Версия за печат

01019-2016-0005

BG-Неделино: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Неделино, ул. Александър Стамболийски №104, За: Боян Радоев Кехайов - Кмет на Община Неделино, Република България 4990, Неделино, Тел.: 0892 278476, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03072 8850

Място/места за контакт: Община Неделино

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nedelino.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nedelino.bg/2014-10-31-08-42-27.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинска Администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за изготвяне на технически проект и последващо изпълнение на авторски надзор за проект „Реконструкция на водоснабдителна система и съоръжения в с. Козарка, община Неделино с цел създаване на проектна готовност за кандидатстване на Община Неделино по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Неделино
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Избор на изпълнител за изготвяне на технически проект и последващо изпълнение на авторски надзор за проект „Реконструкция на водоснабдителна система и съоръжения в с. Козарка, община Неделино с цел създаване на проектна готовност за кандидатстване на Община Неделино по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.” Дейност 1: Изготвяне на технически проект за проект: „Реконструкция на водоснабдителна система и съоръжения в с. Козарка, община Неделино“. Дейност 2: Изпълнение на авторски надзор за проект: „Реконструкция на водоснабдителна система и съоръжения в с. Козарка, община Неделино“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общият максимален бюджет на поръчката за изпълнение на възлаганото проектиране е на стойност 117 349,80 лв. (сто и седемнадесет хиляди триста четиридесет и девет лева и осемдесет стотинки) без ДДС или 140 819,76 (сто и четиридесет хиляди осемстотин и деветнадесет лева и седемдесет и шест стотинки) с ДДС, разпределени както следва: Дейност 1: Изготвяне на технически проект за проект: „Реконструкция на водоснабдителна система и съоръжения в с. Козарка, община Неделино“ – 93 879,84 лв.. (деветдесет и три хиляди осемстотин седемдесет и девет лева и осемдесет и четири стотинки) без ДДС или 112 655, 81(сто и дванадесет хиляди шестстотин петдесет и пет лева и осемдесет и една стотинки) с ДДС. Дейност 2: Изпълнение на авторски надзор за проект: „Реконструкция на водоснабдителна система и съоръжения в с. Козарка, община Неделино“ – 23 469, 96 лв.. (двадесет и три хиляди четиристотин шестдесет и девет лева и деветдесет и шест стотинки) без ДДС или 28 163,95 (двадесет и осем хиляди сто шестдесет и три лева и деветдесет и пет стотинки) с ДДС. ВАЖНО: Цената за изпълнение се предлага от участниците, но ценовите предложения на участниците не трябва да надхвърлят максималната посочена тук стойност на поръчката. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват. Участник, предложил цена, по-висока от допустимата, ще бъде отстранен от участие.

Прогнозна стойност без ДДС
117349.8 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1170лв. /хиляда сто и седемдесет лева/. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от участниците в обединението. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция,тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при които тя може да се усвои, а именно, ако участникът:- оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;- определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка.Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на парична сума, сумата се превежда по банков път с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по следната банкова сметка:Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 . Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 60 календарни дни след изтичане срока на договора.Гаранцията се представя във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция.Банковата сметка на Община Неделино е: Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 .Ако участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Участникът може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка, в случай че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити.Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на участника/изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Представяне на гаранцията чрез депозит на парична сума:а) Ако гаранцията за участие се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за участие в обществена поръчка по ЗОП с номер в АОП ..... /записва се служебният уникален номер на обявлението за обществената поръчка от Регистъра на Агенцията за обществени поръчки./Гаранция за добро изпълнение по договор за обществена поръчка с номер в АОП ..... /записва се служебният уникален номер на обявлението за обществената поръчка от Регистъра на Агенцията за обществени поръчки./

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва само и единствено след сключване на договор с финансиращия орган, както следва: - Първо плащане в размер на 50% от посочената в договора сума, платими след одобрение на проекта и получаване на авансово плащане от страна на финансиращия орган. - Второ плащане в размер на останалата част от сумата по договора при окончателно плащане от финансиращия орган. В случай, че финансиращият орган одобри суми по-малки от посочената в договора, Възложителят ще изплати на Изпълнителя възнаграждение само до размера до одобрените от финансиращия орган суми.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 1 – „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”-Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал); Приложение № 1;Административни сведения и представяне на участника (оригинал) - (по образец - Приложение № 2);Представянето на участника следва да включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец Приложение №4 (в оригинал).Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП от подизпълнител по образец Приложение №4.1 (в оригинал)Оферта (като отделен самостоятелен документ,съдържащ изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при условията на документацията за участие (по образец – Приложение № 3;)Заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (когато участникът е обединение/консорциум което не е юридическо лице).Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал).Декларация за запознаване с условията на поръчката - изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение №5);Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 както и за липса на обстоятелствои чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (оригинал) - (Приложение № 6).;Декларация почл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители (оригинал), ако се предвиждат такива от участника;Декларацията се попълва по образец (Приложение № 9) по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП. Декларация за съгласие на подизпълнител (по образец) - когато е приложимо; Подизпълнителите представят и декларация по приложения образец към настоящата документация (Приложение № 9а), с която декларират, че са съгласни да бъдат подизпълнители на участника. Декларацията се подписва от участника или неговия управител, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Приложение № 10) Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец - Приложение № 11). Декларацията се подписва задължително от участника, или управляващия и представляващ участника. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” Техническото предложение се изготвя по образец - Приложение №12Важно:Техническото предложение и приложенията към него трябва да бъдат представени с номерирани страници. Техническото предложение и приложенията към него трябва да се представят в един оригинал на хартиен носител.Участниците попълват, подписват и подпечатват Техническото предложение, изисквани от Възложителя, без да посочват цени.СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 “ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”1. Ценово предложение за изпълнение на поръчката (оригинал), което съгласно настоящата документация, следва да включва попълнен образец на «Ценово предложение» – (Приложение № 13);
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите или участниците могат да докажат наличието на изискуемия икономически и финансов капацитет с един или няколко от следните документи: 1. удостоверениe от банкa; 2. годишен финансов отчет или някоя от съставните му части. В случай че по обективни причини кандидатите не могат да представят горепосочените документи за доказване на изискуемия икономически и финансов капацитет, те могат да докажат икономическото и финансовото си състояние и с друг документ, който удостоверява спазването на съответното изискване.
Минимални изисквания: Минималното изискване за икономическото и финансово състояние на кандидатите е да разполагат с икономически и финансов капацитет в размер на 35200лв./тридесет и пет хиляди и двеста лева/, представляващи 30% от прогнозната стойност на обществената поръчка без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 9.1. Списък на услугите (Приложение № 7), еднакви или сходни* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите, придружен с доказателства за извършените услуги. *Под еднакви или сходни с предмета на поръчката следва да се разбират услуги, свързани с изготвяне на технически проект за реконструкция и/или рехабилитация и/или изграждане на водоснабдителни системи и съоръжения. 9.2.Списък на ключовите експерти, които ще извършват дейностите по обществената поръчка – попълнен по образец Приложение № 8, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите, заедно с декларация за разположение от всеки от посочените експерти (по образец, приложение № 8.1.). При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с посочените изисквания.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е извършил минимум една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. 2.Участникът трябва да предложи проектантски екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва: • Ръководител екип – инженер със специалност „ВиК” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 (три) години опит в тази област • Инженер по част „ВиК”– притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 годишен опит в тази област – 1 бр. • Инженер по част „Геодезия“ - притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 5 годишен опит в тази област – 1 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗУТ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 50
Показател: Финансова оценка (предложена цена); тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят осигурява свободен достъп до документацията за участие, която ще се публикува в профила на купувача от деня на публикуването на обявлението и решението (във връзка с чл. 64, ал. 3, предложение второ от ЗОП). Адрес на профил на купувача: http://www.nedelino.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=474&Itemid=117 В случай, че заинтересовано лице желае да получи документацията на хартиен носител, следва да заплати 10 лв. по посочената в документацията банкова сметка или да направи заявка да му бъде изпратена по куриер за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

Гр. Неделино, ул."Александър Стамболийски" 104 в Заседателната зала на общинска администрация, ет.4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

След публикуване на обявата в регистъра на АОП, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до Документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на Възложителя - http://www.nedelino.bg/2014-10-31-08-42-27. Лицата могат да изтеглят публикуваната Документация безплатно. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, както и всички отговори на въпроси и друга информация за обществената поръчка, ще бъдат публикувани на посочения интернет адрес на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ