00601-2016-0005
Технически редакции | ||
14.04.2016 12:13 ч. : | 14/04/2016 11:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 12:13 ч. : | 14/04/2016 11:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Долна Митрополия: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Долна Митрополия, гр. Долна Митрополия, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 39, За: Пепа Герашка - Директор Дирекция ОССИКИ, Република България 5855, Долна Митрополия, Тел.: 06552 2411, E-mail: obshtina@dolnamitropolia.bg, Факс: 064 680704
Място/места за контакт: гр. Долна Митрополия, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 39Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dolnamitropolia.acstre.com.
Адрес на профила на купувача: http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160414UdWA771062.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изработване на инвестиционни проекти и последващо осъществяване на авторски надзор на обекти, с които община Долна Митрополия ще кандидатства за финансиране по ПРСР 2014-2020 по четири обособени позиции“ Обособена позиция №1:„Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Байкал, с. Брегаре, с. Славовица и с. Ставерци”; Обособена позиция №2:„Ремонт за подобряване на енергийна ефективност на общински сгради в село Горна Митрополия, град Долна Митрополия и град Тръстеник“; Обособена позиция №3:„Реконструкция на общински сгради, ползвани от Дом за стари хора – Горна Митрополия, ДСП – село Подем“; Обособена позиция №4:„Реконструкция на централни площади и възстановяване на паркови пространства в град Долна Митрополия, град Тръстеник, с. Горна Митрополия, с. Комарево и с. Ореховица“;
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е Изработване на инвестиционни проекти, КСС и последващо осъществяване на авторски надзор на обекти, с които ще кандидатства община Долна Митрополия за финансиране по ПРСР 2014-2020 за реконструкция и ремонт на обекти по четири обособени позиции, както следва: 1. „Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Байкал, с. Брегаре, с. Славовица и с. Ставерци”; 2. „Ремонт за подобряване на енергийна ефективност на общински сгради в село Горна Митрополия, град Долна Митрополия и град Тръстеник“; 3. „Реконструкция на общински сгради, ползвани от дом за стари хора – Горна Митрополия, ДСП – село Подем“; 4. Обособена позиция №4:„Реконструкция на централни площади и възстановяване на паркови пространства в град Долна Митрополия, град Тръстеник, с. Горна Митрополия, с. Комарево и с. Ореховица“; Изработване на инвестиционни проекти с подробни количествени и количествено-стойностни сметки за всяка една от обособените позиции. Изготвянето на инвестиционни проекти се възлага на екип от правоспособни проектанти. Инвестиционните проекти по всяка една обособена позиция следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествени и количествено-стойности сметки по приложимите части и една обобщена количествена сметка. В обяснителните записки проектантите подробно описват необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение. Осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи за всяка една от обособените позиции. Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания. Авторският надзор ще бъде упражняван във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: • Присъствие при съставяне на и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; • Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект за всяка една от обособените позиции от страна на всички участници в строителството; • Изработване и съгласуване на промени в проектната документация по всяка една от обособените позиции при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; • Изработване на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите по всяка една от обособените позиции.
71000000, 71200000, 71220000, 71240000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Прогнозната стойност на възлаганата обществена поръчка е 388 750,00лв. (триста осемдесет и осем хиляди седемстотин и петдесет лева) без включен ДДС разпределени по обособени позиции, както следва*: Обособена позиция № 1: Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Байкал, с. Брегаре, с. Славовица и с. Ставерци – общо 218 750 лв. (двеста и осемнадесет хиляди седемстотин и петдесет лева) Обособена позиция № 2: Ремонт за подобряване на енергийна ефективност на общински сгради в село Горна Митрополия, град Долна Митрополия и град Тръстеник – общо 80 000 лв. (осемдесет хиляди лева) Обособена позиция № 3: Реконструкция на общински сгради, ползвани от дом за стари хора – Горна Митрополия, ДСП – село Подем – общо 50 000 лв. (петдесет хиляди лева). Обособена позиция 4: Реконструкция на централни площади и възстановяване на паркови пространства в град Долна Митрополия, град Тръстеник, с. Горна Митрополия, с. Комарево и с. Ореховица – общо 40 000 лв.(четиридесет хиляди лева).
НЕ
20
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложителят не изисква гаранция за участие във възлагателната процедура. 2. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1 % /един процент/ от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. 3. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 4. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя - банкова сметка на Възложителя /гаранции/ IBAN: BG54IABG74733310030073, BIC код IABGBGSF, банка „Интернешънъл Асет Банк“ АД – клон Плевен; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Възложителя, посочена в обявлението. Ако участникът избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документа, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. 5. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Долна Митрополия; - със срок на валидност най-малко 60 дни след срока на изпълнение . При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. 6. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Плащането на сумите се осъществява при условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане, отразени в приложения образец на проектодоговора за обществената поръчка – Образец № 15. Плащането се извършва както следва: Стойността за изготвяне на инвестиционния проект следва да бъде изплатена на Изпълнителя по следния начин и условия: Авансово плащане, в размер на абсолютна сума за всяка от обособените позиции както следва: Обособена позиция №1:„Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Байкал, с. Брегаре, с. Славовица и с. Ставерци” – 8 000 (осем хиляди) лв. без ДДС; Обособена позиция №2:„Ремонт за подобряване на енергийна ефективност на общински сгради в село Горна Митрополия, град Долна Митрополия и град Тръстеник“ – 9 000 (девет хиляди) лв. без ДДС; Обособена позиция №3:„Реконструкция на общински сгради, ползвани от Дом за стари хора – Горна Митрополия, ДСП – село Подем“ – 8 000 (осем хиляди) лв. без ДДС ; Обособена позиция №4:„Реконструкция на централни площади и възстановяване на паркови пространства в град Долна Митрополия, град Тръстеник, с. Горна Митрополия, с. Комарево и с. Ореховица“ – 10 000 (десет хиляди) лв. без ДДС; Авансовите плащания за отделните обособени позиции са дължими в срок до 20 (двадесет) работни дни след сключване на договор за съответната обособена позиция и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Окончателно плащане, в размер на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в Раздел ІІ, т.2.1.1. от Договора за съответната обособена позиция, в срок до 20 (двадесет) календарни дни при наличие на получено от Възложителя авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Стойността за изпълнение на авторския надзор следва да бъде изплатена на Изпълнителя по следния начин и условия: Авансово плащане в размер на 50 % от дължимото възнаграждение посочено в т. 2.1.2 от Договора за съответната обособена позиция, в срок до 20 календарни дни от подписването на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (обр. 2а) и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Окончателно плащане в размер на сума равна на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в 2.1.2 от Договора за съответната обособена позиция, в срок до 20 (двадесет) календарни дни след въвеждане на обектите в експлоатация и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. ВАЖНО! 1. Предвид факта, че настоящата обществена поръчка е открита преди приемане на нормативните документи, свързани с реализирането на проекта, предмет на поръчката, за целите на изпълнението на настоящиата поръчка: възникнали след откриването на процедурата правила и указания на Управляващия орган на ПРСР 2014-2020 г., които поставят клаузи от изготвения проект на договор в противоречие с тях или клаузи от проекта на договор уреждат по различен начин отношенията между страните, имат предимство пред клаузите на настоящия договор. В този смисъл възникването на нови правила и условия в нормативен документ, договорът за безвъзмездна финансова помощ, както и всякакви други документи и указания от УО, свързани с размера на цената по проекта на договор, начина на плащане, начина на отчитане, както и всякакви други условия от настоящата процедура, продиктувани от новите правила се считат за основание за промяна на сключения договор по смисъла на чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП (в сила от 15.04.2016 г.), като обхватът и естествето на възможните измениня, както и условията, при които те могат да се използват не трябва да води до промяна в предмета на договора. 2. В случаите на настъпване на горните юридически факти, страните се съгласяват да отразят новите договорености по между си, които са функция на настъпилите изменения в допълнително споразумение към сключения договор. Горните изменения следва да повтарят изрично и точно правилата, отразени в документите по т. 1 и те единствено могат да бъдат предмет на изменението на договора
В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.
1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва, като подаде оферта, всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и обединение от такива лица. 2. За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на условията, съдържащи се в обявлението и в документацията за участие. 3. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице поне едно от следните обстоятелства: а) осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: • престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; • престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) е обявен в несъстоятелност; в) е производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. д) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; ж) осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 4. Изискванията на т. 1.3, б. „а“, б. „е“ и б. „ж“ се прилагат, както следва: • при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; • при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; • при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; • при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; • при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; • при едноличен търговец - за физическото лице – търговец; • във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; • при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; • в изброените по-горе случаи и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, изискването се отнася само за прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 5. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които лице по т. 1.4 е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; *под "свързани лица" следва да се има предвид легалната дефиниция, дадена в т. 23а от Допълнителни разпоредби на ЗОП. б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и уста
ДА
Участникът следва да разполага с инженерно-технически екип за изпълнение на поръчката, осигуряващи качественото изпълнение на настоящата поръчка. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка трябва да разполага като минимум с набора от ключови експерти-проектанти, описани в т. III.2.3. от настоящото обявление. Експертите-проектанти следва да притежават за съответната част от инвестиционния проект, за която са посочени, пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица. Всяко от посочените лица трябва да притежава придобита професионална квалификация за съответната част от инвестиционния проект, за която е посочено. Допуска се едно и също лице-проектант да бъде изпълнител на повече от една проектна част, когато това лице притежава пълна проектантска правоспособност за съответните части от инвестиционния проект. Забележка: Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” да се разбира придобито образование или специалност приравнени към посочените.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. Долна Митрополия, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 39
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането на дейностите по настоящата обществена поръчка ще представлява допустими разходи по одобрените проекти на Община Долна Митрополия по „Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020“.
......Продължава от Раздел ІІІ.2.1. Изискввания към кандидатите или участниците СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 С НАДПИС „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” Когато участникът участва за повече от една обособена позиция Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” се представя толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът участва, като на плика следва да е изписан номера и наименованието на обособената позиция, за която се отнася предложението. Попълва се Образец № 13 „Предложение за изпълнение на поръчката” , както и Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП -Образец № 12 (когато е приложимо); Предложението за изпълнение на поръчката трябва да съдържа Срок за изпълнение на дейностите от поръчката (С) в календарни дни.Срокът за изготвяне на инвестиционен проект с подробни количествени и количествено-стойностни сметки по съответните части за всяка от обособените позиции е по предложение на участника, но не може да е повече от 20 дни, считано от датата на получаване на уведомление от Възложителя. За целите на утвърдената методика под Срок за изпълнение на дейностите от поръчката ще се разбира индикативен показател, който съответно няма да участва при прилагането на формулата за определяне на оценката. Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително включва Концепция за изпълнение на поръчката, съдържаща задължително следните елементи: описание на методологията за изпълнение на възложеното проучване и проектиране и последващо упражняване на авторски надзор, описание на организационната структура и разпределението на експертния състав; линеен график за изпълнение на дейностите: СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 С НАДПИС „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“ Когато участникът участва за повече от една обособена позиция Плик №3 „Предлагана цена“ се представя толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът участва, като на плика следва да е изписан номерът и наименованието на обособената позиция, за която се отнася предложението. Попълва се образеца за предложение на цена „Предлагана цена” -Образец № 14 Ценовото предложение трябва да включва попълнен и подписан Образец №14 - оригинал, като стойностите следва да не бъдат закръглени, а да бъдат изписани до стотинка (до втория знак след десетичната запетая), да бъдат посочени стойностите без ДДС и стойностите с ДДС. При обявяването на настоящата поръчка Възложиттелят се възползва от законовата възможност, предвидена в чл.64,ал.3 от ЗОП и намалява сроковете за получаване на оферти със 7 дни за изпращане на обявлението по електронен път и с 5 дни за предоставяне на електронен достъп до документацията за участие в процедурата. Възложителя е предоставил пълен достъп по електроне път до документацията за участие в процедурата на Профил на купувача http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index , поради което срокът е намален от 40 дни на 28 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Цел на настоящото техническо задание е представяне на изискванията към техническия проект за инженерната инфраструктура с.Славовица,с.Байкал,с.Ставерци и с.Брегаре,Община Долна Митрополия. • Постигане на ефективност в работата на мрежата и съоръженията на водоснабдителната система, чрез изграждане на нови и подмяна на съществуващата водопроводна мрежа и съоръжения, и съпътстващата я инфраструктура; • Намаляване на техническите загуби на вода в разпределителната мрежа; • Увеличаване на свързаността на абонатите на Оператора към ВиК • Намаляване на риска от инфекции и зарази сред населението, чрез подобряване на качеството на ВиК услугите за населението, чрез оптимизиране на ВиК системата и подобряване на жизнените условия като цяло; • Намаляване на потенциалните рискове от замърсяване на почвите
71000000, 71200000, 71220000, 71240000
Описание:
Общата прогнозна стойност на обособената позиция е в размер на 218 750 лв. (двеста и осемнадесет хиляди седемстотин и петдесет лева) без ДДС, включващ дейности по проектиране и последващо осъществяване на авторски надзор, подробно описани в Документацията за участие - неразделна част от настоящата обществена поръчка.
Целта на настоящия инвестиционен проект са мероприятия свързани с реконструкция и модернизация на съществуващи общински сгради, находящи се в село Горна Митрополия, град Долна Митрополия и град Тръстеник. Проектирането ще обхване саниране на съществуващите общински сгради, включващо подмяна на дограмата, подмяна на съществуваща отоплителна инсталация – подмяна на радиатори и подмяна на котел на твърдо гориво с котел на пелети, както и подмяна на копрометирани елементи от покрива и подмяна на същите с нови.
71000000, 71200000, 71220000, 71240000
Описание:
Общата прогнозна стойност на обособената позиция е в размер на 80 000 лв. (осемдесет хиляди лева) без ДДС, включващ дейности по проектиране и последващо осъществяване на авторски надзор, подробно описани в Документацията за участие - неразделна част от настоящата обществена поръчка.
Целта на настоящия инвестиционен проект са мероприятия свързани с реконструкция и модернизация на съществуваща сграда на Дом за възрастни хора в с. Горна Митрополия, Обл. Плевен. Проектирането ще обхване саниране на съществуващата сграда, включващо подмяна на дограмата и подмяна на копрометирани елементи от покрива и подмяна на същите с нови. Освен това цел на настоящия инвестиционен проект е и реконструкция и модернизация и преустройство на част от Здравна служба в дневен социален патронаж в с.Подем, с цел обособяване на кухня със спомагателни помещения към нея, а именно битови и санитарно-битови помещения, складови помещения за продуктите, за приготвянето на храна за 200 човека. За целта част от съществуващата сграда се преустройва в кухня – дневен социален патронаж и обслужващи помещения към нея. Изцяло се подменят Електро, ВиК и отоплителна инсталации.
71000000, 71200000, 71220000, 71240000
Описание:
Общата прогнозна стойност на обособената позиция е в размер на 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) без ДДС, включващ дейности по проектиране и последващо осъществяване на авторски надзор, подробно описани в Документацията за участие - неразделна част от настоящата обществена поръчка.
Основната цел на проекта е да се реконструират и възстановят училищни площадки и паркови пространства, находящи се в град Долна Митрополия, град Тръстеник, с. Горна Митрополия, с. Комарево и с. Оряховица.
71000000, 71200000, 71220000, 71240000
Описание:
Общата прогнозна стойност на обособената позиция е в размер на 40 000 лв. (четиридесет хиляди лева) без ДДС, включващ дейности по проектиране и последващо осъществяване на авторски надзор, подробно описани в Документацията за участие - неразделна част от настоящата обществена поръчка.