Версия за печат

01467-2016-0009

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. „Цариградско шосе” № 159, БенчМарк Бизнес Център, За: Елена Ангелова, Република България 1784, София, Тел.: 02 8958939, E-mail: elena.angelova@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false.

Електронен достъп до информация: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=35722&companyId=20808.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

„Ремонт и сервизно обслужване на пътни превозни средства (ППС) от автопарка на „ЧЕЗ Разпределение България” АД за прекратените обособени позиции №№ 4, 5, 7 и 9 от предмета на обществена поръчка с реф. № PPS 15-136“, PPS16-014

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)

Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Области: Благоевград, Ловеч, Перник и Плевен.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка „Ремонт и сервизно обслужване на пътни превозни средства (ППС) от автопарка на „ЧЕЗ Разпределение България” АД за прекратените обособени позиции №№ 4, 5, 7 и 9 от предмета на обществена поръчка с реф. № PPS 15-136“ включва, но не се ограничава до следните дейности: • сервизно обслужване в пълен обем и периодичност, съгласно предписанията на производителя за съответната марка автомобил; • ремонти, включително и такива по настъпили застрахователни събития, репатриране на повреден автомобил до най-близкия сервиз на съответната област; • извършване на годишни и периодични технически прегледи и издаване на необходимите документи за това. За изпълнението на тази услуга участникът трябва да притежава или да осигури подизпълнител притежаващ Разрешение за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на ППС за категории: M1, M1G, N1, N1G, N2, N2G, N3, N3G, O1, O2 и O3. Доказва се с разрешение по чл. 20 от Наредба № Н-32 от 16 декември 2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства (в сила от 01.01.2012 г.) или с разрешение, отговарящо на § 6 от ПЗР на Наредба № Н-32 от 16 декември 2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства; • тенекеджийско-бояджийски дейности; • ремонт и зареждане на климатични системи. Предметът на поръчката е разделен на следните 4 (четири) обособени позиции: Обособена позиция 1: „Ремонт и сервизно обслужване на ППС от автопарка на „ЧЕЗ Разпределение България” АД в град Плевен“; Обособена позиция 2: „Ремонт и сервизно обслужване на ППС от автопарка на „ЧЕЗ Разпределение България” АД в град Ловеч“; Обособена позиция 3: „Ремонт и сервизно обслужване на ППС от автопарка на „ЧЕЗ Разпределение България” АД в град Перник“; Обособена позиция 4: „Ремонт и сервизно обслужване на ППС от автопарка на „ЧЕЗ Разпределение България” АД в град Благоевград“.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя

PPS16-014


РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 16-188 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Ремонт и сервизно обслужване на ППС от автопарка на „ЧЕЗ Разпределение България” АД в град Плевен
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.02.2016 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

АУТОРИНГ ЕООД, ЕИК 114672023, ул. „Българска авиация“ № 23, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 681851, E-mail: info@autoring.bg, Факс: 064 681815

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 201376 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.1.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Дял: 20%
Кратко описание на стойността/дела на поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител

1. „Мотор-Транс“ ООД, ЕИК 114637218 - извършване на ГТП - 10 % от общата стойност на поръчката 2. „Сима“ ЕООД, ЕИК 820181555 - извършване на ГТП - 10 % от общата стойност на поръчката


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 16-189 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Ремонт и сервизно обслужване на ППС от автопарка на „ЧЕЗ Разпределение България” АД в град Благоевград
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.02.2016 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

АВТО ЛУКС ООД, ЕИК 101003751, ул. „Иван Чаушки“ № 27, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 880088, E-mail: autolux@avala.bg, Факс: 073 880088

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 141997 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.1.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Дял: 2%
Кратко описание на стойността/дела на поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител

„Снап кар“ ООД, ЕИК 200857575 - извършване на ГТП


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 16-190 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Ремонт и сервизно обслужване на ППС от автопарка на „ЧЕЗ Разпределение България” АД в град Перник
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.02.2016 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

МАРИНА КАР ЕООД, ЕИК 200031138, ул. „Търговище“ № 3, Република България 2300, Перник, Тел.: 088 4222220, E-mail: marinacar@abv.bg

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 95525 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.1.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Дял: 40%
Кратко описание на стойността/дела на поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител

„Пътнически превози“ АД, ЕИК 113061285 - извършване на ГТП



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Продължение от Приложение Г: Тази спешна необходимост е породена от изключителни за възложителя обстоятелства, а именно неочакваното изпадане в неплатежоспособност на изпълнителя по договор за услуга със същия предмет, сключен в резултат на обществена поръчка, който е уведомил възложителя, че не може да изпълнява задълженията си по договора за напред и който системно не е изпълнявал своите задължения. При сключването на договора, възложителят не е можел и не е бил длъжен да предвиди това, поради което невъзможността за изпълнение на сключения договор за обществена поръчка създава неотложна необходимост от възлагане на нова поръчка със същия предмет по реда на ЗОП. Това е направил възложителя, като е открил договаряне без обявление, регистрирано в РОП под № 01467-2015-0077. Същото е приключило с решение за прекратяване на обособените позиции, за които се открива настоящата обществена поръчка, тъй като, ако такава не бъде открита на основание чл. 103, ал. 2, т. 3 ЗОП, възложителят ще бъде поставен в невъзможност да изпълнява лицензионните си задължения на територията на прекратените обособени позиции.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

За обособена позиция 1 - „АУТОРИНГ" ЕООД, ЕИК 114672023 За обособена позиция 3 - „МАРИНА КАР“ ЕООД, ЕИК 200031138 За обособена позиция 4 - „АВТО ЛУКС“ ООД, ЕИК 101003751


ПРИЛОЖЕНИЕ Г2

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския съюз (ОВ на ЕС), съгласно Директива 2004/17/ЕО
Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за обществена поръчка в ОВ в съответствие с член XX от Директива 2004/17/ЕО

Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя събития, и в съответствие със строгите условия, указани в директивата.

С Решение № 15-136-1 от 16.12.2015 г. на Управителния съвет на „ЧЕЗ Разпределение България” АД – секторен възложител на обществени поръчки по смисъла на чл. 7, т. 6 във връзка с чл. 7а от ЗОП, бе открита процедура на договаряне без обявление на основание чл. 103, ал. 2, т. 3 ЗОП, с предмет: „Ремонт и сервизно обслужване на пътни превозни средства (ППС) от автопарка на „ЧЕЗ Разпределение България” АД“, разделен на 9 обособени позиции на териториален принцип, както следва: Обособена позиция 1 за територията на град Видин; Обособена позиция 2 за територията на град Враца; Обособена позиция 3 за територията на град Монтана; Обособена позиция 4 за територията на град Плевен; Обособена позиция 5 за територията на град Ловеч; Обособена позиция 6 за територията на град София и Софийска област; Обособена позиция 7 за територията на град Перник; Обособена позиция 8 за територията на град Кюстендил; и Обособена позиция 9 за територията на град Благоевград. Решението за откриване на процедурата е изпратено до АОП на 17.12.2015 г. и е заведено в РОП под преписка № 01467-2015-0077. С оглед своята спешност за възложителя и необходимостта от предприемане на неотложни действия за възлагането й, за да се обезпечи техническото и сервизно обслужване на ППС на възложителя, чрез които той изпълнява лицензионните си задължения, на прага на зимния сезон, обществената поръчка и преговорите с поканените лица са проведени в изключително кратки срокове, при спазване на всички нормативни изисквания, като поръчката е приключила с решение за възлагане на обособени позиции №№ 1 – Видин; 2 – Враца; 3 – Монтана; 6 – София и Софийска област и 8 – Кюстендил. За следните обособени позиции от предмета на поръчката, а именно: №№ 4 – Плевен; 5 – Ловеч; 7 – Перник; 9 – Благоевград, не е подадена нито една оферта в указания в поканата за участие срок, поради което в тази си част процедурата за възлагане на обществената поръчка е приключила с решение за прекратяване на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 ЗОП. Изборът на изпълнител, който да извършва техническото и сервизно обслужване на ППС на възложителя на територията на прекратените обособени позиции е от изключителна важност и не търпи отлагане, защото на прага на зимния сезон много голяма част от ППС на възложителя, чрез които той изпълнява лицензионната си дейност по Закона за енергетиката са в състояние на техническа неизправност, не са минали задължителните технически прегледи и в този смисъл са негодни за ползване и движение по републиканската пътна мрежа. За целта, и за да обезпечи надлежното и срочно изпълнение на своята лицензионна дейност, възложителят без отлагане следва да открие нова обществена поръчка чрез договаряне без обявление, защото единствено по този начин ще успее в кратки срокове да покани лица, да проведе преговори с тях и да сключи договори за обособените позиции, които са прекратени. Продължава в Раздел VI.2).Допълнителна информация.