Версия за печат

00115-2016-0018

BG-Русе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Никола Кибритев - директор на дирекция ЕР, телефони за контакт тел. 0882 935722 и 082 881 788, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881788, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода №6, За: Ваня Попова - старши експерт, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Ц-р за административно и информационно обслужване (Община Русе)

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти (включително оценка за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ, с комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ), упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при изпълнение на „Инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“ за следните сгради по обособени позиции: Обособена позиция 1: • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Райна Княгиня" №2, блок "Сирма войвода" • Многофамилна жилищна сграда в гр. Мартен, ул. "България" №73, блок №2 • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Родопи" №4, блок "Руй планина" • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, "Студентска" №5, блок "Кирил и Методий" Обособена позиция 2: • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Околчица" №11, блок №83 • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Рига" №12, блок "Жерав" • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Измаил" №7, блок "Дилянка" Обособена позиция 3: • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Чипровци" №18, блок "Чипровци" • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Чипровци" №14, блок "Клисура" • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Доростол" №156, блок "Охрид"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Русе и град Мартен
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти (включително оценка за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ, с комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ), упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при изпълнение на „Инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“ за следните сгради по обособени позиции: Обособена позиция 1: • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Райна Княгиня" №2, блок "Сирма войвода" • Многофамилна жилищна сграда в гр. Мартен, ул. "България" №73, блок №2 • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Родопи" №4, блок "Руй планина" • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, "Студентска" №5, блок "Кирил и Методий" Обособена позиция 2: • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Околчица" №11, блок №83 • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Рига" №12, блок "Жерав" • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Измаил" №7, блок "Дилянка" Обособена позиция 3: • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Чипровци" №18, блок "Чипровци" • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Чипровци" №14, блок "Клисура" • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Доростол" №156, блок "Охрид"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71251000, 71620000, 71630000, 71520000, 71521000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка не може да надвишава 312 018 лв. лв. (триста и дванадесет хиляди и осемнадесет лева) без включен ДДС, разпределен по обособени позиции както следва (без ДДС): Обособена позиция 1: 109 083 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Райна Княгиня" №2, блок "Сирма войвода": 14 513 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Мартен, ул. "България" №73, блок №2: 19 256 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Родопи" №4, блок "Руй планина": 37 188 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, "Студентска" №5, блок "Кирил и Методий": 38 126 лв. Обособена позиция 2: 93 130 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Околчица" №11, блок №83: 27 265 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Рига" №12, блок "Жерав": 51 337 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Измаил" №7, блок "Дилянка": 14 528 лв. Обособена позиция 3: 109 805 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Чипровци" №18, блок "Чипровци": 38 158 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Чипровци" №14, блок "Клисура": 38 161 лв. • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Доростол" №156, блок "Охрид": 33 486 лв.

Стойност, без да се включва ДДС
312018 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

210

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер, както следва:- 1 090.00 лв. /хиляда и деветдесет лева/ за Обособена позиция 1; - 930.00 лв. /девет стотин и тридесет лева/ за Обособена позиция 2;- 1 090.00 лв. /хиляда и деветдесет лева/ за Обособена позиция. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя (Приложение № 14) или по образец на банката - издател, в който следва да са спазени условията на възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и изрично да е посочена обособената позиция от настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена обособената позиция от настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00,BIC – IORTBGSF,ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе.Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 ЗОП.Гаранцията за изпълнение на договора за съответната обособена позиция е в размер на 3 % от стойността на договора за съответната обособена позиция без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение за съответната обособена позиция може да се внесе по банков път по посочената по-горе банкова сметка или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка за съответната обособена позиция, представя банковата гаранция (Приложение № 15) или по образец на банката - издател, в който следва да са спазени условията на възложителя, или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора за съответната обособена позиция преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът за съответната обособена позиция, за който се представя гаранцията. Срок на валидност на гаранцията за изпълнение за съответната обособена позиция - 10 календарни дни след крайната дата за приключването на договора, която крайна дата съвпада с въвеждането на строежите в експлоатация. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка за съответната обособена позиция, сключен между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сума се заплаща, както следва: а.) Авансово плащане – по искане на изпълнителя, в срок от 30 календарни дни (при спазване на процедурите на ББР) считано от влизането в сила на настоящия договор, след представяне на фактура и след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за обезпечаване на целия размер на авансовото плащане под формата на банкова гаранция (свободна форма) относно авансовото плащане в полза на Сдруженията на собствениците, представляващо 35 % от възнаграждението по договора и б.) окончателно плащане - в срок от 30 календарни дни (при спазване на процедурите на ББР) считано от подписването на окончателния предаватално-приемателен протокол, удостоверяващ изпълнението и приемането на работата по договора относно окончателното плащане и представяне на оригинална фактура, което е в размер на остатъка след приспадане на платения аванс от възнаграждението по договора. *Когато гаранцията за авансовото плащане е под формата на банкова гаранция, последната се освобождава от Сдруженията на собствениците едновременно с извършване на окончателното плащане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и е с валидност като предложения срок за изпълнението на предмета на поръчката.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Участниците могат да подават оферта единствено за една обособена позиция от предмета на настоящата поръчка, включваща изброените обособени позиции. В случай, че един участник е подал оферта за повече от една обособена позиция по настоящата обществена поръчка, то същият ще бъде отстранен от по-нататъшно участие по всички обособени позиции, за които е подал оферта. Следва да се имат предвид пределните стойности за извършване на дейности по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, публикувани на Интернет страницата на Програмата. Предлаганите от участниците цени следва да не надвишават пределните цени за всяка отделна дейност.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът трябва да e вписан в регистъра при ДНСК за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. За доказване на това изискване се представят: Удостоверение/Лиценз за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ или Удостоверение за правото за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ на лицата по чл. 166, ал. 7 от ЗУТ или чрез посочване на Публичния регистър, където съответните документи са достъпни, като в този случай комисията ще извърши служебно проверка, придружено със списъка на правоспособните физически лица, представляващ неразделна част от него - (заверено копие). В случай, че срокът на удостоверението/лиценза на участник в процедурата изтича преди срока по договора, участникът следва да представи и декларация (свободен текст) в която да декларира, че в случай че бъде избран за изпълнител се задължава да поднови удостоверението си или да се снабди с такова в съответствие със сроковете по договора; За чуждестранните лица се изисква да докажат регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която са установени или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. Офертата трябва да се състои от три части:ПЛИК 1 – „Документи за подбор”, в който се поставят документи и информация по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 5, 8, 11 – 14 от ЗОП;ПЛИК 2 – „Предложение за изпълнение на поръчката” и ПЛИК 3 – „Предлагана цена”. Плик 1 има следното съдържание:Списък на документите;Административни сведения за участника; Представяне на участника;Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предложение първо), т. 2а (предложение първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 ЗОП;доказателство за упражняване на професионална дейност;Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;Декларация за приемане на условията в проекта на договора;Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал);Декларация за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива;Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;Гаранция за участие (платежно нареждане или банкова гаранция); доказателства за техническите и квалификационни възможности;Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд;Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП;Декларация по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Приложение № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП;Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза;Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза;Плик 2 трябва да съдържа Техническо предложение и декларация за конфиденциална информация, ако е приложима. Представя се и на електронен носител (диск) в нередактируем формат (например PDF или еквивалент). Плик 3 трябва да съдържа Ценово предложение. Цената следва да бъде представена в лева без ДДС.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Неприложимо.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Неприложимо.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, посочена в документацията с посочване на датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката . Всички ключови експерти, попълват Декларация за ангажираност на експерт

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 (една) услуга, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.Под еднаква или сходна услуга на предмета на обществената поръчка се разбират услуги, свързани с упражняване на строителен надзор. Изисквания към екипа от ключови експерти /КЕ/: КЕ 1 по част архитектура; КЕ 2 по част промишлено и гражданско строителство/технология и механизация на строителството/строителство на сгради и съоръжения; КЕ 3 по част топлотехника (отопление, вентилация и климатизация – ОВК);КЕ 4 по част електро; КЕ 5 по част водоснабдяване и канализация (ВиК); КЕ 6 експерт, който да отговаря на изискванията на чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; КЕ 7 експерт, упражняващ технически контрол по част „Конструктивна“ и включен в списък, изготвен от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране или в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава – членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;КЕ 8 експерт по пожарна безопасност.Участникът трябва да посочи за всеки ключов експерт отделно лице (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия екип от ключови експерти).Всички ключови експерти следва да са вписани в одобрения списък на одобрените лица, неразделна част от Удостоверението за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционни проекти и/или упражняване на строителен надзор към Министерството на регионалното развитие и благоустройството, дирекция за Национален строителен контрол или в еквивалентен документ за чуждестранните лица.За всеки ключов експерт от 1 до 5 се изисква да има опит - изпълнени услуги/услуга за упражняване на строителен надзор в строителството по отношение на най-малко 5 сгради.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участникът трябва да e вписан в регистъра при ДНСК за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение; тежест: 60
Показател: Ценово предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.05.2016 г.  Час: 15:30
Място

зала в сградата на Община Русе, намираща се в град Русе, пл. Свобода 6 (етаж 3)

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Следва да се имат предвид пределните стойности за извършване на дейности по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, публикувани на Интернет страницата на Програмата. Предлаганите от участниците цени следва да не надвишават пределните цени за всяка отделна дейност.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Райна Княгиня" №2, блок "Сирма войвода";• Многофамилна жилищна сграда в гр. Мартен, ул. "България" №73, блок №2 ;• Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Родопи" №4, блок "Руй планина";• Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, "Студентска" №5, блок "Кирил и Методий"
1) Кратко описание

„Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти (включително оценка за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ, с комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ), упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при изпълнение на „Инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71251000, 71620000, 71630000, 71520000, 71521000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация и документацията за участие, публикувани в Профила на купувача.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
109083 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 210



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Околчица" №11, блок №83;• Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Рига" №12, блок "Жерав";• Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Измаил" №7, блок "Дилянка"
1) Кратко описание

„Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти (включително оценка за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ, с комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ), упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при изпълнение на „Инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71251000, 71620000, 71630000, 71520000, 71521000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация и документацията за участие, публикувани в Профила на купувача.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
93130 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 210



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция • Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Чипровци" №18, блок "Чипровци";• Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Чипровци" №14, блок "Клисура;• Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. "Доростол" №156, блок "Охрид"
1) Кратко описание

„Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти (включително оценка за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ, с комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ), упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при изпълнение на „Инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71251000, 71620000, 71630000, 71520000, 71521000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация и документацията за участие, публикувани в Профила на купувача.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
109805 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 210