Версия за печат

01558-2016-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

БДЖ-Товарни превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: инж. Катя Стоянова; Владимир Боянов, Република България 1080, София, Тел.: 0882 025755; 0888 898115, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 9877983

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и проекти; отдел Обща администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-konsumativi-za-ofis-technika-za-bdz-tp-za-ednog-period.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

,,Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД" за едногодишен период”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: • “БДЖ – Товарни превози” ЕООД – Централно управление /ЦУ/ - гр. София, ул. “Иван Вазов” № 3; • “БДЖ – Товарни превози” ЕООД – Централно управление /ЦУ/ - гр. София, бул. “Мария Луиза” № 114А; • ПТП София - – гр. София, ул. „Майчина слава” № 2 – вагонното депо; • ПТП Пловдив – гр. Пловдив, гара Филипово; • ПТП Горна Оряховица – гр. Горна Оряховица, ул. „Цар Освободител” 97.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществена поръчка с предмет: ,,Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД" за едногодишен период”, като предметът на обществената поръчка е делим на 2 обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1: ,,Доставка на съвместими консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД за едногодишен период”; - Обособена позиция № 2: ,,Доставка на оригинални консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД за едногодишен период".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30124300

Описание:

Касети с тонер
Барабани за офис машини

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложената към документацията за участие в процедурата Спецификация за доставка на консумативи за офис техника

Прогнозна стойност без ДДС
283115.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, в полза на Възложителя, съгласно приложения образец към документацията за участие, Приложение № 13 или парична сума, внесена по сметка на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в „УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF в лева. Срокът на валидност на гаранцията за участие е 150 /сто и петдесет/ дни след датата, определена за краен срок за представяне на офертите. Гаранцията за участие се представя поотделно за всяка отделна обособена позиция, в размер, представляващ абсолютна сума, но не повече от 1% от общите стойности на всички обособени позиции, както следва: обособена позиция № 1 – 850,00 лв. и обособена позиция № 2 – 1 970,00 лв. Допустимо е гаранциите за участие в определения от Възложителя размер, да се представят с един документ за отделните обособени позиции, само когато гаранцията е представена, като парична сума (депозит), внесена по посочената сметка на Възложителя /в случай на участие за повече от една обособена позиция/. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: ,,Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД" за едногодишен период” за обособена позиция №...... /изписва се номера на обособената позиция и стойността на гаранцията за съответната обособена позиция, за която участникът представя оферта/. За задържането и освобождаването на гаранцията за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Участникът определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал по приложения към документацията за участие образец /Приложение № 14/ или парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора. Условията за учредяване, задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - Приложение № 12 към документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор - Приложение № 12 към документацията за участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация или упълномощено от него лице. Документите се представят подредени в папка по реда, описан в списъка. Списъкът се поставя най-отгоре в папката. В него трябва да са описани всички документи, съдържащи се в офертата – плик № 1, плик/ове № 2 и плик/ове № 3, независимо от обстоятелството, че са поставени в различни пликове. 2. Представяне на участника във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, което включва: 2.1. Представяне на участника, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 2/, съдържащо посочване на единен идентификационен код /ЕИК/ по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2.2. декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2, т. 5 и ал.5 от ЗОП, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 3/. Декларацията се представя в оригинал от всяко едно от лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП. 3. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП, като документите по т.2 се представят в официален превод, съгласно §1 т.16а от Допълнителните разпоредби на ЗОП. 4. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП и към офертата се представя копие на договора за обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо представянето на участника (оригинал или препис) – прилага се, когато представянето на участника не е подписано от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да извършва съответните действия съгласно ЗОП, включително да подписва документи към оферта. 6. Декларации: 6.1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 4/. Представя се в оригинал и задължително се подписва от подизпълнителя/ите в случай, че участникът е декларирал ползването на такъв/ива в в документа по т. 2.1 „Представяне на участника”. 6.2. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 5/. Декларацията се представя в оригинал от представляващия участника; 6.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договора във връзка с чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 6/. Декларацията се представя в оригинал от представляващия участника; 6.4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 7/. Декларацията се представя в оригинал от представляващия участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка, което се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.05.2016 г.  Час: 09:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Плик №1 с надпис „Документи за подбор” съдържа документите, посочени в ІІІ.2.1), т.1 от ІІІ.1.1) и ІІІ.2.3) от настоящото Обявление за обществена поръчка. Документите с посочените реквизити се предоставят в Плик № 1 освен на хартиен носител, но и сканирани в следните формати: pdf, jpeg/jpg. tiff или gif в зависимост от броя на страниците, на електронен носител (CD/DVD или flash памет). 2.Пликове № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” за обособена позиция № .......... /изписва се номера и наименованието на обособената позиция/ - толкова на брой Пликове № 2, за колкото обособени позиции участникът участва в процедурата (чл.57, ал.3, изречение първо от ЗОП). В плик № 2 за съответната обособена позиция се поставят следните изискуеми документи и информация, свързани с изпълнение на поръчката, за съответната позиция: 2.1. Техническо предложение с приложена спецификация, попълнени и подписани от представляващия участника по приложения към документацията за участие образец за съответната обособена позиция, за която участникът участва, както следва: - за обособена позиция № 1 – Приложение № 10.1; - за обособена позиция № 2 – Приложение № 10.2. 2.2. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, съгласно приложения образец от документацията за участие – Приложение № 9. Декларацията не е задължителна част от офертата, като същата се представя по преценка на всеки участник и при наличие на основания за това. 3. Пликове № 3 с надпис „Предлагана цена” за обособена позиция № ................. /изписва се номер и наименованието на обособената позиция / - толкова на брой Пликове № 3, за колкото обособени позиции участникът участва в процедурата (чл.57, ал.3, изречение първо от ЗОП)/. В плик № 3 за съответната обособена позиция се поставят следните документи: 3.1. Ценова оферта, попълнена и подписана от представляващия участника по приложения към документацията за участие образец за съответната позиция, както следва: - за обособена позиция № 1 – Приложение № 11.1; - за обособена позиция № 2 – Приложение № 11.2. 3.2. Актуален каталог/ ценова листа на консумативите за съответната обособена позиция – 1 брой. Горепосочените в т. 3.1 и 3.2 документи се предоставят освен на хартиен носител, но и във формат doc/docx или xls/xlsx, и сканирани във формат pdf, на електронен носител (CD/DVD или flash памет). Гореописаните в т.1, т.2 и т.3 пликове следва да са запечатани, непрозрачни и надписани и се поставят в един плик, надписан съгласно указанията в приложените към документацията за участие „Условия за участие в открита процедура по ЗОП и указания към участниците за подготовка на офертата”. Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в ЗОП и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Обстоятелствата, наличието на които води до отстраняване на участниците от процедурата са посочени в т.3., раздел I."I. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ" от приложените към документацията за участие „Условия за участие в открита процедура по ЗОП и указания към участниците за подготовка на офертата”. Възложителят ще ползва съкратените срокове за представяне на оферти, предвидени в чл.64, ал.1 и ал.3 от ЗОП. Основанието за това е: 1.Във връзка с чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП откритата процедура ще се проведе при прилагане на предвидените в същия закон опростени правила; 2.Обявлението е изпратено по електронен път; 3. Осигурен е пълен достъп до документацията за участие от датата на публикуване на обявлението в електронен вид и в обявлението е посочен интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Поради посочените обстоятелства срокът за предоставяне на оферти е намален от 40 на 28 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ,,Доставка на съвместими консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД за едногодишен период”
1) Кратко описание

Доставка на съвместими консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД за едногодишен период

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30124300

Описание:

Касети с тонер
Барабани за офис машини

3) Количество или обем

Съгласно приложената към документацията за участие в процедурата Спецификация за доставка на консумативи за офис техника, за обособена позиция № 1

Прогнозна стойност, без ДДС
85406.82 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ,,Доставка на оригинални консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД за едногодишен период"
1) Кратко описание

Доставка на оригинални консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД за едногодишен период

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30124300

Описание:

Касети с тонер
Барабани за офис машини

3) Количество или обем

Съгласно приложената към документацията за участие в процедурата Спецификация за доставка на консумативи за офис техника, за обособена позиция № 2

Прогнозна стойност, без ДДС
197708.85 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12