00207-2016-0029
Технически редакции | ||
12.04.2016 10:26 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
12.04.2016 10:23 ч. : | 12/04/2016 10:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.04.2016 10:23 ч. : | 12/04/2016 10:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Велико Търново:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Районна здравноосигурителна каса, ул. Ивайло 2, За: д-р Галина Димитрова Василева, Р България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 611201, E-mail: tarnowo@nhif.bg, Факс: 062 611202
Място/места за контакт: РЗОК - Велико ТърновоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача: www.nhif.bg/web/guest/780.
Публичноправна организация
Здравеопазване
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК – Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части
1.Следгаранционното сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК-Велико Търново включва: Профилактика на периферна техника. Профилактиката на принтерите включва почистване на модули и възли при писмена заявка от възложителя 2 пъти в годината. Ремонт на компютърна и периферна техника. Ремонта на компютърната и периферна техника включва: известяване за проблем от заявителя; диагностика от изпълнителя; доклад за резултат от диагностиката и предложение от изпълнителя; ремонт след писмено съгласие от заявителя; тестване на ремонтираната техника. Сервизното следгаранционно обслужване обхваща всички дейности по привеждането на компютърната и периферна техника в изправно състояние. Всички операции, свързани с обслужването трябва да се извършват в съответствие със стандартите и изискванията на производителя за съответната марка принтери. При необходимост от извършване на ремонт, в това число доставка и влагане на резервни части, Възложителят възлага същият с писмена заявка по факс или ел. поща. 2. Изпълнителят следва писмено да посочи гаранционен срок на извършените дейности, който не може да бъде по-кратък от шест месеца. Гаранционният срок на вложените резервни части не може да бъде по-кратък от дадения от производителя им. 3. Заплащането на всички дейности извън дейностите, описани в ценовото предложение на Изпълнителя, се доказват с фактури и подробни количествено-стойностни сметки. В случай на некачествен ремонт, извършен от Изпълнителя, същият се отстранява за сметка на Изпълнителя.
30230000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
решение и обявление за поръчка
727012
11.04.2016 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
В оригиналното обявление
В решението за откриване
Раздел I: Възложител Адрес на възложителя: Адрес на профила на купувача:
www.nhif.bg/web/guest/780
www.nhif.bg www.nhif.bg/web/guest/780
Раздел I: Възложител Адрес на възложителя: Адрес на профила на купувача:
www.nhif.bg/web/guest/780
www.nhif.bg www.nhif.bg/web/guest/780
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
12.04.2016 г.
Възложител