Версия за печат

00072-2016-0012

BG-Карлово: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Карлово, ул. Петко Събев № 1, За: Цветана Метаксинова, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 54586, E-mail: metaksinova@karlovo.bg, Факс: 0335 54581

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=552&catid=86&id=3383&lang=bg&view=article.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Благоустрояване на междублокови пространства по плана на гр. Карлово, община Карлово”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Карлово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Благоустрояване на междублокови пространства по плана на гр. Карлово, община Карлово”, включващи следните две дейности: Дейност 1 – „Благоустрояване на междублоково пространство при жилищен комплекс в УПИ ХХVІІІ-комплексно застрояване на кв. 89 по плана на гр. Карлово, община Карлово“ – инженеринг и Дейност 2 – Изготвяне на инвестиционен технически проект за обект „Благоустрояване на междублоковото пространство при жилищен комплекс в УПИ VІ-жил.комплекс на кв. 118а по плана на гр. Карлово, община Карлово.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45211360

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи по градско благоустройство

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на два инвестиционни проекта за благоустрояване на междублокови пространства при жилищни комплекси в гр. Карлово и изпълнение на строителство за едно тях.

Прогнозна стойност без ДДС
220165 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

110


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата в размер на 2 000 лева (две хиляди лева) без включен ДДС. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите могат да бъдат представени като парична сума или под формата на банкова гаранция, съгласно чл. 60 от ЗОП. Паричната сума може да бъде преведена по сметка на Възложителя IBAN BG54FINV91503316025343; BIC FINVBGSF - "ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА" АД. Валидността на гаранцията за участие (ако е избрана форма на банкова гаранция) следва да бъде не по-кратка от срока на валидност на офертите. Условията за задържане и освобождаване на Гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и 62 от ЗОП, а условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор и са съгласно чл. 63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се изпълнява само след осигурено финансиране. Плащанията ще се извършва съгласно посочените в проекта на договор условия.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица. Представя се нотариално заверено споразумение за създаване на обединение в оригинал, или нотариално заверено копие или друг документ, в който задължително се посочва представляващият и необходимите документи съгласно ЗОП и ППЗОП. В документа трябва да се съдържа клауза за солидарната отговорност на всички членове на обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен професионален регистър, даващ му право да изпълнява строежи от минимум от ІV категория, ІV група, съгласно разпоредбите на ЗУТ и ЗКС. За участие в процедурата следва да се подаде оферта, представена в запечатан непрозрачен плик, като върху него, участникът посочва наименованието на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес. Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и трябва да съдържа: 1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документи и образци, съдържащи информация за правното състояние, икономическите, финансови и техническите възможности на участника 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя образец „Предложение за изпълнение на поръчката”, свързан с изпълнението на поръчката и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, когато е приложимо. 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който се поставя образец на ценово предложение за изпълнението на поръчката Ценова оферта на участника. Съдържание на Плик № 1 – запечатан непрозрачен с надпис „Документи за подбор”: Списък на документите, съдържащи се в Плик № 1, подписан и подпечатан от участника. Списъкът на документите се поставя в началото на офертата; Представяне на участника с посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, което е регистрирано в България; заверено копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, който документ се представя в официален превод /за юридическо лице, което не е регистрирано в България/; пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата /когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация/; споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/ представя се в оригинал; пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата, да попълни и подпише документите, които са общи за обединението /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението/; заверено копие от документ за самоличност за участник физическо лице; Документ за внесена гаранция за участие; Доказателства за техническите възможности на участниците; Декларация за оглед на обекта. Съдържание на Плик № 2 – запечатан непрозрачен с надпис „Предложение за изпълнение на поръчка”: Оферта по образец; Съдържание на Плик № 3 – запечатан непрозрачен с надпис „Предлагана цена”: Оферта по образец. Документите представляващи копия задължително се парафират „Вярно с оригинала”, подпис и печат. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е“), т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2, 2а, 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма изисквания.
Минимални изисквания: Няма изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Участниците следва да посочат публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на извършените строителни дейности. 2. Списък-декларация на експертите по Образец, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката, в който се посочват образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, включени в екипа от експерти на участника; 3. Декларация за собственото или наето техническо оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 3 строителства, които са еднакви или сходни* с предмета на поръчката през последните 5 години. *Под "сходно" се разбира строителни работи по благоустрояване на урбанизирани площи. 2. Участникът трябва да предложи инженерно–технически състав и екип от: А) проектанти, отговарящи на следните минимални изисквания: 1. Ръководител на екипа - Архитект, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/; 2. Конструктор, отговарящ на следните минимални изисквания: а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/; 3. Геодезист, отговарящ на следните минимални изисквания: а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/; 4. Проектант по част „Електрическа” – електро-инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/; 5. Проектант по част „В и К” - строителен инженер – „В и К”, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/; Б) Ръководно-експертен екип за изпълнение на строителстввото, както следва: 1. Строителен инженер/ строителен техник с професионален опит по специалността минимум 5 г. - 1 бр. 2. Координатор "безопасност и здраве" или еквивалентна специалност – 1 бр. 3. Служител Контрол по качеството - 1 бр. 3. Участникът трябва да осигури следната строителна механизация и оборудване, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката: Багер - 1 бр.; Самосвал - 1 бр.; Валяк - 1 бр; Ръчни трамбовки – 2 бр.; Пневматичен къртач – 1 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация и контрол на изпълнението ; тежест: 40
Показател: Цена; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр. Карлово, ул. Петко Събев № 1, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съобразно с чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията е безплатна и може да бъде изтеглена от "профила на купувача" - www.karlovo.bg. Отговори на постъпили въпроси и разяснения по документацията за обществената поръчка ще бъдат публикувани в "профила на купувача" - www.karlovo.bg. Съобщения, свързани с процедурата ще бъдат публикувани в "профила на купувача" - www.karlovo.bg. Възложителят може да изпраща информация до участниците по електронна поща по реда, предвиден в Закона за електронния документ и електронния подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ