Версия за печат

00638-2016-0011

BG-Симеоновград: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Симеоновград, гр. Симеоновград, пл. Шейновски № 3, За: Мими Дачева, Република България 6490, Симеоновград, Тел.: 03781 2341, E-mail: obshina_simgrad@abv.bg, Факс: 03781 2006

Място/места за контакт: гр. Симеоновград, пл. Шейновски № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.simeonovgrad.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.simeonovgrad.bg/hassubmenu/index/idMain/78.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на консултантски услуги при разработване и окомплектоване на проектни предложения за кандидатстване по под-мярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ към Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. и управление на одобрените проектни предложения”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: Община Симеоновград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка цели да се осигури необходимата подкрепа на община Симеоновград от страна на компетентен екип консултанти при изготвяне и окомплектоване на проектни предложения с ясно дефинирани цели, описание на конкретни дейности за постигането на тези цели, които водят до постигане на определени резултати и ефекти върху дефинирана целева група по Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г. Специфичните цели на обществената поръчка са: • Осигуряване на конкурентно предимство на община Симеоновград с оглед постигането на своевременно подаване на заявления за подпомагане в определените от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) срок, пълнота и цялост на окомплектоване на необходимите изискуеми документи; • Осигуряване на проектни предложения в съответствие със специфичните изисквания на финансиращия орган и приложимите нормативни изисквания на законодателството на Р. България и Европейския съюз; • Изготвяне на документации за обществени поръчки за възлагане на дейностите по одобрените проекти, с оглед постигането на пълно съответствие на изготвения продукт с актуалното законодателство в областта на обществените поръчки при отчитане въведените специфични изисквания и условия на финансиращия орган. • Постигане на успешна реализация и изпълнение на дейностите по проектите, чрез предоставяне на консултантски услуги по управление и отчитане на тези от тях, които са одобрени; • Ефективност и целесъобразност на вложените ресурси при изпълнение на одобрените проекти; • Постигане на устойчивост на проектите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000, 79421200

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по разработване на проекти, без строителните

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В обхвата на настоящата обществена поръчка се включват следните дейности: Дейност № 1: Предоставяне на консултантски услуги по изготвяне и окомплектоване на Заявления за подпомагане необходими на община Симеоновград за кандидатстване с проектни предложения по Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г., и Дейност № 2: Предоставяне на Консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на десет броя проекти на община Симеоновград след сключване на Договори за предоставяне на финансова помощ по всеки от одобрените проекти; В обхвата на Дейност 1 и Дейност 2 са включени съответно по десет под-дейности, подробно описани в Документацията за участие - неразделна част от настоящата процедура.

Прогнозна стойност без ДДС
196950 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2018 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложителят не изисква гаранция за участие във възлагателната процедура. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 (един) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Симеоновград: IBAN: BG16STSA93003300701640, BIC код STSABGSF, банка „Банка ДСК“ ЕАД. В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за добро изпълнение на ОП, открита с Решение №:.....посочва се номера и датата на Решението за откриване на процедурата, публикувано в АОП........... Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Симеоновград и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на самия договор. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато избраният изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възнаграждението по сключен договор за обществената поръчка ще се плаща по следния начин: 1. Възнаграждение в размер на 100 лв. /сто лева/ без ДДС от посоченото в чл. 2, ал. 2 от Договора за обществена поръчка дължимо възнаграждение за изпълнението на всяка една от под-дейностите, включени в обхвата на Дейност 1, в срок от 10 (десет) календарни дни след предаване на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на изготвеното конкретно заявление за кандидатстване със съответното проектно предложение по съответната под-дейност по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.” и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Сума в размер равна на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в чл. 2, ал. 2 от Договора за обществена поръчка, за изпълнението на всяка една от под-дейностите, включени в обхвата на Дейност 1, в срок до 10 (десет) календарни дни при наличие на получено от Възложителя авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ за съответен проект/съответна под-дейност и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. Авансово плащане в размер на 50 % от дължимото възнаграждение посочено в чл. 2, ал. 3 от Договора за обществена поръчка за изпълнение на всяка една от под-дейностите, включени в обхвата на Дейност 2, в срок до 10 (десет) календарни дни при наличие на получено от Възложителя авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ за съответен проект/съответна под дейност и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 4. Окончателно плащане в размер на сума равна на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в чл. 2, ал. 3 от Договора за обществена поръчка, за изпълнението на всяка една от под-дейностите, включени в обхвата на Дейност 2, в срок до 10 (десет) календарни дни след одобрение от Възложителя на Окончателен доклад за извършена работа по съответния проект/съответната под-дейност и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение/респ. в анекс/допълнение към такова, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. Договора за създаване на обединението/консорциум, задължително да включва клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. Когато в договора за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, ще бъдат приложени чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП, съгласно които на участникът ще бъде предоставена възможност да докаже съответствие с изискванията на Възложителя. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.Участникът обединение/консорциум, което не е юридическо лице прилага копие на споразумение за създаване на обединението. Физическите лица, включени в състава на обединението - неюридическо лице представят копие на документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединението, представят удостоверение за актуално състояние или посочват ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя по чл. 56, ал. 1, т. 1-5, т. 8 и т. 11-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, а именно:1.Списък на документите, приложени в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1;2.Справка - представяне на участника – Образец № 2;Документи на участника удостоверяващи правосубектност:Посочва се единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от ЗТР, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците/подизпълнителите/ - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти заверено копие на удостоверение за актуално състояние.Чуждестранните физически или юридически лица или техни обединения прилагат еквивалентен документ (заверено копие) на съдебен, административен или друг еквивалентен орган от държавата, в която са установени;3..Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП – Образец № 3;4.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – Образец № 4; 6.Декларация по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС- Образец №: 5;5.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка;6.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация);7.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Образец № 9;8.Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 10. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1 и 2.Доказва се със: Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП за услуги, изпълнени от участника през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателства за извършените услуги – попълва се образец №: 6; 3.Декларация – Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (попълва се образец №: 7) декларации за ангажираност на съответния експерт по поръчката (попълва се образец №: 8), ако е приложима при хипотезата на чл. 51а от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил следните услуги: - най-малко 1 (една) услуга свързана с изготвяне на Заявления и/или Формуляри за кандидат. или еквив., необх. за кандидат. с проектни предложения по програма/и, финансирана/и напълно или частично със средства от ЕС, или с други фин. източници, или с други донорски програми или фин. инструменти. 2. Най-малко 1 (една) услуга по управление и/или изпълнение и/или отчитане на проект. 3.Участникът трябва да разполага с екип специалисти, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, трябва да притежават необходимото образование, квалификация и професионален опит, както следва: ЕКСПЕРТ - Икономист -Квалификация и умения •Висше образов., степен „Бакалавър“ или „Магистър” или еквивалентна, по специалност от област професионално направление „Икономика“ или еквив. Професионален опит по специалността: минимум 3 години;. ЕКСПЕРТ – ЮРИСТ- Квалиф. и умения •Висше образ., степен „Магистър” или еквивалентна, специалност „Право“или еквивалетна. •Професионален опит по специалността: минимум 3 години;. ЕКСПЕРТ- Координатор на екипа - икономист, финансист, строителен инженер или еквивалентна специалност с професионален опит по специалността – минимум 3 години;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: „Предлагана цена“ - показателя е с максимален брой точки 50 и се определя по формулата Пц =Пцmin/Пцi х 50 = (...бр. точки) , където Пцmin е минималната предложена обща цена; Пцi е общата цена предложена от i-тия участник;; тежест: 50
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп. Скала на оценяване на Техническото предложение: 50т., 30т., 10т. (максимален брой точки: 50т.); тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.05.2016 г.  Час: 13:00
Място

Сградата на Община Симеоновград, гр. Симеоновград, пл. „Шейновски” № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”: Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия”

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата е безплатна и може да бъде намерена на посочения интернет адрес (в Раздел I.1.на Обявлението) на Профила на купувача. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача на мястото, определено за настоящата поръчка, датата, часа и мястото на отварянето. Тъй като критерият е икономически най-изгодна оферта, съобщението съдържа и резултатите от оценяването на офертите по другия показател за оценка. Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 2. Участниците могат да получат необходимата информация за : - задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; - опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; - закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Република България, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги. Критерият за оценка на офертите е „икономически най-изгодна оферта“.Комплексна оценка (КО) = Пц+Тп. Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително да включва: Организационна структура и разпределение на експертния състав: Предложението на участника следва да включва предложение на мерките и организацията, която същият ще предприеме във връзка с качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора. Участникът следва да посочи и обоснове всяка от услугите, дейностите, конкретните задачи и отговорности на всеки от членовете на екипа в съответствие с конкретните задължения по договора за възлагане на обществената поръчка и Техническата спецификация. Предложен линеен график за изпълнение на дейностите: Предложението на участника следва да включва подробен и максимално детайлен линеен график за изпълнение на дейностите по настоящата поръчка. Линейният график следва да бъде в унисон с организационната структура, разпределението на експертния състав и методологията за изпълнение на поръчката. Методология за изпълнение на поръчката: Предложението на участника следва да съдържа описание на вътрешната организация на отговорностите и методология за изпълнението на договора и да предвижда мерки за контрол и координация на изпълнението. Следва да се сочат резултатите до които ще доведе всяка от дейностите, които се предприемат в контекста на общата задача – изпълнението на договора. Да се посочват методите, които ще допринесат за качественото постигане на очакваните резултати. Следва да се представят отделните дейности, които да са в пълно съответствие с техническата спецификация и да имат за резултат качественото изпълнение на обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ