Версия за печат

01152-2015-0002

BG-гр. София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831462482

Софийски районен съд, бул. Драган Цанков №6, За: Гергана Спасова, България 1164, гр. София, Тел.: 02 8955590; 02 8955407; 02 8955565, E-mail: Mihaela.Kasabova@srs.justice.bg, Факс: 02 8955429; 02 8955365

Място/места за контакт: бул. Драган Цанков №6, бул. Цар Борис III №54

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.srs.justice.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sps.justice.bg/227.

Електронен достъп до информация: http://www.srs.justice.bg/procurement-19.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: съд

I.3) Основна дейност

Друг: съдебна дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по осем обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на хартия”, Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали”,Обособена позиция № 3 „Доставка на консумативи за офис техника „HEWLLET PACKARD”,Обособена позиция № 4 „Доставка на консумативи за офис техника „Lexmark”, Обособена позиция № 5 „Доставка на консумативи за офис техника „Xerox”, Обособена позиция № 6 „Доставка на консумативи офис техника – други”, Обособена позиция № 7 „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интерграция на хората с увреждания” и Обособена позиция № 8 „Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка по чл.30 от Закона за интерграция на хората с увреждания”. Обособени позиции № 7 и № 8 са предназначени за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София бул.Драган Цанков № 6, бул.Цар Борис III № 54
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по осем обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на хартия”, Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали”,Обособена позиция № 3 „Доставка на консумативи за офис техника „HEWLLET" PACKARD”,Обособена позиция № 4 „Доставка на консумативи за офис техника „Lexmark”, Обособена позиция № 5 „Доставка на консумативи за офис техника „Xerox”, Обособена позиция № 6 „Доставка на консумативи офис техника – други”, Обособена ппозиция № 7 „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интерграция на хората с увреждания” и Обособена позиция № 8 „Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка по чл.30 от Закона за интерграция на хората с увреждания”. Обособени позиции № 7 и № 8 са предназначени за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1288729.86 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 208 - 377307 от 27.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ОП-1 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на хартия”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

МУЛТИКО 92 ООД, ул. Шандор Петьофи № 25, България 1606, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@muitico.bg, Факс: 02 9718181

Интернет адрес/и:

URL: www.muitico.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 210000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 224825.6 BGN без ДДС
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-2 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на канцеларски материали”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РОЕЛ-98 ООД, бул. Христо Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 02 946192, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 8433216

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 88000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 77966.8 BGN без ДДС
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-3 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на консумативи за офис техника „HEWLLET PACKARD”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@hq.officel.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: www.officel.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 107000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 87558.94 BGN без ДДС
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-4 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на консумативи за офис техника "Lexmark"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РОЕЛ-98 ООД, бул. Христо Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 8433216

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 271000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 207849.1 BGN без ДДС
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-5 / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на консумативи за офис техника „Xerox”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Инфо-АДЛ ЕООД, ул. Дукатска планина № 16, България 1606, София, Тел.: 02 8685323, E-mail: office@infoadl.com, Факс: 02 8688084

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 67068 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 47368.9 BGN без ДДС
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-6 / Обособена позиция №: 6 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на консумативи офис техника-други"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РОЕЛ-98 ООД, бул. Христо Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 8433216

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 93000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 77015.62 BGN без ДДС
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-7 / Обособена позиция №: 7 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хора с увреждания"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

МКД-98 ООД, бул. Дондуков № 62А, България 1000, София, Тел.: 02 8223363, E-mail: petia_mkd96@abv.bg, Факс: 02 8223369

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 487000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 479947 BGN без ДДС
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-8 / Обособена позиция №: 8 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хора с увреждания"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РОНОС ООД, бул. Александър Стамболийски № 84, България 1303, София, Тел.: 02 4893137, E-mail: zop@officemarkek.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: htt://www.officemarket.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 144000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 86197.9 BGN без ДДС
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Глобал Консулт БГ" ЕООД, със седалище и адрес на управление, гр. София 1734, район Студентски, ж.к. Студентски град, бл. 57, вх. В, ет. 8, ап. 8, тел./факс: 359898454540, адрес за копреспонденция гр. София 1000, ул. „Цар Асен“ 3, ет. 1, ап.1; 2. "Мениджмънт Бизнес Машин" ООД, гр. София 1463, район Триадица, бул. "Витоша" 146, вх. Б, ет. 5. тел/факс: 02/8051717; 3. "Диджитек" ООД, гр. София 1784, Младост І, бл. 39, вх. Г, ап. 3, тел. 02/9740900; 4. "АТС-България" ООД, гр. София, ул.Димитър Моллов № 16, факс: 02/9752285; 5. "Мултико" ООД, гр. София, 1606, ул. "Шандор Петьофи" № 25, тел./факс: 02/971 81 81; 6. "Инфо АДЛ" ЕООД, гр. София 1606, ул. "Дукатска планина" № 16, тел. 02/8685323, факс 02/8688084; 7. "Роел-98" ООД, гр. София 1164, бул. "Христо Смирненски" № 53, тел. 02/946 1920, факс 02/8433216; 8. "МКД-96" ООД, гр. София 1000, бул. "Дондуков" № 62А, тел. 02/8223363, факс 02/8223369; 9. Кооперация "Панда", гр. София 1784, бул. "Цариградско шосе" № 139, тел. 02/9766896, факс 02/9766879; 10. "Ронос" ООД, гр. София 1303, бул. "Александър Стамболийски" № 84, ет. 7, тел. 02/4893137, факс 02/8221900.