00038-2016-0032
Технически редакции | ||
12.04.2016 16:53 ч. : | 12/04/2016 16:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.04.2016 16:53 ч. : | 12/04/2016 16:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Габрово, пл. Възраждане № 3, За: Венета Ганева; Мария Стоева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818312; 066 818318, E-mail: vganeva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371
Място/места за контакт: Община ГабровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.gabrovo.bg/268-.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по 2 обособени позиции“ Обособена позиция №1: Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти: 1. „Арда – гр. Габрово, ул. Орловска 129” 2. „гр. Габрово, ЖБ Трендафил-6, ул. Лазурна №3,5,7,9” 3. СС „Китайска стена - гр. Габрово, ул. Смърч №21-31“ Обособена позиция №2: „Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти: 1. „Блок 111 – 1974, гр. Габрово, бул. Могильов № 15, 17, 19, 21” 2. СС „гр. Габрово, бул. Хемус 15-17-19“ 3. „Габрово Антим І №№ 3 и 5”
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка е с предмет: „Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по 2 обособени позиции“: Обособена позиция №1: Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти: 1. „Арда – гр. Габрово, ул. Орловска 129” 2. „гр. Габрово, ЖБ Трендафил-6, ул. Лазурна №3,5,7,9” 3. СС „Китайска стена - гр. Габрово, ул. Смърч №21-31“ Обособена позиция №2: „Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти: 1. „Блок 111 – 1974, гр. Габрово, бул. Могильов № 15, 17, 19, 21” 2. СС „гр. Габрово, бул. Хемус 15-17-19“ 3. „Габрово Антим І №№ 3 и 5”
71247000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обществената поръчка е с предмет: „Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по 2 обособени позиции“ Обществената поръчка обхваща изпълнението на следните дейности: - екипът да изпълнява възложената работа с ежедневно присъствие на обекта; - да осъществява организационни връзки и взаимоотношения с представители на: Възложителят, представителят на СС, изпълнителят на СМР, автоски надзор и строителния надзор; - да подписва констативни протоколи за действително извършени CMP, с които видове CMP-та на обекта по договорените цени, съгласно сключените договори за строителство на обектите; Протокол обр. 19 се подписва само при изрично подписан акт обр.12 - да информира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ за хода на строителството и изпълнението на възложените му дейности, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответните разпореждания от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, чрез изготвянето на доклади; - като представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, да изисква и ползва всички необходими документи и книжа за проверка на качеството на използваните строителни материали, да следи и контролира правилността на технологичната строителна операция и на качеството на изпълнените строително-монтажни работи. При констатиране на допуснати грешки, нарушения и явни дефекти от фирмата - изпълнител на CMP, следва да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в писмен вид под формата на доклад; - да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за всички установени промени в договорените количества и нововъзникнали CMP, които не са предмет на договорените количества, подписани от фирмата изпълнител на обекта; - да следи за стриктното спазване на сроковете, заложени в утвърдения график за изпълнение на СМР; - да представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по един междинен доклад за всеки от обектите за изпълнените дейности и евентуални проблеми и начина за решаването им. В междинните доклади трябва да се представи точна рекапитулация за изпълнените и оставащи видове CMP; - да изготви и представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, след приключване на строителството на всеки един от обектите, окончателен доклад за упражнения инвеститорски контрол за всеки от обектите; - да предаде на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ всички материали и документи, които са придобити, съставени или изготвени за всеки един от обектите; - да изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място; - да участва в месечни срещи /една в месеца/ с представителите на Сдруженията, изпълнителите на СМР, строителен надзор и Общината; - да упражнява контрол по изпълнение задълженията на строителя във връзка със Закона за управление на отпадъците и Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали /ДВ бр. 89 от 13.11.2012 г./.
НЕ
240
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на доовора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF, Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност, който покрива срока за изпълнение на предмета на договора, удължен с три месеца. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Обр.№ 16. При представяне на гаранцията. в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя тя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Междинни плащания за изпълнение на договора се извършват след одобряване от Възложителя на дължимия междинен доклад за всеки подобект и представяне на фактура на името на СС на съответната сграда. За всеки подобект е дължимо по едно междинно плащане в размер на 50 % от договорената цена за съответния подобект; кончателните плащания за изпълнение на договора се извършват след одобряване от Възложителя на дължимия окончателен доклад за всеки подобект и представяне на фактура на името на СС на съответната сграда. Възнаграждението по договора ще се изплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ от ББР /Българска банка за развитие/ чрез Кмета на Община Габрово от името и за сметка на Сдружението, въз основа на представена фактура по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка: IBAN ____________________________ BIC _____________________________ При банка: ______________________ В случай, че сключените договори за целево финансиране по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради между Кмета на община Габрово, Областния управител на област с административен център гр. Габрово и Българската банка за развитие се прекратят или Българската банка за развитие не финансира дейности частично или напълно по този договор, Възложителят не дължи каквото и да било плащане към Изпълнителя нито по време на изпълнение на договора, нито след изтичане на срока му. Плащанията се спират, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ бъде уведомен, че фактурата му не може да бъде платена, тъй като сумата не е дължима поради липсващи и/или некоректни придружителни документи или наличие на доказателства, че разходът не е правомерен. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да даде разяснения, да направи изменения или представи допълнителна информация в срок от 7 /седем/ календарни дни след като бъде уведомен за това. Периодът за плащане продължава да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ получи правилно формулирана фактура или поисканите разяснения, корекции или допълнителна информация. При представяне и подписване на документите, необходими за всяко договорено плащане , Възложителят в срок до 5 работни дни комплектова и изпраща искане за съответната стойност до „Българска Банка за Развитие“ АД (ББР).
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.gabrovo.bg, профил на купувача. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в деловодството на Община Габрово на адрес: 5300 гр. Габрово, пл. „Възраждане” № 3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случай Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.
Български
120
Заседателна зала, ет. 3, Община Габрово
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване или други лица при спазване на установения режим за достъп в сградата на Община Габрово. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължава от Раздел III.2.1) 14. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец № 11. Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, декларация се представя от представляващите на членовете включени в обединението.В случай че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва и от подизпълнителите. 15. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец № 12), ако е приложимо*** В случай че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец № 12 не се попълва и не се прилага; 16. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Образец № 13. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подава задължително от всички лица, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е на чужд език се представя и в превод. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 47, ал. 8 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията 17.Декларация (Образец № 17), съгласно изискванията на НПЕЕМЖС, приета с ПМС 18 от 29.01.2015, изм. С ПМС 114 от 8.05.2015 на МРРБ, с която участникът декларира, че ще бъде в състояние да осигури предложения от него материален и човешки ресурс за изпълнение на поръчката/ ако същата им бъде възложена/. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - представя се за всяка обособена позиция, за която се подава оферта Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Образец № 14) и Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. Плик № 3 „Предлагана цена” - представя се за всяка обособена позиция, за която се подава оферта попълнен образец на „Ценова оферта“ (Образец № 15) ВАЖНО!!! При офериране, участниците следва да се съобразят с прогнозните стойности по всяка обособена позиция, с прогнозните стойности на всеки подобект в обособената позиция, както и с референтните стойности, определени по НПЕЕМЖС. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелства по чл.47,ал.2 т. 1-т.5 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3, във връзка с чл.14, ал.3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.
12.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №1: Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти: 1. „Арда – гр. Габрово, ул. Орловска 129” 2. „гр. Габрово, ЖБ Трендафил-6, ул. Лазурна №3,5,7,9” 3. СС „Китайска стена - гр. Габрово, ул. Смърч №21-31“
71247000
Описание:
Максимално разполагаем ресурс за об. позиция №1 – 35 448.75 лв. без ДДС; В т.ч. за подобект 1 – 10 753,75 лв. за подобект 2 – 6 217.50 лв. за подобект 3 – 18 477.50 лв. Обществената поръчка обхваща изпълнението на следните дейности: - екипът да изпълнява възложената работа с ежедневно присъствие на обекта; - да осъществява организационни връзки и взаимоотношения с представители на: Възложителят, представителят на СС, изпълнителят на СМР, автоски надзор и строителния надзор; - да подписва констативни протоколи за действително извършени CMP, с които видове CMP-та на обекта по договорените цени, съгласно сключените договори за строителство на обектите; Протокол обр. 19 се подписва само при изрично подписан акт обр.12 - да информира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ за хода на строителството и изпълнението на възложените му дейности, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответните разпореждания от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, чрез изготвянето на доклади; - като представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, да изисква и ползва всички необходими документи и книжа за проверка на качеството на използваните строителни материали, да следи и контролира правилността на технологичната строителна операция и на качеството на изпълнените строително-монтажни работи. При констатиране на допуснати грешки, нарушения и явни дефекти от фирмата - изпълнител на CMP, следва да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в писмен вид под формата на доклад; - да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за всички установени промени в договорените количества и нововъзникнали CMP, които не са предмет на договорените количества, подписани от фирмата изпълнител на обекта; - да следи за стриктното спазване на сроковете, заложени в утвърдения график за изпълнение на СМР; - да представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по един междинен доклад за всеки от обектите за изпълнените дейности и евентуални проблеми и начина за решаването им. В междинните доклади трябва да се представи точна рекапитулация за изпълнените и оставащи видове CMP; - да изготви и представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, след приключване на строителството на всеки един от обектите, окончателен доклад за упражнения инвеститорски контрол за всеки от обектите; - да предаде на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ всички материали и документи, които са придобити, съставени или изготвени за всеки един от обектите; - да изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място; - да участва в месечни срещи /една в месеца/ с представителите на Сдруженията, изпълнителите на СМР, строителен надзор и Общината; - да упражнява контрол по изпълнение задълженията на строителя във връзка със Закона за управление на отпадъците и Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали /ДВ бр. 89 от 13.11.2012 г./.
Обособена позиция №2: „Упражняване на инвеститорски контрол на строително-монтажни работи на подобекти: 1. „Блок 111 – 1974, гр. Габрово, бул. Могильов № 15, 17, 19, 21” 2. СС „гр. Габрово, бул. Хемус 15-17-19“ 3. „Габрово Антим І №№ 3 и 5”
71247000
Описание:
Максимално разполагаем ресурс за об. позиция №2 – 34 735 лв. без ДДС; В т.ч. за подобект 1 – 15 358. 75 лв. за подобект 2 – 11 593.75 лв. за подобект 3 – 7 782.50 лв. Обществената поръчка обхваща изпълнението на следните дейности: - екипът да изпълнява възложената работа с ежедневно присъствие на обекта; - да осъществява организационни връзки и взаимоотношения с представители на: Възложителят, представителят на СС, изпълнителят на СМР, автоски надзор и строителния надзор; - да подписва констативни протоколи за действително извършени CMP, с които видове CMP-та на обекта по договорените цени, съгласно сключените договори за строителство на обектите; Протокол обр. 19 се подписва само при изрично подписан акт обр.12 - да информира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ за хода на строителството и изпълнението на възложените му дейности, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответните разпореждания от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, чрез изготвянето на доклади; - като представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, да изисква и ползва всички необходими документи и книжа за проверка на качеството на използваните строителни материали, да следи и контролира правилността на технологичната строителна операция и на качеството на изпълнените строително-монтажни работи. При констатиране на допуснати грешки, нарушения и явни дефекти от фирмата - изпълнител на CMP, следва да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в писмен вид под формата на доклад; - да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за всички установени промени в договорените количества и нововъзникнали CMP, които не са предмет на договорените количества, подписани от фирмата изпълнител на обекта; - да следи за стриктното спазване на сроковете, заложени в утвърдения график за изпълнение на СМР; - да представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по един междинен доклад за всеки от обектите за изпълнените дейности и евентуални проблеми и начина за решаването им. В междинните доклади трябва да се представи точна рекапитулация за изпълнените и оставащи видове CMP; - да изготви и представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, след приключване на строителството на всеки един от обектите, окончателен доклад за упражнения инвеститорски контрол за всеки от обектите; - да предаде на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ всички материали и документи, които са придобити, съставени или изготвени за всеки един от обектите; - да изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място; - да участва в месечни срещи /една в месеца/ с представителите на Сдруженията, изпълнителите на СМР, строителен надзор и Общината; - да упражнява контрол по изпълнение задълженията на строителя във връзка със Закона за управление на отпадъците и Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали /ДВ бр. 89 от 13.11.2012 г./.