Версия за печат

00127-2016-0006

BG-Дългопол: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093524

Община Дългопол, ул.Георги Димитов № 105, За: Атанас Запрянов, Република България 9250, Дългопол, Тел.: 0517 22185, E-mail: eu_pr@dalgopol.org, Факс: 0517 22135

Място/места за контакт: гр.Дългопол, ул.Георги Димитов № 105

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.dalgopol.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.dalgopol.org/parts.php?category_id=44.

Електронен достъп до информация: http://www.dalgopol.org/parts.php?category_id=44.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на изпълнител за изготвяне на технически проект и последващо изпълнение на авторски надзор на обекти на територията на община Дългопол, финансирани със средства по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. за следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Изготвяне на технически проекти и последващо изпълнение на авторски надзор за инвестиционно намерение: Реконструкция на ул. „Гроздьо Желев”/390м/, ул. „Кирил и Методий”/280м/, ул. „Добри Недев” /390м/, ул. „Патриарх Евтимий” - от уч. ул. „Георги Димитров до ул. „Георги Раковски” /300м/, ул. „Маршал Толбухин” /1600м/, ул. „Васил Левски” /440м/,ул. „Георги Раковски” - от уч. ул. „Васил Левски” до ул. „Захари Стоянов” /300м/, ул. „Климент” - от уч. Градски исторически музей до ул. „Маршал Толбухин” /260м/, ул. „Добри Чинтулов” /670м/,ул. „Христо Ботев” /390м/, ул. „Георги Бенковски” /230м/, ул. „Иван Вазов” /620м/, ул. „Христо Смирненски” - от уч. ул. „Христо Ботев” до ул. „Йордан Йовков” /360м/, , ул. „Никола Вапцаров” - от уч. ул. „Христо Ботев” до ул. „Алеко Константинов” /480м/,ул. „Алеко Константинов” /120м/, ул. „Пейо Яворов” /140м/, и рехабилитация на бул. „Генерал Заимов” /415м/ и ул. „Райна Княгиня” /380м/ на територията на гр.Дългопол; рехабилитация на ул. „Първа” - от р.т. 150 до р.т.124 /300м/, ул. „Първа” - от р.т. 124 до р.т.102 /370м/ на територията на с.Медовец, рехабилитация на участъците от о.т. 33 до о.т.49 /75м/, от о.т. 33 до о.т.70 /100м/, от о.т. 33 до о.т.31 /100м/ на територията на с.Поляците, рехабилитация на ул. „Трета” - от о.т. 1 до о.т.32 /390м/, ул. „Шеста” - от о.т. 41 до о.т. 20 /160м/, ул. „Девета” - от о.т. 20 до о.т. 125 /100м/ на територията на с.Партизани; рехабилитация на ул. „Четиридесет и първа” - от о.т. 142 до о.т.197 /220м/, ул. „Осемнадесета” - от о.т. 70 до о.т. 75 /240м/, ул. „Шестдесета” - от о.т. 172 до о.т. 98 /180м/ на територията на с.Цонево и рехабилитация на участъка от о.т. 1 до о.т. 11 /300м/ на територията на с.Величково, община Дългопол Обособена позиция 2: Изготвяне на технически проекти и последващо изпълнение на авторски надзор за инвестиционно намерение: „Реконструкция на общинска образователна инфраструктура на територията на община Дългопол“ за следните подобекти: •СОУ "Св. Климент Охридски" - гр. Дългопол, община Дългопол •Основно училище „Христо Ботев“ - с.Цонево, община Дългопол

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на община Дългопол.
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Подробни указания за съдържанието на услугата по проектиране се съдържа в Техническо задание за проектиране– неразделна част от тази документация. Съдържанието и обема на авторския надзор е определен в Закона за устройство на територията

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71300000, 71340000

Описание:

Инженерни услуги в строителството
Комплексни инженерни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Техническият проект да бъде представени в 5 (пет) екземпляра, всеки на хартиен носител, и един екземпляр на магнитен носител ( CD).

Стойност, без да се включва ДДС
387016.5 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.08.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размери: -За обособена позиция 1 – 3140 лв ( три хиляди сто и четиридесет лева), представляващи 1 % от прогнозната стойност за обособена позиция 1 на поръчката без ДДС. -За обособена позиция 2- 720 лв (седмстотин и двадесет лева), представляващи 1 % от прогнозната стойност за обособена позиция 2 на поръчката без ДДС. 1.2. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция ( Приложение №15), като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от участниците в обединението Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция,тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при които тя може да се усвои, а именно, ако участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на парична сума, сумата се превежда по банков път с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по следната банкова сметка: Банка: „Централна кооперативна банка”АД- клон Дългопол; Банков код (BIC): CECBBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG 05 CECB 9790 3377 5366 01. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 60 календарни дни след изтичане срока на договора. Гаранцията се представя във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция( Приложение №16). Банковата сметка на Община Дългопол е: Банка: „Централна кооперативна банка”АД- клон Дългопол; Банков код (BIC): CECBBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG 05 CECB 9790 3377 5366 01. Ако участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Участникът може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка, в случай че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на участника/изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начините на плащане са описани в проекта на договор.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват договор помежду си, което се прилага към офертата в копие, който договор следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и договора следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в договора. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Договорът за обществена поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписване на договора: 1. не представи документ за регистрация в съответствие с изискването по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП; 2. не изпълни задължението по чл.47, ал.10 от ЗОП 3. не представи определена гаранция за изпълнение на договора; 4. не извърши съответна регистрация, не представи документ или не изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя при откриване на процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всички изисквания към кандидатите са подробно описани в указанията към документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Кандидатите или участниците могат да докажат наличието на изискуемия икономически и финансов капацитет с един или няколко от следните документи: 1. удостоверениe от банкa; 2. годишен финансов отчет или някоя от съставните му части. В случай че по обективни причини кандидатите не могат да представятгорепосочените документи за доказване на изискуемия икономически и финансов капацитет, те могат да докажат икономическото и финансовото си състояние и с друг документ, който удостоверява спазването на съответното изискване.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минималното изискване за икономическото и финансово състояние на кандидатите е да разполагат с икономически и финансов капацитет в размер на 30% от прогнозната стойност на обществената поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите (Приложение № 7), еднакви или сходни* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите, придружен с доказателства за извършените услуги. *По обособена позиция 1:Под еднакви или сходни с предмета на поръчката следва да се разбират услуги, свързани с изготвяне на технически проекти за изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улична мрежа. *По обособена позиция 2:Под еднакви или сходни с предмета на поръчката следва да се разбират услуги, свързани с изготвяне на технически проекти за ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на сгради (общински, частни, производствени, административни и др.) 2. Списък на ключовите експерти, които ще извършват дейностите по обществената поръчка – попълнен по образец Приложение № 8, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите, заедно с декларация за разположение от всеки от посочените експерти (по образец, приложение № 8.1.)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е извършил минимум една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. Условието се отнася за всяка една от обособените позиции поотделно. 2. Участникът трябва да предложи проектантски екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва: За обособена позиция 1:Ръководител екип – строителен инженер със специалност „Пътно строителство” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 5 (пет) години опит в тази област.; Специалист по част „Геодезия” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност) – притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 (три) години опит в тази област – 2 бр.; Специалист по част „Пътно строителство”или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 (три) години опит в тази област.; Експерт „ПУСО“ за част „Управление на строителните отпадъци“ – с придобита образователна степен магистър в областта на строителството или еквивалентно, завършил успешно квалификационен курс на обучение: „Нормативен контекст, основни положения и практически указания по приложението на Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали“ и притежаващ такъв сертификат или еквивалент. За обособена позиция 2:Ръководител екип – строителен инженер със специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност и минимум 5 (пет) години опит в тази област; Специалист по част „Архитектура” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност и опит в изпълнението на минимум 1 (един) договор за проектиране с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка; Специалист по част „Конструктивна“ - инженер със специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите,когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 ( три) години опит в тази област; Специалист по част „Електро” – инженер със специалност „Електро инженер” или еквивалент ( или аналогична специалност, в случаите когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност и опит в изпълнението на минимум 1 (един) договор за проектиране с предмет, еднакъв или сходен с предмена на настоящата обществена поръчка; Експерт със специалност „Противопожарна и аварийна безопасност“или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност и опит в изпълнението на минимум 1 (един) договор за проектиране с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка (продължава разд.VI.3)

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка (ТО); тежест: 50
Показател: Финансова оценка (ФО); тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят осигурява свободен достъп до документацията за участие, която ще се публикува в профила на купувача от деня на публикуването на обявлението и решението (във връзка с чл. 64, ал. 3, предложение второ от ЗОП). Профил на купувача: http://dalgopol.org/ Заинтересованите лица могат да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие срещу документ за плащане на цена в размер на 10 лв без включен ДДС. Участниците сами избират реда за плащане на екземпляр- на каса при Възложителя или с платежно нареждане по банкова сметка на Община Дългопол в банка: Централна Кооперативна Банка АД; титуляр на сметката: Община Дългопол: IBAN: BG 14 CECB 9790 3177 5366 01 , ВІС: CECBBGSF Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.05.2016 г.  Час: 14:00
Място

Заседетелната зала на Община Дългопол, находяща се в сграда А на Общината, в гр. Дългопол, ул. „Георги Димитров“ №105

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проектът ще се финансира със средства по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.

VI.3) Допълнителна информация

продължава от т.III.2.3. • Координатор безопасност и здраве или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност) с професионален опит (минимум 1 година) и техническа компетентност в областта на проектирането за безопасното и здравословно изпълнение на СМР • Експерт „ПУСО“ за част „Управление на строителните отпадъци“ – с придобита образователна степен магистър в областта на строителството или еквивалентно, завършил успешно квалификационен курс на обучение: „Нормативен контекст, основни положения и практически указания по приложението на Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали“ и притежаващ такъв сертификат или еквивалент. Допуска се едно и също лице-проектант да бъде изпълнител на повече от една проектна част, когато това лице притежава пълна проектантска правоспособност за съответните части от инвестиционния проект. Забележка: Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” да се разбира придобито образование или специалност, приравнени към посочените. Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението подлежи на обжалване, съгл. чл. 120, ал. 5, т.1 от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Срокът за обжалване на решението за откриване тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на технически проекти и последващо изпълнение на авторски надзор за инвестиционно намерение: Реконструкция на ул. „Гроздьо Желев”/390м/, ул. „Кирил и Методий”/280м/, ул. „Добри Недев” /390м/, ул. „Патриарх Евтимий” - от уч. ул. „Георги Димитров до ул. „Георги Раковски” /300м/, ул. „Маршал Толбухин” /1600м/, ул. „Васил Левски” /440м/,ул. „Георги Раковски” - от уч. ул. „Васил Левски” до ул. „Захари Стоянов” /300м/, ул. „Климент” - от уч. Градски исторически музей до ул. „Маршал Толбухин” /260м/, ул. „Добри Чинтулов” /670м/,ул. „Христо Ботев” /390м/, ул. „Георги Бенковски” /230м/, ул. „Иван Вазов” /620м/, ул. „Христо Смирненски” - от уч. ул. „Христо Ботев” до ул. „Йордан Йовков” /360м/, , ул. „Никола Вапцаров” - от уч. ул. „Христо Ботев” до ул. „Алеко Константинов” /480м/,ул. „Алеко Константинов” /120м/, ул. „Пейо Яворов” /140м/, и рехабилитация на бул. „Генерал Заимов” /415м/ и ул. „Райна Княгиня” /380м/ на територията на гр.Дългопол; рехабилитация на ул. „Първа” - от р.т. 150 до р.т.124 /300м/, ул. „Първа” - от р.т. 124 до р.т.102 /370м/ на територията на с.Медовец, рехабилитация на участъците от о.т. 33 до о.т.49 /75м/, от о.т. 33 до о.т.70 /100м/, от о.т. 33 до о.т.31 /100м/ на територията на с.Поляците, рехабилитация на ул. „Трета” - от о.т. 1 до о.т.32 /390м/, ул. „Шеста” - от о.т. 41 до о.т. 20 /160м/, ул. „Девета” - от о.т. 20 до о.т. 125 /100м/ на територията на с.Партизани; рехабилитация на ул. „Четиридесет и първа” - от о.т. 142 до о.т.197 /220м/, ул. „Осемнадесета” - от о.т. 70 до о.т. 75 /240м/, ул. „Шестдесета” - от о.т. 172 до о.т. 98 /180м/ на територията на с.Цонево и рехабилитация на участъка от о.т. 1 до о.т. 11 /300м/ на територията на с.Величково, община Дългопол
1) Кратко описание

Изготвяне на технически проекти и последващо изпълнение на авторски надзор за инвестиционно намерение: Реконструкция на ул. „Гроздьо Желев”/390м/, ул. „Кирил и Методий”/280м/, ул. „Добри Недев” /390м/, ул. „Патриарх Евтимий” - от уч. ул. „Георги Димитров до ул. „Георги Раковски” /300м/, ул. „Маршал Толбухин” /1600м/, ул. „Васил Левски” /440м/,ул. „Георги Раковски” - от уч. ул. „Васил Левски” до ул. „Захари Стоянов” /300м/, ул. „Климент” - от уч. Градски исторически музей до ул. „Маршал Толбухин” /260м/, ул. „Добри Чинтулов” /670м/,ул. „Христо Ботев” /390м/, ул. „Георги Бенковски” /230м/, ул. „Иван Вазов” /620м/, ул. „Христо Смирненски” - от уч. ул. „Христо Ботев” до ул. „Йордан Йовков” /360м/, , ул. „Никола Вапцаров” - от уч. ул. „Христо Ботев” до ул. „Алеко Константинов” /480м/,ул. „Алеко Константинов” /120м/, ул. „Пейо Яворов” /140м/, и рехабилитация на бул. „Генерал Заимов” /415м/ и ул. „Райна Княгиня” /380м/ на територията на гр.Дългопол; рехабилитация на ул. „Първа” - от р.т. 150 до р.т.124 /300м/, ул. „Първа” - от р.т. 124 до р.т.102 /370м/ на територията на с.Медовец, рехабилитация на участъците от о.т. 33 до о.т.49 /75м/, от о.т. 33 до о.т.70 /100м/, от о.т. 33 до о.т.31 /100м/ на територията на с.Поляците, рехабилитация на ул. „Трета” - от о.т. 1 до о.т.32 /390м/, ул. „Шеста” - от о.т. 41 до о.т. 20 /160м/, ул. „Девета” - от о.т. 20 до о.т. 125 /100м/ на територията на с.Партизани; рехабилитация на ул. „Четиридесет и първа” - от о.т. 142 до о.т.197 /220м/, ул. „Осемнадесета” - от о.т. 70 до о.т. 75 /240м/, ул. „Шестдесета” - от о.т. 172 до о.т. 98 /180м/ на територията на с.Цонево и рехабилитация на участъка от о.т. 1 до о.т. 11 /300м/ на територията на с.Величково, община Дългопол

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71300000, 71340000

Описание:

Инженерни услуги в строителството
Комплексни инженерни услуги

3) Количество или обем

Съгласно техническото задание, с точно посочване на дейности и съответни максимални прогнозни стойности.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
314699.25 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.08.2016 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на технически проекти и последващо изпълнение на авторски надзор за инвестиционно намерение: „Реконструкция на общинска образователна инфраструктура на територията на община Дългопол“ за следните подобекти: • СОУ "Св. Климент Охридски" - гр. Дългопол, община Дългопол; • Основно училище „Христо Ботев“ - с.Цонево, община Дългопол
1) Кратко описание

Изготвяне на технически проекти и последващо изпълнение на авторски надзор за инвестиционно намерение: „Реконструкция на общинска образователна инфраструктура на територията на община Дългопол“ за следните подобекти: • СОУ "Св. Климент Охридски" - гр. Дългопол, община Дългопол • Основно училище „Христо Ботев“ - с.Цонево, община Дългопол

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71300000, 71340000

Описание:

Инженерни услуги в строителството
Комплексни инженерни услуги

3) Количество или обем

Съгласно описанието в техническото задание.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
72317.25 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.08.2016 г.