Версия за печат

00043-2016-0004

BG-Дулово: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дулово, ул. Васил Левски №18, За: д-р Юксел Ахмед, Република България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Място/места за контакт: д-р Юксел Ахмед

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/dulovo-145/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация на улична и пътна мрежа на територията на Община Дулово”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: община Дулово
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Рехабилитация на улична и пътна мрежа на територията на Община Дулово” - Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща: Строително – ремонтни дейности, свързани с рехабилитацията на улици на територията на община Дулово и населени места от общината. Изпълнението на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването на рехабилитация, а именно: - Извършване на строително – ремонтни работи с цел достигане на нормална експлоатация и добро техническо състояние на пътна и улична мрежа и елементи на техническата инфраструктура след изрично възлагане от Възложителя и в рамките на определените бюджетни средства за дейността, в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти; - Доставка и влагане на необходимите строителни материали и продукти в съответствие на наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233120, 45233252

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителството по настоящата поръчка, обхваща ремонт на улична и пътна мрежа в Община Дулово на следните обекти: I. град Дулово : 1. улица „ Вихрен ” 2. част от улица „ Христо Ботев ” 3. улица „ Хаджи Димитър ” 4. улица „ Осми март ” 5. улица „ Славянска ” 6. част от улица „ Първи май ” 7. част от улица „ Искър ” 8. част от улица „ Добруджа ” II.Община Дулово : 1.село Черник 1.1 улица „ Тимок ” 1.2 улица „ Теменуга ” 1.3 улица „ Мадара ” 2. село Водно 2.1 част от улица „ Първа ” 3. село Правда 3.1 улица „ Пеньо Пенев ” 3.2 улица „ Христо Ботев ” 3.3 улица „ Васил Левски ” 4. село Овен 4.1 част от улица „ Шеста ” 4.2 част от улица „ Четвърта ” 5. село Златоклас 5.1 улица „ Десета ” 5.2 улица „ Седма ” 6. село Межден 6.1 улица „ Пейо Яворов ” 6.2 улица „ Първи май ” 7. село Полковник Таслаково 7.1 част от улица „ Първа ” 8. село Колобър 8.1 част от улица „ Първа ” 9. село Орешене 9.1 част от улица „ Първа ” 10. село Козяк 10.1 улица „ Първа ” 11. село Черковна 11.1 улица „ Осма ” III. Общинска пътна мрежа : 1. Път IV – 70108 – от път III-2077 до с.Козяк 2. Път IV – 70004 – от път III-235 до с.Орешене 3. Път IV – 70009 – от с.Секулово до с.Скала 4. Път IV – 70009 – от с.Секулово до с.Прохлада 5. Път IV – 70106 – от път III-2077 до с.Полк.Таслаково

Прогнозна стойност без ДДС
1398300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие–ГУ в процедурата е в размер на 12 500 лева. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гар. е под формата на парична сума, тя следва да бъде внесена по банков път на името на Община Дулово, по следната сметка в лв: „ПИБ“ АД, Офис Дулово, IBAN: BG65FINV91503315830466; BIC: FINVBGSF, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася. Валидността на ГУ е със срок минимум 180 дни считано от крайния срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата ОП. Гаранция за изпълнение на договора (ГИ) Участникът, определен за изпълнител, представя ГИ на договора за обществената поръчка. Размерът на ГИ на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да покрива срока за изпълнение на предмета на договора, удължен с 90 кал.дни. ГИ може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гаранцията е под формата на парична сума, тя следва да бъде внесена по банков път на името на Община Дулово, по следната сметка „ПИБ“ АД, Офис Дулово, IBAN: BG65FINV91503315830466; BIC: FINVBGSF, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася тя. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка. Ако банковата гаранция е на език, различен от БГ, тя се представя в превод на БГ език. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на ГИ се уреждат в договора за възлагане на ОП. ГИ трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава ГУ на: 1. отстранените участници в срок 5 раб дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител;2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 раб дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Съгласно чл. 61, ал.1 от ЗОП Възложителят ще се възползва от възможността до решаване на спора да задържи гар. за участие или участник в процедура за възлагане на ОП, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Съгласно чл. 61, ал. 2 от ЗОП Възложителят ще усвои ГУ независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи дог. за ОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовият ресурс е осигурен със средства на Община Дулово съгласно Капиталовата й програма за 2016 г.Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителите на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, както следва: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ разплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ извършените СМР въз основа на заверени протоколи за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР, по офертните му единични цени. Обемът на текущо извършените СМР/СРР се удостоверява чрез подписване на Акт за изпълнени видове СМР от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащанията се извършват по банков път след представяне на оригинална данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Не подлежат на промяна за целия период първоначалните единични цени по офертата, която е неразделна част от настоящия договор. 3. За завършени и подлежащи на разплащане се считат само актуваните действително извършени видове работи, които са приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 4. Плащанията се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 5. Срокът за плащане се спира, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ бъде уведомен, че фактурата му не може да бъде платена, тъй като сумата не е дължима поради липсващи и/или некоректни придружителни документи или наличие на доказателства, че разходът не е правомерен. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да даде разяснения, да направи изменения или представи допълнителна информация в срок от 7 календарни дни след като бъде уведомен за това. Периодът за плащане продължава да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ получи правилно формулирана фактура или поисканите разяснения, корекции или допълнителна информация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът, съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК “1” с надпис “Документи за подбор”, ПЛИК “2” с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, ПЛИК “3” с надпис “Предлагана цена”. Представят се задължително всички посочени части и липсата на някоя от тях или несъответствието им с изискванията към съответния вид документи е основание за отстраняване на участника, след провеждане на процедурите по чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП в приложимите случаи. Плик № 1- „Документи за подбор” съдържащ: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника - (Приложение 1), 2. Административни сведения и представяне на участника– (Приложение 2) Представянето на участника трябва да включва:2.1 посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Идентифициращата информация следва да съдържа достатъчно данни за правната индивидуализация на участника, в т.ч. правосубектност; постоянен адрес или седалище и адрес на управление; управителни органи и представителство; вписване в търговски регистри и/или регистрация в съдебни или административни органи и/или обявяване в публични актове, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2.2 Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец Приложение №4 (в оригинал).2.3 Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1; Оферта – (Прил 3); Заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (когато участникът е обединение/консорциум което не е юридическо лице). (ако е приложимо);Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). (ако е приложимо);Декл за запознаване с условията на поръчката (Прил 5);Декл за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 (оригинал)- (Прил № 6) Доказателства за икономически и финансови възможности; Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители (оригинал), ако се предвиждат такива от участника; (Прил № 9); Декларация за съгласие на подизпълнител (по образец) - когато е приложимо (Прил № 9а); Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Прил № 10) „Минимална цена на труд" според § 1, т. 12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от ЗБДОО за съответната година. Допълнителна информация относно обстоятелствата, свързани със закрилата на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд, може да бъде получена от МТСП и създадените към него структури; Декл за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП ( Приложение № 11); Декл по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС Прил № 12). Ел носител на док, в Плик 1 във формат .pdf; ПЛИК №2Техническо предложение – (Приложение 13 и 13а );Ел носител на док, съдържащи се в Плик 2 във формат .pdf; ПЛИК № 3Ценово предложение – (по Приложение 14, 14а, 14б,14в);Ел носител на док, съдържащи се в Плик 3 във формат .xls

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Когато Участникът е обединение при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, се прилагат за всички съдружници на обединението. За обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно декларирането им от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя/ЦПРС/ , или еквивалентна регистрация в държавата, в която са регистрирани. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издадени от компетентен орган на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. В случай, че участникът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите, посочени по-горе, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава при подписване на договора за обществена поръчка да представи изисквания по настоящата точка документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС. Възложителят няма да отстрани участник от процедура за възлагане на обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил документ по чл. 51 или чл. 53, ал. 1, посочени в обявлението и в документацията за участие, когато: 1. участникът е представил удостоверение за вписване в професионален регистър, създаден по силата на закон, или еквивалентен документ, издаден от организация, установена в друга държава - членка на Европейския съюз, и 2. от удостоверението или еквивалентния документ по т. 1 може да се установи наличието на обстоятелствата, които биха се доказали със съответния документ, изискан от възложителя.Участникът може да докаже съответствието си с критериите за подбор с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В случаите по чл.49 изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от банка и/или Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.Участникът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: Участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер равен или по-голям от 500 000 лв. (петстотин хиляди лева)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството (Приложение № 7), изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, както и на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: -посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2 Декларация за техническото оборудване, което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка.– (Приложение № 8) 3 Данни за техническита лица, които участникът ще използва за извършване на строителството – попълва се образец на списък на технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството. Участникът следва да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които ще отговарят за извършване на строителството. (Приложение № 8б) 4. Копие от сертификат, който удостоверява съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентна система за качеството. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. Забележка: В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности се доказват от един или повече от участниците в обединението. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: 1 Участникът да има опит да предоставя строителните работи, като да е изпълнил поне едно еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка строителство през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Под строителство еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство, при което е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях. 2 За изпълнението на поръчката участникът, избран за изпълнител, следва да разполага с технически лица, които да отговарят на следните изисквания, както следва: Ръководител на обекта/ технически ръководител • да има завършено висше образование с квалификация „строителен инженер”, специалност «Пътно сторителство» или еквивалентна, степен „магистър”; • да има минимум 5 години опит по специалността и минимум един обект/ договор от подобно естество като „Ръководител на обект”. Строителен инженер (Пътно строителство) – със завършено висше образование, степен «магистър», специалност «пътно строителство» или еквивалентна, с най-малко 3 години опит по специалността. Специалист по безопасност и охрана на труда – координатор по БЗР. 3 Участникът, избран за изпълнител, трябва да разполага за изпълнeние на обществената поръчка със следното техническо оборудване както следва: • Самосвали – 2 бр. • Автобагер – 1 бр. • Автогрейдер – 1 бр. • Фреза – 1 бр. • Мотометачка – 1 бр. • Автогудронатор – 1 бр. • Асвалтополагач – 1 бр. • Валяк вибрационен двубандажен – 2 бр. • Валяк – гумен – 2 бр. • Фугорез – 1 бр. • Цистерна – 1 бр. 4 Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение –П1; тежест: 50
Показател: Подпоказател П2.1 ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ; тежест: 60
Показател: Подпоказател П2.1 УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА; тежест: 40
Показател: Ценово предложение - П2; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

Община Дулово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Във връзка с провеждането на процедурата и подготовката на офертите от участниците за въпроси, които не са разгледани в настоящите указания, се прилагат ЗОП и документацията за участие в процедурата. 2.При противоречие в записите на отделните документи от документацията валидни са записите в документа с по-висок приоритет, като приоритетите на документите са в следната последователност: а) Решението за откриване на процедурата; б) Обявление за обществена поръчка; в) Техническо задание и описание на обществената поръчка; г) Указания за подготовката на оферта; д) Критерий за определяне на оценка на оферта; е) Проект на договор за изпълнение на поръчката; ж) Указания по провеждането и участието в процедура; з) Образците за участие в процедурата. Документът с най-висок приоритет е посочен на първо място. 3.Оферта, получена от Възложителя след срока, посочен в обявлението за обществена поръчка, ще бъде върната неразпечатана на Участника. Не се разглеждат оферти, поставени в незапечатан плик или с нарушена цялост. 3.Документацията по настоящата процедура може да бъде свалена от сайта на възложителя безплатно: http://sop.bg/dulovo-145/. Същата може да бъде получена и в административната сграда на Община Дулово, на адрес: гр. Дулово, Ул. “Васил Левски” № 18, всеки работен ден от 8,00 часа до 16,00 часа до 10 дни съгласно чл. 28, ал.6 от ЗОП преди изтичане на срока за получаване на офертите. На основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Редът за обжалване е регламентиран в чл. 120, ал. 5, ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Дулово, ул.Васил Левски №18, Република България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Интернет адрес/и:

URL: www.dulovo.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ