Версия за печат

00731-2016-0005

BG-Стара Загора: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000812197

Комплексен онкологичен център - Стара Загора ЕООД, ул. д-р Тодор Стоянович №15, За: Петя Александрова, Р. България 6003, Стара Загора, Тел.: 042 600959, E-mail: oncosz@abv.bg, Факс: 042 600959

Място/места за контакт: Ръководител финансов отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.oncosz.com.

Адрес на профила на купувача: http://oncosz.com/?page_id=3764.

Електронен достъп до информация: http://oncosz.com/?page_id=3764.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Абонаментно сервизно обслужване на Мултимодален линеен ускорител с многолистен колиматор модел CLINAC iX, локална мрежа за обмен на данни модел АРИА и система за планиране на лъчелечение модел ECLIPSE

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Стара Загора, ул. д-р Тодор Стоянович №15
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Абонаментно сервизно обслужване на Мултимодален линеен ускорител с многолистен колиматор модел CLINAC iX, локална мрежа за обмен на данни модел АРИА и система за планиране на лъчелечение модел ECLIPSE

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50421200

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на апарати с Х (рентгенови) лъчи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническа спецификация.

Стойност, без да се включва ДДС
672000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

25.07.2016 г. 

Завършване

24.07.2018 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 6700 лв., а гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността му без ДДС. Същите се представят под формата на парична сума внесена по сметката на възложителя - Първа инвестиционна банка - Стара Загора, IBAN BG 65 FINV 9150 10 149206 26, BIC FINVBGSF или под формата на банкова гаранция, съгласно образеца от документацията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Отложено плащане до 30 дни от представяне на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участника от процедурата по чл.47, ал.2, т.5 от ЗОП - ако участника е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедура за възлагане на обществени поръчки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие на договора за обединение, подписан от лицата (съдружниците) в обединението – ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, придружен от удостоверение за вписване в регистър "Булстат" на Агенция по вписванията. От съдържанието му трябва да са видни индивидуализиращите данни на съдружниците, индивидуализиращите данни на представляващия обединението, целите на обединението, отговорностите на отделните съдружници по изпълнение предмета на обществената поръчка, конкретното участие на всеки от тях при това изпълнение. В случай, че договорът не съдържа (изцяло или отчасти) посочената информация трябва наред с него да се представи анекс към договора или протокол, подписан от всички съдружници в обединението със съдържанието на който се допълва липсващата информация. По желание на участника могат да се представят документи за идентификация / за самоличност – относно участник – физическо лице и удостоверение за актуално състояние или ЕИК – относно участници юридически лица или еднолични търговци. 2. Една обща декларация по образец по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, подписана от лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП и от всички лица, които представляват участника, подизпълнителя, физическото лице – търговец, прокуриста и подписана – оригинал. 3. Оригинален документ или нотариално заверено копие издаден от производителя на описаната в предмета на поръчката апаратура, удостоверяващ правото на участника да извършва сервиз и доставка на резервни части. 4. Разрешение за търговия на едро с медицински изделия. 5. Лицензия от АЯР за работа с източници на йонизиращи лъчения. 6. Декларация по образец по чл.55, ал.5 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – подписва се от подизпълнителя в случай, че такъв е посочен - оригинал. 7. Декларация по образец по чл.55, ал.7 от ЗОП – оригинал. Съобразно чл.24 „а“ от ППЗОП тя се подписва от лицето, което представлява участника съгласно търговската му регистрация. 8. Декларация по образец по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – оригинал. 9. Декларация по чл.3, ал.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - подписва се от лицето което представлява участника съгласно търговската му регистрация - оригинал. 10. Декларация по образец по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за неизползването /използването на подизпълнители в обществената поръчка /ОП/ - оригинал. 11. Декларация по образец за приемане условията в проекта на договор - оригинал. 12. Доказателства по чл.51 “А” от ЗОП при използване на възможностите на други физически или юридически лица в изпълнението на ОП. 13. Документ за осигурена гаранция за участие. 14. Други документи и информация, посочени в документацията за ОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.По чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на ОП,изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга по смисъла на чл.51, ал.4 от ЗОП. 2.По чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП – посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата от състава на участника, които отговарят за извършването на услугата в т.ч. на ръководните му служители. 3.По чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП – декларация за налични сервизна база, машини, съоръжения и оборудване за изпълнение на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимални изиквания: Минимум двама сервизни специалисти, със сертификат за сервизиране на апаратурата предмет на обществената поръчка, издаден от производителя на съответната апаратура.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.05.2016 г.  Час: 14:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.05.2016 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.05.2016 г.  Час: 09:00
Място

Заседателна зала на "КОЦ - Стара Загора" ЕООД, гр. Стара Загора, ул. "д-р Тодор Стоянович" №15

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техните писмено упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

март - април 2018г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

От датата на публикуване на това обявление в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до цялата документация за участие в процедурата на следния интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно- http://oncosz.com/?page_id=3764 /профил на купувача/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ