Версия за печат

00038-2016-0032

BG-Габрово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане № 3, За: Венета Ганева; Мария Стоева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818312; 066 818318, E-mail: vganeva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.gabrovo.bg/268-.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по 2 обособени позиции“ Обособена позиция №1: Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти: 1. „Арда – гр. Габрово, ул. Орловска 129” 2. „гр. Габрово, ЖБ Трендафил-6, ул. Лазурна №3,5,7,9” 3. СС „Китайска стена - гр. Габрово, ул. Смърч №21-31“ Обособена позиция №2: „Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти: 1. „Блок 111 – 1974, гр. Габрово, бул. Могильов № 15, 17, 19, 21” 2. СС „гр. Габрово, бул. Хемус 15-17-19“ 3. „Габрово Антим І №№ 3 и 5”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка е с предмет: „Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по 2 обособени позиции“: Обособена позиция №1: Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти: 1. „Арда – гр. Габрово, ул. Орловска 129” 2. „гр. Габрово, ЖБ Трендафил-6, ул. Лазурна №3,5,7,9” 3. СС „Китайска стена - гр. Габрово, ул. Смърч №21-31“ Обособена позиция №2: „Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти: 1. „Блок 111 – 1974, гр. Габрово, бул. Могильов № 15, 17, 19, 21” 2. СС „гр. Габрово, бул. Хемус 15-17-19“ 3. „Габрово Антим І №№ 3 и 5”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71247000

Описание:

Контрол на строителните работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка е с предмет: „Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по 2 обособени позиции“ Обществената поръчка обхваща изпълнението на следните дейности: - екипът да изпълнява възложената работа с ежедневно присъствие на обекта; - да осъществява организационни връзки и взаимоотношения с представители на: Възложителят, представителят на СС, изпълнителят на СМР, автоски надзор и строителния надзор; - да подписва констативни протоколи за действително извършени CMP, с които видове CMP-та на обекта по договорените цени, съгласно сключените договори за строителство на обектите; Протокол обр. 19 се подписва само при изрично подписан акт обр.12 - да информира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ за хода на строителството и изпълнението на възложените му дейности, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответните разпореждания от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, чрез изготвянето на доклади; - като представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, да изисква и ползва всички необходими документи и книжа за проверка на качеството на използваните строителни материали, да следи и контролира правилността на технологичната строителна операция и на качеството на изпълнените строително-монтажни работи. При констатиране на допуснати грешки, нарушения и явни дефекти от фирмата - изпълнител на CMP, следва да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в писмен вид под формата на доклад; - да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за всички установени промени в договорените количества и нововъзникнали CMP, които не са предмет на договорените количества, подписани от фирмата изпълнител на обекта; - да следи за стриктното спазване на сроковете, заложени в утвърдения график за изпълнение на СМР; - да представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по един междинен доклад за всеки от обектите за изпълнените дейности и евентуални проблеми и начина за решаването им. В междинните доклади трябва да се представи точна рекапитулация за изпълнените и оставащи видове CMP; - да изготви и представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, след приключване на строителството на всеки един от обектите, окончателен доклад за упражнения инвеститорски контрол за всеки от обектите; - да предаде на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ всички материали и документи, които са придобити, съставени или изготвени за всеки един от обектите; - да изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място; - да участва в месечни срещи /една в месеца/ с представителите на Сдруженията, изпълнителите на СМР, строителен надзор и Общината; - да упражнява контрол по изпълнение задълженията на строителя във връзка със Закона за управление на отпадъците и Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали /ДВ бр. 89 от 13.11.2012 г./.

Прогнозна стойност без ДДС
70183.75 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

240


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на доовора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF, Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност, който покрива срока за изпълнение на предмета на договора, удължен с три месеца. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Обр.№ 16. При представяне на гаранцията. в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя тя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Междинни плащания за изпълнение на договора се извършват след одобряване от Възложителя на дължимия междинен доклад за всеки подобект и представяне на фактура на името на СС на съответната сграда. За всеки подобект е дължимо по едно междинно плащане в размер на 50 % от договорената цена за съответния подобект; кончателните плащания за изпълнение на договора се извършват след одобряване от Възложителя на дължимия окончателен доклад за всеки подобект и представяне на фактура на името на СС на съответната сграда. Възнаграждението по договора ще се изплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ от ББР /Българска банка за развитие/ чрез Кмета на Община Габрово от името и за сметка на Сдружението, въз основа на представена фактура по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка: IBAN ____________________________ BIC _____________________________ При банка: ______________________ В случай, че сключените договори за целево финансиране по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради между Кмета на община Габрово, Областния управител на област с административен център гр. Габрово и Българската банка за развитие се прекратят или Българската банка за развитие не финансира дейности частично или напълно по този договор, Възложителят не дължи каквото и да било плащане към Изпълнителя нито по време на изпълнение на договора, нито след изтичане на срока му. Плащанията се спират, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ бъде уведомен, че фактурата му не може да бъде платена, тъй като сумата не е дължима поради липсващи и/или некоректни придружителни документи или наличие на доказателства, че разходът не е правомерен. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да даде разяснения, да направи изменения или представи допълнителна информация в срок от 7 /седем/ календарни дни след като бъде уведомен за това. Периодът за плащане продължава да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ получи правилно формулирана фактура или поисканите разяснения, корекции или допълнителна информация. При представяне и подписване на документите, необходими за всяко договорено плащане , Възложителят в срок до 5 работни дни комплектова и изпраща искане за съответната стойност до „Българска Банка за Развитие“ АД (ББР).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1"Документи за подбор" - представя се за всяка обособена позиция, за която се подава оферта: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител. 2. Обща оферта – попълва се Обр. №1 /Пояснение: Когато участникът в процедурата е обединение, офертата се попълва и подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обед., съгласно договора. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Представяне на участника: 4.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търг. регистър, БУЛСТАТ и/или др. идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата /Обр. № 1.1./; 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за общ. поръчки за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”- „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т.1, т. 2, т. 2а, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП /Обр. № 2/- Декл. се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юрид. лице, декл. се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай че участникът е обед., декл. се представя за всяко физ. или юр. лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декл., която е представена на чужд език, се представя и в официален превод на бълг.език. В случай че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декл. се попълва и от него в съответствие с чл. 47, ал. 8 от ЗОП. Пояснение: В случай че участникът е обед., документите се представят за всяко физ. или юр. лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП /Образец №3/; 7. Договор за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) -договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или заверено копие. В случай че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Анексът следва да бъде представен в оригинал или в заверено копие.; 8. Декларация от членовете на обединението/консорциума (Образец № 4) - ако е приложима; 9. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 5); 10. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 6); 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 7); 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – (Образец № 8) -Справка може да бъде направена в НАП, НОИ, Агенция по заетостта; 13. Доказателства за техн. възможности и квалификация на участника; Продължава в раздел VI.3 Друга информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга - Образец № 9; 1.2. Доказателство за извършената услуга - под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, с посочени за тях образование, професионална квалификация и професионален опит - Образец № 10. 2.1 Декларация по чл. 51а от ЗОП (Образец № 10.1) за ангажираност на експерт по образец от документацията за участие. Декларацията се попълва от всеки експерт, посочен в Декларация – Образец № 10 за екипа от технически лица, отговарящи за изпълнението на обществената поръчка поотделно Участниците следва да имат предвид, че кандидатствайки за повече от една позиция, следва да осигурят отделен екип от експерти за изпълнението на конкретната позиция. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил минимум 1 услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката. За „услуга, сходна с предмета на поръчката”, възложителят ще приема услуги по осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор. 2. Участникът следва да предложи технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, както следва: • Ръководител екип - минимална образователно - квалификационна степен магистър, инженер специалност „ПГС/ССС” или архитект, специалност „Архитектура“, или еквивалентна, опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип строителен надзор на минимум 1 /един/ сходен обект • Двама експерти – с минимална образователно - квалификационна степен –средно или висше строително-техническо образование, опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип строителен надзор на минимум 1 /един/ сходен обект; *Под сходен обект /за доказване опита на експертите/ следва да се разбира обект с въвеждане на енергоефективни мерки в съществуващи или новопостроени жилищни и/или обществени сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма /отнася се за всички обособени позиции/. Предлаганите от участника ключови експерти за отделни обособени позиции следва да са различни лица Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минимални изисквания за техническите възможности и квалификации на участниците се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.05.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.gabrovo.bg, профил на купувача. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в деловодството на Община Габрово на адрес: 5300 гр. Габрово, пл. „Възраждане” № 3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случай Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.05.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала, ет. 3, Община Габрово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване или други лица при спазване на установения режим за достъп в сградата на Община Габрово. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел III.2.1) 14. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец № 11. Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, декларация се представя от представляващите на членовете включени в обединението.В случай че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва и от подизпълнителите. 15. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец № 12), ако е приложимо*** В случай че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец № 12 не се попълва и не се прилага; 16. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Образец № 13. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подава задължително от всички лица, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е на чужд език се представя и в превод. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 47, ал. 8 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията 17.Декларация (Образец № 17), съгласно изискванията на НПЕЕМЖС, приета с ПМС 18 от 29.01.2015, изм. С ПМС 114 от 8.05.2015 на МРРБ, с която участникът декларира, че ще бъде в състояние да осигури предложения от него материален и човешки ресурс за изпълнение на поръчката/ ако същата им бъде възложена/. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - представя се за всяка обособена позиция, за която се подава оферта Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Образец № 14) и Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. Плик № 3 „Предлагана цена” - представя се за всяка обособена позиция, за която се подава оферта попълнен образец на „Ценова оферта“ (Образец № 15) ВАЖНО!!! При офериране, участниците следва да се съобразят с прогнозните стойности по всяка обособена позиция, с прогнозните стойности на всеки подобект в обособената позиция, както и с референтните стойности, определени по НПЕЕМЖС. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелства по чл.47,ал.2 т. 1-т.5 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3, във връзка с чл.14, ал.3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти
1) Кратко описание

Обособена позиция №1: Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти: 1. „Арда – гр. Габрово, ул. Орловска 129” 2. „гр. Габрово, ЖБ Трендафил-6, ул. Лазурна №3,5,7,9” 3. СС „Китайска стена - гр. Габрово, ул. Смърч №21-31“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71247000

Описание:

Контрол на строителните работи

3) Количество или обем

Максимално разполагаем ресурс за об. позиция №1 – 35 448.75 лв. без ДДС; В т.ч. за подобект 1 – 10 753,75 лв. за подобект 2 – 6 217.50 лв. за подобект 3 – 18 477.50 лв. Обществената поръчка обхваща изпълнението на следните дейности: - екипът да изпълнява възложената работа с ежедневно присъствие на обекта; - да осъществява организационни връзки и взаимоотношения с представители на: Възложителят, представителят на СС, изпълнителят на СМР, автоски надзор и строителния надзор; - да подписва констативни протоколи за действително извършени CMP, с които видове CMP-та на обекта по договорените цени, съгласно сключените договори за строителство на обектите; Протокол обр. 19 се подписва само при изрично подписан акт обр.12 - да информира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ за хода на строителството и изпълнението на възложените му дейности, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответните разпореждания от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, чрез изготвянето на доклади; - като представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, да изисква и ползва всички необходими документи и книжа за проверка на качеството на използваните строителни материали, да следи и контролира правилността на технологичната строителна операция и на качеството на изпълнените строително-монтажни работи. При констатиране на допуснати грешки, нарушения и явни дефекти от фирмата - изпълнител на CMP, следва да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в писмен вид под формата на доклад; - да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за всички установени промени в договорените количества и нововъзникнали CMP, които не са предмет на договорените количества, подписани от фирмата изпълнител на обекта; - да следи за стриктното спазване на сроковете, заложени в утвърдения график за изпълнение на СМР; - да представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по един междинен доклад за всеки от обектите за изпълнените дейности и евентуални проблеми и начина за решаването им. В междинните доклади трябва да се представи точна рекапитулация за изпълнените и оставащи видове CMP; - да изготви и представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, след приключване на строителството на всеки един от обектите, окончателен доклад за упражнения инвеститорски контрол за всеки от обектите; - да предаде на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ всички материали и документи, които са придобити, съставени или изготвени за всеки един от обектите; - да изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място; - да участва в месечни срещи /една в месеца/ с представителите на Сдруженията, изпълнителите на СМР, строителен надзор и Общината; - да упражнява контрол по изпълнение задълженията на строителя във връзка със Закона за управление на отпадъците и Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали /ДВ бр. 89 от 13.11.2012 г./.

Прогнозна стойност, без ДДС
35448.75 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 240

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти
1) Кратко описание

Обособена позиция №2: „Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти: 1. „Блок 111 – 1974, гр. Габрово, бул. Могильов № 15, 17, 19, 21” 2. СС „гр. Габрово, бул. Хемус 15-17-19“ 3. „Габрово Антим І №№ 3 и 5”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71247000

Описание:

Контрол на строителните работи

3) Количество или обем

Максимално разполагаем ресурс за об. позиция №2 – 34 735 лв. без ДДС; В т.ч. за подобект 1 – 15 358. 75 лв. за подобект 2 – 11 593.75 лв. за подобект 3 – 7 782.50 лв. Обществената поръчка обхваща изпълнението на следните дейности: - екипът да изпълнява възложената работа с ежедневно присъствие на обекта; - да осъществява организационни връзки и взаимоотношения с представители на: Възложителят, представителят на СС, изпълнителят на СМР, автоски надзор и строителния надзор; - да подписва констативни протоколи за действително извършени CMP, с които видове CMP-та на обекта по договорените цени, съгласно сключените договори за строителство на обектите; Протокол обр. 19 се подписва само при изрично подписан акт обр.12 - да информира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ за хода на строителството и изпълнението на възложените му дейности, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответните разпореждания от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, чрез изготвянето на доклади; - като представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, да изисква и ползва всички необходими документи и книжа за проверка на качеството на използваните строителни материали, да следи и контролира правилността на технологичната строителна операция и на качеството на изпълнените строително-монтажни работи. При констатиране на допуснати грешки, нарушения и явни дефекти от фирмата - изпълнител на CMP, следва да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в писмен вид под формата на доклад; - да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за всички установени промени в договорените количества и нововъзникнали CMP, които не са предмет на договорените количества, подписани от фирмата изпълнител на обекта; - да следи за стриктното спазване на сроковете, заложени в утвърдения график за изпълнение на СМР; - да представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по един междинен доклад за всеки от обектите за изпълнените дейности и евентуални проблеми и начина за решаването им. В междинните доклади трябва да се представи точна рекапитулация за изпълнените и оставащи видове CMP; - да изготви и представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, след приключване на строителството на всеки един от обектите, окончателен доклад за упражнения инвеститорски контрол за всеки от обектите; - да предаде на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ всички материали и документи, които са придобити, съставени или изготвени за всеки един от обектите; - да изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място; - да участва в месечни срещи /една в месеца/ с представителите на Сдруженията, изпълнителите на СМР, строителен надзор и Общината; - да упражнява контрол по изпълнение задълженията на строителя във връзка със Закона за управление на отпадъците и Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали /ДВ бр. 89 от 13.11.2012 г./.

Прогнозна стойност, без ДДС
34735 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 240