00638-2016-0011
Технически редакции | ||
13.04.2016 16:50 ч. : | 13/04/2016 16:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.04.2016 16:50 ч. : | 13/04/2016 16:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Симеоновград: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Симеоновград, гр. Симеоновград, пл. Шейновски № 3, За: Мими Дачева, Република България 6490, Симеоновград, Тел.: 03781 2341, E-mail: obshina_simgrad@abv.bg, Факс: 03781 2006
Място/места за контакт: гр. Симеоновград, пл. Шейновски № 3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.simeonovgrad.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.simeonovgrad.bg/hassubmenu/index/idMain/78.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Предоставяне на консултантски услуги при разработване и окомплектоване на проектни предложения за кандидатстване по под-мярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ към Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. и управление на одобрените проектни предложения”
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка цели да се осигури необходимата подкрепа на община Симеоновград от страна на компетентен екип консултанти при изготвяне и окомплектоване на проектни предложения с ясно дефинирани цели, описание на конкретни дейности за постигането на тези цели, които водят до постигане на определени резултати и ефекти върху дефинирана целева група по Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г. Специфичните цели на обществената поръчка са: • Осигуряване на конкурентно предимство на община Симеоновград с оглед постигането на своевременно подаване на заявления за подпомагане в определените от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) срок, пълнота и цялост на окомплектоване на необходимите изискуеми документи; • Осигуряване на проектни предложения в съответствие със специфичните изисквания на финансиращия орган и приложимите нормативни изисквания на законодателството на Р. България и Европейския съюз; • Изготвяне на документации за обществени поръчки за възлагане на дейностите по одобрените проекти, с оглед постигането на пълно съответствие на изготвения продукт с актуалното законодателство в областта на обществените поръчки при отчитане въведените специфични изисквания и условия на финансиращия орган. • Постигане на успешна реализация и изпълнение на дейностите по проектите, чрез предоставяне на консултантски услуги по управление и отчитане на тези от тях, които са одобрени; • Ефективност и целесъобразност на вложените ресурси при изпълнение на одобрените проекти; • Постигане на устойчивост на проектите.
79400000, 79421200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
В обхвата на настоящата обществена поръчка се включват следните дейности: Дейност № 1: Предоставяне на консултантски услуги по изготвяне и окомплектоване на Заявления за подпомагане необходими на община Симеоновград за кандидатстване с проектни предложения по Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г., и Дейност № 2: Предоставяне на Консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на десет броя проекти на община Симеоновград след сключване на Договори за предоставяне на финансова помощ по всеки от одобрените проекти; В обхвата на Дейност 1 и Дейност 2 са включени съответно по десет под-дейности, подробно описани в Документацията за участие - неразделна част от настоящата процедура.
НЕ
31.12.2018 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложителят не изисква гаранция за участие във възлагателната процедура. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 (един) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Симеоновград: IBAN: BG16STSA93003300701640, BIC код STSABGSF, банка „Банка ДСК“ ЕАД. В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за добро изпълнение на ОП, открита с Решение №:.....посочва се номера и датата на Решението за откриване на процедурата, публикувано в АОП........... Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Симеоновград и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на самия договор. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато избраният изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.
Възнаграждението по сключен договор за обществената поръчка ще се плаща по следния начин: 1. Възнаграждение в размер на 100 лв. /сто лева/ без ДДС от посоченото в чл. 2, ал. 2 от Договора за обществена поръчка дължимо възнаграждение за изпълнението на всяка една от под-дейностите, включени в обхвата на Дейност 1, в срок от 10 (десет) календарни дни след предаване на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на изготвеното конкретно заявление за кандидатстване със съответното проектно предложение по съответната под-дейност по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.” и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Сума в размер равна на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в чл. 2, ал. 2 от Договора за обществена поръчка, за изпълнението на всяка една от под-дейностите, включени в обхвата на Дейност 1, в срок до 10 (десет) календарни дни при наличие на получено от Възложителя авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ за съответен проект/съответна под-дейност и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. Авансово плащане в размер на 50 % от дължимото възнаграждение посочено в чл. 2, ал. 3 от Договора за обществена поръчка за изпълнение на всяка една от под-дейностите, включени в обхвата на Дейност 2, в срок до 10 (десет) календарни дни при наличие на получено от Възложителя авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ за съответен проект/съответна под дейност и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 4. Окончателно плащане в размер на сума равна на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в чл. 2, ал. 3 от Договора за обществена поръчка, за изпълнението на всяка една от под-дейностите, включени в обхвата на Дейност 2, в срок до 10 (десет) календарни дни след одобрение от Възложителя на Окончателен доклад за извършена работа по съответния проект/съответната под-дейност и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ
В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение/респ. в анекс/допълнение към такова, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. Договора за създаване на обединението/консорциум, задължително да включва клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. Когато в договора за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, ще бъдат приложени чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП, съгласно които на участникът ще бъде предоставена възможност да докаже съответствие с изискванията на Възложителя. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.Участникът обединение/консорциум, което не е юридическо лице прилага копие на споразумение за създаване на обединението. Физическите лица, включени в състава на обединението - неюридическо лице представят копие на документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединението, представят удостоверение за актуално състояние или посочват ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Сградата на Община Симеоновград, гр. Симеоновград, пл. „Шейновски” № 3
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”: Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия”
Документацията за участие в процедурата е безплатна и може да бъде намерена на посочения интернет адрес (в Раздел I.1.на Обявлението) на Профила на купувача. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача на мястото, определено за настоящата поръчка, датата, часа и мястото на отварянето. Тъй като критерият е икономически най-изгодна оферта, съобщението съдържа и резултатите от оценяването на офертите по другия показател за оценка. Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 2. Участниците могат да получат необходимата информация за : - задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; - опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; - закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Република България, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги. Критерият за оценка на офертите е „икономически най-изгодна оферта“.Комплексна оценка (КО) = Пц+Тп. Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително да включва: Организационна структура и разпределение на експертния състав: Предложението на участника следва да включва предложение на мерките и организацията, която същият ще предприеме във връзка с качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора. Участникът следва да посочи и обоснове всяка от услугите, дейностите, конкретните задачи и отговорности на всеки от членовете на екипа в съответствие с конкретните задължения по договора за възлагане на обществената поръчка и Техническата спецификация. Предложен линеен график за изпълнение на дейностите: Предложението на участника следва да включва подробен и максимално детайлен линеен график за изпълнение на дейностите по настоящата поръчка. Линейният график следва да бъде в унисон с организационната структура, разпределението на експертния състав и методологията за изпълнение на поръчката. Методология за изпълнение на поръчката: Предложението на участника следва да съдържа описание на вътрешната организация на отговорностите и методология за изпълнението на договора и да предвижда мерки за контрол и координация на изпълнението. Следва да се сочат резултатите до които ще доведе всяка от дейностите, които се предприемат в контекста на общата задача – изпълнението на договора. Да се посочват методите, които ще допринесат за качественото постигане на очакваните резултати. Следва да се представят отделните дейности, които да са в пълно съответствие с техническата спецификация и да имат за резултат качественото изпълнение на обществената поръчка.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП
13.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ