Версия за печат

00833-2016-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121513231

Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф № 12, За: Красимира Василева, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9304985, E-mail: kr.vasileva@vss.justice.bg, Факс: 02 9304946; 02 9807632

Място/места за контакт: ул. Екзарх Йосиф № 12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vss.justice.bg..

Адрес на профила на купувача: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160411ESVG2492549.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на компютърна техника за нуждите на Висш съдебен съвет и съдилищата по следните обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Доставка на мрежови устройства за нуждите на ВСС и съдилищата; Обособена позиция № 2 – Доставка на компютърни конфигурации за нуждите на ВСС и съдилищата; Обособена позиция № 3 – Доставка на лаптопи за нуждите на ВСС и съдилищата; Обособена позиция № 4 – Доставка на скенери за нуждите на ВСС и съдилищата; Обособена позиция № 5 – Доставка на принтери и многофункционални устройства за нуждите на ВСС и съдилищата; Обособена позиция № 6 – Доставка на клавиатури и мишки”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Република България, гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В предмета на обществената поръчка се включва доставка на 23 (двадесет и три) броя мрежови устройства I тип, 21 (двадесет и един) броя мрежови устройства II тип, 105 (сто и пет) броя мрежови устройства III тип и интерфейсни кабели и свързващи устройства по обособена позиция № 1, 1100 (хиляда и сто) броя компютърни конфигурации по обособена позиция № 2, 250 (двеста и петдесет) броя лаптопи по обособена позиция № 3, 200 (двеста) броя скенери по обособена позиция № 4, 200 (двеста) броя принтери нисък клас и 200 (двеста) броя многофункционални устройства по обособена позиция № 5, доставка на 20 (двадесет) броя клавиатури и 20 (двадесет) броя мишки по обособена позиция № 6 с подробно описани минимални технически изисквания в Техническите спецификации.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 32420000, 30211400, 30213100, 30216110, 30232110, 30237460, 30237440

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Мрежово оборудване
Компютърни конфигурации
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Скенери за компютри
Лазерни принтери
Компютърни клавиатури
Мишки вид "трекбол" (трасираща топка)

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът на обществената поръчка включва доставка на 23 (двадесет и три) броя мрежови устройства I тип, 21 (двадесет и един) броя мрежови устройства II тип, 105 (сто и пет) броя мрежови устройства III тип и интерфейсни кабели и свързващи устройства по обособена позиция № 1, 1100 (хиляда и сто) броя компютърни конфигурации по обособена позиция № 2, 250 (двеста и петдесет) броя лаптопи по обособена позиция № 3, 200 (двеста) броя скенери по обособена позиция № 4, 200 (двеста) броя принтери нисък клас и 200 (двеста) броя многофункционални устройства по обособена позиция № 5, доставка на 20 (двадесет) броя клавиатури и 20 (двадесет) броя мишки по обособена позиция № 6.

Стойност, без да се включва ДДС
1556345.41 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранции за участие в обществената поръчка Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на: За обособена позиция № 1 – 1619,00 (хиляда шестстотин и деветнадесет) лева; За обособена позиция № 2 – 8200,00 (осем хиляди и двеста) лева; За обособена позиция № 3 – 1780,00 (хиляда седемстотин и осемдесет) лева; За обособена позиция № 4 – 2854,00 (две хиляди осемстотин петдесет и четири) лева; За обособена позиция № 5 – 1100,00 (хиляда и сто) лева; За обособена позиция № 6 – 10,00 (десет) лева. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по избор на участника в една от следните форми: гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на ВСС: Банка: Българска Народна Банка - Централно Управление IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01 BIC: BNBGBGSD Документът за внесена гаранция под формата на парична сума се представя като копие, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка и обособената/ите позиция/ии, за която/които се подава оферта. гаранция за участие под формата на банкова гаранция - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя, която е неотменима и безусловна и валидна най-малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите. При подаване на оферта за участие за повече от една обособена позиция, се представят отделни банкови гаранции за участие за всяка обособена позиция. 2. Гаранции за изпълнение Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка по съответната обособена позиция, представя преди подписването на договора гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 (пет) % от стойността му без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя по избор на участника в една от следните форми: гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на ВСС: Банка: Българска Народна Банка - Централно Управление IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01 BIC: BNBGBGSD Документът за внесена гаранция под формата на парична сума се представя в копие, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка и съответната обособена позиция. гаранция за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция - оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя. В случай, че определеният за изпълнител участник, представи банкова гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка, същата следва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка или че е развалил договора поради виновно неизпълнение на Изпълнителя. Банковата гаранция следва да: - е валидна за срок от минимум 30 календарни дни след изтичане на срока за доставка на техниката – за размер, равняващ се на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС; - е валидна за срок от минимум 30 календарни дни след изтичане на срока/всички срокове за гаранционна поддръжка – за размер, равняващ се на 2 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. При представяне на гаранциите за изпълнение в тях изрично се посочва предметът на поръчката и обособената позиция. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията в проекта на договор. Възложителят предвижда частично освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. След приемане на изпълнението без забележки с подписване на приемо-предавателен протокол, Възложителят освобождава част от гаранцията за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Възложителят задържа частта от гаранцията в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС за обезпечаване на задължението за гаранционна поддръжка на доставената техника.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по настоящата обществена поръчка ще се извършват по банков път в срок до 15 (петнадесет) календарни дни след представяне на надлежно оформена оригинална фактура и приемане на изпълнението по сключения договор за съответната обособена позиция с подписване на приемо-предавателен протокол, подписан от представители на Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че за Изпълнител по някоя или всички обособени позиции е определен участник, който е неперсонифицирано обединение, Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице. Ако участникът, определен за изпълнител, е обединение, което не е юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като Изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, както и участник, за който са налице следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: -който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; -който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; -който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; -който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата въз основа на разпоредбата на чл. 55 от ЗОП, според която не може да участва със самостоятелна оферта в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: -е декларирал съгласие да участва и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник; -участва в обединение, създадено за участие в/изпълнение на настоящата обществена поръчка; -е обединение и в неговия състав е включено физическо и/или юридическо лице, което участва и в друго обединение за участие в/изпълнение на същата обществена поръчка; -е свързано лице/предприятие с друг участник в настоящата поръчка. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки участник, който не отговаря на нормативно установените изисквания в ЗОП и на общите и специални изисквания, посочени в документацията за участие, както и ако не отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие и/или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участници: -за които е налице забраната по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; -които попадат в обхвата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛДС) и за които не са приложими изключенията съгласно чл. 4 от закона; -които не идентифицират физическите лица, които са действителни собственици на юридическо лице съгласно чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари (ЗМИП).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В съответствие с чл. 56, ал. 1 от ЗОП участниците следва да подадат оферта, която да съдържа: 1.Документи за подбор (Плик №1) 1.1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, по образец-Приложение № 1 от документацията за участие; 1.2. Представяне на участника по образец-Приложение № 2 от документацията за участие, което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника, по образец-Приложение № 3 от документацията за участие; 1.3. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 1.4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума за съответната обособена позиция; 1.5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец-Приложение № 5 от документацията за участие; 1.7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец-Приложение № 6 от документацията за участие, в случай че участникът предвижда подизпълнител/и; 1.8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор по образец-Приложение № 7 от документацията за участие; 1.9. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим по образец-Приложение № 8 от документацията за участие; 1.10. Декларация по чл.6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари по образец-Приложение № 9 от документацията за участие; 1.11.) Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с Възложителя, не е негов представител по закон. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: -документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. а) и б) от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; -документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП за технически възможности и/или квалификация се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 2.Предложение за изпълнение на поръчката, поставено в Плик № 2, съдържащ: -техническо предложение за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция (по образец-Приложение № 10 - 1 до 10 – 6 от документацията за участие), включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП по образец-Приложение № 11 от документацията за участие. 3.Предлагана цена, поставена в Плик № 3, съдържащ: -ценово предложение по съответната обособена позиция, изготвено по образец-Приложение № 12 - 1 до 12 – 6 от документацията за участие. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и № 3 се представят за всяка от позициите. Когато участник кандидатства за повече от една обособена позиция, пликове № 1 се комплектоват в съответствие с чл. 57, ал. 3 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участниците следва да представят към офертата доказателства, както следва: - Списък на доставките по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на датите и получателите, съгласно образеца в Приложение № 4 от документацията за участие, заедно с доказателства за извършените доставки. Доказателствата за извършените доставки, включени в списъка, се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва да отговарят на следните минимални изисквания за технически възможности: По обособена позиция № 1 - „Доставка на мрежови устройства за нуждите на ВСС и съдилищата“- участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставка с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на мрежови устройства. По обособена позиция № 2 - „Доставка на компютърни конфигурации за нуждите на ВСС и съдилищата“ - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставка с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на компютърни конфигурации. Под компютърна конфигурация следва да се разбира конфигурация, състояща се от настолен компютър, монитор и/или клавиатура и/или мишка. По обособена позиция № 3 – „Доставка на лаптопи за нуждите на ВСС и съдилищата“ - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставка с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на лаптопи. По обособена позиция № 4 – „Доставка на скенери за нуждите на ВСС и съдилищата“ - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставка с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на сканиращи устройства. По Обособена позиция № 5 – „Доставка на принтери и многофункционални устройства за нуждите на ВСС и съдилищата“ - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставка с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на принтери и/или многофункционални устройства. По обособена позиция № 6 – „Доставка на клавиатури и мишки“ - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставка с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на клавиатура/и и/или мишка/мишки.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2016/S 024 - 037960 от 04.02.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на ВСС, гр. София, ул. „Екзарх Йосиф" № 12

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянетo. Лицата следва да представят лична карта, а упълномощените представители - и пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В съответствие с изискването на чл. 58а, ал. 2 от ЗОП, обменът на информация ще се извършва по пощата и/или по факс и/или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП Възложителят намалява срока по чл. 64, ал. 2 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка, се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на ВСС (посочен и в обявлението за обществена поръчка):http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160411ESVG2492549. В случаите по чл.28, ал.7 от ЗОП Възложителят не поставя изискване за заплащане на документацията.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя подлежат на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. На обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията подлежат и действията или бездействията на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф №12, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9304985, E-mail: kr.vasileva@vss.justice.bg, Факс: 02 9304946; 02 9807632

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на мрежови устройства за нуждите на ВСС и съдилищата
1) Кратко описание

Предметът на обособената позиция включва доставка на 23 (двадесет и три) броя мрежови устройства I тип, 21 (двадесет и един) броя мрежови устройства II тип, 105 (сто и пет) броя мрежови устройства III тип и интерфейсни кабели и свързващи устройства.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

32420000

Описание:

Мрежово оборудване

3) Количество или обем

Предметът на обособената позиция включва доставка на: 1. мрежови устройства I тип - общо 23 броя, както следва: -първи подтип – комутатори - 5 броя; -втори подтип – комутатори - 18 броя; -свързващи устройства и кабели за комутатори по горепосочените позиции; 2. мрежови устройства II-ри тип - общо 21 броя, както следва: -първи подтип – маршрутизатор - 1 брой; -втори подтип – маршрутизатори - 4 броя; -трети подтип – маршрутизатори - 16 броя; 3. мрежови устройства III-ти тип - маршрутизатори - 105 броя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
161945.41 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на компютърни конфигурации за нуждите на ВСС и съдилищата
1) Кратко описание

Предметът на обособената позиция включва доставка на 1100 (хиляда и сто) броя компютърни конфигурации за нуждите на ВСС и съдилищата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30211400

Описание:

Компютърни конфигурации

3) Количество или обем

Предметът на обособената позиция включва доставка на 1100 броя компютърни конфигурации за нуждите на ВСС и съдилищата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
820000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на лаптопи за нуждите на ВСС и съдилищата
1) Кратко описание

Предметът на обособената позиция включва доставка на 250 (двеста и петдесет) броя лаптопи за нуждите на ВСС и съдилищата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30213100

Описание:

Преносими компютри (от 3 до 5 кг)

3) Количество или обем

Предметът на обособената позиция включва доставка на 250 броя лаптопи за нуждите на ВСС и съдилищата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
178000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на скенери за нуждите на ВСС и съдилищата
1) Кратко описание

Предметът на обособената позиция включва доставка на 200 (двеста) броя скенери за нуждите на ВСС и съдилищата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30216110

Описание:

Скенери за компютри

3) Количество или обем

Предметът на обособената позиция включва доставка на 200 броя скенери за нуждите на ВСС и съдилищата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
285400 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на принтери и многофункционални устройства за нуждите на ВСС и съдилищата
1) Кратко описание

Предметът на обособената позиция включва доставка на 200 (двеста) броя принтери нисък клас и 200 (двеста) броя многофункционални устройства за нуждите на ВСС и съдилищата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30232110

Описание:

Лазерни принтери

3) Количество или обем

Предметът на обособената позиция включва доставка на 200 броя принтери нисък клас и 200 броя многофункционални устройства за нуждите на ВСС и съдилищата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
110000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на клавиатури и мишки
1) Кратко описание

Предметът на обособената позиция включва доставка на 20 (двадесет) броя клавиатури и 20 (двадесет) броя мишки.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30237460, 30237440

Описание:

Компютърни клавиатури
Мишки вид "трекбол" (трасираща топка)

3) Количество или обем

Предметът на обособената позиция включва доставка на 20 броя клавиатури и 20 броя мишки.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване