Версия за печат

01558-2016-0012

BG-София: 18 - Услуги на железопътния транспорт (включително метрополитена)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175403856

БДЖ-Товарни превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: инж. Катя Стоянова; инж. Венцислав Славков, Република България 1080, София, Тел.: 0882 025755; 0887 007151, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 9877983

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и проекти; отдел Ремонт на локомотиви

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/profile.html.

Електронен достъп до информация: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/izvurshvane-na-planovi-pregledi-i-remonti-tp-i-mpr-kakto-i-remonti-po-neobhodimost-na-tp-cargo.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Железопътни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

"Извършване на планови прегледи и ремонти (ТП и МПР), както и ремонти по необходимост на дизелови локомотиви серия 52, 55 и 06 обслужващи товарни влакове на територията на ПТП София при "БДЖ-Товарни превози" ЕООД за двугодишен период"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 18 (18 - Услуги на железопътния транспорт (включително метрополитена))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на област София, в база на Изпълнителя
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на планови прегледи и ремонти (ТП и МПР), както и ремонти по необходимост на дизелови локомотиви серия 52, 55 и 06 обслужващи товарни влакове на територията на ПТП София при "БДЖ-Товарни превози" ЕООД за двугодишен период

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50221000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на локомотиви

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.За първата година: 1.1. Планов технически преглед (ТП1) на 40 броя дизелови локомотиви серии 52, 55 и 06, от които: 1.1.1. планов технически преглед (ТП1) на 3 броя дизелови локомотиви серия 52-000; 1.1.2.планов технически преглед (ТП1) на 9 броя дизелови локомотиви серия 55-000; 1.1.3.планов технически преглед (ТП1) на 28 броя дизелови локомотиви серия 06-000; 1.2.Планов технически преглед (ТП2) на 19 броя дизелови локомотиви серии 52, 55 и 06, от които: 1.2.1.планов технически преглед (ТП2) на 2 броя дизелови локомотиви серия 52-000; 1.2.2.планов технически преглед (ТП2) на 5 броя дизелови локомотиви серия 55-000; 1.2.3.планов технически преглед (ТП2) на 12 броя дизелови локомотиви серия 06-000; 1.3. Планов ремонт - малък периодичен ремонт (МПР) на 13 броя дизелови локомотиви серии 52, 55 и 06, от които: 1.3.1. планов ремонт - малък периодичен ремонт (МПР) на 3 броя дизелови локомотиви серия 52-000; 1.3.2.планов ремонт - малък периодичен ремонт (МПР) на 5 броя дизелови локомотиви серия 55-000; 1.3.3.планов ремонт - малък периодичен ремонт (МПР) на 5 броя дизелови локомотиви серия 06-000; 1.4.Ремонт по необходимост на 285 броя дизелови локомотиви серии 06, 52 и 55. 2.За втората година: 2.1.Планов технически преглед (ТП1) на 40 броя дизелови локомотиви серии 52, 55 и 06, от които: 2.1.1.планов технически преглед (ТП1) на 3 броя дизелови локомотиви серия 52-000; 2.1.2.планов технически преглед (ТП1) на 9 броя дизелови локомотиви серия 55-000; 2.1.3.планов технически преглед (ТП1) на 28 броя дизелови локомотиви серия 06-000; 2.2.Планов технически преглед (ТП2) на 19 броя дизелови локомотиви серии 52, 55 и 06, от които: 2.2.1.планов технически преглед (ТП2) на 2 броя дизелови локомотиви серия 52-000; 2.2.2.планов технически преглед (ТП2) на 5 броя дизелови локомотиви серия 55-000; 2.2.3.планов технически преглед (ТП2) на 12 броя дизелови локомотиви серия 06-000; 2.3.Планов ремонт - малък периодичен ремонт (МПР) на 13 броя дизелови локомотиви серии 52, 55 и 06, от които: 2.3.1.планов ремонт - малък периодичен ремонт (МПР) на 3 броя дизелови локомотиви серия 52-000; 2.3.2.планов ремонт - малък периодичен ремонт (МПР) на 5 броя дизелови локомотиви серия 55-000; 2.3.3.планов ремонт - малък периодичен ремонт (МПР) на 5 броя дизелови локомотиви серия 06-000; 2.4.Ремонт по необходимост на 285 броя дизелови локомотиви серии 06, 52 и 55.

Стойност, без да се включва ДДС
1342868 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на 13 428,00 лв. и представлява абсолютна сума, но не повече от 1% от стойността на поръчката. Срокът на валидност на гаранцията за участие е 150 /сто и петдесет/ календарни дни от крайния срок за подаване на заявленията за участие. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал, в полза на Възложителя, съгласно приложения образец към документацията за участие, Приложение № 12 или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, внесена по сметка на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в „УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF в лева. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: Гаранция за участие в процедура на договаряне с обявление по ЗОП с предмет: „Извършване на планови прегледи и ремонти (ТП и МПР), както и ремонти по необходимост на дизелови локомотиви серия 52, 55 и 06 обслужващи товарни влакове на територията на ПТП София при „БДЖ-Товарни превози” ЕООД за двугодишен период”. За задържането и освобождаването на гаранцията за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Участникът определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал по приложения към документацията за участие образец /Приложение №13/ или парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора. Условията за учредяване, задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, Приложение №11, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане е регламентиран в проекта на договора и образеца на първоначалната оферта - Приложение № 11 и Приложение № 9.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заявление за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в ЗОП и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Обстоятелствата, наличието на които води до отстраняване на участниците от процедурата са посочени в т.4., раздел I."I. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ" от приложените към документацията за участие "Условия за участие в процедура на договаряне с обявление по ЗОП и указания към кандидатите за подготовка на заявлението и първоначалната оферта". 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението съгласно чл.77, ал.3 и 4 от ЗОП, подписан от представляващия кандидата съгласно актуалната му регистрация или упълномощено от него лице. Документите към заявлението се представят подредени в папка по реда, описан в списъка. Списъкът се поставя най-отгоре в папката. 2. Заявление на кандидата на основание чл.77, ал.3 от ЗОП във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, което включва: 2.1. Представяне на кандидата (в оригинал), съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 2/, съдържащо посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато кандидатът предвижда, че ще използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в представянето на кандидата се посочват подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. 2.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2, т. 5 и ал.5 от ЗОП. Декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се попълва съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 3/. Декларацията се представя в оригинал от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП; 3. Когато кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП, като документите по т.2.1 и т.2.2 се представят в официален превод, съгласно §1 т.16а от Допълнителните разпоредби на ЗОП. 4. В случай, че кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП и към заявлението се представя и копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо представянето на кандидата (оригинал или нотариално заверен препис) – прилага се, когато представянето на кандидата не е подписано от представляващия кандидата съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Изискванията относно съдържанието на пълномощното са посочени в т.1, раздел І от настоящите „Условия за участие в процедура на договаряне с обявление по ЗОП и указания към кандидатите за подготовка на заявлението и първоначалната оферта”. 6. Декларации: 6.1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 4/. Представя се в оригинал и задължително се подписва от подизпълнитя/елите в случай, че кандидатът е декларирал ползването на такъв/ива в представянето на кандидата по т. 2.1. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в заявлението на друг кандидат не може да представя самостоятелно заявление. Продължава в раздел VІ.3) "Допълнителна информация" от Обявлението за поръчка - специални сектори

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Кандидатът следва да има минимален документално доказан оборот от дейността си за предходната финансова година в размер равен или по-голям от 10% от стойността на поръчката. Доказателството да се представи от кандидата по избор съгласно чл. 50, ал. 1, т. 1 или т. 2 или чл. 50, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Кандидатите трябва да представят списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението за участие заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Кандидатите следва да имат минимум 1 (една) успешно изпълнена услуга или да са участвали в успешното изпълнение на минимум 1 (една) услуга еднаква или „сходна“ с предмета на поръчката, доказан с документацията по тази точка. Под услуги „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбират услуги свързани с извършване на планова и извънпланова техническа поддръжка на дизелови локомотиви. Когато кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за изпълнени услуги се доказва от един или повече от кандидатите в обединението. Кандидат може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности кандидатът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата с тях. Списъкът се представя в оригинал, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение №8/, а доказателствата към него в заверено копие. 2. Кандидатите за изпълнение на обществената поръчка трябва да представят Сертификат за лице отговорно за поддържане /ЛОП/ или сертификат за 4-та функция от системата за поддържане на превозни средства – „Извършване на поддържане” на локомотиви, еднакви или сходни с обекта на обществената поръчка или еквивалентен за чуждестранни кандидати документ. Под „сходни” се разбират електрически или дизелови локомотиви. Представеният документ трябва да бъде със срок на валидност минимум за 2016 г. и 2017г. Документът се представя в нотариално заверено копие, а при кандидати – чуждестранни физически или юридически лица, документът се представя и в превод на български език. 3. Кандидатът трябва да представи декларация (свободен формат на текстово оформяне), в която декларира, че за изпълнението на поръчката ще има на свое разположение минимално изискуемото от възложителя технологично оборудване и техническа съоръженост. Кандидатът представя описание на технологично оборудване и техническа съоръженост за изпълнение на услугата, което като минимум следва да съдържа описание на ремонтните площи, оборудвани с повдигателни съоръжения за локомотиви и кранове за демонтаж на възли и агрегати от локомотива, както и на технологични канали за ремонт под локомотива. 4. Изпълнението на предмета на поръчката, се осъществява на територията на област София, в база на кандидата (собствена или наета). Кандидатът представя доказателство, че по време на изпълнение на договора за обществената поръчка ще има на свое разположение ремонтната база за изпълнение на услугите предмет на договора и представя доказателство за основанието, на което разполага с изискуемата от възложителя ремонтна база.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.05.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
13.05.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.05.2016 г.  Час: 09:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.2.1) от Обявлението за поръчка - специални сектори. 6.2. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 5/. Декларацията се представя в оригинал от представляващия кандидата. 6.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договора във връзка с чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 6/. Декларацията се представя в оригинал от представляващия кандидата; 6.4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 7/. Декларацията се представя в оригинал от представляващия кандидата. Обявлението е изпратено по електронен път, поради което на основание чл. 104а, ал. 2 от ЗОП срокът за получаване на заявленията за участие в процедурата е намален със 7 дни т.е. от 37 дни на 30 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ