуващи входове, изградена открита сцена за арт и сценични изкуства, монтирани пейки около дървета, реконструирано площадно пространство и зелени площи и др.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45212200, 45112710

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Строителни работи по оформяне на зелени площи

3) Количество или обем

Обектът е четвърта категория, съгласно чл. 9, ал. 2 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл.137, ал.1, т.4, буква „д“ от ЗУТ. За обекта има издадено разрешение за строеж № 46 – „3”/26.08.2015 г. на одобрен технически инвестиционен проект по части: Архитектура, СК, Електро-районно осветление, ВиК площадкови мрежи за поливни нужди, Геодезия, Паркоустройство и благоустройство, ПБЗ, ПБ, План за управление на строителните отпадъци, ПСД. Същите са неразделна част от настоящата документация. Предложенията в офертите следва да са съобразени с одобрената проектна документация. Основни акценти на проекта Настоящото проектно предложение цели изпълнението на II-ри и III-ти етап от реконструкцията на дворното пространство и обхваща зоната от двора, разположена западно, северно и източно от училищните сгради, както и всички спортни площадки. Във втория етап се включват дейности по изграждане на районно осветление, присъединяване към съществуващия водопровод, изграждане на шахта за спирателен кран и полагане на тръби за поливната система, които попадат в тази зона, реконструкция на съществуващ вход и изграждане на нов вход; изграждане на оградни мрежи, в зоните на спортните площадки по архитектурен проект. Предвижда се още реновиране на всички площи на асфалтова основа и полагане на специализирана настилка по игрища и площадки. Третият етап обхваща североизточната част на двора, стопанският подход и двор, като е планирано изграждане на районно осветление на тази зона, полагане настилка на тревна фуга, благоустрояване на зелени площи и обособяване на площадка за спорт. В този проект ще бъдат изпълнени следните основни дейности: 1. Обособяване на нова открита спортна площадка в северната част на училищния двор 2. Полагане на специализирани настилки и оборудване 3. Изграждане върху специализирана настилка и оборудване на площадка за стрийт фитнес; 4. Изграждане на площадка за обучение по Безопасност на движението; 5. Обособяване на зони за отдих и рекреация около спортните площадки; 6. Обновяване (реконструкция) на външната ограда на училището и отваряне на нов вход за зареждане в югозападната част на училищния двор. Рехабилитация на настилките, която се състои в подмяна на съществуващите, като тези в периметъра на спортните съоръжения са от синтетична ударопоглъщаща и противохлъзгаща настилка. В двора на училището и до входа на учебното заведение е осигурена достъпна среда, а сградата е достъпна посредством съществуваща рампа. Предвижда се изграждане на: - Площадки за Баскетбол – 2 броя. - Комбинирана площадка Футбол/Хандбал - Площадка за Волейбол - 2 броя - Площадка за мини футбол - Лекоатлетическа писта за бягане 80 м, с три коридора, като ширината на коридорите е стандартна, съгласно изискванията на Международна федерация по лека атлетика. Пистата ще има мултифункционално предназначение и ще съчетава сектор за дълъг и троен скок, както и скок на дължина. -Площадка за фитнес на специализирана настилка, която включва 2 броя от изброените уреди: Мултифункционален фитнес уред – 2 в 1, състоящ се от уреди за стречинг на кръста и талията и може едновременно да се използва от 2 души, мултифункционален фитнес уред – 2 в 1, състои се от уред за гръбна и коремна преса и уред за дърпане на скрипец. Уредът е с 2 функции и може едновременно да се използва от 2 души, както и велоергометър. - Площадката за безопасност на движението е ситуирана в западната част на училищния двор, директно разчертана върху асфалтовата настилка. Там децата ще могат да се запознават с правилата за движение по пътищата. Необходимият инвентар за провеждане на заниманията е подвижен, с цел да се разиграват различни ролеви ситуации. В двора има добре развита зелена система, която се запазва и обогатява. Оформят се кътове за отдих, като на местата, които не попадат под сянката на дърветата се предвижда изграждането на пейки с перголи, които са озеленени с лиановидни /катерливи/ растения за осигуряване на засенчване.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
686650.83 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 210
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение е по предложение на участника,не по-дълъг от 210 (двеста и десет) календарни дни и не по-кратък от 150 (сто и петдесет) календарни дни.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на ЦДГ 2 „Ханс Кристиян Андерсен“ - филиал, к-с Лазур“
1) Кратко описание

Технически инвестиционен проект: „Реконструкция, вътрешно преустройство и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на филиал на ЦДГ №2 „Х. К. Андерсен“, обновяване на дворно пространство и ограда“, находяща се в ПИ с идентификатор 07079.607.374 по КККР на град Бургас - УПИ VI, кв.39 по плана на ж.к „Лазур“. ЦДГ 2 "Ханс Кристиян Андерсен" е разположена в комплекс "Лазур" в Централна градска част. За 472 деца се грижи екип от специалисти по предучилищна педагогика, музика, физическа култура и спорт - плуване, медицински специалисти, административен и непедагогически персонал. Сградния фонд е построен в периода на 70-те години на миналия век, разположена е в три самостоятелни павилиона, административна сграда и филиал. Филиалът е предназначен за 4 групи с капацитет 120 деца. Всяка година по данни от електронната система за прием в детските градини в Община Бургас неприетите деца са над 100. В същото време филиалът на ЦДГ 2 "Ханс Кристиян Андерсен" не може да приеме предвидените, според капацитета на сградата брой деца - в него в момента се обучават две групи - общо 60 деца. Причината за това е, че част от помещенията са неизползваеми, целия филиал се нуждае от ремонтни дейности, въвеждане на мерки за енергийна ефективност, укрепване на конструктивните елементи и осигуряване на достъпна среда. Със средства осигурени по ОП „Регионално развитие“ 2007 – 2013 в изпълнение на проект "Подобряване на образователната инфраструктура в община Бургас"са изпълнени ремонтни и обновителни дейности само в основният корпус на ЦДГ 2 "Ханс Кристиян Андерсен", включващи въвеждане на мерки за енергийна ефективност, вътрешни ремонтни дейности, подмяна на електрическа, В и К и отоплителна инсталации. Осигурена е достъпна среда за хора с различни увреждания, като се изградени рампа и монтиран асансьор. Доставено е оборудване за кухненските и перални помещения. Настоящият проект предвижда обновяване на сградата на филиала, която се намира в УПИ VІ, кв. 39 по плана на к-с „Лазур“, гр. Бургас.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45200000, 45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Сградата е развита на едно ниво, като има разлика в нивата както следва: администрацията, основното фоайе, спортния салон, стопанския блок и една от групите са на кота +12,10 ; две от градинските групи и стаята за индивидуална работа са на ниво +13,20 ; една от градинските групи е на ниво +10,82 ; Входът от улица ‘‘Васил Петлешков‘‘ отвежда във входно преддверие и централно разположено фоайе. От фоайето, близо до входа е разположено помещение за домакин-касиер, а от другата страна, чрез общ коридор са ситуирани директорски кабинет, учителска стая, лекарски кабинет, изолаторно помещение, проектирано в зрителна връзка с кабинета на лекаря чрез остъклена преграда с долен ръб на разстояние 0,6 м от пода, както и с отделен вход, преддверие и тоалетна, две тоалетни с преддверие за администрацията и посетители, отговаряща на изискванията за достъпност на средата и склад. От фоайето, чрез коридор се достига до новопроектирания физкултурен салон, с площ 80,34 кв.м, с осигурена естествена и механична вентилация. Светлата височина на салона е 3,40 м. Към него са проектирани склад и преддверие с WC, отговаряща на изискванията за достъпност на средата. От фоайето са достъпни кабинет за изобразително изкуство, чиято съществуваща тераса се обезопасява с парапет и основния кухненски офис, където пристига храната от кухнята –майка. Кухненския офис има вход и от стопанския двор . От север, чрез самостоятелен вход са обособени помещения за озеленител, тоалетна, ел табло и абонатна станция, всички достъпни от общо осветено преддверие. Чрез самостоятелен вход са достъпни и обособени помещения за персонал с битовка – преддверие с мивка, душ и wc, както и складове за чисто и мръсно бельо. Четирите модула на градинските групи са идентични, макар и разположени на различни нива. Разликата в нивата се преодолява чрез съществуващи стълби, като при преустройството са предвидени и подвижни платформи, отговарящи на изискванията за достъп на средата. Всяка група е за 23 деца, отговаряща на изискването за всяко дете да бъдат осигурени 4 кв.м. За всяка градинска група основният подход за децата, посещаващи съответната група и техните родители е през гардеробно помещение, като то осъществява и непряката функционална връзка заминалня – тоалетна с умивалня и занималня разливочна. С преустройството се налага и ремонт на дворното пространство, за да отговаря на изискванията на Наредба N3 за детските градини. Спазени са изискванията на всяко дете от група на детската градина да е осигурено мин 2,5 кв.м дворно пространство за игра с твърда настилка. Двора за игра и възпитание е разделен на четири игрови площадки с ударопоглъщаща настилка,оборудвани с детски съоръжения и пясъчник, съответно за възрастови групи 3 години, 4 години, 5 години и 6-7 години / предучилищна възраст/. Предвидена е и „Спортна площадка с безопасни условия на обучение и труд“ с площ от 150 кв.м. Основния подход за децата от групите и техните родители е от обслужващата улица и вход от двора. Всяко преддверие-гардеробна има самостоятелен вход, като за две от групите има проектирани и рампи за достъпност на средата. От административния вход има достъп до всяка група ,като достъпност на средата е осигурена чрез подвижни платформи за всяка стълба. Фасади -алуминиева дограма , като в занималните и спалните прозорците са на височина 0,68 м от пода и повече от 50% от площта на всеки прозорец е отваряема -бяла минерална мазилка -облицовъчни тухли. Фасадни стени – стоманобетонова конструкция и зидарии 25см, и крайно покритие латекс. Вътрешни преградни стени – стоманобетонова конструкция и зидарии 12 см и крайно покритие латекс или преградни стени от гипсокартон по индивидуален детайл подове – настилки от гранитогрес ,саморазливни настилки,ламинат, описани подробно на плана таван – окачени тавани, с осветление по архитектурен проект и тавани с покритие латекс, покрив -неизползваем плосък покрив – топло, паро и хидро изолиран.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1773160.83 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 370
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение е по предложение на участника, но не по- дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по-кратък от 310 (триста и десет) календарни дни.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт и реконструкция, както и внедряване на мерки за енергийна ефективност и обновяване на прилежащ терен/дворни пространства и площадки в стара баня на ОУ „Л. Каравелов“
1) Кратко описание

Технически инвестиционен проект: „Преустройство и реконструкция на съществуваща сграда-бивша баня в учебен център „Академия Европа“. ОУ"Любен Каравелов"- гр.Бургас е едно от най-старите училища в града. Построено е през 1929 г. като начално училище, а през 1932г. се разкрива прогимназиален курс. Училището е с богати традиции в областта на спорта, музиката, изобразителното и театрално изкуство, множество международни и национални отличия красят витрините на училището. Училище с новаторски дух и високо качество на учебно-възпитателната работа. Към настоящия момент в училището се обучават 380 ученици от 1 до 7 клас/разпределени в 16 паралелки/ и работят 32 преподаватели. Повече от 20 години съществуват паралелки с усилено изучаване на Изобразително Изкуство и Хореография, под формата на СИП работят Театрална школа и Вокална Група. Училището се слави със своите авторски спектакли/театрални постановки, мюзикъли и др./, сътворени от талантливите учители на училището, които заедно с учениците са актьори на сцената С цел създаване на условия за развитие на извънкласните дейности в училището с решение на Общински съвет на училището са предоставени за стопанисване и ползване помещенията на бившата градска баня. От тогава до сега ОУ"Л.Каравелов" се опитва да ремонтира пространството и да го превърне в място, където децата да имат възможност да учат и да изявяват своите теланти. През 2011 година е изработен технически проект за реконструкция на банята и превръщането й в Учебен център Академия Европа. Издадено е и разрешение за строеж, което е подновено през 2015 година и е действащо към настоящия момент. Обхватът на проекта се отнася за партерния етаж на съществуваща сграда, бивша градска баня на гр. Бургас , намираща се на административен адрес : гр. Бургас, п.к. 8000, ул. Ивайло №77-85. Сградата е ситуирана в УПИ I, кв.9Б по плана на кв.“Възраждане“ гр.Бургас, който е отреден „за училище“. Функцията на помещенията е за учебен център, като основният достъп до сградата е през двора на училището, от запад по съществуващо открито стълбище. Сградата се състои от сутерен, партерен и подпокривен етаж. Съществуващата сграда не отговаря на съвременните норми за енергийна ефективност, както и на изискванията на Наредба №4 за осигуряване на достъпна среда , включително и за хора с увреждания.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45210000, 45262330

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Работи по ремонт на бетонни конструкции

3) Количество или обем

За обекта има издадено разрешение за строеж № П-2/12.01.2012 на одобрен работен инвестиционен проект по части: Архитектура, СК, ВиК, Електро, ПБЗ, ОВК, Геодезия, Паркоустройство и благоустройство, Енергийна ефективност и Пожарна безопасност. Същите са неразделна част от документацията за учасие. Предложенията в офертите следва да са съобразени с одобрената проектна документация. Функционално решение : Сградата има партерен етаж, сутерен и подпокривен етаж. Съществуващият сутерен на сградата се реновира и се използва изцяло за инсталации, обслужващи партерния етаж. Подпокривният етаж също е предвиден за инсталационен. При входът от запад е обособено фоайе, а от двете страни на фоайето се намират две зали за работа с деца. По коридора в ляво се предвиждат офис екип и санитарни възли, включително и достъпен санитарен възел, в дясно – вход към многофункционална зала. Централно на етажа са разположени зала за обучение с 20+1 места и компютърна читалня за е-библиотека с 12 места. За многофункционалната зала са осигурени разсредоточени изходи за евакуация. В залите централно на етажа се използват съществуващите куполи за естествено осветление. В източната част на етажа се намира съществуващо помещение, което е предмет на рехабилитация, оставя се на замазка и мазилка и за него не се предвиждат довършителни работи. В помещението се премахват съществуващи инсталации и се обезопасява. Сутеренът на сградата се използва изцяло за инсталации и е достъпен посредством входове от юг и изток. Подпокривният етаж се намира частично над партерния етаж, по - голямата част от него е заета от обема на куполите, а останалата – от инсталации. Конструкцията се запазва. Зидовете, които се премахват нямат носеща функция. Удоволетворени са изискванията на действащите нормативни документи, не се изменя категорията на сградата, не се засяга носещата конструкция на сградата и масата на етажното ниво не превишава с повече от 5 % съществуващата маса . Новите стени са зидани, а при санитарните възли – щендерни от влагоустойчив гипсокартон. Във всички помещения, освен двете зали централно на сградата се предвижда растерен звукопоглъщащ окачен таван. Настилките около сградата частично се обновяват. Фасадата се почиства и санира. Във всички помещения подовата настилка е лесна за почистване. Стените са обработени с трудноизносваеми материали, удобни за поддръжка. Осветлението е естествено чрез съществуващите прозорци по всички фасади и съществуващите отвори по покривната повърхност и индиректно, луминисцентно. Всички санитарни възли са с фаянс по стените, теракот и сифони по пода, което позволява лесно почистване.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
698741.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 370
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение е по предложение на участника, но не по-дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по-кратък от 310 (триста и десет) календарни дни.




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Изграждане на нова детска градина в районен център – Меден Рудник“
1) Кратко описание

Работен инвестиционен проект: „Детска градина" - етапно изпълнение; І-етап - „Сграда за детска градина за 3 градински групи с по 26 деца всяка и за една яслена група с 20 деца, стопански и обслужващи помещения, котелно с котел с комбинирана горелка, 3 бр. Асансьори"; 4 отделни детски площадки за всяка група; Игрище за мини футбол и баскетбол; Опитна (зеленчукова/цветна) градинка; Газово стопанство; Ажурна ограда с височина 2м, озеленяване, площадкови ВиК и Ел. мрежи и сграднн водопроводно и канализационно отклонения" ІІ-етап - „Сграда за детска градина за 2 градински групи по 26 деца всяка; 2 отделни детски площадки за всяка група" Находящ се в УПИ II, кв.134 по плана на „РЦ", ж.р. „Меден Рудник", гр.Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.73 по КК на гр.Бургас" Етапно изпълнение: 1-етап - „Сграда за детска градина за 3 градински групи с по 26 деца всяка и за една яслена група с 20 деца, стопански и обслужващи помещения, котелно с котел с комбинирана горелка, 3 бр. Асансьори"; 4 отделни детски площадки за всяка група; Игрище за мини футбол и баскетбол; Опитна (зеленчукова/цветна) градинка; Газово стопанство; Ажурна ограда с височина 2м, озеленяване, площадкови ВиК и Ел. мрежи и сграднн водопроводно и канализационно отклонения" II-етап - „Сграда за детска градина за 2 градински групи по 26 деца всяка; 2 отделни детски площадки за всяка група" Находящ се в УПИ II, кв.134 по плана на „РЦ", ж.р. „Меден Рудник", гр.Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.73 по КК на гр.Бургас" Обектът се намира в УПИ II, кв. 134, Районен център, ж.р. „Меден рудник”, гр. Бургас. Съгласно действащия ПУП, одобрен с решение № 32-20/18.03.10 г. на ОС-Бургас за изменение на регулационния план, УПИ ІІ в кв.134 по плана на РЦ "Меден Рудник" е урегулиран на площ 4520 кв.м. Предвиденото функционално отреждане е "За ОДЗ". Имотът граничи от три страни с улици – изток, юг и запад. Южната и източната улица са нереализирани. Планираното изграждане е предвидено за етапно изпълнение, като първи етап включва изграждането на основния корпус и 2 модула за детска градина за 3 градински групи с по 26 деца във всяка група и 1 яслена група с 20 деца, предмет на настоящото проектно предложение, докато третият модул – две градински групи по 26 деца, ще бъде изграден във втори етап, за който ще бъдат търсени допълнителни средства от собствени или външни източници на финансиране. С реализирането на двата етапа се достига капацитет от 150 деца.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45223500, 45214100, 45112710

Описание:

Стоманобетонни конструкции
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини
Строителни работи по оформяне на зелени площи

3) Количество или обем

Проектът предвижда изграждане на свободно стояща сградата за нова детска градина в УПИ II, кв. 134, Районен център, ж.р. „Меден рудник”, гр. Бургас. Имотът е ограден от 3 страни (източна, южна и западна) с улици, като южната и източната не са реализирани към настоящия момент. Автомобилен и пешеходен достъп до имота са осигурени от западната и източна обслужващи улици. Тъй като на този етап е реализирана само западната улица, основно ще бъде използван подхода от нея. В тротоара на западната улица се предвижда обособяване на 5 паркоместа, където да могат за кратко да спират родители. В дворното пространство ще бъдат обособени шест детски площадки, за всяка отделна група, игрище за мини футбол и баскетбол, опитна (зеленчукова/ цветна) градинка и кътове за отдих, а за предаване на благоприятен естетически вид на пространството ще бъде изпълнена "зелена ограда" от цъфтящи храсти.До всички входове на сградата са осигурени стълби и рампи за улеснение достъпа на хора в неравностойно положение, както и ще бъде изграден общ пътнически асансьор, осъществяващ връзката между всички нива, което допълнително благоприятства за осигуряването на достъпна среда за хората в неравностойно положение.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3410317.5 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 370
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение е по предложение на участника, но не по-дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по-кратък от 310 (триста и десет) календарни дни.




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Обновяване на прилежащ терен/дворни пространства и площадки в СОУ „Петко Росен“ І етап“
1) Кратко описание

Технически инвестиционен проект: „Благоустрояване и реновация на съществуващи спортни терени и дворно пространство, обособяване на нови спортни терени на СОУ „Петко Росен“, в УПИ II, кв.7 по плана на ж.р. „Меден Рудник“, Зона „А“, гр. Бургас, ПИ с иодентификатор 07079.651.306 по КК на гр.Бургас. Средно образователно училище „Петко Росен“ е разположено в Зона „А“ на к-с „Меден Рудник“, територия с бързи темпове на развитие, нарастващо население и нужди от осигуряване на нови и обновяване на съществуващите образователни структури. Дворното пространство не е ремонтирано и голяма част от двора е в незадоволително състояние да удовлетворява изискванията за провеждане на спортни училищни и извънкласни дейности, рекреация и колективни мероприятия. Зоната , отредена за спортни игрища е разположена в източната част на имота, съществуващата настилка е твърда асфалтова. В задоволително състояние са съществуващите алеи и тревни площи, ориентацията на съществуващите спортни игрища е нормативно допустима.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45212200, 45236110

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Строителни работи на спортни терени

3) Количество или обем

Предвидена е зона за спортни дейности на открито, където ще се обособят различни видове терени, подходящи за разнообразни спортни изяви. Ще бъдат обособени 2 броя комбинирани игрища футбол – хандбал с размери и 36 м/18 м. На терена допълнително ще бъде изградено и комбинирано игрище баскетбол/тенис/волейбол, писта за бягане с дължина 50 м., както и площадка за открита фитнес зона с висилки и успоредки и комплекс гимнастически уреди, включващ греда на четири нива, гимнастическа успоредка, гимнастическа везна и комплект от 4 броя фитнес уреди. Ще бъдат обособени 2 броя комбинирани игрища футбол - хандбал, всяко с площ 648.00 кв.м. и размери 36 м/18 м. Те ще бъдат покрити с настилка тип „Изкуствена трева” и оборудвани с футболни врати в комплект с мрежа и ъглови флагчета.Предвижда се изграждането на комбинирано игрище баскетбол/ тенис/волейбол с площ 640.30 кв.м., като площадката за баскетбол е с размери - 28м/15м., площадката за тенис с размери на игралното поле - 23.77 м/10.97 м. площадката за волейбол с размери - 23.77м/10.97м На площ от 110.00 кв.м. върху специализирана настилка ще бъде разположена площадка за открита фитнес зона. В зоната ще бъдат разположени висилки и успоредки, както и комплекс гимнастически уреди, включващ греда на четири нива, гимнастическа успоредка, гимнастическа везна и комплект от 4 броя фитнес уреди. Подходяща за лекоатлетическо бягане ще бъде пистата за бягане, която ще е с дължина 50 м, два коридора и обезопасителни ивици отстрани. Пистата ще е с подходящо каучуково покритие и ще бъде комбинирана с трап за приземяване с фин пясък, което я прави подходяща при прилагането на дисциплина скок. Също така ще бъде изпълнена подмяна на настилката пред централния вход на учебното заведение, като ще се поставят тротоарни плочи и ивици отпавета с цвят червен-бордо.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
567070.83 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 210
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът е по предложение на участника, но не по-дълъг от 210 (двеста и десет) календарни дни и не по-кратък от 150 (сто и петдесет) календарни дни.