Версия за печат

00043-2016-0005

BG-Дулово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дулово, ул. Васил Левски №18, За: д-р Юксел Ахмед, Република България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Място/места за контакт: д-р Юксел Ахмед

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/dulovo-145/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за детски ясли, детски градини и ученически столове на територията на Община Дулово.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Дулово
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодична доставка на хранителни продукти по изготвени спецификации (обособени позиции)за Община Дулово. Поръчката е обособена в шест позиции : Обособена позиция № 1 - "Месо, месни продукти и риба" ; Обособена позиция № 2 - "Плодове и зеленчуци" ; Обособена позиция № 3 - "Консерви" ; Обособена позиция № 4 - "Млечни продукти" ; Обособена позиция № 5 - "Хляб и тестени продукти" ; Обособена позиция № 6 - "Други хранителни продукти".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1 – “Месо, месни продукти и риба”- Стойността на обособената позиция се определя без включен ДДС. Прогнозната стойност на обособената позиция е 75 667 лева /Седемдесет и пет хиляди шестстотин шестдесет и седем лева / без ДДС. Обособена позиция № 2 – “Плодове и зеленчуци”- Стойността на обособената позиция се определя без включен ДДС. Прогнозната стойност на обособената позиция е 73 833 лева /Седемдесет и три хиляди осемстотин тридесет и три лева/ без ДДС. Обособена позиция № 3 – “Консерви”- Стойността на обособената позиция се определя без включен ДДС. Прогнозната стойност на обособената позиция е 44 417 лева /Четиридесет и четири хиляди четиристотин и седемнадесет лева/ без ДДС. Обособена позиция № 4 – “Млечни продукти”- Стойността на обособената позиция се определя без включен ДДС. Прогнозната стойност на обособената позиция е 87 750 лева /Осемдесет и седем хиляди седемстотин и петдесет лева/ без ДДС. Обособена позиция № 5 – “Хляб и тестени продукти”- Стойността на обособената позиция се определя без включен ДДС. Прогнозната стойност на обособената позиция е 43750 лева /Четиридесет и три хиляди седемстотин и петдесет лева/ без ДДС. Обособена позиция № 6 – “Други хранителни продукти”- Стойността на обособената позиция се определя без включен ДДС. Прогнозната стойност на обособената позиция е 49 583 лева /Четиридесет и девет хиляди петстотин осемдесет и три лева/ без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
375000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 968 лв./ деветстотин шестдесет и осем лева/ при участие за цялата поръчка. По обособена позиции в размери, както следва: • Обособена позиция № 1 – “Месо, месни продукти и риба” е в размер на 270 лв. (двеста и седемдесет лева); • Обособена позиция № 2 – “Плодове и зеленчуци” е в размер на 94 лв. (деветдесет и четири лева); • Обособена позиция № 3 – “Консерви” е в размер на 167 лв. (сто шестдесет и седем лева); • Обособена позиция № 4 – “Млечни продукти” е в размер на 93 лв. ( деветдесет и три лева); • Обособена позиция № 5 – “Хляб и тестени продукти” е в размер на 215 лв. (двеста и петнадесет лева); • Обособена позиция № 6 – “Други хранителни продукти” е в размер на 128 лв. (сто двадесет и осем лева)

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

-Финансирането на поръчката се осъществява от бюджета на Община Дулово -Срок на плащане – отложено до 90 от датата на фактуриране; -Начин на плащане - срещу издадена фактура, в български лева, по банков път. При формиране на ценовите предложения в офертата, участника следва да предвиди и включи всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката за времето на действие на договора; изискваната информация от Системата за агропазарна информация (САПИ) за регион Силистра; - За времето на действие на договора Изпълнителя прилага информация от САПИ при сключване на договора и при промяна на инфлационния индекс за старната с над 10 пункта ; - Информацияата от САПИ е платена и е за сметка на Изпълнителя по договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47 , ал. 9 от ЗОП; Копие от документ за регистрация или ЕИК , съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или Едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице. При участие на обединения - документ подписан от лицата в обидението, който изрично се посочва Представляващият. Копие от регистрация по ЗДДС (при наличие); нотариално заверено пълномощно за представителство - (в случаите, когато Участника се представлява от лице, различно от регистрацията му); копие от документ за внесена гаранция за участие; Декларация , че към момента на подаване на офертата си за участие в процедурата Участникът няма задължение към Възложителя; Декларация за срока на валидност на предложената оферта; Декларация за приемане на условията на проекта на договора; Списък-опис на документите съдържащ се в офертите, подписан и подпечатан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет за предходната финансова година (баланс, отчет за приходите и разходите); Справка-декларация за оборота на стоките, които са предмет на настоящата поръчка за последните две години (2013 г. и 2014 г.) или в зависимост от датата е учреден или е започнал дейността си;
Минимални изисквания: Оборотът на участника от доставките на хранителни продукти и изделия, да бъде не по-малък от 193 736 лева без ДДС, за всяка от последните две години (2014г. и 2015 г) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Като за всяка обособена позиция оборота на участника следва да бъде за: • Обособена позиция № 1 – “Месо, месни продукти и риба”- не по-малък от 53972лева (петдесет и три хиляди деветстотин седемдесет и два лева) без ДДС; • Обособена позиция № 2 – “Плодове и зеленчуци”- не по-малък от 18 920 лева (осемнадесет хиляди деветстотин и двадесет лева) без ДДС; • Обособена позиция № 3 – “Консерви” - не по-малък от 33 564 лева (тридесет и три хиляди петстотин шестдесет и четири лева) без ДДС; • Обособена позиция № 4 – “Млечни продукти” - не по-малък от 18 680 лева (осемнадесет хиляди шестотин и осемдесет лева)без ДДС • Обособена позиция № 5 – “Хляб и тестени продукти” - не по-малък от 43 000 лева (четиридесет и три хиляди лева) без ДДС • Обособена позиция № 6 – “Други хранителни продукти” - не по-малък от 25 600 лева (двадесет и пет хиляди и шестстотин) без ДДС
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Копие от Удостоверение от ораганите на БАБХ за регистрация на специализирано транспортно средство за превоз на хранително продукти , собственост на Участника или наето с договор за периода за изпълнение на поръчката. Удостоверени за регистрация на специализирано моторно превозно средство за превоз на хранителни стоки в КАТ. Копие от удостоверения за техническа изправност на предвиденото за изпълнение на поръчката МПС към датата на подаване на офертата. Копие от договор за наем на специализирано моторно превозно средство за превоз на хранителни стоки за периода на изпълнение на поръчката (представя се ако транспортните средства са наети) . Копие от Регистрация на обекта/ите за търговия с хранителни стоки, съгласно Закона на храните и Закона за здравето. Копие от документ за собственост на търговските обекти или договор за наемане на обекта за периода на изпълнение на доставката; Списък с основните договори за доставки изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Списък на собственият или наетият персонал необходим за изпълнението на обществената поръчка.
Минимални изисквания: Участниците трябва да притежават или използват под наем за целия период на договора, обект за търговия с хранителни стоки, който да притежава удостоверения за вписване в регистрите, съгласно Закона за храните и Закона за здравето. Участниците трябва да притежават или да ползват под наем за целия период договора за изпълнение на поръчката технически изправен специализиран транспорт за превоз на хранителни продукти, удостоверен от БАБХ. За последните 3 години, учасници трябва да имат най-малко поне един договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, придружени с препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.05.2016 г.  Час: 14:00
Място

гр. Дулово, ул. Васил Левски № 18, ет. 2 , зала 13

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64, ал. 3 ЗОП срокът за получаване на оферти е намален с 7 дни, т.като обявлението е изпратено до РОП по електронен път и с още 5 дни, т.като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Дулово, ул. Васил Левски №18, Р. България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Интернет адрес/и:

URL: www.dulovo.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Месо, месни продукти и риба"
1) Кратко описание

Периодична доставка на месо , месни продукти и риба.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15200000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

По предварителна заявка от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
75667 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Плодове и зеленчуци"
1) Кратко описание

Периодична доставка на плодове и зеленчуци.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

По предварителна заявка от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
73833 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Консерви"
1) Кратко описание

Периодична доставка на консерви.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

По предварителна заявка от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
44417 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция "Млечни продукти"
1) Кратко описание

Периодична доставка на млечни продукти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

По предварителна заявка от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
87750 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция "Хляб и тестени продукти"
1) Кратко описание

Периодична доставка на хляб и тестени продукти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100

Описание:

Хляб

3) Количество или обем

По предварителна заявка от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
43750 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция "Други хранителни продукти"
1) Кратко описание

Периодична доставка на други хранителни продукти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

По предварителна заявка от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
49583 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12