Версия за печат

00011-2016-0001

BG-Пловдив: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ - Пловдив, ул. Перущица № 1, ет.6, За: Марияна Здравчева, България 4002, Пловдив, Тел.: 032 642414, E-mail: csmp_plovdiv@abv.bg, Факс: 032 643855

Място/места за контакт: ЦСМП-Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.csmp-plovdiv.my.contact.bg.

Адрес на профила на купувача: http://csmp-plovdiv.my.contact.bg/obshtestveni.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Открита процедура за определяне на оператор за отпечатване,управление и доставка на ваучери за храна с номинал 2 (два) лева, за нуждите на персонала на ЦСМП-Пловдив и филиалите в гр.Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Касата на ЦСМП-Пловдив, гр. Пловдив, ул. Перущица № 1, ет. 6
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Открита процедура за определяне на оператор за отпечатване,управление и доставка на ваучери за храна с номинална стойност 2 (два) лева, за нуждите на персонала на ЦСМП-Пловдив и филиалите в гр.Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на поръчките за периода на договора се изчислява приблизително на 80000 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

21.07.2016 г. 

Завършване

21.07.2017 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 300 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на договора, представляваща сумата от 4000лв., представена в деня на подписване на договора. Гаранциите се представят под формата , посочена в чл. 60, ал. 1, вр. ал.2 от ЗОП (банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на ЦСМП-Пловдив), представена в деня на подписване на договора. Банкова сметка на Възложителя - IBAN BG53UNCR75273354637880, BIC UNCRBGSF - банка "УниКредит Булбанк" АД.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно чл.6 от Наредба № 11 от 21.12.2005г.за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея. Възложителят заплаща заявеното количество ваучери, след представяне на проформа фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Ваучерите за храна следва да имат всички реквизити, посочени в чл.22 ,ал.2 от НАРЕДБА № 7 от 9.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите. Срок на валидност на ваучерите - до края на календарната година, но не по-малко от 30 (тридесет) дни от доставката. Ваучерите се доставят на касата на ЦСМП-Пловдив, на адрес гр.Пловдив, ул. "Перущица" №1, ет.6. Комисионната за изработката на ваучерите да не бъде по-висока от 2 % с ДДС от стойността на заявката.Предлагана цена - участникът следва да направи конкретното си ценово предложение, а именно цена за отпечатване на ваучерите, изразена в процент с ДДС от стойността на заявеното от Възложителя количество ваучери, но не повече от 2% с ДДС от стойността на заявеното количество. В случай, че участникът посочи стойност на ценовото предложение без ДДС, комисията ще изчисли стойността на предложението с ДДС, с оглед съпоставимост с останалите ценови предложения. В случай, че участникът е пропуснал да посочи изрично, дали направеното ценово предложение е в стойност с или без ДДС, комисията ще приеме, че стойността на предложението е с ДДС. Срокът за доставка на ваучерите за храна - не повече от 5 работни дни от заплащане на заявеното количество (съгласно чл.13, ал.5 вр. ал. 2 от НАРЕДБА № 7 от 9.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Представяне на участника, което включва посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ, седалище и адрес на управление, представляващи лица, адрес на електронна поща за коренспонденция при провеждане на процедурата, телефон, лице за контакт, обслужваща банка и банкова сметка, кратко представяне на дейността на участника, друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; В случай, че участникът е обединение, следва да се приложи копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Разрешение от Министъра на финансите за извършване на дейност като оператор, съгласно НАРЕДБА № 7 от 9.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност, като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, валидно към момента на подаване на офертата; Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението в случай,че това не е законния представител на участника; Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.9 от Закона за обществените поръчки; Срок на валидност на офертата – под формата на декларация, като срокът на валидност на офертата следва да е не по-малко от 60 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти; Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП, с информация за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, вида на работите, които ще извършват, и делът на тези работи, изразен в проценти от стойността на обеществената поръчка. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, документите по т. 1, 4 и 8 относно съдържанието на плик №1 от Приложение № 2 от документацията се представят за всеки от подизпълнителите; Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП; Декларация, с която участникът заявява, че Ваучерите за храна ще имат всички реквизити, посочени в чл.22 ,ал.2 от НАРЕДБА № 7 от 9.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите; Декларация по чл. 55, ал.7 от ЗОП и по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП; Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – ако такъв се предвижда; Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Всички изисквани документи се представят в оригинал, заверено копие от органа, издал документа, или копие, заверено от участника. В случаите, когато кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, всички документи , които са на чужд език се представят и в превод, а документът по т. 1 – в официален превод. В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да бъдат представени, посочените по-горе документи в т.1 за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а по т.4 – само за лицето, извършващо отпечатване на ваучери;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности на участниците=
Минимални изисквания: Минимални изисквания: Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности на участниците
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на доставките на ваучери за храна по Наредба №7 от 09.07.2003г., изпълнени през последните три години считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателства за извършената доставка под формата на: а) Удостоверение издадено от получателя на доставката включен в списъка; б) Посочване на публичния регистър, където е публикувана информацията за извършената доставка, ако има такъв; Списък на търговските обекти на територията на Пловдив и Пловдивска област,с които участникът (и подизпълнителят, ако се предвижда такъв) има сключени договори за обслужване, в който списък да фигурират ЗАДЪЛЖИТЕЛНО търговски обекти в населените места, където се намират филиалите на ЦСМП-Пловдив, а именно гр. Пловдив, гр.Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки;
Минимални изисквания: Списък на доставките на ваучери за храна по Наредба №7 от 09.07.2003г., изпълнени през последните три години считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателства за извършената доставка под формата на: а) Удостоверение издадено от получателя на доставката включен в списъка; б) Посочване на публичния регистър, където е публикувана информацията за извършената доставка, ако има такъв; Списък на търговските обекти на територията на Пловдив и Пловдивска област,с които участникът (и подизпълнителят, ако се предвижда такъв) има сключени договори за обслужване, в който списък да фигурират ЗАДЪЛЖИТЕЛНО търговски обекти в населените места, където се намират филиалите на ЦСМП-Пловдив, а именно гр. Пловдив, гр.Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.06.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.06.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.06.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ЦСМП-Пловдив на адрес гр.Пловдив, ул. "Перущица" № 1, ет.6.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел,могат да присъстват при извършване на действията по чл. 68, ал.3 от ЗОП .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.1. – Изискуеми документи и информация: Участникът представя и предложение за изпълнение на поръчката, което съдържа Техническото предложение на участника за изпълнение на поръчката, като подробно описание на организацията на изпълнение на поръчката, което описание да съдържа: Начин на извършване и приемане на заявката, Начин на плащане на отпечатаното количество ваучери по заявката, Начин на доставка на заявеното количество ваучери, Срок на доставка на заявеното количество ваучери (посоченият срок следва да е не повече от 5 работни дни, считано от датата на заплащане от Възложителя на заявеното количество ваучери – съгл. чл.13, ал.5 от НАРЕДБА № 7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор), Описание на други условия по преценка на кандидата, касаещи спецификата на изпълнение на поръчката; Участникът следва да декларира, че ваучерите ще бъдат доставяни на Касата на ЦСМП-Пловдив, като и че срокът на валидност на доставените ваучери ще бъде до края на календарната година, но не по-малко от 30 (тридесет) дни от датата на доставката; Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП (прилага се в случай, че определена информация от офертата на участника има конфиденциален характер и участникът желае същата информация да не се разкрива от възложителя. Представяне на оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 1 и ал.2 от ЗОП, т.е. оферта, която не е представена в запечатан непрозрачен плик, който да съдържа три функционално обособени плика, номерирани и надписани по гореуказания начин и с без необходимото съдържание, е основание участникът да бъде отстранен от процедурата. Участници, представили оферти, които не отговарят на минималните изисквания за изпълнение на поръчката, както и на други условия, посочени в документацията, ще бъдат отстранени от участие, след прилагане на разпоредбите по чл. 68, ал.7,8 и 9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ