00115-2016-0016
Технически редакции | ||
14.04.2016 10:58 ч. : | 14/04/2016 10:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 10:58 ч. : | 14/04/2016 10:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
Услуги
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Павлина Атанасова - гл. инспектор отдел Екология; Василена Николова - инспектор отдел Екология; Албена Добрева - гл. експерт отдел ОП, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881792, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе, отдел ЕкологияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.ruse-bg-eu.
Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.
Електронен достъп до информация: http://ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Обищина Русе, Информационен центърАдреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе, Информационен центърРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Събиране на битови отпадъци, в т.число разделно събрани битови биоразградими отпадъци, на територията на 13 населени места, с.о. ДЗС, кварталите: „Средна Кула“, „Долапите“ и „Образцов Чифлик“ на територията на община Русе и транспортирането им съоръжения/инсталации за третиране на отпадъци”. Обществена хигиена на територията на кварталите „Средна Кула“, „Долапите“ и „Образцов Чифлик“.
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Събиране на битови отпадъци, в т.число разделно събрани битови биоразградими отпадъци, на територията на 13 населени места, с.о. ДЗС, кварталите: „Средна Кула“, „Долапите“ и „Образцов Чифлик“ на територията на община Русе и транспортирането им съоръжения/инсталации за третиране на отпадъци”. Обществена хигиена на територията на кварталите „Средна Кула“, „Долапите“ и „Образцов Чифлик“.
90000000, 90500000, 90600000
Описание:
НЕ
НЕ
- Дейности в обхвата на обществената поръчка Дейностите, в обхвата на обществената поръчка за „Събиране на битови отпадъци, в т.число разделно събрани битови биоразградими отпадъци, на територията на 13 населени места, с.о. ДЗС, кварталите: „Средна Кула“, „Долапите“ и „Образцов Чифлик“ на територията на община Русе и транспортирането им съоръжения/инсталации за третиране на отпадъци”. Обществена хигиена на територията на кварталите „Средна Кула“, „Долапите“ и „Образцов Чифлик“, са както следва: • Събиране на смесени битови отпадъци, образувани на територията на на територията на 13 населени места, с.о. ДЗС, кварталите: „Средна Кула“, „Долапите“ и „Образцов Чифлик“град Русе и транспортирането им до Регионално депо – Русе; • Събиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци на територията на 13 населени места, с.о. ДЗС, кварталите: „Средна Кула“, „Долапите“ и „Образцов Чифлик“ и транспортирането им до Съоръжение за биологично третиране на биоразградими отпадъци (Инсталация за компостиране); • Дезинфекция на съдовете за събиране на битовите отпадъци – по възлагане от Община Русе. • Обществена хигиена на територията на кварталите „Средна Кула“, „Долапите“ и „Образцов Чифлик“.
НЕ
НЕ
60
Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на депозита на паричната сума по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие представлява 1% от прогнозната стойност обществената поръчка без вкл. ДДС: 41 666 лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС. Възложителят освобождава или задържа гаранцията за изпълнение съгласно клаузите на договора.
Изплащането на средствата ще се извършва по банков път, 30 дни, след подписване на Протокол/Акт за извършена работа. Протоколът се подписва от упълномощено от Кмета на Община Русе длъжностно лице. Разходите по извършените дейности не трябва да превишават средствата, предвидени в План-сметката за такса битови отпадъци за съответната година.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице. При участници обединения документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Ако в споразумението представляващия не е определен като упълномощено лице, което да представлява обединението, то участника представя подписан от лицата в обединението документ /оригинал или нотариално заверено копие/, в който се посочва представляващия; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
ДА
На основание чл.64, ал.3 от Закона за обществените поръчки, сроковете по ал. 1 и 2 могат да се намалят със 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителя предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който може да бъде намерена. www.ruse-bg-eu
Изискуеми документи и информация: Съдържание на плик № 1 „Документи за подбор”.В Плик № 1 се поставят следните документи и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 6, 8, 11 – 14 от ЗОП. 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Образец). 2. Представяне на участника - по образец; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец; 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 4. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, попълнена по Образец (оригинал); 6. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена по Образец (оригинал).7. Декларация по чл.6, ал. 2 от Закон за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП). 8. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника. 9. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец. 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (оригинал) (Образец).12. Декларации/свободен формат/ за обстоятелствата посочени в Раздел III.2.3 Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащо: Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП – трябва да бъде изготвена съобразно Образец. Прилага се и декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ако е приложимо. Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена”. В третия запечатан, непрозрачен плик № 3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, попълнено по Образец към настоящата документация;
Възложителят не изисква документи доказващи финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата.
Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателство за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Декларация за техническото оборудване с което разполага участникът, с приложена информация за техническите характеристики на специализираната техника (марка, брой, обем в м3, степен на уплътняване, години на употреба, снимки на техниката и др.). Декларация (свободен формат) за ангажираност след подписване на договора да закупува нови съдове за битови отрадъци за: новопостроени обекти и сгради,за подмяна на бракувани и амортизирани съдове,за лицата подали Декларация по чл.16,ал.1 от Наредба 16 на ОбС-Русе или за по-добра организация (по негова преценка); Декларация (свободен формат), че ще извършва поддръжка на всички съдове за съхраняване на битови отпадъци за периода на договора; Декларация (свободен формат), че след изтичане на договора, собствеността върху доставените от него съдове се прехвърля на Община Русе, по нулева стойност към датата на изтичане на договора; Заверени копия на сертификати за наличие на въведени системи по следните международни стандарти: ISO 9001:2008 – система за управление на качеството (или еквивалент); ISO 14001:2004-система за управление на околната среда (или еквивалент). Обхватът на горепосочените стандарти да са дейности по събиране и транспортиране на отпадъци. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Участникът да докаже минимум една година опит при изпълнението на услуги, имащи сходен предмет с настоящата обществена поръчка, за последните 3 (три) календарни години, считано от датата на подаване на офертата, на територията на поне една община с население над 100 000 души. За целите на настоящата обществена поръчка „Услуги, имащи сходен предмет с настоящата обществена поръчка“ са всички услуги, свързани с извършването на дейности по събиране и транспортиране на смесени битови отпадъци. Участникът да разполага със следната собствена или наета техника за изпълнение на поръчката: 1. Специализирани сметосъбиращи автомобили, с полезен обем от 16 до 22 м3 – минимум 4 броя основни и 1 брой резервен (за събиране и транспортиране на смесените битови отпадъци). Специализираните сметосъбиращи автомобили трябва да са със степен на компактиране не по-малко от 3:1. Специализираните автомобили трябва да покриват минимум екологична норма Евро 4; Горепосочените специализирани сметосъбиращи автомобили трябва да са пригодени за обслужване на съдове тип „бобър“ – 1,1 м3, пластмасови кофи с вместимост 0,12 м3. 2. Специализирани сметосъбиращи автомобили, пригодени за обслужване на съдове тип „бобър” (1,1 м3) и пластмасови кофи с вместимост от 120 л до 240 л – минимум 2 броя (за събиране и транспортиране на разделно събраните битови биоразградими отпадъци). Специализираните сметосъбиращи автомобили за транспортиране на разделно събрани биоотпадъци да притежават минимум екологична норма Евро 4; 3. Специализиран дезинфекциращ автомобил за измиване и дезинфекция на съдове за битови отпадъци – 1 брой. Дезинфекциращият автомобил да притежава мининум екологична норма Евро 5. 4. Товарни МПС – 2 броя Всички специализирани сметосъбиращи автомобили, описани в т.1, по-горе да са оборудвани с претеглящи устройства. При възлагане от страна на Община Русе на дейностите по : - Ръчно метене, - Механизирано метене, - Механизирано измиване на улични платна, - Дезинфекция на съдове за съхраняване на битови отпадъци, участника да има възможност да предостави следната техника: - Специализиран автомобил – автометачка с обем на бункера 6м3 – 1 бр.; - Специализиран автомобил за извършване на дейности по механизирано измиване на улици с маркуч – 1 бр.; - Специализиран дезинфекциращ автомобил за измиване и дезинфекция на съдове за битови отпадъци – 1 бр. - Участникът да разполага с 2 бр. товарни моторни превозни средства, които да подпомагат дейността на сметосъбиращата техника и с които да се извършва транспортиране на зелени отпадъци до инсталация за третиране на отпадъци. Участникът да декларира ангажираност след подписване на договора да закупува нови съдове за битови отрадъци за: новопостроени обекти и сгради,за подмяна на бракувани и амортизирани съдове,за лицата подали Декларация по чл.16,ал.1 от Наредба 16 на ОбС-Русе или за по-добра организация (по негова преценка). - Участникът да декларира, че ще извършва поддръжка на всички съдове за съхраняване на битови отпадъци за периода на договора; - Участникът да декларира, че след изтичане на договора, собствеността върху доставените от него съдове се прехвърля на Община Русе, по нулева стойност към датата на изтичане на договора; Участникът следва да има въведени система за управление на качеството и опазване на околната среда, с обхват дейностите предмет на настоящата обществена поръчка: дейности по събиране и транспортиране на отпадъци. 1. ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество или еквивалентно; 2. ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентно. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица.В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
административна сграда Община Русе, ет.3, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
ДА
2021 година
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
14.04.2016 г.