Версия за печат

00049-2016-0009

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 812114464

Бургасбус ЕООД, ул. Индустриална № 1, За: Кета Янкова Петрова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 088 5917727, E-mail: burgas_bus@b-trust.org, Факс: 056 846763

Място/места за контакт: Бургасбус ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.burgasbus.info..

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/burgasbus-221/obshtestveni-porachki-zop/op-0000657.html.

Електронен достъп до информация: http://sop.bg/burgasbus-221/obshtestveni-porachki-zop/op-0000657.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Доставка и монтаж на допълнително оборудване за автобуси и тролейбуси и въвеждането му в експлоатация в интегрирана система за контрол и управление на масовия градски транспорт в Бургас”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Бургас
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие на рамковото споразумение в години

3

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
1400000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избора на максимум трима потенциални изпълнители, с които да бъде сключено рамково споразумение, въз основа на което да се избира изпълнител, който да достави, монтира/инсталира, тества (когато е необходимо), въведе в експлоатация в рамките на изградената интегрирана система за управление на градския транспорт в Бургас, Република България изискуемото допълнително оборудване за автобуси и тролейбуси, както и да направи минимум едно задължително обучение на персонала на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, определен да работи с доставеното оборудване, нова техника и другите артикули/стоки/продукти при всяка конкретна поръчка от страна на възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48813000, 48813200, 48813100, 34900000, 34923000, 32323500

Описание:

Системи за информиране на пътниците
Система за информиране на пътниците в реално време
Електронни табла
Различни видове транспортно оборудване и резервни части
Оборудване за контрол на пътното движение
Система за видеонаблюдение

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.1. Следва да се доставят, монтират и въведат в експлоатация следните типове оборудване и приложен софтуер, разделени на групи: 1.1.1. Електронна билетна система и AVL № Описание Индикативен брой: 1. Бордови компютър с интефейс за водача - монитор и RFID-четец -48; 2. Лиценз за приложението за превозното средство-47; 3. Антена GPS/GPRS/WiFi-49; 4. Бордови превключвател, 20 входа-48; 5. 2D-баркод четец-50; 6. Принтер с автоматичен нож и дисплей-52; 7. Каса/кутия за монети и банкноти-48 и 8. Валидатори с RFID-кодиране-130. Различими са 4 вида системи, според вида на превозното средство: Система Т11 – по 1 бр. от позиции от 1 до 7 и 4 бр. от позиция 8; Система Т12 – по 1 бр. от позиции от 1 до 7 и 3 бр. от позиция 8; Система Т13 – по 1 бр. от позиции от 1 до 7 и 2 бр. от позиция 8; Система Т14 – по 1 бр. от позиции от 1 до 7 и 1 бр. от позиция 8. В процеса на изпълнение на поръчката Възложителят може да променя бр. на компонентите в системите; 1.1.2. Система за видеонаблюдение в превозните средства № Описание Индикативен бр.: 1. Устройство за видеозаписи-27; 2. Камери-100; Различими са 3 вида системи, според вида на превозното средство: Система Т21 – по 1 бр. от позиция от 1 и 5 бр. от позиция 2; Система Т22 – по 1 бр. от позиция от 1 и 4 бр. от позиция 2; Система Т23 – по 1 бр. от позиция от 1 и 3 бр. от позиция 2. В процеса на изпълнение на поръчката Възложителят може да променя броя на компонентите в системите; 1.1.3. Система за осигуряване на приоритет № Описание Индикативен бр.: 1. Устройство за приоритет-7. Различим е 1 вид система, според вида на превозното средство: Система Т31 – 1 бр. от позиция 1. 1.1.4. Система за информация в реално време № Описание Индикативен бр.: 1. Информационни LED панели-43; 2. Монитор LCD 19``-15; 3. TFT информационни табла-16 и 4. Информационна аудиосистема-20. Различими са 3 вида системи, според вида на превозното средство: Система Т41 – по 2 бр. от позиции 1 и 3 и по 1 бр. от позиции 2 и 4; Система Т42 – 2 бр. от позиция 1 и по 1 бр. от позиции 2 и 4 (без позиция 3); Система Т43 – 1 бр. от позиция 1 и 1 бр. от позиция 4 (без позиции 2 и 3); В процеса на изпълнение на поръчката Възложителят може да променя бр. на компонентите в системите; 1.1.5. Комуникационна система № Описание Индикативен бр.: 1. Точка за прехвърляне на информация-1; 2. Лиценз за софтуер за стационарна точка-1. Различим е 1 вид система: Система Т51 – по 1 бр. от позиция 1 и 2. 1.1.6. Защитно устройство за високо напрежение № Описание Индикативен бр.: 1. Устройство за защита от пренапрежение-22; Различим е 1 вид система: Система Т61 – 1 бр. от позиция 1. 1.1.7. Ръчно устройство за контрол с баркод четец № Описание Индикативен брой: 1. Ръчни устройства за контрол, с принтер, RFID-кодиране и 2D-баркод четец-55. 1.2. Участникът трябва да осигури монтажните дейности в посочени от Възложителя превозни средства и/или депо, като осигури минимум следното: 1.2.1. Дейности на борда на превозното средство - инсталиране, свързване, настройки, окабеляване, монтаж и др. необходими в превозното средство; 1.2.2. Инсталиране и осигуряване на свързаност на точката за прехвърляне на информация със съществуващата информационна система; 1.2.3. Всички дейности се считат за успешно приключили, когато са интегрирани и функционират в съществуващата система/системи; 1.3. Участникът следва да интегрира предложеното от него оборудване и приложен софтуер с внедрените системи за електронно таксуване, AVL, Система за информация на пътници в реално време (RTPI), система за осигуряване на приоритет, система за видеонаблюдение, комуникационна система, както и да интегрира точката за прехвърляне на информация от и на превозните средства. На Изпълнителя ще бъде предоставена необходимата му за изпълнение на поръчката информация след подписване на договор и приемане на клаузите за конфиденциалност в него. Останалата информация е посочена в раздел VI.3) "Допълнителна информация" от настоящото обявление.

Стойност, без да се включва ДДС
1400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 14 000.00 лв. /четиринадесет хиляди лева/. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане по следната сметка на „Бургасбус” ЕООД, гр. Бургас, ул. Индустриална № 1, IBAN BG69SOMB91301034381701, BIC код SOMBBGSF при "Общинска банка" АД, клон Бургас. Гаранцията за изпълнение на всеки договор, сключен въз основа на рамковото споразумение е в размер на 3 % от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение и за участие може да се внесе по банков път по посочената банкова сметка или да се представи под формата на банкова гаранция. Срок на валидност на гаранцията за изпълнение - 20 календарни дни след крайната дата за приключването на договора, която крайна дата съвпада с приемането на крайните продукти: доставеното, монтирано, тествано, въведено в експлоатация оборудване и осъщественото задължително обучение на персонала на възложителя, определен да работи с доставената нова техника и други артикули от възложителя с подписването на констативния протокол. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя въз основа на подписаното Рамково споразумение, предмет на настоящата поръчка. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие: Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61, ал. 1 или да я усвои съгласно чл. 61, ал. 2 ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 ЗОП. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г., ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция се отстранява от участие. Образците на банковите гаранции не са задължителни, участниците и бъдещият изпълнител може да използва образците на банките, които издават гаранциите, но следва да се съобразят с условията за тях, поставени от възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начинът на плащане са, както следва: 1. Авансово плащане след подписването на всеки договор, който предстои да бъде сключен въз основа на Рамковото споразумение, което следва да бъде платено в срок до 7 календарни дни след подписването му и след представяне на фактура от страна на Изпълнителя и което е в размер на 40 % от стойността на договора с включен ДДС и 2. Окончателно плащане в размер на разликата до цената за изпълнение на договора и изплатения аванс, а именно – 60 % от стойността на договора с включен ДДС, платимо в срок до 7 календарни дни след приемане и одобрение от страна на Възложителя и/или други компетентни лица или институции на всички работи, дейности и услуги относно доставеното, монтирано, тествано (когато е приложимо) и въведено в експлоатация в рамките на изградената интегрирана система за управление на градския транспорт в Бургас с подписване на констативен протокол от двете страни по договора и след представяне на фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице преди сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществената поръчка се сключва, след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ (или еквивалент) на създаденото обединение в съответствие с изискването по чл. 49 от Правилника за прилагане на ЗОП. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Критерият за оценка е икономически най-изгодна оферта Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата: КО = Т х 0.65 + ПЦ х 0.35, където: Т – Оценка по техническите подпоказатели – тежест 65 % Т = Сбора от всички технически подпоказатели, разписани по-долу в настоящото обявление в раздел IV.2.1) "Критерии за възлагане". ПЦ – Предлагана цена – тежест 35 % Максимална комплексна оценка (КО) = 100 точки. Оценка по техническите подпоказатели (Т) Максимален брой точки - 100. Т = Т1 + Т2 + Т3 + Т4 + Т5 + Т6 + Т7 2. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка за целия период на Рамковото споразумение е в размер до 1 400 000.00 лв. /един милион и четиристотин хиляди лева/ без ДДС. * Оферти на участниците, които надхвърлят обявения финансов ресурс за тази поръчка ще бъдат отстранени като неотговарящи на предварително обявените от възложителя условия.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата (Прил. № 2), подписан от представляващия участника или от участника, когато е ФЛ, в оригинал. 2. Представяне на участника (Приложение № 1), което включва: а). посочване на ЕИК код по чл. 23 от Закона за търгов. р-тър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодател. на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. При участници обединения-копие на договора за обединение, а когато в д-ора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението-и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият и б). Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (пред. първо), т. 2а (пред. първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП (оригинал)–попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документация (Прил. № 6). Тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с доставка на оборудване, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 ЗОП са пречка в участието на н-щата процедура. 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал)–представя се, когато офертата (или някой док. от нея) не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация или от самия участник, когато е ФЛ, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Декларация за приемане на условията в проекта на договора, подписана от участника (Прил. № 5) в оригинал. 5. Декларация по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (оригинал) – (по образец Прил. № 7) - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП. 6. Декларация по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (оригинал) – когато е приложимо (по образец Прил. № 8). В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП. 7. Декларация за участие на подизпълнител, ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участникът предвижда участието на подизпълълнител/и при изпълнението на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнение и съответствието на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълълнители (Прилож. № 9). 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал–представляващия и управляващ подизпълнителя или самият той попълва и подписва декл. по образеца (Прилож. № 10). 9. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление. 10. Банкова гаранция за участие в обществената поръчка по образец (Прилож. № 14) или по образеца на банката, която я издава, но съдържаща изискванията и условията на възложителя, когато гаранцията е банкова, представена в оригинал или Документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума-копие. Останалите документи са изброени в поле VI.3) "Допълнителна информация" от обявлението!

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Неприложимо!

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1). У-ците трябва да имат опит в изпълнението на мин. 1 доставка, която е еднаква или сходна с предмета на настоящата общ. поръчка, изпълнена през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата. Под еднаква или сходна доставка на предмета на общ. поръчка се разбират доставки, свързани с оборудване за превозни средства, в това число ел. билетна система, с-ма за ин-ция в реално време, с-ма за видеонаблюд. и с-ма за приоритет в рамките на интегрирана система за контрол и управление на масов транспорт. Доказва се с представяне на: Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на общ. поръчка, из-ни през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата с посочване на датите и получателите, заедно с док-во за извършената доставка под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2). Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката: 1. Ръководител на екипа: магистърска или бакалавърска степен или екв. по специалности в 1 от следните области: техн. науки; инженерни науки; транспортна техника; информационни и/или комуникационни технологии или друга екв. област. Проф. опит по специалността най-малко 5 г. 2. Ключов експерт 1: „Оборудване“: магистърска или бакалавърска степен или еквивалент по специалности в 1 от следните области: тех. науки; инженерни науки; транспортна техника; инфо-ни и/или комуни-ни технологии или друга екв. област с опит за работа в екип, както и участие в реализирането/изпълнението/последващото поддържане на най-малко 1 поръчка/доставка/договор за доставка на оборудване за превозни средства рамките на интегрирана система за контрол и управление на масов транспорт или екв. система или екв. през последните 5 г. 3. КЕ 2: Координатор монтажи: „магистър” или „бакалавър“ в науки от областта на висше образ.: „Социални, стопански и правни науки“ съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г. и/или икономика и/или тех. науки и/или инженерни науки и/или транспортна техника и/или инфор-ни и/или комуни-ни технологии или екв.). Проф. опит: работа, свързана с участие в реализирането/изпълнението/последващото поддържане на най-малко 1 поръчка/доставка/договор за доставка на оборудване за превозни средства рамките на интегрирана система за контрол и управление на масов транспорт или екв. система или еквивалент. Доказва се със Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на образованието, проф. квалификация и проф. опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката. 3). Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на доставката и монтажа на оборудване или еквивалентен. Доказва се със Сертификат ISO 9001:2008–система за управление на качеството или екв. или други док-ва за екв. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на доставката и монтажа на оборудване или екв.-(зав. копие). По чл. 53, ал. 4 ЗОП, Възложителят приема екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други до-ва за екв. мерки за осигуряване на качеството. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за тех. възможности и/или квалиф. с възможностите на 1 или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, уч-кът представя до-ства, че при изп-ето на поръчката ще има на разположение ресурсите на 3-те лица. 3-ти лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са ЮЛ, д-тите, с които се доказват изиску. тех. възможности и квалиф. се представят само за уч-ците, чрез които о-нието доказва съответствието си с посочените критерии за подбор.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Електронна билетна система и AVL (първи технически подпоказател Т1) - максимум 25 точки и Гаранционен срок за него - максимум 5 точки.; тежест: 30
Показател: Система за видеонаблюдение в превозните средства (втори технически подпоказател Т2) - максимум 5 точки и Гаранционен срок за него - максимум 5 точки.; тежест: 10
Показател: Система за осигуряване на приоритет (трети технически подпоказател Т3) - максимум 5 точки и Гаранционен срок за него - максимум 5 точки. ; тежест: 10
Показател: Система за информация в реално време (четвърти технически подпоказател Т4) - максимум 12 точки и Гаранционен срок за него - максимум 5 точки.; тежест: 17
Показател: Комуникационна система (пети технически подпоказател Т5) - максимум 8 точки и Гаранционен срок за него - максимум 5 точки.; тежест: 13
Показател: Гаранционен срок относно защитно устройство за високо напрежение (шести технически подпоказател Т6); тежест: 3
Показател: Ръчно устройство за контрол с баркод четец (седми технически подпоказател Т7) - максимум 12 точки и Гаранционен срок за него - максимум 5 точки.; тежест: 17
Показател: Показател „Предлагана цена“; тежест: 35
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
30.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

стая/зала в сградата на възложителя, намираща се в град Бургас, ул. Индустриална № 1.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. П-жение от раздел II.2.1) "Общо количество или обем":1.4. В-телят ще възлага доставка,монтаж и интеграция на системите в превозни средства (описани в т.1.1.) за всяко 1 превозно средство. Различими са следните видове превозни средства и системи в тях: П1 – системи Т12 и Т61; П2 – системи Т11, Т21, Т31 и Т41; П3 – системи Т13, Т22 и Т42; П4 – системи Т14, Т23 и Т43. В процеса на изпълнение на поръчката В-телят може да променя видовете системи и броя на компонентите в тях. Предвиденото за закупуване,монтаж и въвеждане в експлоатация доп-телно оборудване ще даде възможност за работа на превозни средства от парка на "Бургасбус" в рамките на интегрираната система за контрол и управление на масовия градски транспорт, изградена в гр. Бургас. Приема се само ново и неупотребявано оборудване. Превозните средства, които ще бъдат обект на това са следните: 1. Тролейбуси модел "Шкода 26 Tr Соларис" - 22 бр., в експлоатация от 2014 г., соло изпълнение с 3 врати. Обслужват тролейбусните линии Т1 и Т2. 2. Градски съчленени автобуси - 7 броя (индикативен брой). Обявена обществена поръчка, предстоят да се закупят и доставят в Бургас. Двигател - на дизелово гориво. Брой на вратите - 4. Предвидени са за обслужване на Бързата автобусна линия. 3. Автобуси соло, категория М3, клас I - 7 броя (индикативен брой). Обслужват крайградските линии в рамките на Общинската транспортна схема. 4. Автобуси, категория М2, клас А - 11 броя (индикативен брой). Предстоят да се закупят и доставят. Ще обслужват допълнителни линии в градската транспортна схема. В-телят ще има право да заяви доставка,монтаж и въвеждане в експлоатация на до-телни количества от някои елементи от оборудването над упоменатите в рамката, но без да се превишава крайната сума на споразумението, предмет на н-щата поръчка.2. П-жение от раздел III.2.1) от н-щото обявл.: 11. Д-ция за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Прил. № 16). 12. Д-ция по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Прил. № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП (Прил. № 17). 14. Тех. предложение (Прил. № 3) при съблюдаване на изискванията на Тех. спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнението на поръчката, представено в оригинал, включващо и срок за изпълнение. Представя се и ел. носител в нередактируем формат. Наред с тех. предложение, ако е приложимо се представя и декларация по чл. 33, ал. 4 ЗОП. 14. Ценово предложение (Прил. № 4), представено в оригинал. 3. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с на-щата процедура, са в писмен вид. Обменът на ин-ция между Възложителя и участника може да се извършва по 1 от следните начини: по пощата-чрез препоръчано писмо с обратна разписка; чрез куриерска служба; по факс; по ел. път при условията и по реда на ЗЕДЕП или чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по ел. път при условията и по реда на ЗЕДЕП. 4. Документацията за участие ще се публикува в профила на купувача от деня на публикуването на обявлението решението, които ще бъдат изпратени по ел. път в РОП (във връзка с чл. 104, ал. 2 ЗОП). Документацията ще е достъпна на мястото, определено за н-щата поръчка от профила на купувача на Възложителя и е безплатна. В на-щото обявление е посочен интернет адрес, на който документацията може да бъде намерена. Отговорите на зададените въпроси по време на процедурата и поканата за отварянето на цените ще бъдат публикувани на мястото, определено за н-щата поръчка в п-ла на купувача. И-цията за отваряне на цените и резултатите от оценяването на офертите ще бъдат публикувани най-малко 2 раб. дни по-рано, преди отварянето на ценовите оферти! Сроковете са намалени с 5 дни, тъй като настоящото обявление е изпратено по електронен път.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ