Версия за печат

00692-2016-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски/Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02 9759011

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sveta-anna.eu/.

Електронен достъп до информация: http://www.sveta-anna.eu/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" - София АД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" - София АД
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е от сключване на договор до 28.05.2017 година при периодично извършващи се заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 24 часа от получаване на заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия следва да е не по-малък от три месеца от обявения от производителя към датата на доставката.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33183100

Описание:

Ортопедични имплантанти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
419724.12 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Света Анна" - София, АД с Решение №45/28.12.2015 година и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП по електронен път при условията на чл.64, ал.3 от ЗОП.електронен път при условията на чл.64, ал.3 от ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 002 - 001401 от 04.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДОП №17 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: 3, 4, 5, 6, 14, 15, 16, 17, 23, 24, 25, 26, 34
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Титаника 2008 ЕООД, ЕИК:20000276, р-н Централен, ул.Кирил Христов №8, ет.1, ап.1 и 6, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 0886 614169, Факс: 032 633697

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 202374 BGN с ДДС 20%
Брой месеци: 13
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ДОП-18 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: 35, 37, 38, 40, 41, 43,
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ортомед Трейдинг ООД; ЕИК:203698509, ул.Павел Калпакчиев№ 43, България 4000, Пловдив, Тел.: 0889 899292

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 217350.12 BGN с ДДС 20%
Брой месеци: 13
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1Титаника 2008 ЕООД, ЕИК:20000276 2.Ортомед Трейдинг ООД, ЕИК:203698509