00043-2016-0004
Технически редакции | ||
12.04.2016 15:51 ч. : | 12/04/2016 14:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.04.2016 15:51 ч. : | 12/04/2016 14:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Дулово: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Дулово, ул. Васил Левски №18, За: д-р Юксел Ахмед, Република България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020
Място/места за контакт: д-р Юксел АхмедИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/dulovo-145/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Рехабилитация на улична и пътна мрежа на територията на Община Дулово”
Възлагане на обществена поръчка
„Рехабилитация на улична и пътна мрежа на територията на Община Дулово” - Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща: Строително – ремонтни дейности, свързани с рехабилитацията на улици на територията на община Дулово и населени места от общината. Изпълнението на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването на рехабилитация, а именно: - Извършване на строително – ремонтни работи с цел достигане на нормална експлоатация и добро техническо състояние на пътна и улична мрежа и елементи на техническата инфраструктура след изрично възлагане от Възложителя и в рамките на определените бюджетни средства за дейността, в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти; - Доставка и влагане на необходимите строителни материали и продукти в съответствие на наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти
45000000, 45233120, 45233252
Описание:
НЕ
НЕ
Строителството по настоящата поръчка, обхваща ремонт на улична и пътна мрежа в Община Дулово на следните обекти: I. град Дулово : 1. улица „ Вихрен ” 2. част от улица „ Христо Ботев ” 3. улица „ Хаджи Димитър ” 4. улица „ Осми март ” 5. улица „ Славянска ” 6. част от улица „ Първи май ” 7. част от улица „ Искър ” 8. част от улица „ Добруджа ” II.Община Дулово : 1.село Черник 1.1 улица „ Тимок ” 1.2 улица „ Теменуга ” 1.3 улица „ Мадара ” 2. село Водно 2.1 част от улица „ Първа ” 3. село Правда 3.1 улица „ Пеньо Пенев ” 3.2 улица „ Христо Ботев ” 3.3 улица „ Васил Левски ” 4. село Овен 4.1 част от улица „ Шеста ” 4.2 част от улица „ Четвърта ” 5. село Златоклас 5.1 улица „ Десета ” 5.2 улица „ Седма ” 6. село Межден 6.1 улица „ Пейо Яворов ” 6.2 улица „ Първи май ” 7. село Полковник Таслаково 7.1 част от улица „ Първа ” 8. село Колобър 8.1 част от улица „ Първа ” 9. село Орешене 9.1 част от улица „ Първа ” 10. село Козяк 10.1 улица „ Първа ” 11. село Черковна 11.1 улица „ Осма ” III. Общинска пътна мрежа : 1. Път IV – 70108 – от път III-2077 до с.Козяк 2. Път IV – 70004 – от път III-235 до с.Орешене 3. Път IV – 70009 – от с.Секулово до с.Скала 4. Път IV – 70009 – от с.Секулово до с.Прохлада 5. Път IV – 70106 – от път III-2077 до с.Полк.Таслаково
НЕ
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие–ГУ в процедурата е в размер на 12 500 лева. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гар. е под формата на парична сума, тя следва да бъде внесена по банков път на името на Община Дулово, по следната сметка в лв: „ПИБ“ АД, Офис Дулово, IBAN: BG65FINV91503315830466; BIC: FINVBGSF, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася. Валидността на ГУ е със срок минимум 180 дни считано от крайния срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата ОП. Гаранция за изпълнение на договора (ГИ) Участникът, определен за изпълнител, представя ГИ на договора за обществената поръчка. Размерът на ГИ на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да покрива срока за изпълнение на предмета на договора, удължен с 90 кал.дни. ГИ може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гаранцията е под формата на парична сума, тя следва да бъде внесена по банков път на името на Община Дулово, по следната сметка „ПИБ“ АД, Офис Дулово, IBAN: BG65FINV91503315830466; BIC: FINVBGSF, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася тя. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка. Ако банковата гаранция е на език, различен от БГ, тя се представя в превод на БГ език. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на ГИ се уреждат в договора за възлагане на ОП. ГИ трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава ГУ на: 1. отстранените участници в срок 5 раб дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител;2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 раб дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Съгласно чл. 61, ал.1 от ЗОП Възложителят ще се възползва от възможността до решаване на спора да задържи гар. за участие или участник в процедура за възлагане на ОП, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Съгласно чл. 61, ал. 2 от ЗОП Възложителят ще усвои ГУ независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи дог. за ОП.
Финансовият ресурс е осигурен със средства на Община Дулово съгласно Капиталовата й програма за 2016 г.Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителите на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, както следва: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ разплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ извършените СМР въз основа на заверени протоколи за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР, по офертните му единични цени. Обемът на текущо извършените СМР/СРР се удостоверява чрез подписване на Акт за изпълнени видове СМР от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащанията се извършват по банков път след представяне на оригинална данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Не подлежат на промяна за целия период първоначалните единични цени по офертата, която е неразделна част от настоящия договор. 3. За завършени и подлежащи на разплащане се считат само актуваните действително извършени видове работи, които са приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 4. Плащанията се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 5. Срокът за плащане се спира, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ бъде уведомен, че фактурата му не може да бъде платена, тъй като сумата не е дължима поради липсващи и/или некоректни придружителни документи или наличие на доказателства, че разходът не е правомерен. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да даде разяснения, да направи изменения или представи допълнителна информация в срок от 7 календарни дни след като бъде уведомен за това. Периодът за плащане продължава да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ получи правилно формулирана фактура или поисканите разяснения, корекции или допълнителна информация.
Възложителят с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът, съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК “1” с надпис “Документи за подбор”, ПЛИК “2” с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, ПЛИК “3” с надпис “Предлагана цена”. Представят се задължително всички посочени части и липсата на някоя от тях или несъответствието им с изискванията към съответния вид документи е основание за отстраняване на участника, след провеждане на процедурите по чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП в приложимите случаи. Плик № 1- „Документи за подбор” съдържащ: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника - (Приложение 1), 2. Административни сведения и представяне на участника– (Приложение 2) Представянето на участника трябва да включва:2.1 посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Идентифициращата информация следва да съдържа достатъчно данни за правната индивидуализация на участника, в т.ч. правосубектност; постоянен адрес или седалище и адрес на управление; управителни органи и представителство; вписване в търговски регистри и/или регистрация в съдебни или административни органи и/или обявяване в публични актове, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2.2 Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец Приложение №4 (в оригинал).2.3 Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1; Оферта – (Прил 3); Заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (когато участникът е обединение/консорциум което не е юридическо лице). (ако е приложимо);Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). (ако е приложимо);Декл за запознаване с условията на поръчката (Прил 5);Декл за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 (оригинал)- (Прил № 6) Доказателства за икономически и финансови възможности; Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители (оригинал), ако се предвиждат такива от участника; (Прил № 9); Декларация за съгласие на подизпълнител (по образец) - когато е приложимо (Прил № 9а); Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Прил № 10) „Минимална цена на труд" според § 1, т. 12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от ЗБДОО за съответната година. Допълнителна информация относно обстоятелствата, свързани със закрилата на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд, може да бъде получена от МТСП и създадените към него структури; Декл за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП ( Приложение № 11); Декл по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС Прил № 12). Ел носител на док, в Плик 1 във формат .pdf; ПЛИК №2Техническо предложение – (Приложение 13 и 13а );Ел носител на док, съдържащи се в Плик 2 във формат .pdf; ПЛИК № 3Ценово предложение – (по Приложение 14, 14а, 14б,14в);Ел носител на док, съдържащи се в Плик 3 във формат .xls
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
Община Дулово
Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
1.Във връзка с провеждането на процедурата и подготовката на офертите от участниците за въпроси, които не са разгледани в настоящите указания, се прилагат ЗОП и документацията за участие в процедурата. 2.При противоречие в записите на отделните документи от документацията валидни са записите в документа с по-висок приоритет, като приоритетите на документите са в следната последователност: а) Решението за откриване на процедурата; б) Обявление за обществена поръчка; в) Техническо задание и описание на обществената поръчка; г) Указания за подготовката на оферта; д) Критерий за определяне на оценка на оферта; е) Проект на договор за изпълнение на поръчката; ж) Указания по провеждането и участието в процедура; з) Образците за участие в процедурата. Документът с най-висок приоритет е посочен на първо място. 3.Оферта, получена от Възложителя след срока, посочен в обявлението за обществена поръчка, ще бъде върната неразпечатана на Участника. Не се разглеждат оферти, поставени в незапечатан плик или с нарушена цялост. 3.Документацията по настоящата процедура може да бъде свалена от сайта на възложителя безплатно: http://sop.bg/dulovo-145/. Същата може да бъде получена и в административната сграда на Община Дулово, на адрес: гр. Дулово, Ул. “Васил Левски” № 18, всеки работен ден от 8,00 часа до 16,00 часа до 10 дни съгласно чл. 28, ал.6 от ЗОП преди изтичане на срока за получаване на офертите. На основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Редът за обжалване е регламентиран в чл. 120, ал. 5, ЗОП.
Община Дулово, ул.Васил Левски №18, Република България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020
Интернет адрес/и:
URL: www.dulovo.bg.
12.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ