Версия за печат

00267-2016-0049

BG-Пловдив: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 0004715040325

ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив, ул. Райко Даскалов 45, За: Недялка Барганова - юрисконсулт в ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 622550, E-mail: opokt@abv.bg, Факс: 032 666866

Място/места за контакт: ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160412IgEj3241687.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 0004715040325

ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив, ул. Райко Даскалов 45, За: Анелия Локова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 628701, E-mail: opokt@abv.bg, Факс: 032 666866

Място/места за контакт: ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.plovdiv.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР за изграждане на: - светофарна уредба на бул. "Васил Априлов" - пешеходна пътека до магазин "Сани" - реконструкция - светофарна уредба на кръстовището на бул. "Александър Стамболийски" /ул. "Братя Бъкстон"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР за изграждане на: - светофарна уредба на бул. "Васил Априлов" - пешеходна пътека до магазин "Сани" - реконструкция - светофарна уредба на кръстовището на бул. "Александър Стамболийски" /ул. "Братя Бъкстон" . Изпълнението на поръчката следва да се реализира в съответствие с техническата спецификация на възложителя, условията на договора и спазвайки законодателстовото действащо на територията на Република България.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максимално допустимата стойност на поръчката се определя на 100 000 (сто хиляди) лв. с ДДС /83 333,33 (осемдесет и три хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки)лв. без ДДС. Посочената стойност е лимитна.

Стойност, без да се включва ДДС
83333.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

180

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Общи положения Гаранциите се предоставят под формата на парична сума или банкова гаранция, като участникът сам избира формата на гаранцията: - парична сума, внесена по банков път по сметката на Oбщинско предприятие Организация и контрол на транспорта Община Пловдив; - безусловна и неотменяема банкова гаранция; Банкова сметка за внасяне на парични гаранции: ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив ТБ Инвестбанк АД – Пловдив BIC: IORTBGSF, IBAN: BG63IORT73753102001900 В документа за гаранция следва изрично за да е посочено наименованието на поръчката, за която се участва, съответно на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 700 лв. (седемстотин) лева и се представя задължително от всеки участник при подаване на офертата. Когато се представя банкова гаранция за участие, тя следва да е в оригинал и със срок не по- малко от 100 (сто) календарни дни от крайния срок за подаване на оферти. При сключване на договора определения изпълнител следва да представи гаранцията за изпълнение в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без включено ДДС. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция следва да е със срок не по- малко от 1 година след въвеждане на обектите в експлоатация. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете, посочени в проекта на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено от бюджета на община Пловдив , като средствата са заложени в бюджета на ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив за 2016 г..Плащанията ще се извършват съгласно проекта на договора. Авансово плащане не се предвижда.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Условия за участие 1.1.Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в ЗОП и предварително обявените от възложителя условия. 1.2. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта. Не се предоставя възможност за представяне на варианти в офертите. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 1.3. За да бъде допуснат до участие в процедурата участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението на обществената поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на настоящата документация. 1.4.Възложителя отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл.47, ал. 1, ал.2, т,1, 2, и 5 ал. 5 от ЗОП. - който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП, изисквани от възложителя в настоящата поръчка, в т.ч. и основанията по чл. 58 ал. 3 от ЗОП - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57 ал.2 от ЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно чл. 57 от ЗОП, офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, име и адрес на получателя на офертата(Възложителя) и текста: Оферта за участие в открита процедура с предмет: (изписва се предмета на поръчката). Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика със съдържание, както следва: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", който следва да съдържа следните документи и информация: 1. Оферта за участие, съгласно Образец № 1, съдържащa представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, подписанa и подпечатанa от Участника. 2. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка за внесена гаранция под формата на парична сума или оригинал на банковата гаранция за участие; 3. Декларации в оригинал: 3.1.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец №4) 3.2.Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (по образец№6); 3.3. Декларация съгласно чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП (по образец№7); 3.4. Когато е приложимо - Информация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнител и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако Участникът предвижда използването на подизпълнител (по образец№8); Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва като такъв (по образец№9); 3.5.Декларация по чл. 56, ал.1, т. 6 от ЗОП (по образец№5). 4. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания от Участника посочените в раздел III.2.3. от обявлението за настоящата поръчка; 5. При участник обединение- копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Ако обединението не е регистрирано юридическо лице, следва да се спази чл. 56, ал.3 от ЗОП; 6. Списък по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП на документите и информацията, които се съдържат в офертата, подписан и подпечатан от участника. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката": 7. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката (по образец№2).Ако е приложимo се прилага и декларация по чл. 33 ал. 4 от ЗОП. Техническото предложение следва да бъде представенo на хартиен носител и да съдържа информацията изискана в документацията към настоящата обществена поръчка. Плик № 3 В плик 3 с надпис “Предлагана цена” се поставят: 8. Ценовото предложение на участника – (по образец№3); Ценовото предложение, с изискуемите приложения към него, следва да бъде представенo на хартиен носител, който се поставя в плик № 3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изисква

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се поставят

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на изпълненото през последните пет години строителство с идентични характеристики, сходни с обекта на поръчката, придружен от удостоверения за добро изпълнение за минимум три обекта от списъка. Удостоверенията следва да съдържат: стойността, датата на която е приключило изпълнението на строителството,вида и обема на СМР, възложител, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията издадени от възложител следва да съдържат дата и подпис на издателя, както и данни за контакт в свободен текст. 2.а) Списък на проектантския екип - Специфичният опит на лицата от проектанският екип се доказва, като се представи в свободен текст списък на изпълнени проекти по съответната част с посочване на образователната квалификация и професионален опит на лицата; Копие от Удостоверения за пълна проектантска правоспособност (за участниците – чуждестранни лица, еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, в която са установени);2.б) Списък на ръководния персонал - Специфичният опит на ръководния персонал се доказва като се представи в свободен текст списък на изпълнени обекти по съответната част с посочване на образователната квалификация и професионален опит на лицата. 3. Декларация от участника, че разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката в свободен текст.4. Списък за техническото оборудване, с което участникът разполага, позволяващо му да изпълни съответните СМР, съгласно техническата спецификация. 5. Заверено копие от Сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват на действие строителни дейности ISO 9001:2008 или еквивалент; 6. Заверено копие от Сертификат за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа с обхват на действие строителни дейности BS OHSAS 18001: 2007 или еквивалент;7. Заверено копие от Сертификат за внедрена система за управление на околната среда с обхват на действие строителни дейности ISO 14001 : 2004 или еквивалент; 8. Заверено копие на валидно Удостоверение от ЦПРС (с талон към него), Втора група, Трета категория, съгл. чл.5 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС на строителя или еквивалент.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът в процедурата да е изпълнил през последните 5 години (считано от датата на подаване на офертите) проектиране и строителство /реконструкция/ основен ремонт на светофарни уредби с идентични характеристики, сходни с обекта на поръчката не по- малко от 3 (три) обекти. Доказването на изпълнението се извършва с представяне на удостоверения, указващи доброто изпълнение.2. За реализация предмета на обществената поръчка, участникът в процедурата следва да разполага с проектантски екип и с екип от технически правоспособни лица, осъществяващи техническото ръководство при изпълнение на СМР, предмет на обществената поръчка, с образователна квалификация, съответстваща на предвидените за изпълнение дейности, съобразно предмета на обществената поръчка, както следва: а) За Проектантския екип ВОДЕЩ ПРОЕКТАНТ ПО ЧАСТ „ОРГАНИЗАЦИЯ И БЕЗОПАСНОСТ НА ДВИЖЕНИЕТО” •ръководи цялостното проектиране на обекта, съгласно предмета на поръчката •квалификация и професионален опит: да има образователна степен “магистър”, специалност “Транспортно строителство”, или еквивалентна; с общ професионален опит в пътния сектор - не по-малко от 5 год.; със специфичен професионален опит в проектирането на светофарни уредби - не по-малко от 5 год.; •да е участвал в изработването на най-малко 3 (три) проекта за светофарни уредби ПРОЕКТАНТ ПО ЧАСТ “Конструктивна” •участва в проектирането, съобразно обекта на обществената поръчка; •квалификация и професионален опит: да има образователна степен “магистър”, специалност „ПГС”, „ССС“ или еквивалентна; с общ професионален опит в проектирането на конструкции - не по-малко от 5 год.; със специфичен професионален опит в проектирането на стоманени конструкции - не по-малко от 3 год.; да е участвал в екип за проектиране на светофарни уредби; ПРОЕКТАНТ ПО ЧАСТ “Електро” •участва в проектирането, съобразно обекта на обществената поръчка; •квалификация и професионален опит: да има образователна степен “магистър”, специалност Електро инженер; с общ професионален опит в проектирането на електро инсталации - не по-малко от 5 год.; със специфичен професионален опит в проектирането на светофарни уредби - не по-малко от 3 год.; да е участвал в екип за проектиране на светофарни уредби; ПРОЕКТАНТИ по съответните специалности, съгласно техническата спецификация - минимум 1 човек за съответната специалност Проектантският екип да е с пълна проектантска правоспособност и професионален опит поне 3 (три) години в извършването на дейности, идентични с дейностите по изпълнение на обекта на настоящата обществена поръчка. б) За Екипа от технически правоспособни лица, осъществяващи техническото ръководство при изпълнение на СМР РЪКОВОДИТЕЛ НА ЕКИПА •ръководи цялостното строителство на обекта, съгласно предмета на поръчката •квалификация и професионален опит: да има специфичен професионален опит в строителството на светофарни уредби - не по-малко от 5 год.; •да е бил ръководител на екип при изпълнение на обекти , сходни с предмета на настоящата поръчка на най-малко 3 (три) обекта.3. Участникът трябва да разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката.4. Участникът следва да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, описано по вид и характеристика, под форма на собствено или наето за срока на изпълнение на поръчката съобразно изискванията за извършване на СМР.5. Наличие на внедрена система за управление на качеството с обхват на действие строителни дейности ISO 9001:2008 или еквивалент;6. Наличие на внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа с обхват на действие строителни дейности BS OHSAS 18001: 2007 или еквивалент;7. Наличие на внедрена система за управление на околната среда с обхват на действие строителни дейности ISO 14001 : 2004 или еквивалент.8. Участникът да е вписан в ЦПРС за строежи Втора група, Трета категория, съгл. чл.5 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС на строителя.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.05.2016 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.05.2016 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

100

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.05.2016 г.  Час: 14:30
Място

град Пловдив, ул. "Райко Даскалов" 45, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП при отваряне на офертите имат право да присъстват участинците в процедурата или техните упълномощени представители, както и предсатвители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим до достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е осигурен на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, в профила на купувача, на адрес:http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160412IgEj3241687 в деня на публикуване на решението и обявлението в АОП. За участие в процедурата не се предвижда закупуване на документация. На същия адрес ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания по обществена поръчка, както и съобщенията до участниците.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ