Версия за печат

00601-2016-0004

BG-гр. Долна Митрополия: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Долна Митрополия, гр. Долна Митрополия, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 39, За: Пепа Герашка - Директор Дирекция ОССИКИ, Република България 5855, гр. Долна Митрополия, Тел.: 06552 2411, E-mail: obshtina@dolnamitropolia.bg, Факс: 064 680704

Място/места за контакт: гр. Долна Митрополия, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 39

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dolnamitropolia.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160413DNJc767158.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предоставяне на консултантски услуги при разработване и окомплектоване на проектни предложения за кандидатстване по под-мярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ към Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. по четири обособени позиции” Обособена позиция №1:„Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Байкал, с. Брегаре, с. Славовица и с. Ставерци”; Обособена позиция №2:„ „Ремонт за подобряване на енергийна ефективност на общински сгради в село Горна Митрополия, град Долна Митрополия и град Тръстеник“; Обособена позиция №3:„ „Реконструкция на общински сгради, ползвани от Дом за стари хора – Горна Митрополия, ДСП – село Подем“; Обособена позиция №4:„ „Реконструкция на централни площади и възстановяване на паркови пространства в град Долна Митрополия, град Тръстеник, с. Горна Митрополия, с. Комарево и с. Ореховица“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: Община Долна Митрополия
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка е: Предоставяне на консултантски услуги при разработване и окомплектоване на проектни предложения за кандидатстване по под-мярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ към Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. по четири обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1:„Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Байкал, с. Брегаре, с. Славовица и с. Ставерци”; Обособена позиция №2:„ „Ремонт за подобряване на енергийна ефективност на общински сгради в село Горна Митрополия, град Долна Митрополия и град Тръстеник“; Обособена позиция №3:„ „Реконструкция на общински сгради, ползвани от Дом за стари хора – Горна Митрополия, ДСП – село Подем“; Обособена позиция №4:„ „Реконструкция на централни площади и възстановяване на паркови пространства в град Долна Митрополия, град Тръстеник, с. Горна Митрополия, с. Комарево и с. Ореховица“; Настоящата обществена поръчка цели да се осигури необходимата подкрепа на община Долна Митрополия от страна на компетентен екип консултанти при изготвяне и окомплектоване на проектни предложения с ясно дефинирани цели, описание на конкретни дейности за постигането на тези цели, които водят до постигане на определени резултати и ефекти върху дефинирана целева група по Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г. Специфичните цели на обществената поръчка са: • Осигуряване на конкурентно предимство на община Долна Митрополия с оглед постигането на своевременно подаване на заявления за подпомагане в определените от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) срок, пълнота и цялост на окомплектоване на необходимите изискуеми документи; • Осигуряване на проектни предложения в съответствие със специфичните изисквания на финансиращия орган и приложимите нормативни изисквания на законодателството на Република България и Европейския съюз; • Изготвяне на документации за обществени поръчки за възлагане на дейностите по одобрените проекти, с оглед постигането на пълно съответствие на изготвения продукт с актуалното законодателство в областта на обществените поръчки при отчитане въведените специфични изисквания и условия на финансиращия орган. • Постигане на устойчивост на проектите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000, 79421200

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по разработване на проекти, без строителните

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В обхвата на услугата влиза единствено дейности по предоставяне на консултантски услуги, свързани с изготвяне и окомплектоване на Заявления за подпомагане, необходими на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектни предложения по Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г. за всяка от обособените позиции както следва: • За Обособена позиция № 1- Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектно предложение за „Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Байкал, с. Брегаре, с. Славовица и с. Ставерци“. • За Обособена позиция № 2 - Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектно предложение за „Ремонт за подобряване на енергийна ефективност на общински сгради в село Горна Митрополия, град Долна Митрополия и град Тръстеник. • За Обособена позиция № 3 - Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектно предложение за „Реконструкция на общински сгради, ползвани от дом за стари хора – Горна Митрополия, ДСП – село Подем. • За Обособена позиция № 4 - Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектно предложение за „Реконструкция на училищни площадки и възстановяване на паркови пространства в град Долна Митрополия, град Тръстеник, с. Горна Митрополия, с. Комарево и с. Ореховица“; След публикуване от страна на Държавен фонд „Земеделие“ на официален документ за прием на заявления за подпомагане по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия”, избраният изпълнител за съответната обособена позиция следва да се запознае с всички условия, свързани с изпълнението на конкретните дейности, включени в договора за изпълнение на обществената поръчка по тази позиция.

Прогнозна стойност без ДДС
132500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложителят не изисква гаранция за участие във възлагателната процедура. 2. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1 % /един процент/ от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя - банкова сметка на Възложителя /гаранции/ IBAN: BG54IABG74733310030073, BIC код IABGBGSF, банка „Интернешънъл Асет Банк“ АД – клон Плевен; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Възложителя, посочена в обявлението. Ако участникът избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документа, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Долна Митрополия; - със срок на валидност най-малко 60 дни след срока на изпълнение . При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възнаграждението по сключен договор за обществената поръчка за конкретна обособена позиция ще се плаща по следния начин: • Възнаграждение в размер на 10 % без ДДС от посоченото в чл. 2, ал. 1 от Договора за обществена поръчка за съответната обособена позиция, в срок от 10 (десет) календарни дни след предаване на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на изготвеното конкретно заявление за кандидатстване със съответното проектно предложение по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.” и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. • Сума в размер равна на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в чл. 2, ал. 1 от Договора за обществена поръчка за съответната обособена позиция, за изпълнението на възложената дейност, в срок до 10 (десет) календарни дни след получено от Възложителя авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ за съответен проект/съответна обособена позиция и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ВАЖНО! 1. Предвид факта, че настоящата обществена поръчка е открита преди приемане на нормативните документи, свързани с реализирането на дейностите, предмет на поръчката, за целите на изпълнението на настоящата поръчка: възникнали след откриването на процедурата правила и указания на Управляващия орган на ПРСР 2014-2020 г., които поставят клаузи от изготвения проект на договор в противоречие с тях или клаузи от проекта на договор уреждат по различен начин отношенията между страните, имат предимство пред клаузите на сключения с избрания изпълнител договор. В този смисъл възникването на нови правила и условия в нормативен документ, договорът за безвъзмездна финансова помощ, както и всякакви други документи и указания от УО, свързани с размера на цената по проекта на договор, начина на плащане, начина на отчитане, както и всякакви други условия от настоящата процедура, продиктувани от новите правила се считат за основание за промяна на сключения договор по смисъла на чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП (в сила от 15.04.2016 г.), като обхватът и естествето на възможните изменения, както и условията, при които те могат да се използват не трябва да води до промяна в предмета на договора. 2. В случаите на настъпване на горните юридически факти, страните се съгласяват да отразят новите договорености по между си, които са функция на настъпилите изменения в допълнително споразумение към сключения договор. Горните изменения следва да повтарят изрично и точно правилата, отразени в документите по т. 1 и те единствено могат да бъдат предмет на изменението на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва, като подаде оферта, всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и обединение от такива лица. 2. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице поне едно от следните обстоятелства: а) осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: • престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; • престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) е обявен в несъстоятелност; в) е производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. д) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; ж) осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 3. Изискванията на т. 1.3, б. „а“, б. „е“ и б. „ж“ се прилагат, както следва: • при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; • при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; • при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; • при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; • при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; • при едноличен търговец - за физическото лице – търговец; • във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; • при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; • в изброените по-горе случаи и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, изискването се отнася само за прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 4. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които лице по т.3 е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 5. Когато се предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на т.2. б „а“ до б.“г“ вкл. и на т.4. се прилагат и за подизпълнителите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка подадена от участника оферта в запечатан общ непрозрачен плик трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: - Плик № 1 с надпис „Документи за подбор“ и наименование на участника, в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 - 5, 8, 11 – 14 от ЗОП; - Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания и ако е приложимо - декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; - Плик № 3 с надпис „Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника съгласно образец към документацията. При изготвяне на офертата всички документи от всеки един от отделните пликове от офертата се сканират последователно в общ файл в PDF формат (поотделно за всеки един плик) и се представят и на електронен носител, който се поставя в съответния плик. Документите, подредени съобразно посочените по-горе изисквания, се запечатват в трите непрозрачни плика, които се надписват в долния ляв ъгъл: „плик № 1", „плик № 2" и „плик № 3” и съответно наименованието на участника. Трите плика („плик № 1", „плик № 2" и „плик № 3”) се запечатват първо поотделно, а след това в един общ непрозрачен плик/кутия/кашон. ВАЖНО: Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 1 С НАДПИС „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“ 1. Списък на документите, приложени в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1; 2. Справка - представяне на участника –Образец № 2, което включва: a. посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; b. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Образец №3 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; 4. Копие на договора за обединение, при участник обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – попълва се Обр № 4. 6. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици – попълва се Обр. №: 5. 7. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП за услуги, изпълнени от участника през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателства за извършените услуги – попълва се Обр.№: 6 отделно за всяка ОП ; 8. Декларация – Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (попълва се Обр. №: 7 - поотделно за всяка ОП), придружена от Декларации за ангажираност на съответния експерт по поръчката (попълва се Обр. №: 8), ако е приложима при хипотезата на чл. 51а от ЗОП . 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – попълва се Обр. № 9; 10. Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката– попълва се Обр. № 10; ...Продължава в раздел VI .3 Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП за услуги, изпълнени от участника през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателства за извършените услуги – попълва се образец №: 6 от Том IV- приложения; Списъкът трябва да бъде придружен от документите, посочени в чл. 51, ал. 4 от ЗОП, а именно: а) доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или б) доказателство за извършените услуги чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. Образец № 6 заедно с доказателства за извършените услуги се подава отделно за всяка една обособена позиция, за която участникът кандидатстава. 2- Декларация – Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка - попълва се образец №: 7 от Том IV – приложения - декларации за ангажираност на съответния експерт по поръчката - попълва се образец №: 8 от Том IV - приложения, ако е приложима при хипотезата на чл. 51а от ЗОП. 2.Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от предлагания от него екип за изпълнение на обществената поръчка отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен екип). Образец № 7 се подава отделно за всяка една обособена позиция, за която участникът кандидатстава.
Минимални изисквания: 1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил най-малко 1 (една) еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, като под „услуги, сходни с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира такава свързана с изготвяне на Заявления и/или Формуляри за кандидатстване или еквивалентни, необходими за кандидатстване с проектни предложения по програма/и, финансирана/и напълно или частично със средства от ЕС, или с други финансови източници, или с други донорски програми или фин. инструменти. Под „изпълнена услуга” се разбира такава, при която независимо от датата на сключването , е приключена и приета в последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Ако участникът участва за повече от една обособена позиция, минималният изискуем брой услуги се изчислява сумарно като сбор от броя на позициите, за които участникът кандидатства, а именно: ако участник подава оферта за три обособени позиции, същият следва да докаже изпълнението на най-малко 3 (три) различни услуги – по една за всяка обособена позиция. Забележка: Съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с всяко едно от посочените по-горе изисквания към техническите възможности и/или квалификация се доказва от един или повече участници в обединението. 2. Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен персонал от квалифицирани ключови експерти, които да се ангажират с изпълнение на поръчката, включващ минимум: • ЕКСПЕРТ – Икономист, притежаващ висше образование, степен „Бакалавър“ или „Магистър” или еквивалентна, по специалност от област професионално направление „Икономика“ или еквивалентна. Професионален опит по специалността: минимум 3 години; • ЕКСПЕРТ – Юрист, притежаващ висше образование, степен „Магистър” или еквивалентна, по специалност „Право“ или еквивалента. Професионален опит по специалността: минимум 3 години; • ЕКСПЕРТ - Координатор на екипа - икономист, финансист, строителен инженер или еквивалентна специалност с професионален опит по специалността – минимум 3 години; За целите на настоящата процедура под „еквивалентна специалност” следва да се разбира специалност, получена в наше или чуждо (извън страната) учебно заведение, където съответната специалност е наименована по друг начин или обхваща същата област на знанието.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: „Предлагана цена“ - показателя е с максимален брой точки 50 и се определя по формулата Пц =Пцmin/Пцi х 50 = (...бр. точки) , където Пцmin е минималната предложена обща цена; Пцi е общата цена предложена от i-тия участник;; тежест: 50
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп. Максимално възможен брой точки 50 т.; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.05.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.05.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Община Долна Митрополия, гр. Долна Митрополия, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 39

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”: Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия”

VI.3) Допълнителна информация

...Продължава от Раздел III.2.1 Изисквания към кандидатите или участниците: СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 С НАДПИС „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” - Когато участникът участва за повече от една обособена позиция Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” се представя толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът участва, като на плика следва да е изписан номера и наименованието на обособената позиция, за която се отнася предложението. Попълва се Образец № 13 „Предложение за изпълнение на поръчката” , както и Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП -Образец № 11 (когато е приложимо); Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително да включва: А. Организационна структура и разпределение на експертния състав: Предложението на участника следва да включва предложение на мерките и организацията, която същият ще предприеме във връзка с качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора. Участникът следва да посочи и обоснове всяка от услугите, дейностите, конкретните задачи и отговорности на всеки от членовете на екипа в съответствие с конкретните задължения по договора за възлагане на обществената поръчка и Техническата спецификация. Б.Предложен линеен график за изпълнение на дейностите: Предложението на участника следва да включва подробен и максимално детайлен линеен график за изпълнение на дейностите по настоящата поръчка. Линейният график следва да бъде в унисон с организационната структура, разпределението на експертния състав и методологията за изпълнение на поръчката. В.Методология за изпълнение на поръчката Предложението на участника следва да съдържа описание на вътрешната организация на отговорностите и методология за изпълнението на договора и да предвижда мерки за контрол и координация на изпълнението. Следва да се сочат резултатите до които ще доведе всяка от дейностите, които се предприемат в контекста на общата задача – изпълнението на договора. Да се посочват методите, които ще допринесат за качественото постигане на очакваните резултати. Следва да се представят отделните дейности, които да са в пълно съответствие с техническата спецификация и да имат за резултат качественото изпълнение на обществената поръчка. 4. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 С НАДПИС „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“-Когато участникът участва за повече от една обособена позиция Плик №3 „Предлагана цена“ се представя толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът участва, като на плика следва да е изписан номерът и наименованието на обособената позиция, за която се отнася предложението. Попълва се образеца за предложение на цена „Предлагана цена” -Образец № 14 Ценовото предложение трябва да включва попълнен и подписан Образец №14 - оригинал, като стойностите следва да не бъдат закръглени, а да бъдат изписани до стотинка (до втория знак след десетичната запетая), да бъдат посочени стойностите без ДДС и стойностите с ДДС. При обявяване на настоящата поръчка Възложителят се възползва от законовата възможност, предвидена в чл. 64, ал. 3 от ЗОП и намалява сроковете за получаване на оферти със 7 дни за изпращане на обявлението по електронен път и с 5 дни за предоставяне на електронен достъп до документацията за участие в процедурата. Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Профил на купувача- http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index, поради което срокът е съкратен от 40 дни на 28 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Байкал, с. Брегаре, с. Славовица и с. Ставерци”
1) Кратко описание

В обхвата на услугата влиза единствено дейности по предоставяне на консултантски услуги, свързани с изготвяне и окомплектоване на Заявления за подпомагане, необходими на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектни предложения по Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г. за всяка от обособените позиции както следва: • За Обособена позиция № 1- Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектно предложение за „Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Байкал, с. Брегаре, с. Славовица и с. Ставерци“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000, 79421200

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по разработване на проекти, без строителните

3) Количество или обем

Общата прогнозна стойност на обособената позиция е в размер на 65500,00 лв.(шестдесет и пет хиляди и петстотин лева) без ДДС, включващ дейности по изработване и окомплектоване на проектни предложения с предмет съответен обект по обособената позиция, подробно описани в Документацията за участие - неразделна част от настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
65500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт за подобряване на енергийна ефективност на общински сгради в село Горна Митрополия, град Долна Митрополия и град Тръстеник“
1) Кратко описание

В обхвата на услугата влиза единствено дейности по предоставяне на консултантски услуги, свързани с изготвяне и окомплектоване на Заявления за подпомагане, необходими на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектни предложения по Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г. за всяка от обособените позиции както следва: • За Обособена позиция № 2 - Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектно предложение за „Ремонт за подобряване на енергийна ефективност на общински сгради в село Горна Митрополия, град Долна Митрополия и град Тръстеник.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000, 79421200

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по разработване на проекти, без строителните

3) Количество или обем

Общата прогнозна стойност на обособената позиция е в размер на 26000,00 лв. (двадесет и шест хиляди лева) без ДДС, включващ дейности по изработване и окомплектоване на проектни предложения с предмет съответен обект по обособената позиция, подробно описани в Документацията за участие - неразделна част от настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
26000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на общински сгради, ползвани от дом за стари хора – Горна Митрополия, ДСП – село Подем“
1) Кратко описание

В обхвата на услугата влиза единствено дейности по предоставяне на консултантски услуги, свързани с изготвяне и окомплектоване на Заявления за подпомагане, необходими на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектни предложения по Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г. за всяка от обособените позиции както следва: • За Обособена позиция № 3 - Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектно предложение за „Реконструкция на общински сгради, ползвани от дом за стари хора – Горна Митрополия, ДСП – село Подем.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000, 79421200

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по разработване на проекти, без строителните

3) Количество или обем

Общата прогнозна стойност на обособената позиция е в размер на 26000,00 лв. (двадесет и шест хиляди лева) без ДДС, включващ дейности по изработване и окомплектоване на проектни предложения с предмет съответен обект по обособената позиция, подробно описани в Документацията за участие - неразделна част от настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
26000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на училищни площадки и възстановяване на паркови пространства в град Долна Митрополия, град Тръстеник, с. Горна Митрополия, с. Комарево и с. Ореховица“
1) Кратко описание

В обхвата на услугата влиза единствено дейности по предоставяне на консултантски услуги, свързани с изготвяне и окомплектоване на Заявления за подпомагане, необходими на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектни предложения по Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г. за всяка от обособените позиции както следва: • За Обособена позиция № 4 - Изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане, необходимо на община Долна Митрополия за кандидатстване с проектно предложение за „Реконструкция на училищни площадки и възстановяване на паркови пространства в град Долна Митрополия, град Тръстеник, с. Горна Митрополия, с. Комарево и с. Ореховица“;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000, 79421200

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по разработване на проекти, без строителните

3) Количество или обем

Общата прогнозна стойност на обособената позиция е в размер на 15000,00 (петнадесет хиляди лева) без ДДС, включващ дейности по изработване и окомплектоване на проектни предложения с предмет съответен обект по обособената позиция, подробно описани в Документацията за участие - неразделна част от настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
15000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20