00510-2016-0003
Технически редакции | ||
14.04.2016 11:06 ч. : | 14/04/2016 10:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 11:06 ч. : | 14/04/2016 10:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Девня: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Девня, гр. Девня, бул. Съединение № 78, За: Елка Илиева Иванова, Република България 9160, Девня, Тел.: 0519 47011, E-mail: e.ivanova@devnia.bg, Факс: 0519 47012
Място/места за контакт: гр. Девня, бул. Съединение № 78Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devnia.bg.
Адрес на профила на купувача: http://pk.devnia.bg/2016/predostavyane-na-konsultantski-uslugi-pri-razrabotvane-i-okomplektovane-na-proektno-predlozhenie-za-kandidatstvane-po-pod-myarka-7.2.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Предоставяне на консултантски услуги при разработване и окомплектоване на проектно предложение за кандидатстване по под-мярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ към Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. и управление на одобреното проектно предложение”
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка цели да се осигури необходимата подкрепа на община Девня от страна на компетентен екип консултанти при изготвяне и окомплектоване на проектни предложения с ясно дефинирани цели, описание на конкретни дейности за постигането на тези цели, които водят до постигане на определени резултати и ефекти върху дефинирана целева група по Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г. Специфичните цели на обществената поръчка са: • Осигуряване на конкурентно предимство на община Девня с оглед постигането на своевременно подаване на заявления за подпомагане в определените от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) срок, пълнота и цялост на окомплектоване на необходимите изискуеми документи; • Осигуряване на проектни предложения в съответствие със специфичните изисквания на финансиращия орган и приложимите нормативни изисквания на законодателството на Република България и Европейския съюз; • Изготвяне на документации за обществени поръчки за възлагане на дейностите по одобрените проекти, с оглед постигането на пълно съответствие на изготвения продукт с актуалното законодателство в областта на обществените поръчки при отчитане въведените специфични изисквания и условия на финансиращия орган. • Постигане на успешна реализация и изпълнение на дейностите по проектите, чрез предоставяне на консултантски услуги по управление и отчитане на тези от тях, които са одобрени; • Ефективност и целесъобразност на вложените ресурси при изпълнение на одобрените проекти; • Постигане на устойчивост на проектите.
79400000, 79421200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
В обхвата на настоящата обществена поръчка се включват следните дейности: Дейност № 1: Предоставяне на консултантски услуги по изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане необходимо на община Девня за кандидатстване с проектно предложение по Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г., включващо реконструкция на общински пътища в община Девня; Дейност № 2: Предоставяне на Консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта на община Девня след сключване на Договор за предоставяне на финансова помощ по одобрен проект за реконструкция на общински пътища в община Девня
НЕ
31.12.2020 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложителят не изисква гаранция за участие във възлагателната процедура. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 (един) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Девня: „ЦКБ“ АД, клон Варна; IBAN: BG36CECB979033G0064400, BIC: CECBBGSF. В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за добро изпълнение на ОП, открита с Решение №:.....посочва се номера и датата на Решението за откриване на процедурата, публикувано в АОП........... Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Девня и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на самия договор. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато избраният изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.
Настоящата обществена поръчка ще се финансира по Програма за развитие на селските райони 2014г. – 2020г. Възнаграждението по сключен договор за обществената поръчка ще се плаща по следния начин: 1. Възнаграждение в размер на 1000 лв. /хиляда лева/ без ДДС от посоченото в чл. 2 от Договора за обществена поръчка дължимо възнаграждение за изпълнението на Дейност 1, в срок от 10 (десет) календарни дни след предаване на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на изготвеното заявление за кандидатстване със съответното проектно предложение по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.” и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Сума в размер равна на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в чл. 2 от Договора за обществена поръчка, за изпълнението на Дейност 1, в срок до 10 (десет) календарни дни при наличие на получено от Възложителя авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ за съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. Авансово плащане в размер на 50 % от дължимото възнаграждение посочено в чл. 2 от Договора за обществена поръчка за изпълнение на Дейност 2, в срок до 10 (десет) календарни дни при наличие на получено от Възложителя авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ за съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 4. Окончателно плащане в размер на сума равна на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в чл. 2 от Договора за обществена поръчка, за изпълнението на Дейност 2, в срок до 10 (десет) календарни дни след одобрение от Възложителя на Окончателен доклад за извършена работа по съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
не се изисква
1.1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва, като подаде оферта, всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и обединение от такива лица. 1.2. За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на условията, съдържащи се в обявлението и в документацията за участие. 1.3. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице поне едно от следните обстоятелства: а) осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: • престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; • престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) е обявен в несъстоятелност; в) е производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. д) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; ж) осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 1.4. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които лице по т. 4 е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 1.5. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по предходните точки с декларация по образец (Образец № 3). 1.6. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по т. 1.3. 1.7. Всеки участник има право да представи само една оферта. 1.8. Не се допускат варианти на офертата.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Сградата на Община Девня, гр. Девня, бул. „Съединение” № 78, трети етаж, заседателната зала
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”: Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия”
Документацията за участие в процедурата е безплатна и може да бъде намерена на посочения интернет адрес (в Раздел I.1.на Обявлението) на Профила на купувача. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача на мястото, определено за настоящата поръчка, датата, часа и мястото на отварянето. Тъй като критерият е икономически най-изгодна оферта, съобщението съдържа и резултатите от оценяването на офертите по другия показател за оценка. Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 2. Участниците могат да получат необходимата информация за : - задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; - опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; - закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Република България, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги. Критерият за оценка на офертите е „икономически най-изгодна оферта“.Комплексна оценка (КО) = Пц+ Тп. А. Предлагана цена – Пц;Показател „Предлагана цена“ е с максимален брой точки 50. Максималният брой точки по този показател получава офертата с предлагана най-ниска обща цена. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена цена по следната формула:Където:Пцmin е минималната обща предложена цена; Пцi е общата цена предложена от i-тия участник;Б. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп С предложената методика се оценява качеството на предложените методология и организация на изпълнение на всяка оферта в съответствие с предмета на обществената поръчка и се дава възможност да бъдат сравнени и оценени обективно техническите предложения на кандидатите.Оценката на техническото предложение се извършва по точковата система на оценяване по скалата посочена по долу. То трябва задължително да e съобразено с Техническите спецификации.Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително да включва:Методология за изпълнение на поръчкатаПредложението на участника следва да съдържа описание на методологията за изпълнението на договора и да предвижда мерки за контрол и координация на изпълнението. Следва да се сочат резултатите до които ще доведе всяка от дейностите, които се предприемат в контекста на общата задача – изпълнението на договора. Да се посочват методите, които ще допринесат за качественото постигане на очакваните резултати. Следва да се представят отделните дейности, които да са в пълно съответствие с техническата спецификация и да имат за резултат качественото изпълнение на обществената поръчка. Организационна структура и разпределение на експертния състав.Предложението на участника следва да включва предложение на мерките и организацията, която същият ще предприеме във връзка с качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора. Участникът следва да посочи и обоснове всяка от услугите, дейностите, конкретните задачи и отговорности на всеки от членовете на екипа в съответствие с конкретните задължения по договора за възлагане на обществената поръчка и Техническата спецификация.Предложен линеен график за изпълнение на дейноститеПредложението на участника следва да включва подробен и максимално детайлен линеен график за изпълнение на дейностите по настоящата поръчка.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване подлежи всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл.120, ал.1 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Срокът за обжалване на решението по т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: a) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; б) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; в) документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Жалбата срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба може да се подава от: 1) всяко заинтересовано лице - в случаите по чл.120, ал. 5, т. 1, ал. 6 и ал.7 от ЗОП; 2) всеки заинтересован участник - в случаите по чл.120, ал. 5, т. 4 и ал. 7 от ЗОП. В 10-дневен срок жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Редът и условията за обжалване актовете на възложителите са подробно описани в чл.120 и сл. от ЗОП.
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ