01558-2016-0010
Технически редакции | ||
11.04.2016 17:05 ч. : | 11/04/2016 17:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.04.2016 17:05 ч. : | 11/04/2016 17:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
БДЖ-Товарни превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: инж. Катя Стоянова; Владимир Боянов, Република България 1080, София, Тел.: 0882 025755; 0888 898115, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 9877983
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и проекти; отдел Обща администрацияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-konsumativi-za-ofis-technika-za-bdz-tp-za-ednog-period.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
,,Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД" за едногодишен период”
Възлагане на обществена поръчка
Обществена поръчка с предмет: ,,Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД" за едногодишен период”, като предметът на обществената поръчка е делим на 2 обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1: ,,Доставка на съвместими консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД за едногодишен период”; - Обособена позиция № 2: ,,Доставка на оригинални консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД за едногодишен период".
30125100, 30124300
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно приложената към документацията за участие в процедурата Спецификация за доставка на консумативи за офис техника
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, в полза на Възложителя, съгласно приложения образец към документацията за участие, Приложение № 13 или парична сума, внесена по сметка на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в „УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF в лева. Срокът на валидност на гаранцията за участие е 150 /сто и петдесет/ дни след датата, определена за краен срок за представяне на офертите. Гаранцията за участие се представя поотделно за всяка отделна обособена позиция, в размер, представляващ абсолютна сума, но не повече от 1% от общите стойности на всички обособени позиции, както следва: обособена позиция № 1 – 850,00 лв. и обособена позиция № 2 – 1 970,00 лв. Допустимо е гаранциите за участие в определения от Възложителя размер, да се представят с един документ за отделните обособени позиции, само когато гаранцията е представена, като парична сума (депозит), внесена по посочената сметка на Възложителя /в случай на участие за повече от една обособена позиция/. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: ,,Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД" за едногодишен период” за обособена позиция №...... /изписва се номера на обособената позиция и стойността на гаранцията за съответната обособена позиция, за която участникът представя оферта/. За задържането и освобождаването на гаранцията за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Участникът определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал по приложения към документацията за участие образец /Приложение № 14/ или парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора. Условията за учредяване, задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - Приложение № 12 към документацията за участие в процедурата.
Съгласно проекта на договор - Приложение № 12 към документацията за участие в процедурата.
Не се изискват
Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка, което се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Български
150
гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
1.Плик №1 с надпис „Документи за подбор” съдържа документите, посочени в ІІІ.2.1), т.1 от ІІІ.1.1) и ІІІ.2.3) от настоящото Обявление за обществена поръчка. Документите с посочените реквизити се предоставят в Плик № 1 освен на хартиен носител, но и сканирани в следните формати: pdf, jpeg/jpg. tiff или gif в зависимост от броя на страниците, на електронен носител (CD/DVD или flash памет). 2.Пликове № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” за обособена позиция № .......... /изписва се номера и наименованието на обособената позиция/ - толкова на брой Пликове № 2, за колкото обособени позиции участникът участва в процедурата (чл.57, ал.3, изречение първо от ЗОП). В плик № 2 за съответната обособена позиция се поставят следните изискуеми документи и информация, свързани с изпълнение на поръчката, за съответната позиция: 2.1. Техническо предложение с приложена спецификация, попълнени и подписани от представляващия участника по приложения към документацията за участие образец за съответната обособена позиция, за която участникът участва, както следва: - за обособена позиция № 1 – Приложение № 10.1; - за обособена позиция № 2 – Приложение № 10.2. 2.2. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, съгласно приложения образец от документацията за участие – Приложение № 9. Декларацията не е задължителна част от офертата, като същата се представя по преценка на всеки участник и при наличие на основания за това. 3. Пликове № 3 с надпис „Предлагана цена” за обособена позиция № ................. /изписва се номер и наименованието на обособената позиция / - толкова на брой Пликове № 3, за колкото обособени позиции участникът участва в процедурата (чл.57, ал.3, изречение първо от ЗОП)/. В плик № 3 за съответната обособена позиция се поставят следните документи: 3.1. Ценова оферта, попълнена и подписана от представляващия участника по приложения към документацията за участие образец за съответната позиция, както следва: - за обособена позиция № 1 – Приложение № 11.1; - за обособена позиция № 2 – Приложение № 11.2. 3.2. Актуален каталог/ ценова листа на консумативите за съответната обособена позиция – 1 брой. Горепосочените в т. 3.1 и 3.2 документи се предоставят освен на хартиен носител, но и във формат doc/docx или xls/xlsx, и сканирани във формат pdf, на електронен носител (CD/DVD или flash памет). Гореописаните в т.1, т.2 и т.3 пликове следва да са запечатани, непрозрачни и надписани и се поставят в един плик, надписан съгласно указанията в приложените към документацията за участие „Условия за участие в открита процедура по ЗОП и указания към участниците за подготовка на офертата”. Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в ЗОП и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Обстоятелствата, наличието на които води до отстраняване на участниците от процедурата са посочени в т.3., раздел I."I. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ" от приложените към документацията за участие „Условия за участие в открита процедура по ЗОП и указания към участниците за подготовка на офертата”. Възложителят ще ползва съкратените срокове за представяне на оферти, предвидени в чл.64, ал.1 и ал.3 от ЗОП. Основанието за това е: 1.Във връзка с чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП откритата процедура ще се проведе при прилагане на предвидените в същия закон опростени правила; 2.Обявлението е изпратено по електронен път; 3. Осигурен е пълен достъп до документацията за участие от датата на публикуване на обявлението в електронен вид и в обявлението е посочен интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Поради посочените обстоятелства срокът за предоставяне на оферти е намален от 40 на 28 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
11.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на съвместими консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД за едногодишен период
30125100, 30124300
Описание:
Съгласно приложената към документацията за участие в процедурата Спецификация за доставка на консумативи за офис техника, за обособена позиция № 1
Доставка на оригинални консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ- Товарни превози" ЕООД за едногодишен период
30125100, 30124300
Описание:
Съгласно приложената към документацията за участие в процедурата Спецификация за доставка на консумативи за офис техника, за обособена позиция № 2